Teleurgesteld na toezegging

Ivm de verjaardag van onze zoon was ik op korte termijn op zoek naar een bepaald artikel. Ik belde op vrijdag naar sportpaleis.nl met de vraag als ik het bij hen zou bestellen dat ik het artikel zondag binnen zou hebben. Het artikel was op voorraad (4 stuks) en als ik voor 16.00 uur zou bestellen dan zou het de volgende dag binnen komen. In plaats van 100 km naar de winkel te rijden heb ik voor de middag nog besteld. Ik kreeg direct een bevestiging en kort daarna al bericht van post.nl dat het artikel de volgende dag zou worden bezorgd. De volgende dagen werd dit iedere keer bijgesteld naar morgen (verwacht). Uiteindelijk dinsdag toch maar eens gebeld en toen bleek dat ze het artikel niet op voorraad hadden en niets was verzonden. Wel Direct geld teruggestort gekregen, maar wel geen kado voor onze zoon op zijn verjaardag. Deze ervaring was dus voor ons teleurstellend al kan ik over de klantenservice en snel terugstorten niets verkeerds zeggen.

Je bent gewaarschuwd niet betrouwbaar

Pas op deze winkel is niet betrouwbaar vooral online bestellingen. Retourkosten zijn voor eigenrekening Telefonisch niet klantvriendelijk enz.

Beste Moesie, Vervelend dat u dit zo heeft mogen ervaren. Zoals telefonisch aangegeven geven wij duidelijk aan in onze voorwaarden dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Valt niks op aan te merken was gewoon goed!!!

Niks op aan te merken was gewoon goed alles en op de juiste tijden direct leverbaar ook nog eens!!! TOP

Slecht

Ik had dus een jas beteld in maat 164, en toen kreeg ik XL.

Beste Kaylen, U heeft inderdaad de maat 164 besteld, wij hebben deze ook geleverd. Echter wordt de maat 164 beschreven als de kindermaat XL. Vandaar dat er enige verwarring is ontstaan. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Snelle goede service

super en zeer klantvriendelijk

Ik had ballen online besteld maar kon de hesjes voor de training niet online mee bestellen. Ik heb ze gebeld en ik kon vervolgens gewoon langskomen om ze op te halen. Werd niet moelijk over gedaan gewoon in goed vertrouwen. Vriendelijk personeel dat met je meedenkt. Dankjewel!

Goed assortiment, prima levering!

De wintersport jas voor mijn zoon is snel en voor een mooie prijs geleverd. We komen regelmatig in de winkel, online is dezelfde top service!

Goede en snelle service, net dat beetje extra.

matig

ander soort materiaal verwacht. het is een simpel dun vest en dat voor 100,-.. zeker niet het geld waard.

Beste Romee, Jammer dat u dit zo heeft mogen ervaren. Wij doen ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te beschrijven. Indien het e.e.a. niet duidelijk is, zijn wij altijd telefonisch bereikbaar voor vragen. Wij hopen u vooralsnog de volgende keer te mogen begroeten op Sportpaleis.nl. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Super echt lekker warm

Snel en volgens afspraak

Snel en volgens afspraak

Top zaak

Goede snelle levering en mooie prijzen.

Goede site en super snelle levering :)

Ik had een skibroek en een hardloop shirt besteld, en volgende dag al in huis. Hele goede ervaring dus. En als het dan ook allemaal nog eens top zit dan ben ik natuurlijk dubbel blij

Duidelijke omschrijving van het product en netjes verpakt. Snelle levering.

Prima zoals het hoort.

Snelle levering, netjes te woord gestaan via de telefoon.

Goede prijzen en snelle service, super!

Voor herhaling vatbaar!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede en snelle service

Besteld volgende dag thuis, helaas net tegroot. Teruggebracht en mijn retour was gelijk zonder problemen verwerkt. Ik zal zeker vaker bestellen.

Zoals het moet !

Product is goed weergegeven, hele snelle levering met goede info via de mail.

Ronduit slecht

Artikel in de maat S online besteld, was de laatste trouwens in die maat. Drie dagen later krijgen wij een mail dat deze maat toch niet leverbaar is en wij het geld terug krijgen binnen een week!!!!!!!!!!

Beste Salah, Ook wij vinden het vervelend dat wij u niet de juiste service hebben kunnen bieden. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij gaan er in het vervolg op letten om klanten eerder op de hoogte te houden bij eventuele problemen. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Snel geleverd, veel keus

Mooi pak besteld welke andere winkels niet meer hadden in deze kleur. Erg snel en netjes geleverd.

Snel ontvangen netjes verpakt

Na verkeerde levering 0 problemen om het weer recht te zetten.

Pakket werd eerst door PostNL aan het verkeerde adres geleverd. Na contact opgenomen te hebben werd alles snel en erg vriendelijk geregeld zodat ik 2 dagen later alsnog mijn pakketje in ontvangst kon nemen.

Peima service

Prima service. Alles snel geleverd

Wat er besteld is is geleverd na 3 dagen. Product was goed verpakt, en zit perfect.