Keurig wat ik heb besteld ook gekregen. De verpakking kan we veeel beter

Tja Het besteld oké beetje ruim netje voor je “zaakje “ ook al ben je groot geschapen Verpakking gewoon slecht

Goede producten van ondergoed

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

goede kwaliteit srings en ondergoed

Fun-tastic!...

Goed producten voor goede prijzen!...

Snelle levering, mooie producten

Twee mooie boxers besteld bij 4Youwear: snelle levering en mooie zachte boxers. Heel tevreden!

Uitmuntend

Snel besteld, snel geleverd, top kwaliteit

Duidelijke site en snelle levering

1e keer wat besteld, duidelijke site, mooie producten, snelle levering, prima site?

Product voldeed aan verwachting

Zeer snelle levering

Snelle levering, netjes verpakt

Ik had 2 boxers gekocht voor mijn vriend. Gaan helaas retour* omdat het zijn smaak en model niet blijkt te zijn. Wat mij betreft mag t aanbod Clever modellen uitgebreid worden... Bestelling werd netjes verpakt en snel geleverd, super. *Minpunt is wel dat de retourzending niet gratis is.

product is uitstekend

Top, snelle service en correcte levering

Topwinkel, goede producten aan correcte prijzen en topservice

Mooi kwalitatief assortiment met duidelijke uitleg.

Snel verzonden en goede kwaliteit

Keurige service

mooie producten en snelle levering. De site zou alleen wel gebaat zijn bij het hebben van een maattabel. Zo is het makkelijker om op basis daarvan de juiste maat uit te zoeken.

De maattabel miste inderdaad in de mobiele (dus mobiele telefoon en ipads) versie van de webshop. Deze hebben we vanochtend toegevoegd zodat de maat-tabel nu bij ieder produkt wordt getoond.

perfecte service

altijd spannend om voor het eerst te bestellen bij een nieuwe webwinkel. Service was uitstekend, levering snel en kwaliteit prima!

Zeer goed en snel

Leuke slips strings jochks

Te vroeg!!

Het zou op dinsdag komen maar was er zaterdag al! Producten zien er goed uit! Erg comfortabel!!

Snelle levering, top kwaliteit

Altijd weer fijn topkwaliteit in de brievenbus te vinden

Bestellen ging gemakkelijk, netjes bevestiging via email, en netjes optijd bezorgd.

super

Super mooi pakje en bezorgd volgens afspraak. Allen kan je dat ook verpakken in envelope en dan gewoon door de brievenbus maar dat is een aanbeveling en geen kritiek

Snelle levering van kwaliteitsboxers

Mooie kwaliteit Snelle levering

Super snelle levering en precies wat ik verwacht had.

Het uitgekozen product voldeed precies aan mijn verwachtingen en de levering was super snel.

Over 4Youwear

Lingerie voor mannen, het is momenteel helemaal hot en het is het perfecte kledingstuk om je vrouw, man, vriendin of vriend aangenaam te verrassen en te verleiden. Als je mooie, goedkope en comfortabele herenlingerie zoekt, ben je bij ons aan het juiste adres. Wij verkopen homo ondergoed in allerlei soorten en maten. Denk bijvoorbeeld aan een stoere en sexy boxershort, de trendy Backless herenslip of Jockstrap ondergoed, een spannende heren string of een gay string die hot is in de gay scene. Ook wat betreft merken lingerie hebben wij een zeer ruim aanbod. Denk hierbij aan merken zoals Andrew Christian, Clever, Pump!, Wojoer en Toot. Ook voor andere minder bekende merken kunt u uiteraard b