Snel goed en keurig geleverd.

Super, fantastisch!!

Een super snelle levering van de bestelling

Nog niet ontvangen

Ook geen track&trace nr ontvangen dus weet niet waar mijn bestelling is .

Supersnelle levering

Vrijdagmiddag een aantal leren labels besteld, zaterdag in huis via de post. Supersnelle levering en mooie leren labels

De zending is op tijd verstuurd, maar een dag later aangekomen dankzij Post.nl.

Marlaine was heel behulpzaam. Het bestelde voldoet aan alle verwachtingen

Snelle levering keurig verpakt. Persoonlijke uitstraling

Duidelijke patronen

Mijn ervaring.... Goed, raad site aan

Hele goede en fijne service

Hetgeen ik bestelde werd direct toegezonden. Er staan nog zoveel leuke dingen, maar alles op z´n tijd

Netjes verpalkt en snel geleverd

Supersnel!

Fantastische wol, fijn dat we nu bij jullie kunnen bestellen

Via wolmagazijn was ik al tevreden en dus blij dat jullie er mee door gaan. top!

Verzendkosten veel te duur

Jammer dat de verzendkosten zo duur zijn en uiteindelijk het zelfs als een brievenbuspakketje verstuurd wordt waardoor je als koper ook nog een ls meer betaald dan dat het daadwerkelijke verzenden kost!!

Volgende dag in huis Mooie kleuren precies de kleuren die ik wou hebben

Supersnel geleverd

Goede vlotte afhandeling. Alles klopt perfect en supersnelle levering. Echte aanrader

Ik had het besteld en de volgende dag al in huis, supersnel en prachtige producten

Heel goed super snelle levering Voor de volgende bestelling is dit een goed adres

Bestelling keurig en stevig en milieuvriendelijk verzonden.

Doordat mijn garen op was kon ik door de snelle levering de volgende dag weer heel fijn verder .Top!

Top levering

Jullie bezorging is top , binnen 24 uur mn bestelling thuis, zodat ik direct kon beginnen met mijn haak project

Goed/ slecht

Ik denk dat het een goeie site is, maar de levering is veel langer dan 1 dag. Ik heb maandag iets besteld en dan is vandaag (donderdag) nog niet binnen. Ik hoop dat het morgen binnen komt. Wel vind ik het fijn dat je met afterpay kan behalen. Dit is wel een zekerheid dat het een betrouwbare site is… hoop ik.

Fijne en snelle service.

De volgende dag de prachtige bestelling in huis. Mooi materiaal. Prima service.

Heel erg tevreden!

Alles naar wens en snel geleverd. Top!

Super producten

Voor het eerst besteld bij marlaine, wat een prachtige producten, en super snelle levering. Ik ben blij!!

Labels zijn precies zoals ik had gehoopt dat ze zouden zijn

geweldige snelle levering

Als je dan toch aan het zoeken bent naar leuke patronen, dan ben je hier op het goede adres. Een uitgebreid assortiment en super snelle levering, want tja, je wil dan ook zo snel mogelijk beginnen. Hier ga ik vaker zoeken en bestellen!