Niets op aan te merken

Onze bestelling werd zeer snel verstuurd en keurig verpakt. Niets op aan te merken, uitstekende service! Wij bestellen zeker nog eens.

Hele goede service! En snelle verzending

Foutje bedankt!

Op vrijdag kreeg ik een berichtje dat mijn bestelling was verzonden.. nadat ik dinsdag nog steeds niks had ontvangen heb ik een mailtje gestuurd waarop de reactie kwam dat ze een berichtje hadden van een andere klant die mijn pakketje had ontvangen.. dus naar een ander adres gestuurd... de andere klant zou het pakket terug sturen waarna kindermodehuis het weer naar mij zou sturen.. als ik zelf niet had gemaild had ik er ook nooit meer iets over gehoord.. de voorgaande keren is de bestelling wel steeds goed gegaan.

klacht uitstekend opgelost

Helaas was er iets nog goed gegaan met mijn pakketje maar kindermodehuis heeft het super goed opgepakt! Complimenten daarvoor!

Items geretourneerd maar ik hoor niks meer

Ik had kleertjes gekocht maar er zat een vlek in een nieuwe trui. Dus ik wou de bestelling retourneren. Nu een week later dat hun het pakket hebben terug ontvangen nog steeds niks gehoord. Wel al gemaild wanneer ik het geld op mijn rekening kan verwachten maar geen reactie

Keurig ingepakt en snel geleverd

Keurig ingepakt en snel geleverd

Prima service, jammer van retourbeleid

Prima service, goed geregeld. Alleen zelf betalen voor je retour is niet meer van deze tijd. Als ik dit eerder had gezien had ik het niet hier besteld maar bij een andere webshop.

Goede aanbiedingen, mooi assortiment, snelle levering en goede service!

Te gek!

Mega snelle verzending en ik was in mijn haast de kortingscode die ik had vergeten, maar dat werd zonder probleem meteen geregeld. Ik zal hier vaker kopen.

Alles was goed.

Duidelijk, leuke prijs, snelle levering!

Mooie kwaliteit kleding fijn personeel

snelle levering en in de winkel altijd erg vriendelijk

Snelle verzending. Super ingepakt

Eén woord geweldig

Snelle levering super mooie kleding top winkel ga zo door succes voor nu en in de toekomst toppers

Goede service, vriendelijk geholpen

Sneller levering

Veel keuze en snelle levering, netjes ingepakt

Goede zaak en snelle service. Altijd super tevreden.

Super snelle levering, fijn bedrijf

Zoals altijd een snelle levering, en een duidelijke site

Netjes en snel geleverd!

Prettig!

Snelheid kwaliteit contact en inpakken allemaal goed!

Ondanks Corona lag mijn bestelling snel klaar in de winkel

Ruim assortiment, duidelijk website, snelle levering en een blij kind. Wat wil je nog meer?!

Fijne ervaring

Iets was uiteindelijk niet op voorraad, dat hebben ze super netjes opgelost. Ik zou zeker nog iets kunnen bestellen.

Een bestelling geplaatst, helaas was 1 broekje niet meer op voorraad. Wat de meeste winkels dan doen is een streep door het artikel zetten op je pakbon wanneer je je pakketje thuis opent zie je dan dat het artikel er niet meer was. Deze winkel doet het anders, ze bellen netjes op en doen een voorstel voor een ander artikel. Het broekje wat nu toegestuurd is past mijn zoon perfect, ik ben er zeer blij mee, dankjulliewel!

Supersnelle verzending!

Ik had 2 jurkjes besteld, waarvan 2 niet op voorraad bleek. Ik werd netjes gebeld en kreeg het geld terug. De volgende dag kwam mijn bestelling al binnen. Leuk ingepakt, helemaal blij en tevreden!