Makkelijk te bestellen en snelle levering en korting door de codes op de deksel van het lege potje.

En als leuke verrassing.....paaseitjes bij mijn bestelling in!! Heerlijk genoten!

perfect !

goede prijs en snelle levering , bedankt .

De vitamines zijn van uitstekende kwaliteit, daar gaat het om, maar het bedankkaartje en de bijgevoegde paaseitjes zijn dan toch ook een blijmaker. ;-)

Dat gewoon helpt.

Ik heb drie producten van jullie Ze zijn gewoon goed. En ze werken ook. Hoef geen chemie van farmaceutica.

Snelle levering teniet gedaan door PostNL!

Golden Naturals geeft aan "vandaag besteld, morgen geleverd". Echter na de melding van PostNL dat de bestelling wordt geleverd op een bepaalde tijd, laat PostNL het afweten door de levering te verplaatsen naar de volgende dag of zelfs na het weekend! Helaas jammer, een lage score door toedoen van PostNL!

Buitengewoon goed

Mijn bestelling werd direct verwerkt en verstuurd en ik heb het snel en in, goede orde ontvangen.

goede producten en snelle levering

Ben tevreden over de producten, helaas weet ik niet hoe ik de doppen kan inleveren bij een oinline aankoop.

Hallo Evelin, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet weet hoe je de doppen online kunt inleveren. Dat is namelijk wel mogelijk. Neem even contact op met onze klantenservice. We leggen graag uit hoe dit werkt. Je zou daarnaast ook eens kunnen kijken op: www.goldennaturals.nl/kortingsdop Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Goed en tijdig geleverd

Prima product en levering

Gewoon goed spul wat je hier koopt,door gaan zo

Ik heb het toch in een zin samengevat

Snelle levering en af en toe een fijne korting.

Zie boven.

Is prima bezorging goed

Prima product

Super snelle levering van goed produkt.

Binnen 24 uur bestelling in huis.

geweldig, verwachting overtroffen door de toegevoegde passeitjes

Behalve de bestelde producten was ik blij verrast dat er ook nog 3 paaseitjes in de verpakking waren ingesloten. Echt heel erg leuk

De bestelling werd snel geleverd, met Paaseitjes erbij om te snoepen. Heel aardig.

Fijne producten, keurig geleverd

Netjes verpakt. En zelfs met een handje chocolade paaseitjes erbij. Net dat beetje extra. aandacht. Toch leuk! Fijne producten. goede kwaliteit. Mooie verpakking. Leuke acties als je via de webshop besteld. Als ik bij mijn drogist bestel kan ik niet profiteren van de acties. Dat vind ik dan wel vreemd. Yvonne-Oisterwijk

Snelle levering, fijne producten, goede prijs

Ik vind de producten van Golden Naturals goed en prijstechnisch heel fijn. Daarnaast leverden ze snel, goed verpakt en zelfs met een kleine verrassing in de doos :-)

Ontvangst

Helaas na bijna 2 weken nog steeds geen pakket ontvangen. Zie mij eerdere mails, na laatste berichtgeving reactie gehad.

Beste Toos, Hartelijke dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Heel vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Zoals ik kan zien heb je al contact met mijn collega gehad, en het onderzoek bij PostNL al loopt. Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, wij zorgen er altijd voor dat jij je bestelling ontvangt. Alvast bedankt voor je geduld. Met gezonde groet, Kelly Golden Naturals

Vlotte levering, producten lijken te doen waar ze beloven

Altijd lastig te zeggen of je nu meteen heel veel verschil ervaart, maar het lijkt erop van wel. Dus positief over de producten. Zou het prettig vinden als het potje waar ze in zitten qua maat meer overeenkomt met de inhoud. Voelt een klein beetje als te veel plastic nu. Bestelproces is zoals je het zou verwachten.

Snelle en efficiënte levering

Leuke aanbiedingen en een snelle kevering

SUPER....Van bestelling tot levering

Top met leuke verrassing

Snelle verzending en met een leuke verrassing in het pakket, top!

geweldig

Ik gebruik Rode Gist Rijst 50mg Q10 al jaren en mijn cholesterol blijft netjes. En de levering is altijd netjes verzorgd en deze keer zat er wat paaseitjes in de verpakking. Daar kan een mens toch blij van worden.

Fijn

Snel en netjes geleverd met lekkere paaseitjes erbij

Zeer kundig en ook zeer snel

Ik heb al aangegeven zeer kundig en snel

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.