super

wat ik nergens vond had jij wel top moet het nog mee werken ,maar ben blij dat ik het heb

Goede en snelle service

Ik heb iets besteld en het kwam netjes en op tijd bij mij aan.

Prima. Makkelijk bestellen en vlot geleverd

Zoals de titel aangeeft super gelopen.

Netjes en goed geholpen.

Toen ik mijn bestelling ontving waren er te weinig bollen wol geleverd. Gelijk gebeld en het is netjes afgehandeld en alles ontvangen. Als ik garen wil bestellen doe ik dat zeker bij Marlaine.

Prima product

Uitstekend!

geweldig

super mooi garen snelle levering

Leuke winkel

Goed geholpen, leuke winkel (en dichtbij!)

Ben super tevreden

je word netjes op de hoogte gehouden van je bestelling. Je krjjgt een track en tracé code zodat je pakket kan volgen. En als je je pakket binnen is hebben ze het netjes ingepakt. Ik ben tevreden.

Superblij ,haaknaald was niet meegeleverd na melding met een dag in huis super bedankt daarvoor met

Super bedankt voor de vlugge en snelle bezorging. Met vriendelijke groet Marga Leuring

Snelle en correcte levering. Het enige minpunt vind ik de relatief hoge verzendkosten van 5,95 voor een bestelling van 4 euro. M.i. is een mogelijkheid voor een brievenbuspakketje met bijbehorende kosten een goede aanvulling.

Super service.

heel goede ervaring .super en super snel mijn bestelling ontvangen .ik raad iedereen aan bij marlaine te bestellen .ook mooi katoen garen

geweldig service en snelle leveringen

Wat een duidelijk website! Net besteld en voor dat ik het wist had ik een track en trace code, volgende dag in huis! nestjes ingepakt met veel zorg! dank u wel!

Mail contact ging vlot en klantvriendelijk

Zoals verwacht

Zoals verwacht en goede levering

Schuiven de fouten van hun website graag op de klanten.

Doordat de website mijn adres automatisch naar een ander adres omzet, heb ik 12 dagen moeten wachten voor de bestelling eindelijk naar het goede adres gestuurd werd. Wanneer ik hierom terug mailde of het nog lang zou duren kreeg ik de reactie: ' Alleen kunnen wij er weinig aan doen als klanten een verkeerd verzendadres opgeven.' Nogal onvriendelijk... Ik zal hier niet snel meer producten bestellen... Erg jammer.

Beste, Wij hebben kosteloos het probleem opgelost en het pakket nogmaals naar u verstuurd nadat wij het retour hebben ontvangen van PostNL. Hier is inderdaad enkele dagen overheen gegaan. Helaas hebben wij nog geen 'automatisch aanvullen' bij het adresformulier op basis van uw postcode. Alle informatie moet bij het plaatsen van de bestelling handmatig worden ingevoerd. De ingevoerde gegevens worden automatisch door PostNL overgenomen zonder tussenkomst van onze kant. Het is ons dan ook onduidelijk hoe deze verwarring heeft kunnen ontstaan.

goed verpakt en zeer snel thuisbezorgd!!

Prima afhandeling van mijn bestelling en snelle levering.

Super mooi kwaliteit gekregen. En vlug binnen gekregen. Top.

Vriendelijk en goeie service

Top spul

Eindelijk weer een online verkooppunt gevonden die soak verkoopt. Heerlijke geuren en je doet ontzettend lang met een fles.

Ik kom sinds ongeveer een half jaar altijd voor mijn spulletjes in de showroom in de Wattstraat. Ik wordt altijd uitstekend geholpen en er is ook altijd tijd voor een gezellig praatje. Ruime keuze in alles wat je nodig hebt om iets leuks te haken of te breien. Mooie voorbeelden die Marlaine zelf gemaakt heeft geven inspiratie om zelf aan de slag te gaan.

Vlot en netjes!

Heel leuk een houten knoop als cadeautje erbij!

prima katoen voor een hele fijne prijs!

verrast door de snelle levering, prima katoen en een leuk prijsje!!