prima en vlot geleverd

Alles ok

alles goed!

Ik ben super blij!

Snel, klantvriendelijk

Goed product en bij vragen een vriendelijk duidelijk antwoord.

Goede (klanten)service

Verkeerde product was geleverd. Gebeld. Aardige klantenservice. Foute levering mocht ik houden ( was ook te gebruiken) en juiste artikel werd alsnog met spoed geleverd.

uitstekend

produkten van uitstekende kwaliteit

goede service

goede service

Goed product snelle levering

Gebruik de crème voor eelt en hielkloven super product dat snel resultaat geeft en fijne snelle levering door het bedrijf

Met het product salie 500mg zeer tevreden.

Het slaapproduct werkt bij mij niet. Heb een chronisch slaapprobleem.

Moet het product nog uitproberen, maar een vriendin had er erg goede ervaringen mee. Het is snel geleverd.

Goede en snelle levering

Zie boven.

Goed verzorgd

Snelle verzending. Goede verzendverpakking. Duidelijke productbeschrijving. Veel te grote potten voor de hoeveelheid capsules. De potten zijn nog niet voor de helft gevuld.

Beste Bert, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Er zijn diverse factoren die invloed hebben op de grootte en de inhoud van het potje. De grootte van het potje wordt mede afgestemd op het etiket. Dat moet voldoen aan wettelijke eisen die bijvoorbeeld van toepassing zijn op de informatie op - en de leesbaarheid van het etiket. Bovendien is het volume van een pilletje of capsule per product verschillend. We nemen de opmerking uiteraard mee in de productevaluatie. Optimale balans tussen inhoud en verpakking is één van de kernwaarden in onze productontwikkeling. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Super snelle levering

Geen problemen, de volgende dag al in huis.

Prima service en snelle levering!

Goed priduct

Boven verwachting goed

Het product, Naturalize Pezen, slijmbeurzen & gewrichtsbanden balsem, blijkt boven verwachting goed te werken voor mijn achillespeesontsteking en andere reumatische klachten. Een licht in de duisternis van hevige invaliderende pijn.

Super snel geleverd

De dag na bestellen in huis. Wat een super service zeg. Nog nooit meegemaakt en dat in deze cironatijd. Hartelijk dank.

Zoals het hoort

Zonder inhoudelijk over de product te spreken, kan ik alleen maar zeggen dat de bestelling is verlopen zoals het hoort, snel geleverd, netjes verpakt.

Voorlopig zeer tevreden

voorlopig zeer goede service et goede kwaliteit..afwachten... Hartelijk dank.

Tevreden over aangeschafte Rode Gist Rijst

Tevreden over aangeschafte Rode Gist Rijst. De bestelprocedure is eenvoudig te gebruiken. Levering snel. Kwaliteit is goed.

Heel tevreden!

Heel snelle levering (dag na bestelling bezorg in België)

Prima hoor. Onze hond krijgt 1x per dag zo’n pil. Heb hem nog niet horen klagen.

Goed en correcte levering

Alles vlot verlopen ik had gevraagt voor achteraf te betalen maar factuur heb ik achter 2 dagen nog niet gezien hoop dat alles vlot verder verloopt

Snel online besteld en geleverd

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.