Super snel en geleverd volgens afspraak!

Enorm tevreden over de producten, levertijd en website!

Zeer goede service

Zeer goede en snelle levering! En een goede prijs voor mooie kleding.

Goede commucatie

Ik had een zwarte ballin hoody besteld voor mijn zoon , maar die viel kleiner uit. Helaas een grotere maat uit de collectie. Maar geld netjes teruggekregen. Enige minpunt vind ik wel dat ik zelf de verzendkosten moest betalen. Dat vond ik opvallend , schijnt vaker voor te komen ben ik nu achter.

Alles prima in orde

ik kan niks bedenken wat negatief is. Kleding netjes verzorgd ingepakt binnengekregen. Niets op aan te merken

Snelle verzending

Ik had de bestelling binnen 2 dagen al bij mij thuis. Vond het echt snel verstuurd! Helemaal top!

prefect

bedankt voor de sneller en nette levering

Snel geleverd, keurig verpakt

Alles is van een zeer goede kwaliteit en een hele snelle levering.

Snel en goed verzorgd

Snelle levering keurig verzorgd goede kwaliteit

Krijg geen reactie van klantenservice

Al een paar keer gemaild maar krijg maar geen reactie terug. Voor mij nooit geen kindermodehuis meer.

alles volgens afspraak

uiteindelijk geen passende schoentjes gevonden maar alles keurig afgehandeld!!

Mooi artikel voor een mooie prijs. Netjes op tijd geleverd. Ik had de optie genomen om het cadeau in te pakken. Ik werd gebeld met de vraag of dit een cadeau voor de kerst of een verjaardag of iets anders was.

Mooi product, precies zoals verwacht.

Prima product, snelle levering, keurig verpakt.

Prima product, snelle levering

Mooi product, precies zoals verwacht, snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Duidelijke site snelle levering

Heerlijk na 1 dag al in huis. Goede kwaliteit Leuke merken en goede kortingen.

Duidelijke site snelle levering

Heerlijk na 1 dag al in huis. Goede kwaliteit Leuke merken en goede kortingen.

mooie producten blij mee

Fijn contact en goede service

Goede snelle service.

Goede en snelle service. Rugtas was goedkoper dan op andere websites en gratis verzending en kwam nog leuk verpakt aan ook.

Goede snelle service.

Ik heb heel gelukkig dat ik sit winkel gevonden.

Cadeauverpakking vergeten

Bij de bestelling hadden wij gekozen voor een cadeauverpakking. Deze werd helaas niet meegeleverd. Na kost mailcontact werd deze alsnog opgestuurd met een kleinigheidje erbij voor de problemen. Goede oplossing!

Helaas bestelde artikel niet op voorraad

Artikel stond op de site op voorraad bleek helaas niet zo te zijn. Verder wel netjes afgehandeld maar ik was wel teleurgesteld.

De levering van het pakketje met postNL ging niet vlekkeloos (schuld bij post NL). Dit is netjes en goed afgehandeld door kindermodehuis.

Dorpsstraat 71 3641 EB Mijdrecht