Winkel is gesloten, toch correcte afhandeling

Ik heb vrijdag j.l. iets besteld, maar omdat ik niet in kon loggen op de site, kreeg ik een naar gevoel. Vandaag contact opgenomen en ik heb het geld direct teruggestort gekregen. De persoon aan de telefoon was zeer vriendelijk en begripvol. Dus ondanks mijn nare gevoel toch een positief einde. :) Desondanks kan ik dus de webshop niet aanraden.

Shop is closed!

Shop is closed. No one answers phone or emails, but webshop still charges money for items :( Better not buy in this store.

• Would you recommend us? No

Slecht gevoel

Ik heb 12-11 een bestelling geplaatst, maar nog niks ontvangen. Blijkt dat de fysieke winkel permanent gesloten is. Dat lijkt mij wel handig om te vermelden op de website. Via mail, klantenservice geen reactie. 1 van de telefoonnummers werkt niet en op de andere wordt niet opgenomen. Ik krijg hier een vervelend gevoel bij.

Zeer vriendelijk deskundig personeel

Had iets besteld voor mijn kleinzoon en in de tijd van corona is het maar afwachten of iets er is. Na informatie te hebben ingewilligd bleek uit een telefoontje vanuit ABC toys dat het bestelde artikel niet voorradig was maar ik kon iets wat duurder was voor dezelfde prijs bestellen en werd de volgende dag bezorgd door Post nl op het juiste adres. Een groot compliment is op zijn plaats en zeker nu met alle ellende. GROTE KLASSE

Uitstekend!

Altijd hele snelle levering, uitstekende communicatie, en de medewerkers denken met je mee!

snelle levering, keurig verpakt. Mooi prijsje.

snelle levering, keurig verpakt. Mooi prijsje

Terugkerende klant

Ruime keus uit producten tegen scherpe prijzen. Zeer tevreden met de snelle levering en service. Product is wat ik heb besteld en zit goed verpakt. Geen beschadigingen bij aflevering. ABCtoys kan ik zeker een aanraden! Ik kom hier gegarandeerd terug.

Snel geleverd en goed verpakt

Ik had een set lego besteld. Is snel geleverd en goed verpakt. De lego doos is perfect en onbeschadigd aangekomen.

TOP.

Toppie is zijn breedse zin van het woord en een super service.

Goede service en vriendelijk

Via de website een artikel gereserveerd. Via de mail op de hoogte gehouden en bij afhalen betaald. Werd vriendelijk ontvangen. Goede service.

Ruime keus uit nieuwe en oude producten tegen scherpe prijzen. Een artikel wat haast niet meer te vinden is was hier nog voor mooie prijs op voorraad. Erg tevreden met de snelle levering en service. Product is wat ik heb besteld en zit goed ingepakt. Geen beschadigingen of andere complicaties. ABCtoys is zeker een aanrader! Ik kom hier gegarandeerd terug.

Perfecte aankoop

Eenvoudige duidelijke website en perfecte afhandeling. Kan niet beter !

Top service reageert snel prijs kwaliteit verhouding is prima kortom een 10

Snelle verzending

Prima webwinkel. Zeer snelle verzending!

Top! Niks meer aan doen!

Oeps, geen tijd? Bij ABC Toys bestellen, Iedereen blij, zonder rellen

Het product was snel geleverd, alleen had ik geen order bevestiging ontvangen via de mail van de bestelling. Daardoor wist ik niet zeker of de bestelling gelukt was. Verder ben ik heel erg tevreden.

Goede ervaring

Snelle levering, goed verpakt

Ik vond bij ABC toys een Lego Friends kalender die ik nergens anders voor een reeële prijs kon vinden. Levering was vlot, goed verpakt, mooi op tijd voor de feestdagen, zeer blij mee!

Goede website

Snelle levering. Aardige mensen en attent.

redelijke snelle levering

erg attent, vriendelijk en veel keus

Snelle levering!

Aankoop ging soepel. Snelle levering en goed verpakt.

Snel, prettige communicatie

Snelle levering en vriendelijk geadviseerd.

Prima levering...goed product

goede service, goed behandeld