Goede service!

Goede uitleg prijs kwaliteit super

Fijne sportzaak

Ik shop heel veel online bij het Sportpaleis. Komt altijd goed en snel aan en mocht er iets verkeerds zijn, dan kun je altijd bellen en wordt je zeer vriendelijke te woord gestaan.

Snelle levering. Product is perfect in orde.

Snelle levering. Product is perfect in goede orde ontvangen.

Slechte levering

De bestelde ph korrels waren niet goed verpakt waardoor de gehele doos vol zat met korrels. Deze belandde vervolgens in huis. De hele kamer ligt vol met korrels. Niet fijn als je een baby rond hebt kruipen. Snel de doos naar de tuin verplaatst. Nu zijn de terrastegels beschadigd door het spul. Hopelijk trekt dit nog bij. Ik ben absoluut niet tevreden en zal een klacht indienen.

Goede en snelle service

Ik had een voetbalshirt besteld in een drukke tijd (tijdens het EK) en deze werd toch snel geleverd. Shirt is prachtig, Puma uiteraard

Snelle koop. Voldoet als een Top winkel!

Mooie kleding

Goede kleding

Het product is snel geleverd!

Voldeed aan alle beloftes

Ik bestelde mijn product en kreeg het goed,verzorgd verpakt.levering was snel.ik ga zeker nog vaker bij sportpaleis bestellen

Besteld en snel in huis…

Goede prijs, kwaliteit, levertijd.

zeer tevreden

goed kwaliteit prijs. op tijd ingeleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima polo tegen een scherpe prijs en snel bezorgd

Positief ervaring.

Personeel is klantvriendelijk. Een medewerker die mij hielp met mijn slipper is ontzettend aardig en klantvriendelijk.

Snelle levering.

Mijn bestelling werd erg snel geleverd! Moest helaas retour. Kreeg ook hier weer zeer snel reactie dat de retourlevering ontvangen en verwerkt was. Ook de achteraf betaling is snel en correct afgehandeld.

Supersnelle levering

Makkelijk te bestellen als je weet wat je zoekt en het online beschikbaar is. Levering was binnen 1 dag. Heel snel

Supersnel bezorgd.

Slechte communicatie

Ik heb mailtjes gestuurd over een product die ik niet ontvangen heb. Geen enkele reactie en nog niks binnen.

Goede service en snelle nette levering

Superrrr....

Snelle levering... Goed verpakt....!!!

tevreden

tevreden en goede kwalitijd

Prima voor elkaar!!

Prima geregeld

Alles wat verwacht van een webshop. Had de schoenen snel in huis