Pluspunten

Snelle levering, aardig personeel, alles goed en duidelijk uitgelegd, ze nemen de tijd voor je

Pluspunten

- snelle service - goede uitleg bij levering van de scooter

Pluspunten

We zijn snel netjes en correct geholpen ook een goede uitleg tijdens het afleveren van de scooter

Pluspunten

Its my first brand new scooter ordered by the lease plan and my experience with this company is so great, they did everything to provide ordered vehicle as soon as possible and i think really flexible time of delivery! If you want in instalment plan buy a scooter here you will receive really fast answer on your request this is the most strongest site. Really great also a people behind the scene and helpful and nice!

More service points for the scooter in smaller cities kind of Alkmaar

Pluspunten

Goede service Duidelijkheid Snelle afhandeling

Pluspunten

Pluspunten

Heel makkelijk om aan te vragen. Documenten kun je makkelijk aanleveren! Top service.. veel gehad aan de medewerker die mij heeft geholpen. Goed advies van hun kant over het onderhkid van de scooter. Al bij al TOP

Nee, heb ik niet!

Pluspunten

Pluspunten

Goede cuminicatie

Pluspunten

Geen andere woorden dan echt super! Alles super vlot en super fijn geregeld! Het contact is ook fijn, je word goed geholpen, en alles super duidelijk uitgelegd.

Geen

Pluspunten

Snel en goed service

Pluspunten

Alles was duidelijk

Nvt

Pluspunten

Snelle afwikkeling van zaken!,keurig netjes per mail op de hoogte gehouden. Alles duidelijk en helder,en dat is juist wat men tegenwoordig verwacht en nu natuurlijk heerlijk genieten van mijn mooie nieuwe scooter!!!

Geen

Pluspunten

Erg goede service! Goed bereikbaar, doen wat ze zeggen. Niks op aan te merken! Erg fijn ook is dat ze meedenken!

Pluspunten

Duidelijk en komen hun afspraken na.

Communicatie kan beter.

Pluspunten

Goede communicatie. Na goedkeuring gelijk contact opgenomen. Duidelijke uitleg over scooter na levering. Goed verteld hoe ik de scooter moet onderhouden en wat er moet gebeuren wanneer er schade voorkomt

De website regelmatig updaten. Ik wilde eigenlijk de TURBHO RL-50 Zwart maar uiteindelijk heb ik de ANTRACIET versie gekregen. Heeft natuurlijk ook te maken gehad met het bedrijf TURBHO. Verder zeer tevreden met de uitkomst. Misschien mooier dan het zwarte

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service, snelle reacties

Nadien vragen of alles naar wens is e n of er nog onduidelijkheden zijn.

Pluspunten

Pluspunten

Eerlijk

Communicatie kan iets beter

Pluspunten

Snel duidelijkheid, word goed gecommuniceerd.

Pluspunten

Levering scooter dag van tevoren af gesproken en netjes geleverd. Uitgebreid uitleg over scooter en garantie van de chauffeur gekregen en hij nam er alletijd voor! Top!

Als mogelijk is misschien update status over scooter online of via e-mail.

Pluspunten

Goede service.. ook na aankoop! Gister een klein dingetje wat niet goed was. Dezelfde avond opgehaald. En vandaag keurig hersteld weer terug!! Top service!!!