Ik heb nog niks ontvangen

Onbekend dus…

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat spijtig om te horen dat je bestelling nog niet bezorgd is. Zoals je kunt zien hebben wij het wel direct aangeboden bij PostNL, maar is het daar helaas nog niet verwerkt. Het is op dit moment erg druk bij PostNL. Ze doen er alles aan om pakketten op tijd te bezorgen, maar sommige pakketten zijn helaas wat vertraagd. Wij adviseren je de Track & Trace link (die je hebt ontvangen in de mail) goed in de gaten te houden, zodat je op de hoogte blijft van de status van je pakket. Wij excuseren ons voor het ongemak en hopen dat het pakket alsnog snel bezorgd zal worden. Met vriendelijke groet, Maurice Jacobs Golden Naturals B.V.

Ik kan nog geen ervaring geven want ik heb het product nog niet binnen.

Niet goed als jullie vragen om mijn ervaring terwel ik het product nog niet heb ontvangen.

Beste Hans, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. PostNL doet zijn uiterste best om de pakketten op tijd te bezorgen, maar het is op het moment zo druk, dat het niet altijd lukt om het pakje op tijd te leveren. Uiteraard betreuren wij dit zeer. Door de Corona-lockdown wordt er extra veel online besteld, waardoor pakjes verlaat aan kunnen komen. Wij betreuren dit uiteraard zeer. Ik wik je vriendelijk vragen om nog geduld te hebben. Wij wensen je alvast een fijne Kerst. Met gezonde groet, Kelly

19 dec besteld nog niet binnen. En nog niet eens bij postnl aangemeld!

Teleurstellend

Beste Svenja, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je onze webshop met een 1 beoordeeld. PostNL doet zijn uiterste best om de pakketten op tijd te bezorgen, maar het is op het moment zo druk, dat het niet altijd lukt om het pakje op tijd te leveren. Uiteraard betreuren wij dit zeer. Door de Corona-lockdown wordt er extra veel online besteld, waardoor pakjes verlaat aan kunnen komen. Ik wik je vriendelijk vragen om nog geduld te hebben. Ze hebben het ontvangen, echter heeft PostNL geen andere status in deze situatie : "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt" Hopelijk verloopt alles de volgende keer weer zoals je van ons gewend bent. Wij wensen je een fijne Kerst. Met gezonde groet, Kelly

Slecht.

Krijg een mail voor een beoordeling. Product I’d nog niet eens geleverd, en dat s vier dagen na bestelling. Geen enkele communicatie daarover. Eens maar nooit meer.

Beste Bert, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Helaas lager uitgepakt dan gehoopt. PostNL doet zijn uiterste best om de pakketten op tijd te bezorgen, maar het is op het moment zo druk, dat het niet altijd lukt om het pakje op tijd te leveren. Uiteraard betreuren wij dit zeer. Door de Corona-lockdown wordt er extra veel online besteld. We ontkomen er helaas niet aan. Hopelijk verloopt alles de volgende keer weer zoals je van ons gewend bent. Wij wensen je een fijne Kerst. Met gezonde groet, Kelly

Niet best

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!

Beste Marcel, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je onze webshop met een 2 beoordeeld. Ik heb de bestelling zojuist getraceerd en zoals ik kan zien is het pakje afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Ook alvast een fijne Kerst gewenst. Met gezonde groet, Golden Naturals

Goede informatie

Product voldoet aan mijn verwachtingen

snelle & gratis verzending - goede communicatie

de bestelling werd snel verzonden en bij een vraag over levertermijn heb ik snel feedback mogen otvangen. de gratis verzending naar België is ook interessant

Ik heb hele goede ervaringen met de producten van Golden Naturals.

Al een geruime tijd gebruik ik Golden Naturals. Bij niet gebruik merk ik verschil. Het is een goede aanvulling voor het lichaam. Ik ben heel erg tevreden!

Gewoon goed

Ik bestel dit product vanwege zijn goede kwaliteit. De levering is iets anders. Niettegenstaande we thuis waren is het pakje bij de buren afgeleverd. Dat komt altijd wel in orde maar waarom niet gewoon eens aanbellen.

Bestelling afgeleverd bij afhaalpunt in ander dorp

De bestelling werd vlot door jullie verzonden, maar van Post.nl jullie vervoerder kreeg ik tegenstrijdige mailtjes. Pakketjes was afgeleverd bij afhaalpunt Primera in Heemskerk ipv Primera Castricum! Dit reken ik jullie niet direct aan, maar daardoor is de score wel diep onvoldoende geworden.

Beste Carola, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Helaas lager uitgepakt dan gehoopt. Maar we begrijpen je frustratie. Het is op het moment zo druk bij PostNL, dat er door de drukte meer fouten worden gemaakt. Uiteraard betreuren wij dit zeer. Ik heb dit ook teruggekoppeld aan PostNL. Hopelijk gaat het de volgende keer meteen goed. Alvast mooie dagen gewenst. Met gezonde groet, Kelly

snelle levering van een top product

snelle levering van een top product

Snel levering

Ondanks de kerst drukte snel binnen

Heel goed.

Heel goed!

Snel

Snel geleverd ondanks de feestdagen

Duidelijk, corpsstudent, klantgericht.

Producten besteld en snel geleverd

Op de site naar producten gezocht, deze gevonden en besteld. Daarna snel een bevestigingsmail en de levering kwam ook snel. Zeer tevreden

simpel besteld en snel geleverd

Snel geregeld

Top Service

Ben altijd tevreden over Golden Naturals.Bestel proces heel makkelijk.Levering direct.Word prima op de hoogte gehouden,over de datum wanneer de levering plaats vind.In 1 woord. Top.

Prima !

Op tijd, netjes verpakt

Prima service Snelle levering

Snel geleverd!

Vrijdag besteld, mandag ontvangen.

Over Golden Naturals B.V.

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.