Snelle levering en uitstekende service!

Goed en snel geleverd

Fijne ervaring met deze webshop

Artikel helaas niet meer voorradig, geld snel terug gestort

Artikel helaas niet meer voorradig, geld snel terug gestort.

Leuke unieke schoenen

Super blij met de schoenen. Weer eens wat anders dan in de standaard winkels. Snel geleverd

snelle levering goede info

snelle levering goede info

Maat was niet meer op voorraad maar ik mocht een ander shirt bestellen zelfs van de nieuwe collectie! Echt service! Snelle verzending!

Weer een fantastisch snelle levering

Bijna niet te geloven, hoe snel de pakketjes van kindermodehuis.nl worden bezorgd. Een hele mooie broek van scotch & een T-shirt in de sale gekocht, en binnen een dag bezorgd. Wow! Weer 5 sterren!

Goede en snelle service

Super! Heel service gericht. Zeker aan te bevelen.

Snelle verzending en top service. Had een verkeerd artikel gekregen maar zonder problemen snel een nieuwe gekregen! Kan deze webshop aan iedereen aanbevelen.

Voor herhaling vatbaar

Snel verzonden, degelijk verpakt en de inhoud precies wat we zochten. Mooie kleuren, goede kwaliteit.

Super snelle levering..onwijs blij mee!!

Ik ga vaker bestellen..

Leuke aanbieding zorgvuldig verpakt en snelle bezorging.

Als er iets fout gaat regelen ze meteen de beste oplossing

Super fijne winkel!

Hele fijne en meedenkende medewerkers!

Leuke deal snel verzonden

Mooie bodywarmer voor een super prijs!

Mooi assortiment dameskleding en goede klantenservice!

Nadat ik een artikel had besteld en betaald, kreeg ik een telefonisch bericht, dat de bestelling niet meer leverbaar was. Heel erg jammer, er werd nog naar een oplossing gezocht, maar helaas zonder resultaat! Mijn betaling werd vervolgens snel teruggestort.......

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Mooie merken/kleding in de sale. Snelle reactie in de mail na bestelling en ook snelle levering. Netjes verpakt.

Netjes verpakt. Mooie kleding

Snelle, nette service

Super snel geleverd. Bij levering bleek het alarm er nog op te zitten. Ze hebben dit heel snel en netjes afgehandeld door dezelfde dag een nieuwe broek gestuurd. Heel vriendelijk en oplossingsgericht! En nu ook super tevreden met de mooie broek!

Broekje was niet voorradig die ik besteld had. Kreeg er 1 die duurder was en hoefde niks bij te betalen!

Snelle verzending, trui past goed dus geen gebruik gemaakt van retour.

Snelle levering, goeie collectie

Ik vond hier een jas die verder overal uitverkocht was. Fijne prijs ook!

Supersnel geregeld mooie prijs

Topwebsite!