Zo een snelle levering heb ik nog niet meegemaakt... super!

Blij mee

Vandaag besteld morgen in huis

Supersnelle levering!!

Supersnelle levering!!

Snelle levering!

Zoals beloofd op de website ontving ik mijn bestelling de volgende dag.

Snelle levering, de kleur van labels wijktaf van de foto. Maar verder prima product.

Supersnelle en correcte levering en zeer mooie prijs.

Goed en snel.

Ik was op zoek naar een dikkere soort haakkatoen en die vond ik hier van het merk Yarn and colors. Helaas was de kleur die ik eigenlijk wilde niet op voorraad, maar omdat ik z.s.m. met mijn project wilde beginnen heb ik een alternatief gevonden. ‘s Middags besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Zeer slechte service

Een kompleet haakpakket gekocht. Achteraf incompleet! Al drie keer telefonisch contact gehad! Met belofte om de tekortgekomen bol katoen op te sturen! Maar helaas tot op heden nog steeds niks ontvangen! Ik ben de smoesjes een beetje zat! Duur pakket van €35,00! Vindt het heel jammer dat ik ondertussen nu al 6 weken zit te wachten op de beloofde bol katoen!

Heel ruim assortiment en supersnelle levering!

Sinds kort ben ik besmet met het haakvirus. En iedereen die besmet is met dit zelfde haakvirus, herkent de symptomen: jeukende vingers om te beginnen, voorpret bij het neuzen naar de mooiste materialen en ongeduldig, omdat je eigenlijk meteen wilt beginnen. Marlaine heeft de ingrediënten om de symptomen van het haakvirus heel snel te stillen: een heel uitgebreid assortiment op een overzichtelijke website. En...erg belangrijk: een supersnelle levering. De ene dag besteld is de volgende dag geleverd. Ik ben helemaal happy met Marlaine!

Groot succes met paasmandjes

Fantastisch leuk om deze mandjes te maken. Beschrijving was goed te volgen. De kleindochters waren erg blij ermee!!

Goed product

Snel antwoord gekregen op mijn vraag en zelfs een tip, daar was ik erg blij mee!

Snelle levering maar verkeerde ontvangen

Bestellingen worden heel snel geleverd, dat is fantastisch maar....er wordt iets anders geleverd dan besteld....dat is echt heel vervelend! Beter iets meer tijd nemen en het juiste bezorgen dan dit want nu moet ik uit gaan zoeken wat ik moet gaan doen en hoe ik t terug moet sturen etc....

Snel levering en leuke patronen

Zeer duidelijke beschrijving van de patronen

Helemaal top

Snel en verzorgd

Mooie artikelen en snel geleverd in deze bijzondere tijd

Goed idee om bij Marlaine te bestellen

De webshop is makkelijk, alles goed te vinden en de volgende dag in huis. Ik hou ervan

Perfekt materiaal

prima ervaren

Mooi garen en snelle levering

Heb bolletjes maxi sweet treat besteld. Diverse kleurtjes. Maak er mandala’s mee (haaknaald 1,5). Wordt heel mooi.

Fantastisch !

Zeer snelle levering wat uiteraard super is !

Supersnel en goed

Om half 9 's avonds besteld en de volgende dag voor 17 uur in huis.

Goed en snel.

Goed, snel met een persoonlijke boodschap.

Fijne producten, snelle levering

De producten waren zoals besteld en er was een ruime keus in het aanbod. Super handig dat je de ringetjes meteen kon bestellen bij het macrame touw. Daarnaast snel bezorgd en goed en bewust verpakt. Tevreden!

Snelle bezorging