Dik in orde

Bestelling vlot kunnen doen, goed op de hoogte gehouden via de mails en snelle verzending.

Prima kwaliteit.

Zelfs op de longfoto kon ik zien, dat het middel Caprylzuur & Pau d'arco Formule werkte tegen de schimmelvlek.

Super snelle levering

Zeer goed product

Heel goed!

Duidelijke website. Goede produken. Gratis verzending. Kortom, helemaal goed.

Betrouwbaar

duidelijke site en snelle gratis verzending

Snelle en goede levering. Goede uitleg van de producten

Heel prettig bedrijf, goede producten en goede omschrijving van de producten. Het zou wel handig zijn als je ook online zou kunnen chatten met betrekking tot advies,

Super snel

Binnen 24 uur aangekomen ..

Prima producten, snelle levering

Prima producten, snelle levering

Snelle levering.

Prima , nog geen factuur van afterpay ontvangen

Betaalbaar en goede producten

Als ouder zijnde van een 16 maanden jong bloeitje wil ik graag het beste voor de gezondheid van mijn kindje. De producten van Golden Naturals zijn en hoogwaardig en betaalbaar in vergelijking met andere merken. Het assortiment zou wel iets breder mogen, maar dat zal vast met de tijd komen. Ik ben er zeer tevreden over

Snel geleverd, goed product

Aanbevolen

Spierbalsem werd me aanbevolen door een vriendin;online besteld want (nog?)geen verkoopspunten in Belgie 2 x gebruikt Zuinig(grote pot,200 ml!),fris,dringt prima en snel in en heeft geen sterke geur die bij produkten van andere merken weleens blijft hangen! Nu nog afwachten wat het effect blijkt op langere termijn,ik ben hoopvol!

Persoonlijk en professioneel

Prettig in alle opzichten. Snel, accuraat en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Perfect!

Dag na bestelling netjes ontvangen. Zelfs met folders met extra informatie over het gekochte middel en een notitie blokje.

Boven verwachting.

Eenvoudig bestellen. Gratis levering ook bij kleine bestelling. Snelle verzending.

Het product werd snel geleverd. Er zat ook nog een handig notitieblokje bij.

Het geen wat ik besteld had was er twee dagen later. Erg tevreden over de productie van golden naturals

Golden Naturals levert goedwerkende medicatie en uitstekende service naar de klant! Een 10!

Erg tevreden

Hele goede communicatie en Snelle levering

Top producten

zeer goed

De bestelling verliep vlot en correct.

Bedankt voor het extraatje dat was toegevoegd.

Goei crem

De Levering snel 1 dag goei sevice

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.