Geen pakket

Ik heb geen pakketje ontvangen en ik kreeg een mail dat het terug naar de zender gaat. Ook heb ik een mail gekregen voor de betaling, maar als ik geen pakketje heb kan ik het toch ook niet betalen. Ik heb dus een nieuwe aankoop gedaan en heb het direct betaald.

Beste Kim, Vervelend om te lezen dat het eerste pakketje niet bij je is aangekomen. Ik zie dat het eerste pakket weer retour wordt gezonden naar ons. Ik ben er even ingedoken en zie dat je bij de eerste bestelling een verkeerde postcode hebt opgegeven. Bij de tweede bestelling heb je de postcode aangepast en nu zal hij wel naar je juiste adres verzonden worden.

Zeer tevreden over Natusor

Snelle levering, duidelijke website en nette prijzen.

snelheid en kwaliteit tot in de perfectie

Snelle levering. Degelijke verpakking en voortreffelijke communicatieve opvolging via e-mail.

snel en goed geregeld

HET PRODUCT BEN IK NOG AAN HET UITPROBEREN,MAAR TOT NU TOE BEVALT HET GOED

Zeer positief

Het werd zeer snel geleverd, zonder extra kosten (naar België). Nu, na een week begin ik te merken dat het product begint te werken dus ik blijf positief.

Ben net begonnen met het gebruiken dus kan er nog niet veel over kwijt

Men voldeed 100% aan mijn verwachtingspatroon.

Snelle levering goed verpakt op tijd.

Snelle levering, prima prijs

Snelle levering, prima prijs

Geen op of aanaanmerkingen. Post was op tijd

Waardeloze crème gekocht

De Golden Natural Pea-creme gekocht. Deze verergert mijn klachten nl. brandende pijnlijke voeten. Ben erg teleurgesteld 20 euro weggegooid!

Beste heer/mevrouw Kamps, Vervelend om te horen dat het product niet het gewenste effect heeft gehad. Ik begrijp dat er inmiddels al contact is met ons klantenservice. Uiteraard gaan we dit netjes oplossen met u. Met vriendelijke groet, Natusor Gezondheidsproducten B.V.

super !

Alles is heel positief. Zowel de verzending als het pakket. De koerier was zelfs zo vriendelijk om een ander achtergelaten pakje dat ze op mijn brommer hadden gezet dan nog, ook aan mij te bezorgen. Ik kijk uit naar de werking van het product. Dank u.

Goede website, doet wat wordt beloofd

Goed product

Wat je besteld is ook binnen ze en dag bij je pro mn a

Goede dienstverlening.

Zéér efficiënte dienstverlening - snelle bezorging.

Netjes op tijd geleverd.

Geweldig bedrijf

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden!

Prima afgehandeld.

perfect georganiseerd

Snelle perfecte afhandeling van een aankoop en makkelijke siet om iets te zoeken

TOP en correct

Alles op tijd geleverd en correcte informatie.

geweldig

super

TOP !

Correcte snelle service!

Goede werkzame producten, zeer snelle levering

Goede betaalbare producten die de pijn verlichten. Heel goede service en snelle levering.

Over Natusor

Natusor Gezondheidsproducten B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Natusor worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.