Vlotte afhandeling,ik werd goed geïnformeerd over het verloop van mijn bestelling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ben erg tevreden met Caprylzuur suppletie

Helpt uitstekend bij een verstoorde darmflora en vertering. Bestrijd candida schimmels die een lekkende darm veroorzaken. MDL arts bevestigde dit en dat voir een reguliere arts

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee.

Prima geleverd

Prima geleverd

Goede producten en goed service

Groot assortiment met mooie aanbiedingen, snelle levering en goede service. Vaak besteld nog nooit problemen gehad, echt een aanrader.

Snelle levering!

Prima ervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Visolie voor kinderen in meerdere smaken

Keurige service

Snelle levering, goede kortingsactie en fijne zuivere vitaminen!

Goed,snel,betrouwbaar

snelle levering, goed product

Het product lijkt goed, moet nog even enkele keren gebruiken om het resultaat te kunnen beoordelen.

Ik ben heel blij met Golden Naturals

Fijne producten. Duidelijke info over producten. Leuke aanbiedingen en zeer goeie service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals eerdere bestellingen, snel geleverd en netjes verpakt.

Goede producten, snel geleverd

De producten komen betrouwbaar op mij over en voel daadwerkelijk verschil.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede supplementen

Voor zover ik kan beoordelen zijn het goede supplementen ter aanvulling van de voeding. .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb meerdere dingen uitgeprobeerd, allemaal prima, maar zweer bij de multivitamine strong hold women. Ik slik ze al aantal jaren.

Fijne webwinkel, snelle verzending

Fijne webwinkel, snelle verzending

De klantenservice is altijd behulpzaam en mee denkend omdat je een vaste klant bent. Echt top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alleen maar goede ervaringen!

Ik gebruik meerdere vitamines en ik heb vooral goede ervaring met de magnesium en multi woman. De vitamine D gebruik ik standaard de hele winter. Ik heb mijn bestelling altijd binnen 2 dagen in huis, super!

Helemaal goed

Fijne ervaring, met een leuke korting

Snelle bezorging.

Er wordt snel gereageerd en ontvangt de producten goed ingepakt. Preparaten van goede kwaliteit!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Positieve ervaring. Makkelijk te bestellen. Was idd de volgende dag in huis. Top geregeld

Top producten

Super snelle service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alles vlekkeloos verlopen en snel geleverd Niets op aan te merken

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mooie aanbieding en snel verzonden

Gewoon goed.

Goed en snel geleverd voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Prima product

Draagt bij aan meer stabiliteit bij lopen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Neen

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.