Ik moest lang wachten op de levering. Ik zou het fijn vinden wanneer je de producten een dag na bestelling zou ontvangen. Echter heb ik 4 dagen moeten wachten. Ik haal de volgende keer de producten bij de drogist. Ik gebruik nu 1 week de PCA maar meek helaas nog niets Ik kreeg een gratis doosje Magnesium. Dat is natuurlijk heel fijn. Alleen zit in deze al in het PEA supplement dus is overbodig. Ik had liever een ander supplement gekregen. Ook de PEA creme heeft bij mij helaas niet het gewenste effect.

Hi Monique, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Spijtig om te horen dat je pakket niet binnen je verwachtingen is bezorgd. Ik zie wel dat je op vrijdag na 16.00 hebt besteld. Dan wordt inderdaad de bestelling pas op maandag verzonden. Als je op werkdagen voor 16.00 besteld, dan mag je uiteraard het pakket de volgende dag verwachten. Wat betreft het gratis potje magnesium, deze feedback zullen we zeker meenemen voor toekomstige acties. Wat betreft het gekochte product PEA crème, neem even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we je wellicht nog van wat advies en tips voorzien. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals

Excellent

Mijn bestelling werd snel en correct afgehandeld en kwam keurig aan. Gebruik het product nu een paar dagen en de problemen zijn opgelost.

Prima geregeld

Keurig geholpen aan de tel. en netjes afgeleverd.

Producten zijn erg goed.

Al goede ervaringen met de producten en fijn vanuit ons eigen land.

alles perfect

alles perfect verlopen , vlugge en correcte levering , zeer tevreden

Alles keurig geregeld

Alles was mooi optijd

Snelle levering Netjes verpakt

Natural vitamins at an affordable price!

Golden natural offers quality, affordable supplements with fast and reliable service!

Goed op de hoogte gehouden en snelle levering

Waardeloos

Na 12 dagen nog niets gekregen niet eens de track en trace helemaal niets

Beste Andrea, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om onze webshop te beoordelen. Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. De bestelling is 7 dagen geleden geplaatst, de track en trace dezelfde dag verzonden. Het pakje ligt sinds 26 april klaar om afgehaald te worden. Soms kan het voorkomen dat de track en trace mail in je spambox beland. Als je ons een volgende keer meteen laat weten, dat je nog niets ontvangen hebt, dan kunnen we sneller kijken wat er eventueel mis is gegaan. Zodat je de bestelling sneller hebt. Verder wens ik je een mooie dag. Met gezonde groet, Kelly Golden Naturals

Goede producten

Snelle verzending, prettige website.

Efficiënt en snel

Bestelling gaat snel en voorspelbaar. Snelle bevestiging en afhandeling. Levering goed te volgen door mails.

Fijn supplement

Gebruik m al een tijdje super fijn supplement geeft me oneerlijk rust

Snel geleverd. Geen verzendkosten. Nadeel is dat als je 2 producten gelijk bestelt, je maar 1 code van de dop in kan vullen.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Perfect !

De producten van Golden Naturals vormen al vele jaren een wezenlijk onderdeel van mijn dagelijkse voeding. De service is perfect: binnen enkele dagen is mijn bestelling compleet binnen. Een min puntje is de verwarrende manier van bestellen. Overzichtelijk is het vinden van de juiste producten, maar daarna is het vullen van het boodschappenmandje met de juiste producten met de juiste aantallen nogal eens moeizaam. Maar uiteindelijk komt alles goed!!! En daar gaat het om.

Goede en snelle levering!! En als ik met deze supplementen mijn Cholesterol goed krijg i.p.v. die medicijnen!!!! Helemaal tevreden!!!

Top!!

Ik ben heel erg tevreden. Het zijn goede producten, en het wordt supersnel geleverd en ondertussen netjes op de hoogte gehouden. Ik ben een tevreden klant!!

Goed product en snelle levering!

Fantastische produkten!

Heb veel goeie ervaring met de supplementen. Ben nu met de zogenaamde vetverbrander bezig sinds 5 dagen. Mijn diabetes is zo grillig in de waarden dat ik dit heb besteld. Slaap nu goed door en de 1ste dagen was ik van binnen erg aan het reinigen. Nu wordt het weer rustiger. Het opgeblazen gevoel is weg en hoop over een paar weken te kunnen zeggen dat mijn diabetes ook weer de goeie kant op gaat. Sport 3x per week en wandel 1,5 u per week. Let op mijn voeding en toch een lichaam wat in de protesteerstand staat. Gebeuik daarnaast dagelijks multi fold en vit. D. Ben nadat ik hier 4 jaar geleden mee begon nooit meer ziek geweest. Zelfs geen corona....

Positief en op tijd

Bestelling geplaatst en bijna direct een reactie ontvangen wat betreft aflevering. Pakje met juiste inhoud op tijd ontvangen.

De bestelling en bezorgen is goed verlopen.

Alles was oké.

Goede producten; snelle levering

Goede producten; snelle levering

SLECHT

ik heb diverse keren bestellingen proberen te plaatsen. maar ze gingen aldoor mis (op 1 na) maar ik kreeg nooit een melding van dat de bestelling niet was door gekomen of dat de betaling niet goed was gegaan. Ik baal echt ervan, want uiteindelijk heb ik niet gekregen wat ik wilde.

Beste Janita, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Wat vervelend om te horen dat bestellen telkens niet goed gaat. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken waar het misgaat? We helpen hier graag bij. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.