Veel keuze, snel verzonden en natuurlijk goed materiaal om mee te werken

Wegens ziekte bij Marlaine liep het even anders.

Het liep even anders maar het is super goed opgelost. Telefonisch contact gehad en mijn producten nog dezelfde dag op de bus dus de volgende dag al in huis. Super opgelost, dank je wel daar voor.

Snelle levering, duidelijke website!

Heel tevreden

Zie hier boven

Goede en snelle service!

Mooie producten van goede kwaliteit!

Snelle levering van een goed product met goede kwaliteit

Ik bestelde een metalen ring voor mijn gehaakte mandala. Het pakket kwam spoedig en ik ben zeer tevreden over het product.

Hele snelle levering fantastisch

Alles super in orde.

Goede en snelle levering. Kleuren komen overeen met de afbeelding. Snelle info over verzending en levering.

Ruim aanbod, supersnelle levering!

Zie boven!

Cadeaubon niet verzonden

Cadeaubon besteld. Had gebeld of het in een dag verzonden kon worden, was geen probleem. We zijn een week verder, heb nog geen bon op de mail gehad. Volgens een eerder verzonden mail is de bestelling wel verwerkt. Er wordt niet meer gereageerd op berichten. Kortom, cadeaubon besteld maar nooit ontvangen.

Supersnelle service en mooi garen! Aanrader

Prima prijs en keuze, verzending kan beter

Fijn assortiment. Jammer van de dure verzendkosten terwijl 3 mini bolletjes zo in een envelop hadden gekund.

Heel goed ☺️

Heel goed producten , heel snel levering.

Snelle en correcte levering!

Veel keus ,snelle levering en alles correct ! Ik bestel zeker nog bij jullie !!!

Ik had maar een kleine bestelling; aanvullende bolletje wol bij een lopend project. Dit is door Marlaine keurig afgehandeld alsof het een grote bestelling was

Enorm snelle bezorging

Makkelijke site en geweldige snelle bezorging

Zeer goed.,

Ben heel erg blij met mijn haaknaalden, ik heb artrose en nu kan ik gelukkig weer met plezier haken.

Nadat er iets niet lukte met mijn bestelde spullen ben ik telefonisch keurig te woord gestaan. Toen ik het uiteindelijk toch voor elkaar heb gekregen, heb ik een email gestuurd om het door te geven. Ook nu kreeg ik snel een antwoord terug. Zou het niet gelukt zijn dan zou ik andere (in mijn geval) labels toegestuurd krijgen. Prima service dus!

vlotte levering, mooi garen en netjes afgeleverd.

vlotte levering, mooi garen en netjes afgeleverd.

Slecht

Ik verwacht een mail met Trac en Trace nooit gekregen.

snelle levering, heel fijn!

Goed verzorgd en snelle levering!

Een prettige website om te bestellen, makkelijk in gebruik en de gehele aankleding van de site stimuleert om eens bij de winkel langs te gaan.

mooi materiaal

mooi materiaal en de levering was héél snel. Gisteren besteld en vandaag al in huis!

Zie beneden

Goede kwaliteit, en hele snelle levering

Gemakkelijk bestellen en snel in huis. Helaas hadden ze niet al "mijn verlangens" op voorraad, dat was wel jammer!