Is goed

Fijne website geven goed eerlijk advies en alles duidelijk. Vrijwel meteen voorlopig akkoord netjes door bedrijf gebeld of alles in de aanvraag klopt qua kleur ed en uitleg over wat verder. Defintief akkoord papieren duurde een dag of 5 scooter vervolgens met 3/4 dagen geleverd zonder extra kosten. Elektrische scooter ziet er pico bello uit , aardig personeel die meteen ook alles uitlegt en fijn dat ze bij onderhoud/schade ed gratis komen halen brengen. Goed te bereiken via app&email. Zeker een aanrader!

Slecht communicatie

Na 5 keer zelf bellen nog steeds geen antwoord over levering scooter! Deze afspraak is binnen 2 werkdagen echter wel na zelf weer bellen met vertegenwoordiger korting gekregen ivm beschadiging op het nog te leveren product .

Fantastische service, en snel geleverd!

Afgelopen dinsdag een scooter besteld, met snellere levering dan verwacht! Vrijdag werd hij al geleverd, deskundige mensen met verstand van zaken. De scooter werd netjes afgeleverd, en alles werd goed uitgelegd! Absoluut TOPbedrijf.

Makkelijk en duidelijk met aanvragen

Tot nu toe is de site en aanvraag duidelijk, hoop snel een scooter te kunnen leasen.!

Klantvriendelijk, goede service denkt mee. Ook als het even niet zo lekker loopt. Wij wilde een kleur die een lange levertijd had uiteindelijk een nieuwe kleur gekregen die zelfs duurder was zonder bijbetaling omdat we zo lang moesten wachten.

Lekker rijdt

Jammer dat mijn sloten niet gemonteerd en bij de aflevering zat.

Mijn ervaring met Bryan is/was goed. Jammer dat mijn hangslot er niet bij zat maar 1,5 uur later alsnog me slot geleverd!

Goede service en heel snelle levering. Binnen 1 week had ik mijn scooter!!

Goede duidelijk informatie en service. Perfect!

Goede en duidelijke informatie en verwerking van het gevraagde product alles geregeld binnen 2 dagen.

Netjes

Het aanmelden ging wat stroef. Maar daarna was het wachten tot de scooter er was.

Goeie service!!

πŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌ

Alles goes geregeld

Alles is netjes geregeld

Erg goeie service

Denkt mee met de klant en doen wat ze beloven. Erg fijne ervaring. Kan het iedereen aanraden.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en meedenkend medewerkers.

Goeie en snelle service..

Pluspunten

- Goede communicatie - Klantvriendelijke werknemers - Duidelijke uitleg

Voor mij ging alles goed. Dus Bij Deze geen verbeterpunten !!

Pluspunten

Houden zich aan de afspraken.. Een zeer goede service .. telefonisch contact ook super altijd ben ik keurig behandeld en alle vragen waren beantwoord .. ik raad het iedereen aan wat een TOP zaak !!!

Geen

Pluspunten

Snel en netjes..

Pluspunten

Snel en makkelijk geregeld en de service wat top. Ze hadden het gratis windscherm en slot vergeten. Maar toen ik daarvoor belde had ik het de volgende dag!

Dat zou ik niet weten.....

Pluspunten

Duidelijke regels je weet snel wat t kost en waar je aan toe bent. Ook weet binnen paar uur of je aanvraag goedgekeurd is.

Iets Duidelijkere communicatie vanuit bedrijf dat de scooter levert, maar ze leveren wel snel.

Pluspunten

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf, ze hebben me van begin af aan goed geholpen en netjes behandeld. Als er iets was en ik nam contact op met ze werd ik netjes en correct behandeld. Ook werd alles duidelijk uitgelegd zodat het makkelijk te begrijpen was. Super service en hele vriendelijke mensen !

Pluspunten

Goede service, vriendelijk personeel en snelle levering.

Geen

Pluspunten

Snelle reactie

Geen

Pluspunten

- goed service - snel - kreeg goeie uitleg

geen helemaal top service