Goede snelle levering

Pakket was de volgende dag al binnen met een leuk klein kadotje.

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

Snelle levering en de antislip werkt erg goed!

Erg snelle levering en makkelijk in gebruik, geen gladde sokken meer door de anti slip!!

Stevige ring

Snel en netjes geleverd. Top!

Slecht!!!

Eerste keer besteld en meteen de laatste keer!! Wat een bedrijf is dit zeg!! Nog nooit meegemaakt dat als je wat besteld wat helaas retour moest dat ik tot zover de retour kosten moet betalen prima! Maar niet achteraf nog eens de verzendkosten betalen!!! Nooit meer rare praktijken!!

Beste Danielle, Ons retourbeleid staat duidelijk omschreven in onze algemene voorwaarden. Wanneer u besluit de producten te retourneren vanwege kleur, overcompleet of dergelijke reden buiten onze schuld, restitueren wij uitsluitend de producten. De verzending kunnen we helaas niet ongedaan maken. Bij vergissingen, fouten of onjuistheden van onze zijde bieden wij altijd een retour-verzendetiket, en crediteren wij de gehele factuur. U bent altijd vrij de producten gratis en zonder verzendkosten te retourneren bij onze winkel in Zoetermeer. Vriendelijke groet, Marlaine

Lekker snel de bestelling in huis!

Gewoon goed!

Zeer snelle levering en nog een klein cadeautje als verrassing.

supersnelle levering

Ik wilde eens wat nieuws proberen, macrame met het bobbiny garen. en de volgende dag kwam het al binnen. Heel blij mee!!!

Snelle levering. Ik was blij met de wol maar de kleur was toch niet helemaal wat ik zocht. Zonder problemen kunnen ruilen. Erg fijn!

Keurig ingepakt én een lief kadootje erbij.

Snel. Netjes verpakt. Lief extraatje.

Professionele website, snelle levering en betaling achteraf!

Kwam bij toeval op deze website terecht. Heb een bestelling gedaan en die is direct geleverd. En heel fijn dat het achteraf betaald kan worden. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Snelle levering en super katoen om mee te haken

Verkeerd geleverd

ik had labels besteld met, Make with love by Oma Heb gekregen keep me warm. Heb al 2x een mail gestuurd maar nog niets gekregen. Vind dit niet zo leuk. Zit te wachten om het op een deken te maken voor mij aanstaande kleinzoon. Mvg Marina de bruijn

Beste Marina, Helaas lagen enkele labels bij ons door elkaar in het magazijn. Bij meerdere klanten zijn de verkeerde labels geleverd, inmiddels zou dit opgelost moeten zijn. Is dit nog niet het geval, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@marlaine.nl Met vriendelijke groet, Marlaine

Mooie spullem

Goede en snelle levering

Snelle levering en prima kwaliteit

Ik had de bestelling in no time binnen. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Prima snelle service

Helemaal tevreden

Wat ik besteld had zag er prima uit.

De veiligheidsoogjes waren hetzelfde als ze op de website te zien waren. Dat is niet altijd bij andere websites.

Top winkel met veel garen en accessoires

Ze gaan heel serieus met hun klanten om. Ze mailen snel terug en ze geven goede service

Waar ik in juni wat kritisch was, ben ik nu onwijs tevreden! Ik kwam garen tekort, dus contact gezocht via de mail. Er was nog garen uit hetzelfde verfbad! Er is meteen een order aangemaakt, die ik via mijn account kon betalen. Echt een super service!!

Top, snelle levering

Mijn juiste bestelling was keurig op tijd geleverd

Snelle levering, leuk assortiment

Ik heb een patroontje besteld , was meteen te downloaden!

Super snel geleverd

makkelijke website met meerdere betaalmogelijkheden. Snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden.

super service

nadat mijn ring geleverd was met een knik erin kreeg ik direct een nieuwe. snelle levering goede klantenservice.Top!

Super snel geleverd

Keurige naar sms ivm de haaknaalden

Uitstekend snel bezorgd ook top

Top !!