Goed product

Mooi shirtje, keurig verpakt en Verzonden verzonden. Ga zeker vaker bestellen.

Prima service!

Service is prima!

Voordelige keus, gratis verzending en het pakketje werd snel gekeverd.

Snelle levering en al vanaf 15 euro geen verzendkosten

Een aanrader om te bestellen!

Producten die ik besteld had waren helaas niet meer op voorraad. Er werd een uitstekende vervangende optie geboden. Zonder bijbetaling netjes de volgende dag ontvangen. Er zat ook nog een cadeautje bij. Top service !

Perfect verlopen

Leuke kleding, snel geleverd

Uitstekend ! Fijn telefonisch contact gehad met de webshop

Hele aardige behulpzame telefoniste aan de telefoon gesproken Top !

Vlot en verzorgd

Overzichtelijke pagina’s , goede keuze en n snelle afwikkeling!

Perfect!

Snel verzonden, leuke welkomstkorting en netkes verpakt.

Ik ga weer bij kindermodehuis shoppen.

Snelle levering. Mooi product. Met korting en geen verzendkosten.Top.

Goede service en snelle levering

Ik had online de verkeerde maat jeans besteld. Gebeld en telefonisch de bestelling gewijzigd. De volgende dag was de juiste maat al binnen!

Retourneren is niet meer van deze tijd

Het bestellen ging vlotjes en ik kreeg alles keurig netjes thuis, echter retourneren is erg lastig. Ik moest een broek terugsturen en de verzendkosten zelf betalen (6,95), Maar eerst een mail sturen om het retourneren aan te kondigen. Vervolgens moet ik wachten op een bevestiging. Na ontvangst van de broek duurt het ruim twee weken voordat het geld is teruggestort. Ik ga nu week 3 in en heb nog steeds niets ontvangen. Tijd om er weer achteraan te gaan.

Response from the business owner

Beste Tina, Inmiddels hebben wij ook al persoonlijk gereageerd op uw e-mail aan ons. Toch willen wij door uw slechte Kiyoh beoordeling nog even reageren. Onze retourprocedure staat (conform Thuiswinkelwaarborg) duidelijk vermeld op onze site. U kunt de koop ontbinden door of een e-mail te zenden binnen twee weken na aankoop of door het artikel op zich al binnen twee weken te retourneren. Er staat nergens dat u verplicht bent eerst een e-mail te zenden, deze af te wachten en dan pas te retourneren. Duidelijk staat vermeld dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn. Dat is overigens vanwege het feit dat de verzendkosten al bij aankoop tegen een zeer laag bedrag niet worden berekend. Ook staat in onze retourprocedure dat terug storting van het betaalde bedrag binnen 14 dagen zal plaatsen. Dat is ook gebeurd. Wij vinden het heel spijtig dat u deze afwikkeling toch negatief heeft ervaren, wij hebben ons inziens aan onze voorwaarden voldaan.

Snelle levering en vriendelijk

Zeer snel in huis!

Goede kwaliteit, prijs en snelke levering.

Gewoon super.

Snel en goede communicatie en snelle verzending

Snel verzonden, ook goede en fijne oplossing aangeboden toen er wat mis bleek met het artikel. Ik raad kindermodehuis aan.

supersnel

Smiddags besteld andere dag in huis

Snelle verzending, duidelijke service en goede communicatie. Dus wij zijn dik tevreden en zullen vast nog een keertje iets bestellen

Extreem snel geleverd, netjes verpakt. Aanrader.

Snelle service, mooie en leuke kleren.

Mijn bestelling was goed en mooi verpakt en snel verzonden.

Prachtige tas met naam!

Ik had wat vragen over het lettertype en de kleur voor de naam op het tasje en ze hielp me super snel en goed! Ook was de service top! Maandag tussen de middag besteld en woensdag was hij er al! Super snel dus en het product is echt mooi! Kortom heel erg blij!

Zeer snel, savonds besteld volgende dag in huis!

Tolle Ware!!

Ich bin total begeistert! Auch nach Deutschland ging der Versand super schnell und Wäre kam bestens verpackt bei mir an!! Sehr empfehlenswert!!!

Snelle, betrouwbare levering.

Goede website en mooi kleding aanbod. Het pakketje werd snel en keurig verpakt geleverd.

Heel tevreden!

Onwijs snelle fijne service!