Ik koop mijn vitamine altijd bij een reformzaak. Zocht online en zag dat ik ook direct bij jullie kon bestelle. Snelle en leuke levering.

Verkeerd product

Voor het terugsturen moet ik porto betalen, terwijl het niet mijn fout is! Na een telefoontje van Golden Naturalis is alles keurig opgelost . Misschien is het handig om voortaan bij het gekochte pakket iets duidelijker te zijn over het terugsturen, bv met een retour-etiket. Tenslotte had G.N. zich vergist. Of een gratis tel.nummer. Want eenmaal in contact met de firma ging alles vriendelijk, handig en snel.

Beste Ílona, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat spijtig om te horen, dat moet een misverstand zijn. Uiteraard is het niet de bedoeling dat er portokosten betaald moeten worden door de klant voor het terug sturen van een bestelling, terwijl wij een fout hebben gemaakt. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice (www.goldennaturals.nl/contact) zodat we dit recht kunnen zetten? Alvast dank en onze welgemeende excuses voor de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Top!!!!

Net voor 4 uur besteld, volgende dag al geleverd. Met nog een extraatje in de doos. Helemaal top!!!

Goede en snelle service

Tevreden.

Zeer correct en snel geleverd

Goede producten. Komen hun belofte na.

Parfait

Livraison rapide et prix correct Je recommande!

Goede service, vakkundige aardige mensen.

Ik werd vriendelijk geholpen, kreeg nog extra tips. De dame aan de telefoon was erg beleefd, wat zeldzaam is tegenwoordig!!

Perfecte service en vlugge levering

Firma waar je mag op rekenen

Bij de levering 2 attenties bij mijn pakketje. Is altijd leuk en geeft vertrouwen. Ook direct antwoord op de mails. Vele firma's kunnen daar nog een voorbeeld aan nemen.

Snel, geen verzendkosten en leuke attentie in verpakking.

Correcte leverancier

postieve ervaring

Super verpakt, duidelijkheid, lief dat er pepernoten bij zaten ! Al om al super tevreden hartelijk dank

Ik heb een hele goeie ervaring. Heel snel geleverd. Prima!!!!!

Prima producten - zee snelle levering ! goede website

Goede ervaring en snelle levering.

Goede producten en snelle levering.

Makkelijk en snel ontvangen

Het is een goed product en je doet er ook lang mee ik slik het al heel lang en het heeft mij goed geholpen om mij weer lekker in mijn vel te laten voelen

Had er meer van verwacht

Ik heb deze zalf gekocht, voor mijn dikke teen, actose. Maar de pijn neemt niet af.

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat het product naar wens werkt. Echter is de balsem ook meer bedoeld voor spierpijn. Neem even contact op met onze klantenservice. Wij geven graag advies, over supplementen die het beste aansluiten bij pijnbestrijding van artrose. Met vriendelijke groet, Kelly Golden Naturals

TOP

Levering binnen de 2dagen,aangenaam verrast met dat kleine geschenk

snelle verzending

goed product

uitstekend

Kwam aan in een mooi doosje met allerlei waardevolle documentatie erbij

Vlotte levering en nette prijs

Vlotte levering via de post lekker geen gedoe met dhl

Het is prettig dat je golden naturals artikelen zonder tussendrogist kunt bestellen. Je hebt het heel snel in huis. Volgende keer weer.

Werkt goed

Ik gebruik het middel al langer, eerst twee capsules per dag en nu één capsule per dag. Ik heb sindsdien geen last meer van blaasontsteking gehad

Snelle levering en leuke attentie.

kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle service.

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.