Gewoon weg super!

Ik heb nu al wat vaker wat bij jullie besteld en het is ALTIJD het juiste product, mega snel geleverd en goed verpakt!

goede vitamines

goede vitamines de c 1000 en de 500

in orde

nog geen product ontvangen

Product is een week geleden verstuurd en krijg steeds meldingen van Postnl dat het bezorgd wordt. Alleen het ophaaladres van PostNL is definitief gesloten en nu zwerft mijn pakje al bijna een week ergens....Het ligt waarschijnlijk meer aan Postnl dan aan Golden Naturals maar ik zit dus nog steeds zonder supplementen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Andere postbezorger

Alles goed

Bestelling op tijd...keurig verpakt. Tevreden! Bestel regelmatig, en dat blijf ik zeker doen!

Altijd een uitstekende ervaring bij Golden Naturals

Bestellingen dag erna geleverd, vriendelijke klantenservice en uitstekende producten!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vlotte bezorging en prima product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

ik ben er juist met bezig heffe af wachten

de bestelling was super snel en op tijd de bestelproces was op orden de uit leg was heel goed ik bestel nog bij golden naturals

• Heb je nog tips of verbeterpunten? de tijden van in namen onbrekt wat

Zeer tevreden met producten en bezorging

Ik neem al langer producten van Golden Naturals en merk een groot verschil in mijn energie. Ik ben blij dat ze ook veel vegetarische opties heben. De bezorging van de producten ging ook vlekkeloos.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima product en snel bezorgd

Product voldoet

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vanaf mijn bestelling tot de levering werd ik mooi op de hoogte gehouden!

Prima webshop. Echt een aanrader. In de namiddag besteld om te leveren in België , tegen de Franse grens en werd geleverd de volgende morgen. Top en betrouwbaar!

Goed product

Goed product, ik merk echt verschil (collageentabletten). Komt goed verpakt aan en snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering, keurig verpakt!

Werd keurig de volgende dag bezorgd, heel fijn!

Fijne producten

De multi golden en Algenolie capsules besteld, gebruik deze al een tijdje en voel mij er goed bij. Ook werden er vitamine C capsules gratis bijgeleverd. Gebruik gemaakt van de kortingsactie en de dopkorting, leuke acties. Bezorging verliep ook goed. Alles in orde verder.

Bardzo szybko i doskonałą jakość. Dziękuję

Bardzo szybko i doskonałą jakość. Dziękuję

Bestelling netjes en op tijd geleverd. Gewoon goed!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed product en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik zou het niet weten

Supersnel geleverd

Mijn suplementen had ik idd de volgende dag al in huis! Duidelijke website, goede afhandeling, goed verpakt, ze doen wat ze beloven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke, aangename communicatie, perfecte levering, prima produkten!

Duidelijke, aangename communicatie(telefonisch), gemakkelijk en duidelijk om online te bestellen: gaat vlotjes! Perfecte levering! En prima produkten! Dankjulliewel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Product is goed, mooie kortingen

Helemaal tevreden, goed een Nederlands bedrijf. Goede kortingen, vooral ingezet tijd.

Bestelling is ok

De producten zijn goed maar toch heel erg duur. Voor sommige moeten wel echt overschakelen naar een goedkoper en toch degelijk merk. Graag prijs eens bekijken en af en toe hogere kortingen geven aan goede klanten. We verdienen toch wel af en toe een goede kortingsbon

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.