Prima service, netjes bezorgd

Mijn ervaring bij kindermodehuis.nl heb ik als prettig ervaren. Website is duidelijk en mijn bestelling is netjes en snel afgeleverd. Hier kun je zeker terecht voor mooie items.

Gewoon prima

Mooie kleding en snelle levering

Leuke merkkleding met gratis en snelle bezorging.

Super service!

Ik had in de sale een winterjas met een muts en sjaal besteld. Toen werd ik gebeld omdat de sjaal er niet meer was. Er werd gevraagd of dat ik de muts wel wilde hebben of dan ook liever niet. Dat noem ik nog eens Super Service!!

Snel geleverd, mooi product!

Via internet een koeka boxzak besteld. Hij was snel geleverd en voldoet precies aan mijn verwachtingen.

Uitgebreide keuze,overzichtelijk,snelle levering,duidelijk

Super blij met alles

Super blij met mijn shirtje en een snelle levering. Toppie

Zowel online als in de winkel lekker shoppen

Leuke collectie van goede kwaliteit. Goede service en vriendelijk personeel. Tip online: als de producten in de winkelwagen zitten is het niet mogelijk om deze aan te kunnen passen bijv de maat ook kan je het product niet opnieuw bekijken. Voor een aanpassing van het product moet deze opnieuw worden toegevoegd aan het winkelmandje en het eerder toegevoegde product worden verwijderd.

Ruim assortiment, snelle service

Fijn dat hier een ruim assortiment van o.a. Feetje verkrijgbaar is. Snel geleverd. Artikelen precies zoals afgebeeld.

Pakket werd snel en netjes geleverd. Kreeg bericht zodra het verstuurd was met een track and trace code.

Snelle levering, gemakkelijk bestellen

Leuke website, mooie kleding. Snelle levering. Helaas kreeg ik de verkeerde jeans thuisgestuurd, dit probleem werd gelukkig snel opgelost. Jammer vind ik dat er geen excuus werd gemaakt voor de fout.

Zeer makkelijk en snelle levering!

Zeer tevreden, mooi verzorgd pakket!

Pakket wordt snel geleverd en artikel was mooi ingepakt in stevige doos en mooi papier! Graag had ik wel een trackandtrace code ontvangen van het bezorgmoment, gelukkig was ik thuis, want de brievenbusdoos paste niet in de brievenbus, waardoor de postbode het moest afgeven.

Super. Keurig verpakt ook.

Super snel binnen gekregen. Super mooi verpakt. Tijd ingestoken! Echt top!

Fouten worden adequaat opgelost

Bij de aflevering was er een artikel minder dan ik besteld had. Over gebeld en zo snel mogelijk nageleverd.

Goede service, geen op of aanmerkingen.

Heb voor het eerst hier besteld maar zou zo weer bestellen 👍🏻

Snelle levering , fijne service

Eergisteren besteld en vandaag in huis! Vannacht op vakantie dus het vestje kan nog mee. Top gedaan

Zeer slecht !

ik heb een korte broek voor mijn zoon besteld en ik heb na een week andere korte broek ( verkeerde product ) thuis ontvangen ! Ik vond het super vervelend ! Ik heb naar klantenservice gebeld en dit was Hun reden ! jou bestelling was niet op voorraad daarom wij hebben een andere korte broek naar jou gestuurd ! Ik vind het echt belachelijk ! Want ik wil precies wat heb ik besteld thuis ontvangen ! Niet iets anders !!! Ik heb het meteen geretourneerd ! Nu moet ik twee weken wachten tot kan ik mijn geld terug krijgen ! Ik hoop dat kan ik ik mijn geld zonder probleem terug krijgen ! Maar het is Laatste keer dat heb ik van kindermodehuis.nl iets besteld ! want ik heb helemaal mijn vertrouw van deze webshop kwijt!

Wij hebben voor verzending getracht contact met u te hebben om u te infomeren over het niet op voorraad zijn van exact deze broek, maar wilden een alternatief bieden. Helaas hebben wij u niet van te voren bereikt en dachten dat wij u van dienst zouden zijn met het alternatief. U heeft het broekje nu geretourneerd, wij hebben deze voor ontvangst sowieso gecrediteerd. Tevens hebben wij u ter compensatie per e-mail een kortingscode verzonden. Met onze excuses voor het ongemak.

Pluspunten

Mooi ingepakt prima

Pluspunten

Super snelle service

Pluspunten

Duidelijke website, vriendelijke verzendtarief en snelle levering

Pluspunten

Melding dat het artikel zo spoedig mogelijk geleverd wordt. Keurig verpakt en snel verzonden. Dochter blij met super gaaf T-shirt van Nikkie

Pluspunten

Snelle levering , mooie kleding

Pluspunten

keurig verpakt snelle levering

ik had de pakbon van iemand anders in mijn pakketje en de mijne niet

Pluspunten

Snelle verzending, perfect nette levering in papier en al. Top

Nee