Maat klopt niet.

Volgens de maattabel moest ik S hebben terwijl ik normaal M heb. Toch maar M besteld omdat ik aan dat advies twijfelde. Uiteindelijk heb ik de boxers weg gegeven aangezien ze als S vallen..... dus i.p.v de geadviseerde S had ik eigenlijk de L nodig gehad (normaal draag ik 31 / 48 / M)

Fijne ondergoed

goede service en dienstverlening

Zeer snel levering

zeer goed

snelle levering, perfecte kwaliteit.

veel keuze,snellelevering,wij zijn heel tevreden!

Keurig op tijd prima service hou vol

Topie

mooi

mooie sexy zwembroekjes de short had iets langere pijpen mogen hebben om ook op andere gelegenheden te kunnen dragen.

Doen wat ze bieden

Doen wat ze bieden

Mooi product tegen een mooie prijs

Tevreden!

dure verzendingskosten.

mochten de transportkosten kinderzijn, of vanaf een bepaald bedrag gratis zijn, dan zou ik vaker bestellen.

De verzendkosten welke PostNL in rekening brengt voor zendingen naar Belgie hebben wij doorbelast bij bestellingen met een laag aankoopbedrag. Zoals u op onze FAQ, en andere plaatsen in de webshop, had kunnen lezen worden bij bestellingen in Europa welke een aankoopbedrag van 80 euro en hoger hebben geen verzendkosten in rekening gebracht.

Breed assortiment, Uitstekende Service en Snelle levering

Maandagmiddag voor het eerst iets besteld en dinsdagmorgen prompt zoals beloofd geleverd. Ik heb bij concurrenten al vaker besteld maar dan was iets opeens niet in voorraad en moest ik weken wachten. Het assortiment is ook breder dan bij anderen. En op voorraad is ook daadwerkelijk op voorraad.

Snelle en correcte levering.

nelle en correcte levering, breed assortiment, redelijke prijzen

snelle en correcte levering, breed assortiment, redelijke prijzen

Goede website, prompte levering

Goede website, prompte levering.

Prettig en contact ondervonden n.a.v. vraag via mail over mijn bestelling. Klantgericht!

Mooie collectie en bestelling compleet en snel geleverd.

Pluspunten

Goed webwinkel en snel levering optie met AfterPay betalen is een must.

Pluspunten

doen wat ze beloven en snel.

Pluspunten

Goede producten, snelle levering

Kleine collectie, ik zou graag een ruimere ,recentere collectie zien.

Pluspunten

snelle, en correcte levering

geen

Pluspunten

Fijn webshop

Over 4Youwear

Lingerie voor mannen, het is momenteel helemaal hot en het is het perfecte kledingstuk om je vrouw, man, vriendin of vriend aangenaam te verrassen en te verleiden. Als je mooie, goedkope en comfortabele herenlingerie zoekt, ben je bij ons aan het juiste adres. Wij verkopen homo ondergoed in allerlei soorten en maten. Denk bijvoorbeeld aan een stoere en sexy boxershort, de trendy Backless herenslip of Jockstrap ondergoed, een spannende heren string of een gay string die hot is in de gay scene. Ook wat betreft merken lingerie hebben wij een zeer ruim aanbod. Denk hierbij aan merken zoals Andrew Christian, Clever, Pump!, Wojoer en Toot. Ook voor andere minder bekende merken kunt u uiteraard b