Pluspunten

Ziet er prachtig uit

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Meteen reactie bij vraag of klacht

Was een beetje onduidelijk waar ik t patroon kon downloaden, en/of t verstuurd werd

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Wij gaan er vanuit dat u inmiddels uw patroon heeft kunnen downloaden. Neemt u anders graag even contact met ons op, dan maken wij het in orde. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

snelle levering en goed service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Eerdere berichten lezen

Geen patroon ontvangen. Reeds eerder dgg

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Als het goed is heeft u inmiddels het gratis patroon ontvangen per e-mail. De automatische eerder verstuurde e-mail is waarschijnlijk als spam aangemerkt en heeft u hierdoor niet bereikt. Fijn dat u toch contact met ons heeft opgenomen zodat wij het gratis patroon alsnog konden toesturen! Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Netjes verpakt bezorgd.

Ik heb meer dag 9 tot 10 dagen moeten wachten voordat de bestelling binnen was.

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Fijn dat de bestelling uiteindelijk wel goed is aangekomen. De vertraging heeft gelegen in de aanwezigheid op enkele Belgische beurzen in deze periode. Enkele van de kralen die u bestelde waren mee naar de beurs. Wij besteden er veel aandacht aan deze vertragingen in de toekomst te voorkomen. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Snelle reactie en goeie kwaliteit!

Pluspunten

vlotte afhandeling van mijn bestelling. Leuke zaak.

Betere bewijzering naar bedrijf

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Via google is het mogelijk een routebeschrijving naar onze locatie in Zoetermeer te volgen. Omdat wij een webshop zijn met showroom, zitten wij niet in een winkelstraat. Hierdoor kan het zijn dat wij iets moeilijker te vinden zijn. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

duidelijke, leuke patronen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling gedaan... Na 2 weken nog steeds niets gehoord... Emails bleven onbeantwoord Telefoons steeds antwoordapparaat.. Geen belletje terug.... Uiteindelijk werd er toch opgenomen... Toevallig hetgeen wat ik besteld had net aangekomen bij hen... Ze hebben dit dan ook opgestuurd... Hetgeen wat er nog niet was nagestuurd... Ik vind het jammer dat er geen gehoor gegeven wordt wanneer er iets niet op stock is... Laat de mensen iets weten indien er vertragingen zijn... Ben niet meer zo vlug geneigd om hier weer te bestellen... Heb al veel bestellingen geplaatst bij de concurrentie maar nog nooit zoiets meegemaakt... Jammer

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Net nadat je bij ons besteld hebt zijn wij overgegaan naar een nieuw voorraadsysteem waarbij we deze onduidelijkheden kunnen voorkomen. Het is dus niet waarschijnlijk dat dit in het vervolg nogmaals zal gebeuren. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Prima service en patroon snel ontvangen.

Pluspunten

Snelle reactie en goede levering.

Pluspunten

Grote keuze, redelijke prijzen, snelle verzending en, voor mij het aller belangrijkste in de huidige digitale wereld, super service! Top!

Geen kritiek, meer een tip, even een mailtje terug naar de klant als er iets is misgegaan bij het inpakken zou mijns inziens héél ver reiken.

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Wanneer er iets is misgegaan proberen wij altijd vlot te reageren, en wordt er doorgaans ook contact op genomen. Wij gaan intern bekijken wat er verbeterd kan worden. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Snelle en goede levering

Pluspunten

Pluspunten

snelle levering, goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.Wij zijn blij te horen dat je het volgen van de voortgang van de bestelling als prettig hebt ervaren. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Altijd vriendelijk. Ze hebben een uitgebreide keuze

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Fijne ervaringen en goede feedback. Snelle bezorging Nette verpakking Prima!

Het account aanmaken gaf wat problemen in de vernieuwde website , maar met wat e-mail verkeer is het allemaal goed gekomen .

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Fijn te horen dat het helemaal naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

zeer goede service.

Pluspunten

bestellingen komen correct aan. Op e-mails naar klantendienst wordt snel, correct en vriendelijk gereageerd

Pluspunten

9/10

Indien een artikel niet meer in voorraad is zou het wenselijk zijn te verwittigen wanneer het terug ter beschikking zal zijn en ongeveer de wachttijd melden?

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Enkele dagen geleden zijn wij over gegaan naar een vernieuwde webshop. Hierin is een duidelijkere voorraad communicatie en een mogelijkheid voor het ontvangen van een e-mail wanneer een product dat niet op voorraad was weer op voorraad is toegevoegd. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl Vriendelijke groet, Marlaine

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie producten.

Levering. Ik heb ok 30 december een bestelling geplaatst. En het zou 2-3 werkdagen duren. Maar heb mijn bestelling pas op 22 januari ontvangen.

Beste Dewi, Wij hebben uitgebreid contact gehad via Facebook messenger. Helaas hebben wij door tekorten bij onze leverancier niet zo snel kunnen leveren zoals bij ons gebruikelijk is. Nogmaals onze excuses hiervoor. Daarnaast hebben we niet altijd direct op je berichten kunnen reageren omdat wij niet 7 dagen per week 24 uur per dag aan het werk zijn. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen. Verder hebben we je op de hoogte gehouden van de status en zo spoedig mogelijk uitgeleverd. Inmiddels zijn wij over gegaan naar een nieuwe website en voorraad systeem waar deze problemen met de voorraad hopelijk niet meer voor zullen komen. Wij hopen je snel weet te zien in onze webshop! Vriendelijke groet, Marlaine

Pluspunten

Vlotte en correct service

Pluspunten

Mijn bestelling was in orde!

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website.