Prima ! Een beter woord is er niet .....

Overzichtelijke website, goede prijs/prestatie, snelle levering.

Geweldig, heel vriendelijk te woord gestaan, super service!

Geweldig! Heel vriendelijk te woord gestaan, Super service !

Snelle en correcte levering.

Super !!

Beste Theo, Bedankt voor je (positieve) beoordeling en dat je ons aanbeveelt. Het geeft ons motivatie, kracht en doorzettingsvermogen om onze dienstverlening als onze service op niveau te houden en natuurlijk waar nodig ons te verbeteren. Nogmaals ons dank en tot volgende keer Tabiat Bioshop Vildan

Goede service.

Ik had de bestelling maandag geplaatst en heb de bestelling dinsdag ontvangen. Super snel dus. Naast dat ik 4 flesjes shampoo had besteld kreeg ik 2 handzeep cadeau. Dit was een verrassing

Beste Nadia, Bedankt voor je terugkoppeling en (positieve) beoordeling. Hier zijn wij zeer blij mee, het geeft ons motivatie om onze dienstverlening en service op zelfde niveau te behouden en waar nodig ons te verbeteren. Nogmaals ons dank, Groeten Vildan

Snelle service !!

Beste Fatima, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling als beoordeling. Wordt zeer gewaardeerd Groeten Vildan

Onzettend vriendelijk!

Ben supersnel geholpen. Binnen 1 dag was mn retour en nieuwe bestelling verwerkt. Zal het bedrijf zeker adviseren.

Besta Mehtap, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling als beoordeling. Wij zien dienstverlening en goede service aan onze klanten als ons plicht. Heel graag gedaan en nogmaals ons dank. Met vriendelijke groet Tabiat BioShop Vildan

Bestelling goed in ontvangst zo als het hoort. Dank u

Beste Lea, Bedankt voor je terugkoppeling als beoordeling. Het helpt ons te verbeteren in onze dienstverlening. Groeten Vildan

Pluspunten

Houden zich aan afspraken en de bestelling werd snel bezorgd

Beste Elif, Bedankt voor je terugkoppeling en beoordeling. Wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals bedankt. Groeten Vildan

Pluspunten

Pluspunten

Wat een super zeep is die geitenmelk zeep. Eindelijk iets wat je gewoon kan wegspoelen zonder dat er een laagje "vet" achter blijft. En wat betreft de Tabiat Bioshop, dat is ook super, komen elke afspraak na en leveren zoals het hoort.

Pluspunten

Zeep is gewéldig. Snel levering via dhl. Aanraden

Beste Magda, Bedankt voor je positieve beoordeling, wordt zeer hoog gewaardeerd. Wij doen/proberen beste service en dienstverlening te geven aan onze klanten en wij behandelen onze klanten zoals wij zelf behandeld willen worden. Nogmaals ons dank. Groeten Vildan

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling, het wordt door ons zeer gewaardeerd. Wij proberen altijd onze klanten naar hun tevredenheid te handelen. Nogmaals dank groeten Vildan

Pluspunten

Mijn eerste bestelling goed uitgevoerd en snel geleverd. Kom hier zeker terug.

Bedankt voor je beoordeling Luus, wordt zeer gewaardeerd en jij bent altijd welkom.

Pluspunten

product netjes ingepakt en snel geleverd

Bedankt voor de goede service...

Beste K, Bedankt voor je beoordeling, Je hebt inderdaad jammer genoeg producten ontvangen waar de inhoud juist was maar etikettering was in andere taal. Gelukkig hebben wij na telefonisch contact te hebben gehad, een goede oplossing kunnen vinden en meteen af kunnen handelen. Het was voor ons ook leermoment geweest en wij gaan ons best doen om dit soort misverstanden niet te laten gebeuren. Klant tevredenheid en dienstverlening staat bij ons centraal. Alleen het beste is goed genoeg voor ons. Nogmaals dank K groeten Vildan

Pluspunten

Verminderd haaruitval.

Geen resultaat wat betreft stimuleren van haargroei.

Pluspunten

Super goede service. Pakket wordt goed opgevolgd. Tabiat shop zond al zelf een mail voordat ik iets moest sturen i.v.m. levering. Producten werden voor een tweede keer kostenloos verzonden en goed ontvangen. Heel goede service en reageren snel op mails. Ik zal hier zeker blijven bestellen.

Beste Julie, Bedank voor je beoordeling. Wij proberen elk bestelling te volgen of deze daadwerkelijk op tijd geleverd wordt bij onze klanten. Op deze manier kunnen wij op tijd actie ondernemen als het nodig is. Dit is een stukje extra service van ons kant en het maakt ons zo anders dan anderen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vildan

Pluspunten

Snelle levering! Goed product.

Beste MArga, Bedankt voor je terugkoppeling. Het wordt zeer gewaardeerd. Vildan

Beste Alex, Bedankt voor het invullen van klantenbeoordeling. Het wordt gewaardeerd. Nogmals ons dank Vildan

Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen ons elke dag te verbeteren.

Bedankt voor je beoordeling Tuğba, Wij doen ons best voor klanttevredenheid en proberen beste service aan te bieden.

Pluspunten

Prima snelle levering.

Bedankt voor uw beoordeling. Klanttevredenheid staat bij ons zeer hoog en doen aan alles om dit ook zo te behouden.

Beste Jolanda, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij gaan steeds verder om het beste te bieden aan onze klanten.

Pluspunten

Ik vind hetngeweldig dat ik een ptodukt zondag besteld en had het al dinsdag in huis.en nog uit belgie.(een afstand dus)

Ik kan niks zeggen over ht bedrijf omdat ikj ullie niet ken..jullie krijgen zeker meer bedyellingen van mik.

Beste Patrick, Bedankt voor je terugkoppeling, Ons streven is om alle bestellingen (ook vanuit buitenland) zo snel mogelijk bij klant te laten bezorgen. Uiteindelijk gaat het om klanttevredenheid en daar doen we ons best voor. Nogmaals dank

Pluspunten

Snelle levering!! En het product was netjes ingepakt.

Beste Yavuz, Bedankt voor je reactie. Bij ons staat klant voorop, wij zijn pas tevreden als klant ook tevreden is met alles, van bestelling tot levering bij de klant en dat klant tevreden is met bestelde product. Daar doen we het voor. Nogmaals ons dank. Groeten Vildan

Beste klant, Bedankt voor je reactie en wij zijn blij dat u tevreden bent met alles. nogmaals dank, Groeten Vildan

Over Tabiat Bioshop

Natuurlijke en Biologische producten van meest bekende merken tegen aannemelijke prijzen.