Willen niet ruilen omdat korting actie is verlopen.

Word aan gegeven dat een handschoen niet voorradig is en daarom Kan er niet geruild worden. Artikel is gewoon op de site te bellen alleen dan zonder korting.

Snel geleverd, prima verhouding prijs/kwaliteit

Schoenen voor m'n zoon online besteld. Heel snel geleverd en prima kwaliteit.

Hele snelle service!

Voor mijn dochter Converse sneakers gekocht. Een hele snelle service. Echt super!

Kaolo snelle levering mpp

Kaolo snelle levering mpp

helemaal kut

slecht geregeld

Supermooi pak

Snelle service!

Gewoon goed! Bestelling was snel verwerkt en geleverd, geen reden tot klagen!

Mooie truien voor een schappelijke prijs

Twee leuke casual truien aangeschaft. Goede kwaliteit, perfecte maat en op tijd geleverd.

Beste prijs en snelle levering!

Goede kwaliteit Cruyff broek en ook nog in de sale, ben er blij mee!

Goeie kwaliteit en service

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Binnen 1 dag in huis

Echt hele slechte communicatie

Ik had bij jullie een pakketje besteld en er stond dat ik het kon ophalen maar dat kon niet ik snap dan niet waarom er dan bij staat dat je kan ophalen daarnaast had ik gevraagd om het pakketje naar mij te laten bezorgen vervolgens zetten jullie mijn pakketje op retour

Snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit

Online nieuwe voetbalschoenen uitgezocht, er stond: levertijd 2-3 werkdagen bij. Maar, we hadden ze de volgende dag al in huis! In de winkel ook altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Altijd tijd voor een praatje met voetballende zoon. Topwinkel! Ik kom er graag!

Probleemloos

Probleemloos

Snelle afhandeling. Wij hadden schoenen besteld voor ons zoontje. Maat bleek achteraf te groot. Vriendelijke afhandeling aan de telefoon!

Snelle en nette service

Nog eerder geleverd als beloofd en super netjes verpakt!!

Goede webwinkel

Het product werd keurig afgeleverd zoals het stond vermeld. Helaas, ben ik wel ontevreden over het product zelf maar daar kan het Sportpaleis niets aan doen.

Snelle levering mooie prijzen

Toppers!

Ik had voetbalschoenen besteld en wilde het ophalen de volgende dag ophalen maar door telefonisch contact wist ik dat dit niet mogelijk was door de Coronamaatregelen. Een collega reed dezelfde dag nog langs om het persoonlijk af te geven. Topservice en daarom goed je locals te steunen!

Goede service en snelle levering!

Niets op aan te merken! Goede service

Snelle service, goede kwaliteit!

Snelle service en goede kwaliteit

Super goed

Snelle levering juiste product