Ben inmiddels fan van deze producten!

Deze producten zijn echt goed. Goede vitaminen mixen en complexen, ik heb er al vaak baat bij gehad. Vandaar dat ik steeds meer van dit merk koop, het is altijd goed.

was snel en corect bezorgt

Snelle levering en nog enkele gratis artikels.

Snelle levering en nog enkele gratis artikels ontvangen. Kortom: ik zou hier opnieuw bestellen. Top

Snelle levering. Top. Volgende keer weer

Producten en levering zijn top

Hoogwaardige producten, snelle levering en op tijd.

volgens de verwachting

Goede snelle service

Leuk dat de vit D een cadeautje was. Snel bezorgd!

Prima, snelle service!

Snelle aflevering na klacht

Besteld 2 dezelfde artikelen. Bij aflevering ontbrak 1 artikel. Na telefoontje werd beloofd het ontbrekende artikel na te sturen. De andere dag is het artikel thuisbezorgd door PostNL. Vandaar mijn opmerking: Snelle aflevering na klacht. Super gedaan, dus eigenlijk wordt mijn cijfer een 10. Groetjes, Piet

Ben erg tevreden

Top, super snel. Gratis levering

Hele snelle gratis levering. Kreeg foldertjes en een pen cadeau. Met aandacht verzonden. Leuk bedrijf! Product tot nu toe ook mee tevreden, ben benieuwd hoe het veder bevalt.

Snelle levering en updates per mail van bestelling.

Perfecte toevoeging aan mijn leefstijl en consumtie.

Het verschil tussen synthetisch en Golden Naturals merkten wij na een maand of drie en sinds dien zijn wij trouwe gebruikers.

Snelle levering en fijne website

Het product dat ik wilde kopen had genoeg uitleg op de website. De levering was ook snel, ik kreeg er ook een gratis product bij.

De bestelde artikelen worden zorgvuldig verpakt en snel verstuurd. Wij zijn al enkele jaren fan van sommige supplementen van Golden Naturals

Goede producten en snelle levering.... met kleine geste.... waarvoor dank

LE SERVICE EST PARFAIT

DELAIS RESPECTES PRODUIT CONFORME A MA COMMANDE

Prima product

Ik gebruik het al een tijdje...levering...en product prima

Super snelle levering

Super snelle levering

stipte, verzorgde en correcte levering

Onze eerste bestelling werd stipt geleverd. De informatie ivm de bestelling en levering werd zowel door jullie als door de koerierdienst correct doorgegeven.

Helemaal super

Heel blij en tevreden met mijn bestelling. Op aanraden van mijn hormoon arts de multi en magnesium besteld. Er was iets fouts gegaan direct gebeld & ik werd super vriendelijk geholpen en snel mijn geld terug! Bedankt erg tevreden

Ga zo doir!!

vlotte levering

Voor de 2de keer besteld en binnen een paar dagen bezorgd

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.