Snel geleverd goede kwaliteit

goed service

goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Trage levering. Snelle reactie op mail over leverin.

Trage levering. Snelle en vriendelijke reactie op mail over levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling, opvolging en levering super in orde

Betrouwbaar Snelle levering Goede opvolging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles correct verlopen. Tevreden.

Vlotte communicatie en levering . Kon alleen tracking niet volgen.

Pima!

Snelle levering, goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte levering, goede opvolging via mail

Ik betaal niet graag met credit card daarom bestelling via overschrijving. Als ging prima, vlotte levering, goede opvolging zowel door Natusor en post via mail ! Product goed verpakt !

Snelle en nette leveringen

Snelle en nette levering

Heel tevreden met product

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het snelste geleverd, goede prijsverhouding, beste kwaliteit

Ik heb hele goede ervaringen met Natusor. snelle levering, goede producten, juiste prijsverhouding, beste kwaliteit en werkzaamheid van de producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfect prima snel en goedkoop

alles zoals het hoort

Topservice!

Supersnelle levering! Zelfs na een feestdag :)

Het werk wel

Makkelijk bestellen via online

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Weet ik nog niet, heb product nog maar een week.

Ik word via mail wel goed op de hoogte gehouden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Eddy, Allereerst heel erg bedankt dat je ons wilde beoordelen. Heel begrijpelijk dat het product uiteraard nog niet zijn werk genoeg heeft kunnen doen, om dat te beoordelen. Echter is KiyOh meer om de service, communicatie en bezorging rondom jouw pakketje bij Natusor te beoordelen. Mocht je daarom je beoordeling nog aan willen passen, dan zouden wij dat ontzettend op prijs stellen. In ieder geval bedankt voor je bestelling én beoordeling, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Shauny Gijselhart Natusor Gezondheidsproducten

Tot op dit moment uitstekend wat er nog ontbreekt is dat het product aankomt in Spanje

In een reis naar Nederland heb ik kennis gemaakt met Natusor de bestelling is uitstekend verlopen wat er nog ontbreekt is hoe en wanneer mijn bestelling in Spanje aankomt, als het mogelijk is geef ik het ook even door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke site, correcte prijs, snelle levering. TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima haarverf die goed grijze haren dekt

Prettige vorm van service

Snelle afwikkeling van de bestelling. Goede service in wezen.

Top service!

Helemaal top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Great and very fast service.

I am also very happy with the products. Thank you

Smaakvolle supplementen

Bestelling net eerdere keren gewoon goed en snel. Reepjes zijn lekker en eten makkelijk weg. Gelletjes zijn te dun En daardoor is het knoeien en plakvingers en ook plastuit. Jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en snelle levering.

Prima service en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Net als voorgaande keren dat ik bij jullie besteld heb: wederom weer vlot en netjes verzonden!

Over Natusor

Natusor Gezondheidsproducten B.V. is een bruisend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke verzorgingsproducten. Een compleet en gevarieerd assortiment dat bijdraagt aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van leven. Immers, onze leefomgeving verandert continu. Zo ook de behoeften van ons lichaam. Dit is onze drijfveer om nieuwe werkzame producten te blijven ontwikkelen die symptomen én oorzaken snel aanpakken. De producten van Natusor worden in Nederland geproduceerd en zijn verkrijgbaar bij diverse specialisten, zoals gezondheidswinkels, drogisterijen, natuurgeneeskundig therapeuten, apotheken én online.

Filter op Taal