snelle verzending

volgende dag in huis

Geen bijzonderheden, vlot geleverd

netjes en snel

netjes en snel

Snelle levering en netjes ingepakt

levering is goed, houd niet van de pil

de pil is groot voor mij. niet gemakkelijk te slikken. de pil heeft een sterke medicijngeur vor mij. later gebruik ik promesil

Beste Anita, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het product. Omdat het natuurlijke grondstoffen zijn en er geen smaak/kleur/of geurstoffen aan zijn toegevoegd, kan het soms zijn dat de geur soms anders is. Betreft de te grote capsule. Al onze capsules mogen geopend worden, en de tabletten mogen gevijzeld worden, en dan de poeder in een glas water of door je voeding oplossen. Uiteraard graag tot een volgende keer. Met gezonde groet, Kelly

super

Voor het eerst besteld super en snelle levering

Snel en accuraat

De levering kwam snel. Precies zoals aangegeven.

Prima, snelle levering

Altijd snel geleverd en zeer tevreden over de kwaliteit

Voor herhaling vatbaar.

Fijne overzichtelijke webshop met goede producten

Kwalitatief goede producten, uitgebreid assortiment.

Snelle correcte levering.

Correcte snelle levering en service

Klantgericht en betrouwbaar

Mijn bestelling was bij de post kwijtgeraakt en werd dus niet geleverd. Nadat ik dit gemeld had bij Golden Naturals hebben ze direkt actie ondernomen en mij het artikel nogmaals toegestuurd. Ik had het de volgende dag al in huis. Dat noem ik nog eens een goede klantenservice. Heel blij mee

Snel en accuraat bezorg!

Tevreden klant

Uitstekende service!

De levering is snel en de producten zijn kwalitatief en zuiver!

supersnelle levering en alle producten in goede staat.

Fijne korting actie! Dat scheelt ook veel geld. levering is supersnel; alles in goede orde ontvangen. Producten zijn goed.

Duidelijk, snel geleverd en kwaliteit

Fijn om op deze manier de supplementen te kopen. Mijn vraag werd snel beantwoord. Uitgebreid antwoord. Fijn!

Prima eerste ervaring!

Bestelling, betaling en bezorging gingen allemaal prima. Ook werd mijn via het contactformulier gestelde vraag onmiddellijk beantwoord.

Keurig en snelle levering

Overzichtelijke webshop, en snelle levering

Alles naar wens

Snel geleverd in prima verpakking!

Super snelle levering

Zeer goed.

alleen maar goed ervaringen

Goede service er was een pot beschadigd hier werd direct een nieuwe voor gestuurd Top

Geweldige service

Prima, vlotte levering. Overzichtelijke site

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.