Ik zou hier weer opnieuw bestellen. Prima service.

Hele fijne haak- en bijbehorende accessoires!

Fijn haakkatoen, goede kwaliteit en leuke mensen!

Uitstekend, behulpzaam en vriendelijk

Vragen worden snel beantwoord via mail. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Afhalen verloopt uutstekend.

Jammer

Blij met de andere ringen en haaknaald.alleen jammer dat de grote ring niet goed is.voor de tweede maal.v.gr.netty.

Één snelle service en prima kwaliteit

Snelle Levering, goede service

Hier ben ik heel blij mee. Super snelle levering en ik ben per meil gied op de hoogte gehouden. Ik beveel dit bedrijf zeer aan

Helemaal prima

Prima bezorging en snel.

Vlotte reactie op mijn vraag en een correcte bezorging.

Positief

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling . Snel ennetjes verzorgd. Graag tot de volgende x

Perfecte afhandeling van bestellingen.

Duidelijke site, mijn bestellingen zijn altijd goed verpakt en vlug geleverd. Voldoende keuze aan materiaal als ik nodig heb.

Gewoon wat ik verwachtte

Alleen door corona omstandigheden wat later bezorgd dan beloofd maar daar kon Marlaine niks aan doen.

Wel wat kritisch richting bestelling

Ik had labeltjes besteld die in het echt donkerder waren dan op de site. De tekst op de labeltjes viel hierdoor nauwelijks op. Gelukkig kon ik ze ruilen. Verder werden er € 4,50 euro verzendkosten gerekend voor een bestelling die in de meest simpele envelop met één postzegel verstuurd had kunnen worden. Dit maakte de bestelling van 5 labeltjes onnodig duur. Ik vind dat jammer.

In het verleden hebben wij wel gewerkt met enveloppe post. Helaas is gebleken dat wij heel erg veel berichten van mensen ontvingen dat zij de bestelling nooit ontvingen. Omdat enveloppe post door ons niet traceerbeer is hadden wij bij deze verzendmethode al staan dat als er voor deze optie werd gekozen dat het op eigen risico was. Maar alsnog kregen wij hele vervelende berichten. Omdat wij klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben, hebben wij besloten om niet meer met enveloppe post te werken, zodat de pakketten bij postNL traceerbaar zijn en de klanten en wij kunnen zien waar een pakket is en wanneer het bezorgd gaat worden. We begrijpen heel goed dat kleine producten hierdoor duurder worden in aanschaf, maar een gegarandeerde levering van een bestelling bij een betrouwbare webwinkelier is dan ook iets waard. We hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Marlaine

Fijne artikelen

Goed bezorgd op tijd.

Vlug en netjes

De bestelling was op tijd geleverd, alles zat keurig verpakt. Intussen het product uitgeprobeerd, haakt prima ik maak een rugzakje en op 4 1/2 wordt het goed stijf, zal ook wel lekker breien.

Goede kwaliteit producten, maar niet alle artikelen op voorraad

De producten die ik gehaald heb zijn van zeer goede kwaliteit en fijn om mee te werken, ik heb macrame cords aangeschaft. Echter waren sommige kleuren en houten ring maten niet op voorraad wat ik jammer vond.

ik vond het super om in deze bizarre tijden toch gerief te kunnen kopen

aangenaam verrast met de kleine surprise

Ik ben druk bezig

Helemaal top !!!

Niets op aan te merken ben zeer tevreden zal hun zeker aanbevelen

ziet er goed uit

ik ben nog niet aan mijn werkstuk begonnen

Alles op tijd gekregen

Garen mooie kleur precies zoals op de afbeelding

Snelle levering ondanks de corona en goede prijzen en veel keuze in garens

Leuke producten en goede hulp bij een vraag

Ik zocht knopen voor een gebreid vestje en het was bijzonder leuk om hier mooie houten knopen te vinden met de tekst Handmade by oma. Dat paste precies1 :) Maar op deze website was nog veel meer leuks te zien: handige hebbedingetjes zoals een toerenteller, kleine speldjes om bij te kunnen houden waar je precies begon in je breiwerk, houten ringen om een leuk beest aan vast te haken voor een baby, met daarnaast weer een ring om je speeltje aan kinderwagen of autostoeltje vast te maken, en niet te vergeten een aantal grappige en mooie haakpatronen om leuke beestjes te haken om aan de houten ringen te bevestigen. Van de haakpatronen zijn er een groot aantal gratis te downloaden. Wol en katoen is ook verkrijgbaar op deze website. En dat was alleen nog maar waar ik naar zocht: er is vast nog veel meer leuks te vinden. Toen ik even niet wist welk posttarief ik moest aankruisen, werden via een app mijn vragen rechtstreeks beantwoord, zodat ik meteen verder kon met bestellen. De bestelling kwam binnen 2 dagen in mijn brievenbus, keurig verzorgd en netjes ingepakt, en er zat als extra nog een lief,klein cadeautje bij van Marlaine. Al met al een ontzettend goede ervaring.

Top 👍

Mijn haakboek om 16:50uur besteld en ik had het de volgende ochtend al binnen,ondanks de drukte bij Postnl 😊

Bestellen ging makkelijk, al snel een mail wanneer de bestelling kwam. En het pakketje was ook mooi optijd. Bij het openen zat er nog een leuk presentje bij. Al met al goed geregeld.