Product was niet op voorraad en er was een actie korting 2e product voor de halve prijs. Na overleg ( met Kelly!) moest ik als het weer op voorraad was haar een mail sturen. Zij heeft bestelling verzorgd met betaal link en de korting kreeg ik op deze manier als nog. Kortom super klantvriendelijk

Een hele goede klantenservice

Soms kan er iets misgaan. Zo ook met mijn pakketje. Bij PostNL stond de status "geleverd" maar wij hadden niets gekregen. Ik heb met Golden Naturals gebeld en zij zouden een onderzoek starten bij PostNL.. als het pakketje niet terecht kwam kreeg ik een nieuw doosje opgestuurd. Maar dit was niet nodig. Nog dezelfde dag werd het pakketje bezorgd. De postbode had het op een ander adres afgeleverd. Oh ja en de tabletten doen goed hun werk

Helemaal top!!!

Snel en eenvoudig besteld en keurig verpakt ontvangen!

Goed spul

is goed

Netjes verzorgt

Snelle aflevering

Goede website.

Altijd snelle levering,zoals ik van jullie gewend ben.

Heb ik al omschreven, ik ben gewoon tevreden.

Snel geleverd, goed product

De scutellaria spray is een weldaad tijdens het pollenseizoen

Goed contact en erg goede service!

Met 1 telefoontje een bestelling super geregeld daarna snelle bezorging!

prima producten

ik gebruik diverse voedingssupplementen en ben erg tevreden met deze supplementen. mis alleen quercetine . ook mooie aanbiedingen.

Hallo Mary, Hartelijk dank voor je mooie review. Wat betreft je opmerking met betrekking tot quercetine, deze komt binnenkort in ons assortiment, zie: www.goldennaturals.nl/quercetine-60-veganistische-capsules Laat even je mailadres achter bij het product. Je ontvangt dan direct een melding via e-mail wanneer het product op voorraad is. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Ik heb al ingevuld

Al 10 jaar of langer goede ervaringen

Snelle levering en mooie aktie

Tweede artikel half van de prijs is een mooie aanbiaanbieding edibg

Precies zoals afgesproken!

Hele duidelijke en complete informatie op de website. Super snelle en fijne levering!

Goede kwaliteit vitamine snelle verzending en leuke aanbiedingen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering en korting door de codes op de deksel van het lege potje.

En als leuke verrassing.....paaseitjes bij mijn bestelling in!! Heerlijk genoten!

perfect !

goede prijs en snelle levering , bedankt .

De vitamines zijn van uitstekende kwaliteit, daar gaat het om, maar het bedankkaartje en de bijgevoegde paaseitjes zijn dan toch ook een blijmaker. ;-)

Dat gewoon helpt.

Ik heb drie producten van jullie Ze zijn gewoon goed. En ze werken ook. Hoef geen chemie van farmaceutica.

Snelle levering teniet gedaan door PostNL!

Golden Naturals geeft aan "vandaag besteld, morgen geleverd". Echter na de melding van PostNL dat de bestelling wordt geleverd op een bepaalde tijd, laat PostNL het afweten door de levering te verplaatsen naar de volgende dag of zelfs na het weekend! Helaas jammer, een lage score door toedoen van PostNL!

Buitengewoon goed

Mijn bestelling werd direct verwerkt en verstuurd en ik heb het snel en in, goede orde ontvangen.

goede producten en snelle levering

Ben tevreden over de producten, helaas weet ik niet hoe ik de doppen kan inleveren bij een oinline aankoop.

Hallo Evelin, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet weet hoe je de doppen online kunt inleveren. Dat is namelijk wel mogelijk. Neem even contact op met onze klantenservice. We leggen graag uit hoe dit werkt. Je zou daarnaast ook eens kunnen kijken op: www.goldennaturals.nl/kortingsdop Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Goed en tijdig geleverd

Prima product en levering

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.