ik bwn er herl erg blij er mee dank u wel

Beste Elif, Bedankt voor je (positieve) beoordeling. Wij waarderen het zeer en geeft ons power om zo door te gaan. nogmaals dank Groeten Vildan

Snel en vriendelijk

Snel

Bedankt voor je (positieve) beoordeling Elst. Vildan

Ik heb verschillende producten besteld vanaf de site www.tabiat.nl Producten waren subliem ingepakt en had ik na 2 dagen al in huis tijdens deze corona drukte. Sommige bestellingen van grotere webshops duren langer. Over de cbd olie was ik niet helemaal geinformeerd maar na telefonisch contact ben ik erg goed geholpen! Zeer tevreden over de klantgerichte aandacht Jullie hebben aan mij een klant erbij Klasse werk Gr Kerim

Beste Kerim, Bedankt voor je beoordeling, het wordt gewaardeerd en we blijven (proberen) ons te verbeteren waar nodig. Nogmaals dank Vildan

Goei ervaring

Goeie site en vertrouwen

Beste Cosgun, Bedankt voor genomen moeite en (positieve) beoordeling. Het wordt zeer op prijs gesteld door ons en geeft motivatie om op zelfde manier door te gaan. Tabiat Vildan

Tevreden over deze webwinkel.

De bestelling is snel en correct geleverd. De artikelen waren verpakt in een stevige kartonnen doos en de loze ruimte was opgevuld.

Beste Robert, Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling. Wij proberen onze pakketten zo te verpakken zoals wij het ook willen ontvangen. Nogmaals dank. Tabiat Vildan

Heel tevreden

Super snelle levering!

Beste Tugba, Bedankt voor je terugkoppeling en (positieve) beoordeling. Het wordt door ons zeer gewaardeerd. Tabiat Vildan

Super snel

ik heb het heel snel binnen gekregen ..

Ik gebruik corek otu yagi elke ochtend en ben heel erg tevreden is zeker aanteraden voor allergiesche mensen

Beste Esra, Bedankt voor je beoordeling, het wordt door ons zeer gewaardeerd. Zwarte Komijnzaad Olie is inderdaad heel goed voor onze innerlijke gezondheid. Het versterkt ook onze immuunsysteem wat wij vooral in deze zware tijden hard nodig hebben. Nogmaals bedankt en tot volgende bestelling. Groeten Vildan

Quantum groeten

Very excellent and responsive service

Zowel wisselend als verrassend

Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestiging. Na 3 dagen gebeld, geen reactie op mijn voicemailbericht. Ik werd na het 3e telefoontje pas terug gebeld. Erg vervelend en ik vertrouwde het ook niet meer. Bij terugbellen werd mij excuses aangeboden en werd alsnog het pakketje verstuurd. Ik kreeg daarbij een cadeautje van 2 extra flesjes handwash.

Super klantvriendelijk en super service

Eerste keer bestelling gedaan bij Tabiat. Zeer goed ervaring. Super Service! Ga hier zeker vaker bestellen.

goede service

Mijn telefoontje werd snel en correct afgehandeld. Shampoo was binnen 3 dagen binnen. Helemaal tevreden

Gewoon goed.

Snelle en goede service .

Snelle levering, mijnheer heeft zelfs op de dag van bezorging kort gebeld om navraag te doen of ik het pakketje al had ontvangen. Top.

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit

Goede ervaring Lekkere rozenwater besteld

Goede omschrijving van artikelen, snel verzonden

Excellent

Excellent

Zeep is maar zeep toch ??

Ik had citroenzeep besteld met volgens de beschrijving een heerlijke citroen geur, dat bleek gewoon een zeep geur te zijn. Van citroenen was met heel veel fantasie nog steeds niets te bespeuren. Maar ach dan denk ik maar " zeep is zeep " . Het komt wel weer op. Volgend jaar maar gewoon wat meer echte mee nemen uit Italië. Positief was wel dat de levering zeer vlot was.

Site werkt niet optimaal

Ik heb mijn gegevens geregistreerd met een account en na ingelogd te hebben waren meerdere gegevens niet compleet meer. Bij afrekenen werkte niet alle betaal mogelijkheden waaronder PayPal, meerdere keren geprobeerd en uiteindelijk Ideal gekozen.

Goed.

Alles verliep vlotjes.

Ondanks de extra coronadrukte toch heel snel in huis. Perfect.

Çörek otu yağı

Merhaba. Çörek otu yağını ikinci kez sipariş edişim ve çok memnunum. Ramazan sebebiyle hem gün boyu organlarım dinleniyor hemde iftarda su ile bu ürünü alıyorum. Ben faydasını çok gördüm ve tanıdıklarıma tavsiye ediyorum her zaman. İnsan ne kullanıyorsa kullansın kalitelisini almalı. Çünkü sağlığımız en büyük hazinemiz. Sizlere bu ürünü bize sorunsuz teslim ettiğiniz için teşekkürler.

Selamlar Emine hanım, Her şeyden önce geri dönüşünüz ve (olumlu) yorumunuz/değerlendirmeniz için size teşekkür etmek isteriz. Siz değerli müşterilerimizin fikirleri, düşünceleri ve memnuniyeti bizler için çok önemli. Tarafımızdan takdir edildiğini, bizlere daha fazla cesaret ve motivasyon verdiğini bilmenizi isteriz. Siz değerli müşterilerimiz olduğu müddetçe, elimizden geldiğince kusursuz ve en iyi hizmeti vermeye ve kaliteli ürünleri her bütçeye uygun fiyatlara sunmaya devam edeceğiz. Tekrar teşekkürler ve bir sonraki siparişte görüşmek üzere. Saygı ve selamlar Tabiat Vildan Beste Emine, Allereerst willen wij je bedanken voor je terugkoppeling en (positieve) beoordeling. Het wordt door ons zeer gewaardeerd en geeft ons moed en motivatie om beste service en producten tegen aannemelijke prijzen aan onze klanten te blijven geven. Nogmaals ons dank en tot volgende bestelling Tabiat Vildan

Snelle service. Dik tevreden over het produkt

Beste M. Claus, Bedankt voor uw reactie en (voldoende) beoordeling. Het geeft ons in deze, voor ons allemaal, moeilijke tijden kracht en motivatie om het beste service (proberen) te geven aan onze klanten. Nogmaals ons dank en wens u namens ons team goed en gezonde dagen toe. Groeten Team Tabiat Vildan

Enige was de korte datum op de tubetjes handcreme

Beste Neely, Bedankt voor je reactie en (voldoende) beoordeling. Alle Dalan producten zijn na openen nog 1 jaar houdbaar. Wij zullen beter ons doen om alle producten te controleren voordat wij naar klanten versturen. Bedankt voor uw oplettendheid en wens u goed en gezonde dagen toe in deze tijd. Pas goed op u zelf en hou aan a.u.b. 1,5 mtr afstand. Groeten Team Tabiat Vildan

Over Tabiat Bioshop

Voor al uw Natuurlijke en Biologische producten van meest bekende merken tegen aannemelijke prijzen.