Snelle en goede levering

Ik heb besteld en werd via mail op de hoogte gehouden van de verzending! Ging top!

Nee

Nee

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle levering

Handig bestellen snel geleverd en goede kwaliteit

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Prima producten en mooie aanbiedingen

Neem sinds een jaar of drie nu supplementen af van Golden Naturals. Die zijn bijna altijd goed op voorraad en worden vlot geleverd. Daarnaast doen de supplementen hun werk uitstekend. Soms merk je dat meteen. Tot slot zijn er regelmatig acties met kortingen waarvan je vanzelf op de hoogte wordt gebracht. Zeer tevreden dus.

Altijd snelle service en een goede prijs.

Snel en mooie aanbiedingen

Snelle levering en altijd mooie kortingen.

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen en t was snel in huis!

Fantastische service

Fijne website, overzichtelijk. Nog geen gebruik gemaakt van klantenservice maar gezien de opzet van de website verwacht ik dat die ook fantastisch is

Prima levering

Snel geleverd, zonder problemen

Snelle en duidelijke service

Goede duidelijke website waar het product snel gevonden is. Product daarna snel in huis

Geweldige producten, goede service

Ik gebruik al heel lang heel naar volle tevredenheid ca 10 producten van Golden Naturals. Ook de regelmatige kortingen zijn aantrekkelijk en het is daarom ook zeer de moeite waard om je te abonneren op de nieuwsbrief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee!

Perfect opgelost

Ons 1ste bestelling werd zogezegd afgeleverd via Post NL, maar wij hadden niks ontvangen. Contact opgenomen met Golden Naturals en zij hebben ons de bestelling nogmaals opgestuurd. Waarvoor dank

Snelle levering en prima producten

De bestelling wordt snel geleverd. Ook de keuzehulp is erg handig. De producten bevallen mij veel beter dan vergelijkbare merken. Vanwege de prijzen probeer ik ze steeds met 25% korting te bestellen. Een specifieke melding zou dan eigenlijk handig zijn. Wel jammer dat de kortingcodes op de doppen zo gevoelig zijn en soms niet meer wereld je per ongeluk verkeerd klikt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Specifieke melding voor korting en puntenspaarsysteem

Ik ben een tevreden klant!

Goede producten, op tijd geleverd, ik heb geen klachten dus alles is TOP

Snel en goed geregeld en bezorgd

really good

Great products, I cannot be any more satisfied. Great service

• N/A

Bezorging ging goed

Bezorging verliep goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kleinere potjes maken of meer tabletten in een potje doen. Scheelt veel plastic.

Snelle, correcte levering.

S avonds besteld de volgende dag in huis!

Zeer snelle levering

Duidelijke site

goede produkten

snelle levering van kwaliteitsprodukten. Bij een aanbieding niet twijfelen deze is zo voorbij

Service goed

Snel geleverd.

Je krijgt wat je besteld

Gekozen producten komen keurig verpakt en worden snel toegestuurd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Mail die ik krijg staat besteling ipv bestelling

Golden Naturals, vertrouwd en altijd goed.

Ik gebruik al jaren Golden Naturals. Voor mij een vertrouwd merk met een ruime keuze aan supplementen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Duidelijke omschrijving hoe de doppen online te verzilveren.

Industrieweg 154 D

5683 CG Best

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.