Keurig

Alleen jammer dat er een aantal producten er niet meer zijn!

Snel

Snelle levering , duidelijke website

netjes op tijd geleverd

besteld en vlot geleverd

geweldig

Goede producten, voor niet te duur , snel geleverd !

Helaas teleurgesteld

Verkeerde producten gekregen

Snelle levering, keurig verzorgd!

goede groet

Zeer goede afhandeling en snelle levering van de bestelling

Beste, Bedankt voor uw (positieve)beoordeling. groeten Vildan

Snel geleverd en prijs/kwaliteitverhouding is prima

Zoals beloofd producten geleverd

Goeie en snelle service

Goeie en snelle service.

Helemaal top; alles op tijd.

Eerste keer dat ik hier bestel. Ik ben zelf altijd nog een beetje wantrouwend voor oplichting bij dit soort kleinere/onbekendere ondernemingen, maar alles is naar tevredenheid verlopen. Ik kreeg ook nog een paar wegwerpmondkapjes er bij als extraatje, wat wellicht zonde is van het plastic, maar een leuk gebaar. :) Enige toppunt voor het bedrijf is dat ik geen bevestigingsmail kreeg. Gelukkig kreeg ik wel een mail toen de order was verzonden.

Helemaal goed.

400 capsules met olie van de Nigella Sativa besteld. Keurig in grote pot. Top.

Beste Leen, Bedankt voor uw reactie als beoordeling. Wij waarderen het enorm en wij zijn pas tevreden als onze klanten ook tevreden zijn en behandeld worden zoals wij ook behandeld willen worden. Nogmaals dank, Vildan

Beste Khadija, Bedankt voor je beoordeling, het wordt zeer gewaardeerd door ons en geeft ons moed en veerkracht om op zelfde manier door te gaan. Nogmaals dank Vildan

Goed verzorgd.

Goed verzorgde bestelling en verpakking. Mondkapjes gratis bij bestelling. Aardig!

Beste Johan, Bedankt voor je (positieve) beoordeling, wij waarderen het enorm. Mondkapje is een kleinigheidje van ons kant als waardering voor je vertrouwen in Tabiat als webshop. Vildan

Toller Kaffee mit ein paar Haken

Am 13.01. bestellt und heute am 20.01. erhalten. (Habe aus Deutschland bestellt.) Ich habe Verständnis dafür, dass der Versand unter Pandemiebedingungen etwas dauert. Dann erwarte ich aber eine angemessene Informierung über den Versand. Tagelang stand bei meiner Bestellung auf der Homepage, dass die Zahlung akzeptiert ist und ständig hat sich dort der Zustellungstag verzögert. Von einer Info darüber, ob es denn überhaupt schon verschickt wurde, war überhaupt keine Spur, geschweige denn von einer Sendungsverfolgungsnummer. Daraufhin wollte ich Kontakt per Mail aufnehmen, die Mail Adressen wurden mir jedoch als fehlerhaft angezeigt... Dann habe ich in das Anmerkungsfeld zur Bestellung auf der Homepage eine Frage hinterlassen. Erst dann habe ich eine Mail erhalten mit der Info, dass ich vom Paketdienst automatisch eine Sendungsverfolgungsnummer bekommen haben müsste. Das habe ich jedoch nicht. Immerhin wurde mir in dieser Mail die Sendungsverfolgung mitgeteilt, sonst hätte ich sie bis zur Ankunft nie erhalten. Der zweite Haken ist folgender: ich habe zwei verschiedene Kaffeesorten jeweils vier Mal bestellt. Bei der einen Sorte gab es aber das vierte Stück nicht. Stattdessen wurde mir eine ganz andere Sorte, die ich nicht bestellt habe, dazugelegt und davon dann stattdessen zwei Stück. Einerseits finde ich, dass das eine ganz nette Überlegung ist (falls man das vierte Päckchen nicht auf Lager hatte), aber auf der anderen Seite sollte das so nicht sein. Ich habe für die Sorten bezahlt, die ich bestellt habe und nicht für eine Sorte, die ich von vornherein gar nicht erst ausgesucht habe. Ich hätte zumindest eine Kontaktaufnahme erwartet, um mich BEVOR es verschickt wird darüber zu informieren und zu fragen, ob das so überhaupt in Ordnung wäre. Das war jedoch leider nicht der Fall. Einfach was anderes da rein legen, finde ich in dieser Hinsicht deshalb nicht ganz in Ordnung. Eine nette Geste waren allerdings die beigelegten Einwegmasken. Der Kaffee selbst ist echt toll.

Beste Nisa, Wat vervelend dat bestelproces als bezorging van je bestelling niet naar jouw wens is verlopen. Annuleren van je order kun je, zonder een reden op te geven, via jouw account en bestelling veranderen en de aankoopbedrag wordt door ons meteen teruggestort naar rekening waar betaling is gedaan. Sommige servers (in jouw geval gmx.net) kunnen mails als spam zien en worden voordat ze bij jouw aankomen al verwijderd. Reacties vanuit de site Tabiat komen wel bij ons binnen en hierop is er ook via de mail terugkoppeling verstuurd over de status als track & trace nummer van je bestelling Ik ga sowieso alle mail instellingen nogmaals controleren of er iets aan ons kant te vinden is. Vildan

Snelle levering met betaalbare prijzen

Prima 1e ervaring, positief

Beste Erik, Bedankt voor je (positieve) beoordeling, Wij waarderen het enorm, het geeft ons handvaten als moed om zo verder te gaan. Nogmaals dank. Vildan

Ik ben erg tevreden

Het bestellen ging simpel en makkelijk en product is aangekomen op de dag dat ze zeiden.

Beste Hacile, Bedankt voor je (positieve) beoordeling, wordt door ons zeer gewaardeerd. Vildan

Valt nog niets van te zeggen.

Ik heb mijn product nog niet ontvangen

Beste Wessel, Excuus voor late reactie. Aantal bestellingen als werkzaamheden zijn i.v.m. overlijden van mijn vader door covid19 ontregeld en/of vertragingen opgelopen. Wij zijn sinds gisteren weer bezig om alles weer op te pakken. Jouw bestelling is hoogstwaarschijnlijk naar verkeerd adres verstuurd. Ik ga vandaag voor zorgen dat jouw bestelling opnieuw wordt verstuurd. Nogmaals excuus voor deze ongewenste vertraging en hopend dat je begrip voor hebt. Groeten Vildan

Super goed

Snelle levering Product netjes verpakt en afgeleverd . Product ,origineel en goed.

Beste Firoza, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Het doet ons goed in deze moeilijke tijden. groeten Vildan

Ben tevreden,goeie olie

Wat extra's gekregen. Heel fijn.

Szybka wysyłka. Wszystko zgodne z opisem

Wszystko dobrze

• Poleciłbyś nas? Yes

ik bwn er herl erg blij er mee dank u wel

Beste Elif, Bedankt voor je (positieve) beoordeling. Wij waarderen het zeer en geeft ons power om zo door te gaan. nogmaals dank Groeten Vildan

Snel en vriendelijk

Snel

Bedankt voor je (positieve) beoordeling Elst. Vildan

Ik heb verschillende producten besteld vanaf de site www.tabiat.nl Producten waren subliem ingepakt en had ik na 2 dagen al in huis tijdens deze corona drukte. Sommige bestellingen van grotere webshops duren langer. Over de cbd olie was ik niet helemaal geinformeerd maar na telefonisch contact ben ik erg goed geholpen! Zeer tevreden over de klantgerichte aandacht Jullie hebben aan mij een klant erbij Klasse werk Gr Kerim

Beste Kerim, Bedankt voor je beoordeling, het wordt gewaardeerd en we blijven (proberen) ons te verbeteren waar nodig. Nogmaals dank Vildan

Goei ervaring

Goeie site en vertrouwen

Beste Cosgun, Bedankt voor genomen moeite en (positieve) beoordeling. Het wordt zeer op prijs gesteld door ons en geeft motivatie om op zelfde manier door te gaan. Tabiat Vildan

Tevreden over deze webwinkel.

De bestelling is snel en correct geleverd. De artikelen waren verpakt in een stevige kartonnen doos en de loze ruimte was opgevuld.

Beste Robert, Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling. Wij proberen onze pakketten zo te verpakken zoals wij het ook willen ontvangen. Nogmaals dank. Tabiat Vildan

Over Tabiat Bioshop

Voor al uw Natuurlijke en Biologische producten van meest bekende merken tegen aannemelijke prijzen.