De bestelling en bezorgen is goed verlopen.

Alles was oké.

Goede producten; snelle levering

Goede producten; snelle levering

SLECHT

ik heb diverse keren bestellingen proberen te plaatsen. maar ze gingen aldoor mis (op 1 na) maar ik kreeg nooit een melding van dat de bestelling niet was door gekomen of dat de betaling niet goed was gegaan. Ik baal echt ervan, want uiteindelijk heb ik niet gekregen wat ik wilde.

Beste Janita, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Wat vervelend om te horen dat bestellen telkens niet goed gaat. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken waar het misgaat? We helpen hier graag bij. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

pima in orde

heb geen aanmerkingen vlotte bezorging

Goed geregeld

Op tijd geleverd en nog bedankt voor het extraatje

Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis.

Dat was geweldig.

We hadden gebeld en we werden vriendelijk te woord gestaan en het werd snel afgeleverd en het werd gelukkig in een kleine verpakking gestuurd.

Snelle en goede service

Kwaliteit en prijs zijn goed.

Zoals je het van tevoren hebt voorgesteld

Netjes en op tijd afgeleverd. Fijn product ook

Snelle en goede service

Goede communicatie over de zending en netjes afgeleverd.

snelle verzending

besteld en na 2 dagen al binnen

Vlotte bestel procedure en snelle bezorging

Prima procedure en goed product

Goede producten, snelle levering

Keurige communicatie en snelle levering

Goed product tegen een redelijke prijs. Goede communicatie en snel geleverd.

produkt is goed en de levering is snel. Top!

prima produkt

Top sevice en kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit producten.

Zoals verwacht !

!

duidelijke site, prima verwerking, snelle levering

top service, transparantie website heel snelle verwerking en levering spijtig dat de verzendfirma het pakje gewoon over de poort werpt (niet aangebeld ) en de hond ermee laat spelen..gelukkig was de inhoud goed verpakt en niet beschadigd en had mijn hond geen overdosis aan vitaminen binnengespeeld. Dus best eens goed afspreken met die leveranciers!

Snelle levering en goed te volgen via track en trace

heel goed en betrouwbaar

goed en betrouwbaar

Snel geleverd. Niks op aan te merken

Goed,product niet zo

Snel geleverd.product de been gel niet zo. Koelt wel maar geen effect op de zware benen

Gemakkelijk besteld en supersnel keurig bezorgd.

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.