Mooi kwalitatief assortiment met duidelijke uitleg.

Snel verzonden en goede kwaliteit

Keurige service

mooie producten en snelle levering. De site zou alleen wel gebaat zijn bij het hebben van een maattabel. Zo is het makkelijker om op basis daarvan de juiste maat uit te zoeken.

De maattabel miste inderdaad in de mobiele (dus mobiele telefoon en ipads) versie van de webshop. Deze hebben we vanochtend toegevoegd zodat de maat-tabel nu bij ieder produkt wordt getoond.

perfecte service

altijd spannend om voor het eerst te bestellen bij een nieuwe webwinkel. Service was uitstekend, levering snel en kwaliteit prima!

Zeer goed en snel

Leuke slips strings jochks

Te vroeg!!

Het zou op dinsdag komen maar was er zaterdag al! Producten zien er goed uit! Erg comfortabel!!

Snelle levering, top kwaliteit

Altijd weer fijn topkwaliteit in de brievenbus te vinden

Bestellen ging gemakkelijk, netjes bevestiging via email, en netjes optijd bezorgd.

super

Super mooi pakje en bezorgd volgens afspraak. Allen kan je dat ook verpakken in envelope en dan gewoon door de brievenbus maar dat is een aanbeveling en geen kritiek

Snelle levering van kwaliteitsboxers

Mooie kwaliteit Snelle levering

Super snelle levering en precies wat ik verwacht had.

Het uitgekozen product voldeed precies aan mijn verwachtingen en de levering was super snel.

Leuk assortiment en goede service.

Leuk ondergoed gevonden en prima communicatie over de levering. Er was een probleem met verzenden via PostNL en ook daar hebben ze keurig mee geholpen en over gemaild. Tevreden met de artikelen ook! Kom hier zeker nog terug om te bestellen.

Snel geleverd, goede maat, goede kwaliteit

Top service...snelle levering

Zeer snel geleverd. Mooie artikelen Top service na kleine rekenfout in factuur...meteen hersteld

Snelle respons bij vragen, goede service

Kwaliteit

Snelle afhandeling en verzending

gewoon prima.

bestellen ging gemakkelijk. Mooie collectie. Snelle levering.

Zoals het hoort!

overzichtelijke site, snelle verzending! Een breder assortiment zou wel fijn zijn en 5 sterren opleveren...

Gewoon goed

Gewoon goed

Zeer snelle levering

Overzichtelijke, gemakkelijk en betaalbaar!

Ik ga zeker vaker een bestelling plaatsen.

Mijn bestelling was zoals verwacht. Op tijd gestuurd en ik zou het op tijd krijgen. Jammer dat PostNL niet op tijd leverde mijn bestelling maar ja..... corona laten we zeggen.

Maat klopt niet.

Volgens de maattabel moest ik S hebben terwijl ik normaal M heb. Toch maar M besteld omdat ik aan dat advies twijfelde. Uiteindelijk heb ik de boxers weg gegeven aangezien ze als S vallen..... dus i.p.v de geadviseerde S had ik eigenlijk de L nodig gehad (normaal draag ik 31 / 48 / M)

Fijne ondergoed

goede service en dienstverlening

Over 4Youwear

Lingerie voor mannen, het is momenteel helemaal hot en het is het perfecte kledingstuk om je vrouw, man, vriendin of vriend aangenaam te verrassen en te verleiden. Als je mooie, goedkope en comfortabele herenlingerie zoekt, ben je bij ons aan het juiste adres. Wij verkopen homo ondergoed in allerlei soorten en maten. Denk bijvoorbeeld aan een stoere en sexy boxershort, de trendy Backless herenslip of Jockstrap ondergoed, een spannende heren string of een gay string die hot is in de gay scene. Ook wat betreft merken lingerie hebben wij een zeer ruim aanbod. Denk hierbij aan merken zoals Andrew Christian, Clever, Pump!, Wojoer en Toot. Ook voor andere minder bekende merken kunt u uiteraard b