Prima, snelle service

Prima, snelle service

Duidelijk, snelle levering en prima schoenen natuurlijk!

Prima en snel

Prima en snelle levering

Snelle levering maar betalen voor retour

Jammer dat je moet betalen voor retourneren. Daardoor wordt het erg duur

Goede prijs/kwaliteit/service en snelle levertijd artikel

Overal gezocht bij webshops naar dit artikel maar nergens op voorraad maar wel voorradig bij sportpaleis in de juiste maat.

Goede tijd en heel mooi

Good service

Good service and delivery on time.

Snelle en goede service

Duidelijke website, goede kwaliteit, snelle service

Helemaal naar wens

Gewoon netjes in orde zoals het hoort netjes en snel geleverd Goede uitverkoop

Goede en correcte afhandeling

snelle levering, mooie schoenen

gewoon vlotte afhandeling, bestellen, betalen en snel in huis

Geregeld zo als het beloofd is. Artikelen snel binnen

Ok

Gewoon goed!!

Ben de afgelopen een aantal malen in het Sportpaleis geweest en werd steeds prettig geholpen. Vragen dei ik had werden goed beantwoord. Is er iets niet dan wordt het gelijk besteld!! Gewoon een fijne winkel

perfecte service

Goed product tegen de laagste prijs dus zeer concurerend.

Flexibel snel en betrouwbaar

Goede service. Ik had de verkeerde maar besteld en kon tussentijds mijn bestelling nog wijzigen zonder dat de levering vertraging opliep, mijn complimenten daarvoor!

Snelle levering. Product voor een goede prijs gekregen. Over alles, van bestellen tot levering, tevreden.

Ik ben tevreden.

Goede prijs, goede kwaliteit, precies wat ik zocht, wel jammer van de verzendkosten aangezien je zou verwachten dat die zouden vervallen na een bepaalde prijs, ik kon het snel ophalen.

het was anders dan gedacht

ik had een trainings pak besteld die zag er mooi uit maar toen ook die kreeg was het als regen pak

Zeer deskundig advies

Nieuwe hardloopschoenen gekocht en als vanouds weer zeer deskundig advies gehad bij Sportpaleis 2000 in Almere Stad. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen.

Service is goed

Goed assortiment, nette service

Ik had twee artikelen in de webshop gekocht. Deze kreeg ik de volgende dag al geleverd. Eén artikel was afwijkend van het plaatje op de website. Contact opgenomen, de fout werd meteen erkend, en Ik kon de aankoop retourneren. Het aankoopbedrag is na ontvangst bij het sportpaleis direct op mijn rekening teruggestort. Snelle afhandeling zowel bij bestellen als retourneren.

Mijn ervaring was heel goed.

Goede service wij hebben niet lang hoeven wachten op ons product die we online besteld hadden. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Product nog steeds niet ontvangen en klantenservice onbereikbaar

Product zou 5 dagen geleden bezorgd worden door PostNL. Dit word tot op de dag van vandaag elke keer verlengd met een dag. Dan probeer je de klantenservice te bellen met dit nummer: 036 5306925 maar dan krijg je niemand te pakken. Al 3 keer geprobeerd. Nooit meer via deze site bestellen. Heb via afterpay besteld, gelukkig maar. Want deze betaling zal niet worden gedaan tot het product binnen is.

Gewoon makkelijk snel en goed

Heel klantvriendelijk. Ben goed geholpen zoveel kn de winkel als online(telefoongesprek)

Tevreden hoe ik geholpen ben