Valt nog niets van te zeggen.

Ik heb mijn product nog niet ontvangen

Beste Wessel, Excuus voor late reactie. Aantal bestellingen als werkzaamheden zijn i.v.m. overlijden van mijn vader door covid19 ontregeld en/of vertragingen opgelopen. Wij zijn sinds gisteren weer bezig om alles weer op te pakken. Jouw bestelling is hoogstwaarschijnlijk naar verkeerd adres verstuurd. Ik ga vandaag voor zorgen dat jouw bestelling opnieuw wordt verstuurd. Nogmaals excuus voor deze ongewenste vertraging en hopend dat je begrip voor hebt. Groeten Vildan

Super goed

Snelle levering Product netjes verpakt en afgeleverd . Product ,origineel en goed.

Beste Firoza, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Het doet ons goed in deze moeilijke tijden. groeten Vildan

Ben tevreden,goeie olie

Wat extra's gekregen. Heel fijn.

Szybka wysyłka. Wszystko zgodne z opisem

Wszystko dobrze

• Poleciłbyś nas? Tak

ik bwn er herl erg blij er mee dank u wel

Beste Elif, Bedankt voor je (positieve) beoordeling. Wij waarderen het zeer en geeft ons power om zo door te gaan. nogmaals dank Groeten Vildan

Snel en vriendelijk

Snel

Bedankt voor je (positieve) beoordeling Elst. Vildan

Ik heb verschillende producten besteld vanaf de site www.tabiat.nl Producten waren subliem ingepakt en had ik na 2 dagen al in huis tijdens deze corona drukte. Sommige bestellingen van grotere webshops duren langer. Over de cbd olie was ik niet helemaal geinformeerd maar na telefonisch contact ben ik erg goed geholpen! Zeer tevreden over de klantgerichte aandacht Jullie hebben aan mij een klant erbij Klasse werk Gr Kerim

Beste Kerim, Bedankt voor je beoordeling, het wordt gewaardeerd en we blijven (proberen) ons te verbeteren waar nodig. Nogmaals dank Vildan

Goei ervaring

Goeie site en vertrouwen

Beste Cosgun, Bedankt voor genomen moeite en (positieve) beoordeling. Het wordt zeer op prijs gesteld door ons en geeft motivatie om op zelfde manier door te gaan. Tabiat Vildan

Tevreden over deze webwinkel.

De bestelling is snel en correct geleverd. De artikelen waren verpakt in een stevige kartonnen doos en de loze ruimte was opgevuld.

Beste Robert, Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling. Wij proberen onze pakketten zo te verpakken zoals wij het ook willen ontvangen. Nogmaals dank. Tabiat Vildan

Heel tevreden

Super snelle levering!

Beste Tugba, Bedankt voor je terugkoppeling en (positieve) beoordeling. Het wordt door ons zeer gewaardeerd. Tabiat Vildan

Super snel

ik heb het heel snel binnen gekregen ..

Ik gebruik corek otu yagi elke ochtend en ben heel erg tevreden is zeker aanteraden voor allergiesche mensen

Beste Esra, Bedankt voor je beoordeling, het wordt door ons zeer gewaardeerd. Zwarte Komijnzaad Olie is inderdaad heel goed voor onze innerlijke gezondheid. Het versterkt ook onze immuunsysteem wat wij vooral in deze zware tijden hard nodig hebben. Nogmaals bedankt en tot volgende bestelling. Groeten Vildan

Quantum groeten

Very excellent and responsive service

Zowel wisselend als verrassend

Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestiging. Na 3 dagen gebeld, geen reactie op mijn voicemailbericht. Ik werd na het 3e telefoontje pas terug gebeld. Erg vervelend en ik vertrouwde het ook niet meer. Bij terugbellen werd mij excuses aangeboden en werd alsnog het pakketje verstuurd. Ik kreeg daarbij een cadeautje van 2 extra flesjes handwash.

Super klantvriendelijk en super service

Eerste keer bestelling gedaan bij Tabiat. Zeer goed ervaring. Super Service! Ga hier zeker vaker bestellen.

goede service

Mijn telefoontje werd snel en correct afgehandeld. Shampoo was binnen 3 dagen binnen. Helemaal tevreden

Gewoon goed.

Snelle en goede service .

Snelle levering, mijnheer heeft zelfs op de dag van bezorging kort gebeld om navraag te doen of ik het pakketje al had ontvangen. Top.

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit

Goede ervaring Lekkere rozenwater besteld

Goede omschrijving van artikelen, snel verzonden

Excellent

Excellent

Zeep is maar zeep toch ??

Ik had citroenzeep besteld met volgens de beschrijving een heerlijke citroen geur, dat bleek gewoon een zeep geur te zijn. Van citroenen was met heel veel fantasie nog steeds niets te bespeuren. Maar ach dan denk ik maar " zeep is zeep " . Het komt wel weer op. Volgend jaar maar gewoon wat meer echte mee nemen uit Italië. Positief was wel dat de levering zeer vlot was.

Site werkt niet optimaal

Ik heb mijn gegevens geregistreerd met een account en na ingelogd te hebben waren meerdere gegevens niet compleet meer. Bij afrekenen werkte niet alle betaal mogelijkheden waaronder PayPal, meerdere keren geprobeerd en uiteindelijk Ideal gekozen.

Goed.

Alles verliep vlotjes.

Over Tabiat Bioshop

Voor al uw Natuurlijke en Biologische producten van meest bekende merken tegen aannemelijke prijzen.