Snelle verzending; goed verpakt én een leuke verrassing

Prima👍🏻

Uitstekende klandizie

Uitstekende snelle klandizie !!

Goede prijs en een snelle levering! En bedankt voor de paaseitjes!!

Soepele bestelprocedure, snel geleverd, prima service

Na mij keurig op de hoogte gebracht te hebben van het weer op voorraad hebben van een product direct besteld, en een paar dagen later in huis. Geweldig! De enige reden dat ik geen 10 geef is omdat ze niet kunnen verzinnen dat ik vaste klant ben (via fysieke winkel) en daardoor niet spontaan korting geven :-)

Professionele begeleiding in het kiezen van de juiste haarkleur

Fantastische website met zeer gedetailleerde informatie. Snelle thuislevering. Dank jullie wel.

Ben erg tevreden over het verloop van deze bestelling. De pillen waren overal uitverkocht. Via de mail werd ik op de hoogte gesteld van de nieuwe voorraad en twee dagen later had ik de pillen in huis. Heel fijn geregeld dit!

Foute levering gelijk opgelost

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Everything ok

Nothing abnormal... ordering... delivery... price... everything ok Little plus the chocolate eggs (Easter) in the packet

prima service

Prima service,maar prijs voor het gekochte artikel kan beter(zie www adviesdrogerij.nl

Heel tevreden

Heel positief en correcte verwerking

Goede producten met snelle service

Goede producten met snelle service

ik ben héél tevreden over het grote aanbod

zelfs in tijden van corona vlotte levering!

Geweldig ervaring.

Snelle reactie en levering. Kwaliteitsproduct. Geen problemen.

Super snel en vriendelijk!

Ik ben super tevreden over de online chat als hulp. Ik werd hier onmiddellijk en duidelijk verder geholpen door een zeer vriendelijke vrouw. Ook de verzending (dus het klaarmaken en laten ophalen) gebeurde heel snel en dat is top! Dankjewel voor deze superservice!

Reuze vandaag besteld , morgen in huis ook tijdens corona

Snelle levering en goede communicatie!

Prima levering

Snelle levering, met een aardige attentie!

Prima service, je krijgt steeds updates van je levering. Top!

Top levering

Snelle en correcte bezorging. Geen verzendkosten vanwege het virus! Helemaal top. En als verrassing wat paaseitjes in de verpakking. Echt attent en in deze tijd hartverwarmend.

Snel en leuk afgeleverd

Goede ervaring. Snelle antwoorden via de chat. Volgende dag in huis (wat ik niet had verwacht met de drukte) en heel attent zaten er leuke paaseitjes bij. Ik ben fan. Goede producten die beter bevallen dan vitakruid!

Snelle en correcte levering.

Snel geleverd! En zaten ook nog is super leuk paaseitjes bij😇

Duidelijke site snelle levering top!

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.