Snel geleverd, duidelijk

Goede service, na het innemen vh product, voel ik me wel goed, maar nog geen beter slaap…

Snelle service en via de site keuze uit veel goede producten.

Goed product en uitstekende service!

Goed webshop, goede producten, en snelle levering. Top!

Goed en snel

Bestelling vlot verwerkt en verstuurd

Correct

Alles netjes volgens afspraak

snel en accuraat verzorgd

prima nog maar 1 x gebruik gemaakt

correcte en stipte levering

De levering van onze bestelling werd zoals afgesproken uitgevoerd

bestelling loopt makkelijk en de bezorging was werkelijk binnen 24 uur, hoewel dit op een zaterdag viel!

Heel goede service. Beantwoorden snel vragen en zelfs uit zichzelf service door juiste e-mailadres te achterhalen en emails nazenden.

Prima, snel geleverd

Goed, maar vaak ook iets niet op voorraad

Ik ben zeer tevreden over de producten. De laatste tijd is het wel vaak dat er iets niet op voorraad is. Ik baal ervan dat ik bij mijn bestelling maar één tegoeddop van 2 euro in kan leveren terwijl ik telkens meerdere potjes afneem! Vandaag besteld is echt morgen in huis, dat is heel erg fijn. Ook over de klantenservice ben ik tevreden, ik kan er terecht met mijn vragen.

Beste Rianne, Hartelijk dank voor je review. Ik heb goed nieuws voor je. Vanaf heden is het ook mogelijk om meerdere kortingsdoppen in te leveren bij je online bestelling. Tijdens het afrekenproces kun je in de winkelwagen de kortingsdoppen verzilveren door deze in te vullen bij "Kortingsdop of -code ontvangen?". Je kunt wel max. 1 unieke code per te bestellen product verzilveren. Bestel je dus 2 (of meer) producten, dan kun je ook 2 (of meer) codes verzilveren. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

mooie site perfect

De bestelling is soepel verlopen, zijn zeer tevreden

TOP

Goed overzicht op de website, binnen 1 dag geleverd, kan alleen maar erg tevreden zijn.

prima keus en snelle levering

positief, volgende keer bestel ik weer bij Golden Naturals

Snelle en accurate service.

Her bestelling van een bewezen werkend product. Snelle service.

Goed en snel geleverd

Voldoet aan verwachting. Makkelijk te bestellen. Snelle en gratis levering!!

kan echt niet beter !

kan het niet meer missen

Geen op-of aanmerkingen

Super goed geholpen. Verzending was top geregeld.

Jullie zijn zeer klantvriendelijk. Mijn bestelling is netjes op tijd aangekomen. Ben er erg blij mee. Gebruik al lang jullie producten maar nu zal ik online bestellen voortaan.

Goed spul!

Het smeert lekker koud uit. Voelt eerst wat plakkerig, maar trekt snel in. Daarna een weldadig gevoel voor een tijdje. Gewoon een paar keer per dag, voor zolang nodig.

Good price

Good stuff

slechte communicatie

vanaf dinsdag krijg ik elke dag een mail waarin staat dat het bezorgmoment is gewijzigd. Vandaag weer...is de bestelling gestolen?

Beste Asha, Wat spijtig om te horen dat je pakket nog niet is bezorgd. Zou je even contact op kunnen nemen met onze klantenservice (www.goldennaturals.nl/contact), zodat we kunnen kijken wat er mis gaat bij PostNL ? Alvast dank! Met gezonde groet, Kimberley

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.