Zeer goede ervaring mee

Snelle levering. Goede producten

Kwaliteit en altijd snel geleverd

Bestel regelmatig bij Golden Naturals, en ben zeer tevreden over de producten en de snelle leveringen.

Volgens afspraak, tijdig en volledig

Als boven in een zin

Makkelijk en snel verzonden

Fijne webshop, goede service

Super kwaliteit, snelle levering echt alle merken geprobeerd dit is een top bedrijf.

Aflevering door Postnl ging niet goed, is fantastisch opgelost door Golden Naturals! Fijne communicatie, denken echt mee!!

Haal de producten meestal bij de DA drogist, dit keer online gedaan (vanwege een aktie) en is me bevallen. Volgende dag al thuis bezorgd.

Zeer snelle levering! Met vragen kun je altijd terecht; deze worden ook snel opgepakt en beantwoordt.

Goed product

Prima snelle levering

Producten die ik besteld heb zijn snel geleverd

Een prima organisatie met goede actuele produkten.

Volgende keer weer bij Golden Naturals

Goede ervaring!

Zoals altijd

Vlot bestellen, vlot leveren, correct in alles

Prima, snelle levering

De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Helemaal top.

Snel en perfect. Zeer tevreden. Ik koop van hun merk vitamine d3 75 mcg, fijne piepkleine capsules. Dat zou iedereen moeten slikken van september tot de lente.

Uitstekend!

Zoals altijd was de levering weer op tijd geleverd, alles was weer prima.

Kreeg mijn pakket zelfs vroeger dan voorzien

Top producten

Makkelijk bestellen. Topproducten tegen scherpe prijzen.

snel en betrouwbaar zoals het hoort !

Tevreden ook met de sleep strong pillen.

Duidelijke site, goede omschrijving produkten, snel geleverd en keurig verpakt

Klasse

Makkelijk bestelproces, vlotte levering, goede communicatie en geleverd zoals afgesproken

Snel en adequaat

Goede overzichtelijke site, leuke bijkomstigheid als je boven de 30 euro komt . En word snel verzonden .

Ik kan enkel zeggen dat er niets te verbeteren valt. Vlotte bestelling, alles klopt en wordt vriendelijk bezorgd. Gewoon zoals het hoort. Leuk.

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.