Perfect!

Ik zocht een moeilijk te verkrijgen product van Golden Naturals. Natusor had het wel, besteld en in no time zonder verzendkosten heb ik het in huis. Hoe goed wil je het hebben?

Het is perfect.

Ik zou jullie zeker aanbevelen aan kennissen .

De beste tabletjes met (bijna) alles voor het lichaam

Ik hou van de Multi 2000 tabletjes, dus er is alles wat je kunt kopen voor het lichaam in alleen een pak. Alleen mis ik nog Omega-3 erin, maar dat geeft niets. De levering (zelf naar Duitsland) was smooth en makkelijk en zonder verzendkosten.

Zeer tevreden !

Super snelle levering

Goede en snelle levering

Top Service.

Alles op tijd geleverd en volgens afspraak.

alles ging goed

Perfect deal!

Duidelijke productinfo en zeer snelle levering.

Snelle levering van een goed product

Prima ervaring

Snelle levering op ander bezorgadres

Fijn voor mij en mijn moeder, die niet in de buurt van een leverende reformzaak woont met deze super capsules van Golden Naturals.

Product snel bezorgd, had liever halve hoeveelheid gehad

Was op zoek naar ketonenproduct en kende Natusor, dus die gekozen, kon echter alleen kiezen voor twee potten, terwijl ik nog niet weet of het gaat werken voor me. Dan liever 20 dan 40€ betalen. Starterspakket, met instructies/bijsluiter, ook met verwacht effect en timing was wellicht betere keuze geweest. We gaan het zien... Toch aanbevolen

Producten snel thuis..

snelle en vlotte leveringen bij mijn bestelling.

Zeer goed snelle bezorging

Goed snelle bezorging netjes verpakt

Werk prima

Ik eet veel maar niet zoveel aankomen of wel aankomen maar het is niet snel. Ik sport niet geen tijd.

Snel en goed verzorgd

Snel en goed verzorgd

Snel, correct en verzorgd.

Eén klein minpunt ; geen e-mail met track & trace. Maar misschien ligt dit aan Post.nl.

heel tevreden

ONLINE BESTELLEN WAS NIET MOGELIJK? MAAR HEEL SNELLE HULP OM AANKOOP TE REALISEEREN. HEEL TEVREDEN

Snelle levering, altijd correct & kwalitatieve producten!

Snelle levering, altijd correct & kwalitatieve producten!

Top bedrijf

Snelle levering en nu afwachten of doet waar het voor is.

Het doet wat erop staat!!!

Ik gebruik veel van Golden Naturals, Het doe wat erop staat het is een fijn produkt. Plus met de doppen inleveren krijg je nog 2 euro korting. En de doppen gaan naar een goeie doel

Snel geleverd, product net in gebruik

Goed produkt slechte leverings situatie met Post NL

Dit is de tweede maal dat ik een produkt bij de firma bestel. Alles verloopt vlekkeloos tot het produkt in handen wordt gegeven van Post.NL. Eerste maal (bestelling)aan de deur geweest geen verdere info. Zelf locatie product moeten zoeken.een tweede maal Post NL leverancier aan de deur geweest briefje in de bus gestoken met ‘s Anderendaags als tweede leveringsdatum. Niemand gezien, op tracker veranderde telke malen de leveringsdatum naar een dag later. Pakket nog steeds niet ontvangen. Ik wird er echt moe van!!

Beste Rudolf, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Jammer om te lezen dat het niet goed gaat met PostNL. Zoals eerder met u besproken hebben wij een onderzoek op laten starten om uit te zoeken waar uw pakket is gebleven. Wij zijn nog afwachtende. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shauny Gijselhart Natusor Gezondheidsproducten B.V.

Over Natusor

Natusor Gezondheidsproducten B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Natusor worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.