Bed/stoel tafel M99394 11-05-2021 besteld,12-05-2021 geleverd. Deze was goed verpakt en eenvoudig te monteren en aan te passen zowel in breedte als in hoogte, zeer stabiele tafel en mooi afgewerkt. TOP

Snelle levering en met het product kan ik beter eten.

TOPPIE

Groot assortiment, eerlijke prijzen en prima service..

Het artikel voldoet goed.

Het artikel doet wat het doen moet. Licht in het gebruik zoals het vermeld stond in de omschrijving.

Het krukje voldoet prima, maar ik had graag keuze gehad in de kleur van het dekje.

Op maandag besteld, dinsdag in huis

De Hulpmiddelenspecialst een prettige en betrouwbare partij om mee samen te werken.

Mijn bestellingen worden altijd snel en compleet geleverd. De kwaliteit van de materialen is uitstekend en omdat ik voor mijn werkgever bestel, wordt er gewoon gefactureerd en achteraf betaald. ik ben kortom erg tevreden over de Hulpmiddelenspecialist.

Goede kwaliteit, snelle levering

Het bed tafeltje overtreft de verwachting. Makkelijk te monteren, en super handig in gebruik. Ook heel handig om laptop op te zetten en zo vanuit luie stoel te computeren. Het is handig dat het in hoogte verstelbaar is. Qua uiterlijk is het ook niet hinderlijk dat het in de huiskamer staat.

Alles perfect en snel geregeld en verstuurd.

Vragen werd snel en adequaat beantwoord. Alles was keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle levering; coulance bij retour.

Snelle levering; coulance bij onverwacht moeten retourneren.

Denkt mee met de klant; zeer goede service en afhandeling

Wij hebben bij Hulpmiddelenspecialist/HomeCare Innovation een douchewc besteld nadat onze in gebruik zijnde douchewc begon te lekken en uiteindelijk het water in contact kwam met het electronische gedeelte! Let wel: deze dochewc hadden wij bijna 2 jaar in gebruik en na ruim een jaar begon voor ons de ellende i.v.m. lekkage. Wij hadden de betreffende douchewc aangeschaft bij een bedrijf in het zuiden van het land. Helaas kunnen wij de naam van dit bedrijf niet noemen maar de service was er eigenlijk niet of dermate slecht dat wij besloten met een andere leverancier in zee te gaan. Zo kwamen wij bij Hulpmiddelenspecialist terecht. Wij hebben aanvankelijk een Dib C430 besteld maar kwamen tot de ontdekking dat dit type toch niet bij onze wensen aansloot. Na overleg en advies met de medewerker van Hulpmiddelenspecialist hebben wij uiteindelijk een wel iets duurdere, - maar geheel naar onze wens - Blooming 1160 Standard met föhn aangeschaft. Deze douchewc is inmiddels al een aantal weken in gebruik en bevalt uitstekend. Wij kunnen het bedrijf Hulpmiddelenspecialist ten zeerste aanbevelen! Klantvriendelijkheid en een oplossingsgerichte visie staan bij dit bedrijf hoog in het vaandel.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb 2 dingen om fraaidoppen open te mAken dat gaat goed , verder weet ik niet wat ik straks nog nodig mocht hebben , nu weet ik dat nog niet

Nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snel .wat wij verwachten

Pluspunten

Goed te bereiken en krijgt meteen een antwoord en probleem werd onmiddellijk opgelost. Goed geregeld!