nog steeds niks ontvangen

Een beoordeling te geven over iets wat we nog niet ontvangen hebben is erg moeilijk!

Vorige week iets besteld/betaald maar (nog) niets ontvangen

Mis track en trace

Een goed product,levertijd duurde wat lang

Product heb ik nog niet ontvangen. Kan aan post.nl liggen.

Het zal wel aan post.nk liggen. Maar mijn product ( zwarte komijnzaadolie) heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Geen communicatie over late levering

Laatste keer een bestelling geplaatst. Artikel nog steeds niet geleverd maar al wel een beoordeling vragen..

Geen enkele reactie van bedrijf op bestelling

Weken geleden wat besteld, paar keer gevraagd om een update, blijkt uiteindelijk dat de order zonder melding te zijn geannuleerd. Dat ontdekte ik pas op mijn rekening (creditering). Tot op de dag van vandaag geen enkel bericht mogen ontvangen. Ik heb slechts één ervaring met ze, maar daar zal het voor mij zeker bij blijven in verband met de door mij ervaren afwezigheid van zelfs de meest basale service.

Wacht al anderhalve week op mijn product.

Vorige week dinsdag besteld, zou vorige week zaterdag/zondag aankomen. Nog steeds geen product ontvangen. Wel betaald, geen factuur gezien, geen track-and-trace ontvangen, geen reactie op de mail. Ik zou hier geen producten bestellen!

Geen levering bestelling en ook niet telefonisch bereikbaar

Heel slecht! Ik krijg maar geen contact met de verkoper na herhaaldelijk bellen. Mijn betaling zou terug gestort worden na reactie via de mail, maar tot op heden nog niets ontvangen. In mijn ogen geen betrouwbaar bedrijf!

snel geleverd.

Uitstekend verpakt en snel geleverd. Voldeed aan de verwachtingen.

Keurig

Alleen jammer dat er een aantal producten er niet meer zijn!

Snel

Snelle levering , duidelijke website

netjes op tijd geleverd

besteld en vlot geleverd

geweldig

Goede producten, voor niet te duur , snel geleverd !

Helaas teleurgesteld

Verkeerde producten gekregen

Snelle levering, keurig verzorgd!

goede groet

Zeer goede afhandeling en snelle levering van de bestelling

Beste, Bedankt voor uw (positieve)beoordeling. groeten Vildan

Snel geleverd en prijs/kwaliteitverhouding is prima

Zoals beloofd producten geleverd

Goeie en snelle service

Goeie en snelle service.

Helemaal top; alles op tijd.

Eerste keer dat ik hier bestel. Ik ben zelf altijd nog een beetje wantrouwend voor oplichting bij dit soort kleinere/onbekendere ondernemingen, maar alles is naar tevredenheid verlopen. Ik kreeg ook nog een paar wegwerpmondkapjes er bij als extraatje, wat wellicht zonde is van het plastic, maar een leuk gebaar. :) Enige toppunt voor het bedrijf is dat ik geen bevestigingsmail kreeg. Gelukkig kreeg ik wel een mail toen de order was verzonden.

Helemaal goed.

400 capsules met olie van de Nigella Sativa besteld. Keurig in grote pot. Top.

Response from the business owner

Beste Leen, Bedankt voor uw reactie als beoordeling. Wij waarderen het enorm en wij zijn pas tevreden als onze klanten ook tevreden zijn en behandeld worden zoals wij ook behandeld willen worden. Nogmaals dank, Vildan

Response from the business owner

Beste Khadija, Bedankt voor je beoordeling, het wordt zeer gewaardeerd door ons en geeft ons moed en veerkracht om op zelfde manier door te gaan. Nogmaals dank Vildan

Goed verzorgd.

Goed verzorgde bestelling en verpakking. Mondkapjes gratis bij bestelling. Aardig!

Response from the business owner

Beste Johan, Bedankt voor je (positieve) beoordeling, wij waarderen het enorm. Mondkapje is een kleinigheidje van ons kant als waardering voor je vertrouwen in Tabiat als webshop. Vildan

Toller Kaffee mit ein paar Haken

Am 13.01. bestellt und heute am 20.01. erhalten. (Habe aus Deutschland bestellt.) Ich habe Verständnis dafür, dass der Versand unter Pandemiebedingungen etwas dauert. Dann erwarte ich aber eine angemessene Informierung über den Versand. Tagelang stand bei meiner Bestellung auf der Homepage, dass die Zahlung akzeptiert ist und ständig hat sich dort der Zustellungstag verzögert. Von einer Info darüber, ob es denn überhaupt schon verschickt wurde, war überhaupt keine Spur, geschweige denn von einer Sendungsverfolgungsnummer. Daraufhin wollte ich Kontakt per Mail aufnehmen, die Mail Adressen wurden mir jedoch als fehlerhaft angezeigt... Dann habe ich in das Anmerkungsfeld zur Bestellung auf der Homepage eine Frage hinterlassen. Erst dann habe ich eine Mail erhalten mit der Info, dass ich vom Paketdienst automatisch eine Sendungsverfolgungsnummer bekommen haben müsste. Das habe ich jedoch nicht. Immerhin wurde mir in dieser Mail die Sendungsverfolgung mitgeteilt, sonst hätte ich sie bis zur Ankunft nie erhalten. Der zweite Haken ist folgender: ich habe zwei verschiedene Kaffeesorten jeweils vier Mal bestellt. Bei der einen Sorte gab es aber das vierte Stück nicht. Stattdessen wurde mir eine ganz andere Sorte, die ich nicht bestellt habe, dazugelegt und davon dann stattdessen zwei Stück. Einerseits finde ich, dass das eine ganz nette Überlegung ist (falls man das vierte Päckchen nicht auf Lager hatte), aber auf der anderen Seite sollte das so nicht sein. Ich habe für die Sorten bezahlt, die ich bestellt habe und nicht für eine Sorte, die ich von vornherein gar nicht erst ausgesucht habe. Ich hätte zumindest eine Kontaktaufnahme erwartet, um mich BEVOR es verschickt wird darüber zu informieren und zu fragen, ob das so überhaupt in Ordnung wäre. Das war jedoch leider nicht der Fall. Einfach was anderes da rein legen, finde ich in dieser Hinsicht deshalb nicht ganz in Ordnung. Eine nette Geste waren allerdings die beigelegten Einwegmasken. Der Kaffee selbst ist echt toll.

Response from the business owner

Beste Nisa, Wat vervelend dat bestelproces als bezorging van je bestelling niet naar jouw wens is verlopen. Annuleren van je order kun je, zonder een reden op te geven, via jouw account en bestelling veranderen en de aankoopbedrag wordt door ons meteen teruggestort naar rekening waar betaling is gedaan. Sommige servers (in jouw geval gmx.net) kunnen mails als spam zien en worden voordat ze bij jouw aankomen al verwijderd. Reacties vanuit de site Tabiat komen wel bij ons binnen en hierop is er ook via de mail terugkoppeling verstuurd over de status als track & trace nummer van je bestelling Ik ga sowieso alle mail instellingen nogmaals controleren of er iets aan ons kant te vinden is. Vildan

Snelle levering met betaalbare prijzen

Prima 1e ervaring, positief

Response from the business owner

Beste Erik, Bedankt voor je (positieve) beoordeling, Wij waarderen het enorm, het geeft ons handvaten als moed om zo verder te gaan. Nogmaals dank. Vildan

Ik ben erg tevreden

Het bestellen ging simpel en makkelijk en product is aangekomen op de dag dat ze zeiden.

Response from the business owner

Beste Hacile, Bedankt voor je (positieve) beoordeling, wordt door ons zeer gewaardeerd. Vildan

About Tabiat Bioshop

Voor al uw Natuurlijke en Biologische producten van meest bekende merken tegen aannemelijke prijzen.