Snelle levering.

Snelle levering.

uitstekend

op tijd en uitstekend

Te duur geworden sinds naamsverandering, Natusor was voordeliger.

Te duur.

Beste G, Hartelijk dank voor je beoordeling. Spijtig om te horen dat je de naamsverandering als negatief ervaart. De prijzen hebben wij echter niet aangepast met onze naamsverandering. Mocht je hier toch een voorbeeld van hebben, dan kun je even contact opnemen met onze klantenservice, zodat we gezamenlijk naar een passende oplossing kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Top service!

Natuurlijk en gezond voor je lijf

Geen rare stoffen vind ik fijn in mijn supplementen. Kennis gemaakt met golden Naturals dankzij Etos in mijn dorp Groot assortiment

Goede producten en snelle levering

Die eelt- en klovencreme is top!!

Golden Naturals voldoet volledig aan de verwachtingen van een webshopper

Goede service en goede supplementen

Snelle bezorging en goede supplementen

Beter kan niet!

zeer fijne service en kwaliteit producten

snelle service, goede uitleg en kwaliteit producten !

Correct en vlug geleverd

Product voldoet aan verwachting

Heel erg goed

Mooie producten en ook nog eens leuke aanbiedingen. Vlug geleverd dus erg tevreden

prima!!

Snelle service. Ook begeleidende brief duidelijk en service gericht

pima in orde

heb nog maar een keer wat besteld en dat was in orde

Heel goed.

Alles klopt. Snel verzonden, keurig verpakt.

Goed product zeer snelle levering.

Goede informatie van producten. Men wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling via mail. Al met al een zeer betrouwbare webwinkel.

Ok

Alles is goed gegaan.

Goede service, snelle levering en perfecte begeleiding bij de producten toegevoegd.

Van de week besteld, dag erna in huis. Veelvuldig op de hoogte gesteld van de voortgang omtrent levering. Als verrassing zat er een informatieboekje in over het gebruik van de producten en een notitieblok. Aanrader!

Keurig verpakt inclusief folders, volgende dag in huis. Met als extra nog een notitieblokje.

Ik neem dit product al wat jaartjes en ben er zeer tevreden over.

Had een klacht ingediend over een prijsverschil maar dit is met een woord TOP afgehandeld.Complimenten aan de klantenservice.

Zoals altijd snel en keurig geleverd.

Gewoon goed. Netjes op tijd.

zeer snelle levering

uitstekend product

Goede en duidelijke omschrijving op de website en nette verzending

Mijn bestelling werd heel snel geleverd zodat ik ook snel kon beginnen met de creme. Ik kan alleen maar zeggen tot de volgende bestelling. Bedankt

prettig

UItgebreide informatie heel nuttig en goed om te weten alvorens gebruik

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.