Goede service, snelle levering

Voor het eerst bij kindermodehuis besteld. Website is prettig in gebruik. Volgende werkdag had ik de shoesme schoenen voor mijn zoontje in huis.

Uitstekende en adequate service!

Zeer goede ervaring! Week voor kerst 3 bestellingen gedaan. Mijn eerste moest geannuleerd worden, daar het product niet meer voorradig was. Maar ik ontving vervolgens een zeer adequate en snelle reactie, waardoor het voor mij mogelijk was nog 2 bestellingen te plaatsen en zo nog een outfit te scoren voor het kerstdiner van mijn dochter. Een van de 2 bestellingen werd wel 2 dagen later bezorgd ipv de volgende dag (had voor 17 uur besteld). Echter het eerste pakketje was al een aangename verrassing omdat Kindermodehuis een tshirt kado had gegeven vanwege de aanwezige kreukels in het blousje dat ik besteld had. Super!!! Een aanrader dus om hier te bestellen met hun uitstekende service!!! Als ik kleding zoek voor mijn dochter, bezoek ik eerst deze website ;)

Verdwenen korting

Nieuwbriefkorting van €5, helemaal top dacht ik. Dan €3,50 verzending. Vervolgens kreeg ik een mailtje dat schoesme bezorgd werd op 1 jan. Werd dus 2 Jan eerst gaf dhl aan de avond en op de dag zelf werd het begin de middag. Shoesme viel helaas kleiner uit dan dat ik in de winkel gepast had dus moesten ze retour, koste me €7,20 (nieuw tarief). Heel erg jammer dat de nieuwsbrief korting verdwenen is en dat de verzendkosten bij zitten en een erg groot nadeel is dus als het retour moet! Als ik 100% op zeker, op aan kan dat merk maat zeker is zou ik nogmaals een bestelling overwegen.

Snel, klantgericht en duidelijke communicatie

Snel, klantgericht en duidelijke communicatie, erg prettig ook met het kunnen omruilen van de artikelen in de winkel een dag na ontvangst van de online bestelling

Snel

Gebeld, netjes te woord gedaan. Snel terug gebeld, goed geregeld. Snel geleverd Duidelijke informatie

Top service & denken met de klant mee!

Super klantenservice & erg vriendelijk!

Snel en goed!

Gewoon perfect! Duidelijke communicatie, snelle levering

Netjes verpakt en snel geleverd

Super tevreden

Goede snelle levering

Goede en snelle levering. Netjes bevestiging van ontvangst bestelling en betaling en later bevestiging van verzending.

Snelle levering!

Besteld, en vrij vlot alles binnen gekregen. Netjes mailtjes dat de betaling is ontvangen. En dat de kleertjes onderweg zijn! Zal zeker vaker gaan bestellen via deze site. Gevonden via een actie. Op facebook

Bijzonder snelle levering !

Mijn bestelde kledingstukken zagen er prima uit, netjes verpakt en van zeer goede kwaliteit !

Bestelling snel in huis

heel netjes

bestelling snel thuis

Online bestelling

Twee keer een online bestelling gedaan. Helaas een bestelling retour moeten sturen, omdat het artikel toch te klein was. Vrijdag retour gestuurd en dinsdag was het bedrag al terug op mijn rekening gestort.

Super netjes alles geregeld en ontvangen

Het kwam heel snel binnen. Netjes verpakt in een doos. Alles was super geregeld. Geen opmerkingen.

Tevreden klant

Producten waren scherp geprijsd, snel geleverd en van goede kwaliteit. En ook nog heel mooi verpakt, dus een feest om te openen.

Snelle levering.

Tevreden klant

Ik ben erg gek op het merk Z8 Ik wist dat het hier verkocht werd Tijdens het glamour weekend heb ik dankbaar gebruikt gemaakt van de kortingscode De producten werden snel afgeleverd Blij mee

Super fijn en snel reactie op mijn mail en product ontvangen.

Ik ben super fijn en goed geholpen. Ik was opzoek naar een specifiek item. Andere webshops besteld achteraf was het item niet leverbaar. Bij deze webshop direct een reactie op mijn mail en binnen een paar werkdagen ook het item thuis ontvangen. Vooral zo doorgaan!!

Snel

Snel geleverd Duidelijk en snel

Product snel ontvangen. Goede website. Helaas geen AfterPay mogelijkheid, dat zou nog mooi zijn.

Goede service!! En snelle levering.

Mocht je in mijdrecht komen, kijk dan ook bij de winkel!! Weer blij met mijn bestelling.

Prima service, netjes bezorgd

Mijn ervaring bij kindermodehuis.nl heb ik als prettig ervaren. Website is duidelijk en mijn bestelling is netjes en snel afgeleverd. Hier kun je zeker terecht voor mooie items.

Gewoon prima

Mooie kleding en snelle levering

Leuke merkkleding met gratis en snelle bezorging.