Prima verzorgd

De bestelling verliep vlot en geleverd volgens afspraak keurig op tijd.

Besteld en snel geleverd !

Deze voetencreme werkt prima zachte. Gladde voeten

Zeer snelle bezorging

Na de bestelling een snelle aflevering.

Alles ging prima

Het ging zoals je kunt verwachten. Je wordt goed op de hoogte gehouden en snelle levering. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Very good

Very good

• Very good

Prima levering, op tijd en verzorgd !

Prima levering !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee.

Bestelling zonder problemen

Het product is snel geleverd. Het voldoet aan de verwachtingen. Maar het irriteert me echt hoeveel mails ik daarna heb gekregen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Minder mailtjes sturen

Goed produkt

Mooi klein Pilletje Makkelijk in te nemen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

zover ik kan beoordelen: prima producten

kan geen antwoord geven omdat ikzelf nog geen producten van Golden Naturals gebruik

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Gevonden wat ik zocht en snel verzonden.

vlotte levering

wetend dat op hogere leeftijd een tekort aan testosteron ontstaat, gebruik ik dit middel als aanvulling

poep follow up mail

ik heb niet om deze mail gevraagd en mij specifiek niet ingescheven voor de nieuwsbrief

• Heb je nog tips of verbeterpunten? stop met deze maiks

Beste Nick, Toch vriendelijk bedankt om te reageren op deze mail. Ik heb je bij deze uitgeschreven voor verdere mails met dergelijke verzoeken. Excuses voor het ongemak. Wel een hele fijne dag gewenst. Met gezonde groet, Kelly

Continu tevreden

Over de hele lijn dikke plus! Raad jullie overal aan...zelfs de huisarts :)

Niet wat ik had gehoopt

Mijn ervaring is, ben enthousiast begonnen met de pillen, slik ze nu 3 maanden maar in kilo's bijna niet afgevallen. Ik zie iets meer taille. Heb aan een aantal mensen deze pillen aanbevolen ben heel benieuwd of zij zullen afvallen. Groetjes Nanny

Vlotte levering

Vlotte levering

Op tijd geleverd, prima

Het product is netjes op tijd geleverd, ben er net mee begonnen dus over de werking kan ik nog niet echt iets zeggen.

OK

OK

• OK

de juiste levering ontvangen prima producten

Voor de eerste keer producten besteld, zal de resultaten moeten afwachten, ziet er heel goed uit

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne winkel met een ruim assortiment

Goede multivitamines en mineralen voor een prima prijs.

Fijne en overzichtelijke webwinkel

Super producten, met niet weinig onnodig toegevoegde stoffen aan de supplementen. Ik ben erg tevreden met de producten die ik van jullie heb!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kunnen altijd nog minder onnodige stoffen in de supplementen.

Buitengewoon!

- Goede prijs-kwaliteit - Snelle verzending - Diverse betaalmogelijkheden - Goede communicatie - Betrouwbaar Resumé: Alles in één!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Prima tevreden !!

Veel vertrouwen, goede producten en in Nederland geproduceerd!

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.