Super tevreden

Ben blij met m’n shampoos En een extra hand crème Er bij gekregen en niet alleen dat maar echt een Super service ben heel blij met de werking die ze doen en heel behulpzaam dat ze zijn super tevreden xx

Heb al een aantal keren bij tabiat bestellingen gedaan en altijd zeer tevreden. Soms krijg je er een cadeautje bij, nu kreeg ik een douchegel. Een leuke verrassing.

Levertijd goed

De creme die ik had besteld was al open?!

Heel vriendelijke verkoper.

Ik had het verkeerde artikel besteld, gevraagd voor de annulering, gelijk was het door hem geaccepteerd en dag later het ik er mijn geld terug gestort op mijn bankrekening.

Prima ! Een beter woord is er niet .....

Overzichtelijke website, goede prijs/prestatie, snelle levering.

Geweldig, heel vriendelijk te woord gestaan, super service!

Geweldig! Heel vriendelijk te woord gestaan, Super service !

Snelle en correcte levering.

Super !!

Beste Theo, Bedankt voor je (positieve) beoordeling en dat je ons aanbeveelt. Het geeft ons motivatie, kracht en doorzettingsvermogen om onze dienstverlening als onze service op niveau te houden en natuurlijk waar nodig ons te verbeteren. Nogmaals ons dank en tot volgende keer Tabiat Bioshop Vildan

Goede service.

Ik had de bestelling maandag geplaatst en heb de bestelling dinsdag ontvangen. Super snel dus. Naast dat ik 4 flesjes shampoo had besteld kreeg ik 2 handzeep cadeau. Dit was een verrassing

Beste Nadia, Bedankt voor je terugkoppeling en (positieve) beoordeling. Hier zijn wij zeer blij mee, het geeft ons motivatie om onze dienstverlening en service op zelfde niveau te behouden en waar nodig ons te verbeteren. Nogmaals ons dank, Groeten Vildan

Snelle service !!

Beste Fatima, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling als beoordeling. Wordt zeer gewaardeerd Groeten Vildan

Onzettend vriendelijk!

Ben supersnel geholpen. Binnen 1 dag was mn retour en nieuwe bestelling verwerkt. Zal het bedrijf zeker adviseren.

Besta Mehtap, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling als beoordeling. Wij zien dienstverlening en goede service aan onze klanten als ons plicht. Heel graag gedaan en nogmaals ons dank. Met vriendelijke groet Tabiat BioShop Vildan

Bestelling goed in ontvangst zo als het hoort. Dank u

Beste Lea, Bedankt voor je terugkoppeling als beoordeling. Het helpt ons te verbeteren in onze dienstverlening. Groeten Vildan

Pluspunten

Houden zich aan afspraken en de bestelling werd snel bezorgd

Beste Elif, Bedankt voor je terugkoppeling en beoordeling. Wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals bedankt. Groeten Vildan

Pluspunten

Pluspunten

Wat een super zeep is die geitenmelk zeep. Eindelijk iets wat je gewoon kan wegspoelen zonder dat er een laagje "vet" achter blijft. En wat betreft de Tabiat Bioshop, dat is ook super, komen elke afspraak na en leveren zoals het hoort.

Pluspunten

Zeep is gewéldig. Snel levering via dhl. Aanraden

Beste Magda, Bedankt voor je positieve beoordeling, wordt zeer hoog gewaardeerd. Wij doen/proberen beste service en dienstverlening te geven aan onze klanten en wij behandelen onze klanten zoals wij zelf behandeld willen worden. Nogmaals ons dank. Groeten Vildan

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling, het wordt door ons zeer gewaardeerd. Wij proberen altijd onze klanten naar hun tevredenheid te handelen. Nogmaals dank groeten Vildan

Pluspunten

Mijn eerste bestelling goed uitgevoerd en snel geleverd. Kom hier zeker terug.

Bedankt voor je beoordeling Luus, wordt zeer gewaardeerd en jij bent altijd welkom.

Pluspunten

product netjes ingepakt en snel geleverd

Bedankt voor de goede service...

Beste K, Bedankt voor je beoordeling, Je hebt inderdaad jammer genoeg producten ontvangen waar de inhoud juist was maar etikettering was in andere taal. Gelukkig hebben wij na telefonisch contact te hebben gehad, een goede oplossing kunnen vinden en meteen af kunnen handelen. Het was voor ons ook leermoment geweest en wij gaan ons best doen om dit soort misverstanden niet te laten gebeuren. Klant tevredenheid en dienstverlening staat bij ons centraal. Alleen het beste is goed genoeg voor ons. Nogmaals dank K groeten Vildan

Pluspunten

Verminderd haaruitval.

Geen resultaat wat betreft stimuleren van haargroei.

Pluspunten

Super goede service. Pakket wordt goed opgevolgd. Tabiat shop zond al zelf een mail voordat ik iets moest sturen i.v.m. levering. Producten werden voor een tweede keer kostenloos verzonden en goed ontvangen. Heel goede service en reageren snel op mails. Ik zal hier zeker blijven bestellen.

Beste Julie, Bedank voor je beoordeling. Wij proberen elk bestelling te volgen of deze daadwerkelijk op tijd geleverd wordt bij onze klanten. Op deze manier kunnen wij op tijd actie ondernemen als het nodig is. Dit is een stukje extra service van ons kant en het maakt ons zo anders dan anderen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vildan

Pluspunten

Snelle levering! Goed product.

Beste MArga, Bedankt voor je terugkoppeling. Het wordt zeer gewaardeerd. Vildan

Beste Alex, Bedankt voor het invullen van klantenbeoordeling. Het wordt gewaardeerd. Nogmals ons dank Vildan

Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen ons elke dag te verbeteren.

Bedankt voor je beoordeling Tuğba, Wij doen ons best voor klanttevredenheid en proberen beste service aan te bieden.

Pluspunten

Prima snelle levering.

Bedankt voor uw beoordeling. Klanttevredenheid staat bij ons zeer hoog en doen aan alles om dit ook zo te behouden.

Over Tabiat Bioshop

Voor al uw Natuurlijke en Biologische producten van meest bekende merken tegen aannemelijke prijzen.