Positief

Niets aan toe te voegen , super snel en geen verzendkosten !!!!

Netjes op tijd bezorgd

Alleen de verpakking zijn te groot voor de inhoud. Jammer van al die lege ruimte in de potjes.

Duidelijk, snel en goed

Super snelle levering,op woensdag besteld de volgende dag in huis. Producten goed verpakt en ook nog een gratis product erbij.

gekregen wat ik gevraagd heb.

Snelle ;evering, goede webstite.

Snel geleverd en goed verpakt

De bestelling had ik de volgende dag al in huis. Keurig in een doosje verpakt opgevuld met duurzame materialen.

Merk duidelijk verschil

2e bestelling nu. Bij de eerste kuur nog 1 keer blaasontsteking gehad. Maar ben heel tevreden over t product.

Service is uitstekend

Service is uitstekend.

Is prima geregeld

Prettig

Ik ben tevreden

De bestelde artikelen heel snel ontvangen

op tijd geleverd

Afspraak conform bestelling geleverd

Super goede service!

Verkeerd product geleverd. Één telefoontje , en het werd geweldig goed en snel opgelost. Volledig vertrouwend op de eerlijkheid van de consument!, dat maak je niet zo vaak mee! Dat maakt mij , als consument een zeer tevreden klant!

zoals altijd: super!

Golden Naturals producten zijn een aanrader voor iedereen.

perfect

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Email antwoorden is snel, afspraak korting niet aan gehouden

Tijdens de maand oktober was het supplement teunisbloem olie. Capsule niet voorradig, dit was jammer gezien jullie een fantastische actie hadden lopen. Na email overleg zou ik een korting code ontvangen zodra dit supplement weer voorradig was. Deze heb ik helaas nooit ontvangen en dus de volledige Parijse betaald.

Beste Elyne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat dit niet is goed gegaan. Uiteraard willen we dit alsnog netjes voor je oplossen. Er is zojuist een aanbod per mail naar je toegezonden. Ik hoop je vraag hiermee naar wens te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals

Conform verwachting

Zeer efficiënt

Mooi en doeltreffend aanbod. Leveringen en service prima

heel goed snel bezorging

Nette en snelle levering

Goede kwaliteit producten

Duidelijke omschrijving van de producten

Snelle levering en correcte afhandeling.

Golden Naturals is betrouwbaar en snel

Goede website en vlotte levering van mijn bestelling.

Super snel geleverd!

Goede website en producten de volgende dag al geleverd! Klasse.

Prima en snel geleverd.

super snel in huis

besteld en binnen enkele dagen in huis. Heel fijn!!

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.