Erg behulpzaam

Erg behulpzaam na zoeken van een oplossing

GRANDIOOS

Er ging het 1 en niet helemaal juist door bestelling via bol.com en dpd levering Contact gehad met Hans en de machine zelf opgehaald in Tiel. Service 10+ Vriendelijkheid 10+ Vakkundigheid 10+ Prijs/kwaliteit 10+ Kortom wij raden Nijtmans zeker aan als u een naaimachine wilt kopen. Onwijs blij met mijn Gritzner 10 En Hans nog van harte met je verjaardag, geniet ervan.

Geweldige service

Mijn eerste naaimachine een Pfaff is bij Hans Nijtmans gekocht. Ik kreeg deze voor mijn verjaardag 26 jaar geleden. Jaren later kocht ik ook bij Hans een lockmachine. Door zijn goede en rustige uitleg/advies en natuurlijk de prachtige winkel vol accessoires, knopen, lint, scharen en meer.

Super zaak met gedreven personeel dat goed adviseert en met de klant meedenkt.

Zie bovenstaande omschrijving. Erg fijne zaak.

Geweldige service, mooie producten en deskundig personeel.

In deze winkel word je altijd goed en vriendelijk geholpen. Ze verkopen prachtigr nieuwe naaimachines maar ook hele mooie gereviseerde. Ik ben nog altijd zeer tevreden met de hier aangeschafte Pfaff!

Pluspunten

Ik wilde al een tijdje leren naaien en had op naaimachineshop.nl een leuke naaimachine gevonden. Ik had echter nog vragen over de naaimachine en of het wel paste bij wat ik wilde gaan naaien en heb hierover gemaild. Ik kreeg gelijk de volgende dag reactie met uitgebreid uitleg. Wat een snelle service, en dat nog online! Dat vond ik echt superfijn. Toen ik de naaimachine bestelde vroeg ik of het ingepakt kon worden (was een kerstkado voor mezelf :) ) en dat was ook netjes gedaan. Ik ben echt super tevreden met de service. Nooit eerder heb ik zo een snelle service meegemaakt online. Echt superlief dat ze het hebben ingepakt ook. Super bedankt!

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Betere communicatie en betere service na een dure aankoop.

Pluspunten

Goede instructie gekregen en het product was startklaar gemaakt.

Pluspunten

uitstekende service

24 uurs hulplijn igv storingen aan machines

Pluspunten

Goede etalage, fijne parkeerplaats, speldenarmbandjes en slim naaldenbakje en zeer prettige verkoper

Geen enkele...Mijn naaimachine loopt formidabel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede reparatie service, binnen een week reparatie retour.

Pluspunten

Goede reparatie: Mijn naaimachientje doet het weer als van ouds!

Scherpe naalden

Pluspunten

Goed advies, veel keus en uitstekende service!

Pluspunten

- Echte vakman - Betrouwbaar en eerlijk - Heel veel keuze