Gemak van bestellen en snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door!

Het bestelproces verloopt zeer vlot. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Correcte en vlotte levering.

Heel tevreden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Regelmatig een extra korting op de producten is wel aangenaam, voor de klant.

Top product

Alles wat je besteld is op tijd. En het werkt wat het moet doen.

Goede service, snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

En mocht er iets zijn is een belletje zo gedaan en opgelost.

goed verlopen

tevreden

goede en snelle service. het enige minpuntje...de dopjes met kortingscode kan ik per dop maar per keer inwisselen. had graag gezien dat ik meerdere doppen met kortingcodes in een keer kon inwisselen, omdat ik ook vaak meerdere goederen in een keer bestel...

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven

Altijd snel en juist geleverd

Altijd snel en juist geleverd. Producten zijn effectief.

nothing happen

nothing happen

• Would you recommend us? No

Goedemiddag Arpad, Thank you for the review, unfortunately it's not sufficient. What do you mean "nothing happen" Did something went wrong while ordering? We'd love to help you anytime. Hope to hear from you soon, so we can give you the best experience on our website. Best regards, Kelly

fijne overzichtelijke site,

fijne service en snelle levering.

Alles ok

Alles was in orde, product, leveringsadres, levertijd, daarom een tevreden klant. Bedankt.

goed bedrijf en website

Alleen een fles colloidaal zilver wat we getest hebben is geen colloidaal zilver maar ionisch zilver wat vele malen goedkoper is om te maken. Een liter kost daar 69,95 dat is voor ionisch zilver veel te duur een liter ionisch zilver koop je al voor 22 euro Echt colloidaal zilver heeft altijd een licht kleurtje appelsap / amber Wat wij daar gekocht hebben ziet er uit als water, dan is het zeker ionisch zilver

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ja echt colloidaal zilver verkopen

Goedemiddag Cees, Bedankt voor het beoordelen. Helaas lager dan wij hadden gehoopt. Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega en ga ervan uit dat hiermee je vragen zijn beantwoord. Maak ik meteen van deze gelegenheid gebruik om je een mooie dag te wensen. Met gezonde groet, Kelly

Geweldige webshop met fantastische producten

Bij het minste probleem en de klantendienst lost het op! Een aanrader

Product prima, bezorging slecht

Ondanks afspraken met de bezorger is het pakket op een verkeerd adres afgeleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorging moet beter en volgens gemaakte afspraken met de ontvanger.

Goede website

Goede website veel informatie als je vragen hebt En fijne acties waar je van op de hoogte wordt gehouden .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Altijd snel en netjes verwerkt.

Wat ik bestel word goed bezorgd. Goede kwaliteit vd producten geeft een gerust gevoel. Naast gezonde voeding.

Perfecte algehele beoordeling

Vanaf bestelling tot bezorging : PERFECT

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Snel, goede kwaliteit en aandacht voor de klant

De paaseitjes in het doosje zorgde voor een glimlach op mijn gezicht. Top service en snel en mooie prijs met korting

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ervaar nog niet de voordelen

Gebruik het waarschijnlijk nog te kort om de voordelen te ervaren.

gewoon heel goed!

bestelling ging heel makkelijk omdat ik precies wist wat ik nodig had

Snelle levering, goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle service en levering van een mooi product

Levering op tijd, product helpt waar het voor bedoeld is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

bestel servive goed verlopen.

Producten zijn voor mij helpend.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? te hoge doseringen van bepaalde vitamines zou niet nodig zijn.

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.