Snelle levering netjes ingepakt

top!

snelle levering, goed verpakt! voldoet aan de verwachtingen! Bij het bestellen goed geholpen door de voorgestelde "test" en de chat medewerker!

Snelle levering. Mooie producten. Zeer tevreden

tevreden

Altijd superblij met een pakje van golden naturals. Snel en goed verpakt geleverd. Top Ik miste deze keer wel mijn kaart bij de bestelling. Zo duurt het sparen van verschillende kaarten wel erg lang.

Klacht lopend over de levering

Klacht loopt

Beste Bert, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te horen er iets mis is gegaan met je bestelling. Ik zie dat er reeds contact is geweest met de klantenservice en dat er een oplossing is aangeboden. Ik hoop dat het zo naar wens is afgehandeld. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Zeer goed!

Snelle service en goede producten!

perfekt

hééi tevreden

Prima producten en top service

Niks op aan te merken, alles zeer correct uitgevoerd

Mooi product,snel geleverd en een goede prijs. Wat leuk was dat je er een klein potje gratis bij kreeg. Toppie!

MAKKELIJK BESTELLEN, SNEL GELEVERD

Het bestelproces ging snel, overzichtelijk. Daarna een snelle en nette levering.

Fijne tabletten

Snelle levering en ook nog leuke korting door code op de dop

Goede producten, snelle levering

Ben zeer tevreden over de producten van Golden Naturals.

Zoals gezegd zo werkt het ook

200% ok

200%

Snel binnen

Snelle levering!

Snelle levering naar Duitsland!

Prima gegaan

Prima gedaan,

Super snelle levering, waarvoor dank.

Snelle en goede service !

Makkelijk online bestellen en afronden. Levering is heel snel.

Geheel tevreden

Daarom bestel ik regelmatig bij jullie

Gewoon perfect!

Mijn eerste bestelling bij jullie en zéker niet de laatste! Alles perfect inorde...

Ben net begonnen met de benen in te smeren moet zeggen is een hele fijne frisse crème nu afwachten of het ook gaat werken

Super snelle levering

Goede producten

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.