Snel besteld en geleverd, netjes verpakt

Gebruik gemaakt van de actie, tweede product voor de halve prijs. De bestelling was snel geregeld op een overzichtelijke webpagina. De korting werd direct verwerkt en de kosten zijn transparant weergegeven. De bestelling was netjes ingepakt met niet teveel bijgesloten reclame en de volgende dag al bezorgd. Kortom netjes!

Zeer snelle behandeling

Ronduit goed

Mijn ervaringen met jullie telt al jaren uitstekend

Was in de vorm van middenstander (Rozemarijn Den Helder) al heel enthousiast. Ben na 41 jaar gestopt maar blijf tevreden klant als consument. Heb maandelijks producten nodig voor mijn zieke dochter en hou haar al 11 jaar stabiel hiermee. Ze heeft lymfklierkanker en had een levensverwachting van 7 jaar. Nu dus al 11 jaar zonder medicatie of chemo!! Ik bedoel maar.....

Producten tijdig en compleet geleverd. Geen onnodige verpakking.

Gewoon het werk dat gedaan moet worden

Makkelijk om te bestellen en volgende dag hadden we t al in huis top!

Prima spullen die ook zeer goed werken

Van alles besteld en zeer tevreden over de werking er van

Op de sevice heb ik niets op aan te merken

Teleurstellend

Enkele dagen nadat mijn bestelling geleverd was kreeg ik een mail met de aanbieding: 2e product voor de helft van de prijs.

Beste Mariet, Hartelijk dank voor je beoordeling. Spijtig om te horen dat je hierdoor een negatieve ervaring met ons hebt en ons niet zou aanbevelen. Helaas is er altijd een periode van vóór en ná de aanbieding. Het blijft altijd een beetje ongelukkig, maar dit is iets wat helaas niet te voorkomen is. Ik hoop op je begrip. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Alles goed geregeld.ik lees nu dat in oktober alles voor 50% Korting is .Daar had ik ook graag van willen profiteren. Ik heb in oktober besteld.

Aanrader

Topkwaliteit, snelle levering en fijn aanbod!

Jammer dat kortingscode niet werkt

Ik bestel vaker bij jullie en wilde de kortingscode op de dop weer invoeren bij mijn nieuwe bestelling, maar die wordt elke keer niet gepakt. Prima producten verder!

Very good service..easy to order..fast delivery..

Best products..easy to order ..fast delivery .

Snelle levering en goed verzorgd

Snel geleverd goed verpakt

Fast service!

Prima binnen de levertijd

Er staat een spelfout in deze mail

Niet oke

Ik heb nog niets ontvangen, ondanks de vermelding dat deze de dag nadien zou arriveren. Mijn bestelling dateert van 28 september jl.

Beste Ann, Wat spijtig om te horen dat je pakket nog niet is bezorgd. Zou je even contact op kunnen nemen met onze klantenservice (www.goldennaturals.nl/contact), zodat we kunnen kijken wat er mis gaat bij PostNL ? Alvast dank! Met gezonde groet, Kimberley

Super produkten!

Sonds ik dus de produkten van jullie gebruik geen griep of andere klachten. Bloedwaarden blijven boven peil. Zat er altijd onder. En zo online bestellen is ook helemaal goed! Alles snel binnen.

Snelle levering,goed verpakt en natuurlijk goede producten

de volgende beoordeling

je krijgt van mij nooit een 10 en zolang er geen klachten zijn krijg je een goede beoordeling.

Super fijne site en makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Duidelijke uitleg bij alles. Daarbij super snel geleverd, gewoon top

alles loopt oals wordt voorgesteld snel en betrouwbaar. helemal blij D. Q.

Prima gedaan

Het pakketje werd snel en correct geleverd, waarvoor dank.

Mooi op tijd geleverd.

Slechte geur...

Ik gebruik de “Multivitamine Gold Mama” reeds 2 dagen, maar o wat vind ik het product toch stinken! Ik ga er werkelijk van kokhalzen, sorry dit is meteen de eerste en laatste bestelling voor mij... Over de werking kan ik niet zo veel zeggen, maar geeft een naar gevoel...

Beste Neriman, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je de multivitamine zo vindt stinken. Echter hebben we hier verder geen klachten over. Een tip is om de capsules open te maken en deze te mengen met een papje, wellicht verminderd dit de geur die je ervaart. Met gezonde groet, Kimberley

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.