Goed werkende website en spullen werden snel bezorgd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Super snelle Levering.

Heel positief!

Ik had problemen met het ingeven van mijn codes (korting) van op de dop. Er werd gechat en ze hielpen me prima verder.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Misschien de codes beter leesbaar maken op de doppen. Ik heb er regelmatig problemen mee om ze volledig correct in te geven

Is goed

Voor herhaling vatbaar

De bestelling werd mij snel toegezonden en het zag er keurig uit.

Prima geregeld

Snelle bezorging en fijne vitamines voor spieren en gewrichten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede levering en uitstekende producten.

Alles is perfect !!

Al jaren gebruik ik producten van Golden Naturals. En ze doen wat ze beloven. Naarmate ik ouder word, worden het er meer, omdat mijn lichaam zelf minder goed functioneert. Met de bestelling verloopt alles vlekkeloos. De ene dag bel en betaal ik , de volgende dag heb ik alles compleet in huis ! Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets niet klopte. Ook krijg ik via mijn mail altijd door dat er kortingsweken zitten aan te komen. Daar maak ik graag gebruik van !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestelling en betaling eenvoudig; snelle levering; product werkt goed.

Zie hierboven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Helemaal tevreden over vlotte levering

Helemaal tevreden vlotte levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zo door gaan

dik in orde

dik on orde

Goede producten, snelle levering

Golden Naturals bevalt mij goed. De producten uit het uitgebreide assortiment vind ik van goede kwaliteit. De service is uitstekend te noemen. Want als ik een vraag stel, krijg ik snel en uitgebreid antwoord. Levering gaat meestal snel. Al is daar natuurlijk ook een andere partij bij betrokken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nope

heel erg goed.

dit is een hele goede aan vulling op je voeding.

Heerlijk

Lekkere smaak en de hele ochtend een vol gevoel

Snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd

Keurig verpakt, voldoet aan verwachting

Snel geleverd. Ik was enigszins teleurgesteld dat er geen kortingsbon in het doosje zat, tot mijn verrassing wel op de dop. Wat een goed idee. De pillen moeten hun werk nog doen, daar heb ik alle vertrouwen in

Supersnel geleverd.

Levering binnen een dag. Goed product en ook nog gunstig geprijsd.

Goede service vriendelijk ,behulpzaam,vakkundig

Heel vriendelijk contact. Levering heel correct

Top product

Ik heb de tabletten voor vermoeide benen gekocht en na 3 dagen werd de pijn al minder. Door een rug hernia waar ik aan geopereerd ben is mijn "hernia" been zwakker en snel onrust en pijn, vooral snachts. Ik slaap een stuk beter nu.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede uitleg op de site. Gemakkelijk bestellen. Snelle levering in goede staat.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hele goede producten, snelle levering. Heel tevreden over alles.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

duidelijke site en snelle, correcte levering. goede verpakking

Over Golden Naturals

Golden Naturals B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Golden Naturals worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.