Mooie website en snelle levering.

Ervaring van producten moet ik nog ervaren, is de eerste keer dat ik bestel. Had wel verwacht dat de fles colloidaal zilver beter gepakt zou zitten. Zat alleen in papier gedraaid, zou zonde zijn als het kapot aankomt. Is toch een duur product, misschien een tip......

Grote, gezond aanbod

Gevonden wat ik zocht, gemakkelijk besteld én snel geleverd. Dank!

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Mooie assortiment

Snelle levering, mooie assortiment

Best quality delivered

I have bought Golden Naturals vitamins for more than 3 years. Trustable and reliable product.

Correct en snel

Ervaring is prima. Was eerste keer dat ik wat besteld heb bij jullie

Alles correct en vlug

Alles correct en vlugge vlotte levering

Super producten die supersnel in huis zijn

Hele snelle levering

Ik slik de Vitamine C met Rozenbottel nu 2 maanden en ik merk echt dat ik veel energieker ben

Goed gedaan

Goed ontvangen

Het was een snelle bezorging , er werd goed gecommuniceerd en het was duidelijk wanneer het zou komen.

binnen 24 uur geleverd en compleet

binnen 24 uur geleverd en compleet

Supersnelle levering van goede producten !

Fijne producten (de vitamine -E huidolie is mijn favoriet) maar vooral snelle en betrouwbare levering. Ook bij evt. vertraging door postnl meteen een e-mail.

Snel geleverd zondag besteld dinsdag morgen in huis

Een webshop zonder minpuntjes! Ik ben prima geholpen met de balsem Souplesse! Fijn dat ik die dank zij u heb mogen leren kennen Mijn oprechte dank aan het ganse GN-team vanwege een trouwe klant

De producten waren gemakkelijk te bestellen op de website en de volgende dag werd het al bezorgd.

Prima service!

Snelle en goede levering/service

geen verbetering

bij mij werkt het niet,nog de zelfde klachten,de nacht wakker.

Beste Gerda, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het supplement niet het gewenste resultaat heeft gegeven. Soms is er een andere oorzaak. Graag komen wij met jou in contact om je verder te adviseren. Met gezonde groet, Kelly Hilbrands

Het is een wondermiddel voor mij

Mijn ervaring omschrijf ik als een prima zalf (ik had last van aambeien en kloof had misschien wel geopereerd moeten worden, maar ga goed en geen bloed meer) heb de arts deze zalf ook doorgegeven wie weet dat er meerdere mensen gaan bestellen (ik kan niet tegen medicijnen van de artsen) hier ben ik blij mee

Goeie service, fijne producten en goede kwaliteit

Keurig op tijd geleverd

Ik heb veel te weinig kennis van vitamines om hier over te kunnen oordelen. Maar de bestelling is goed verpakt en keurig op tijd geleverd

Bestellen bij Golden naturals is simpel, levering is snel. Service is een tien plus. Zeker een aanrader als je vitamines nodig hebt.

Assortiment, kwaliteit, levering...allemaal prima.

snelle en adequate levering

zie hierboven

prima levering in 1 dag

aangevraagd en levering prima verlopen

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.