Filters

9

Goede klantenservice

Helaas was niet de correcte maat toegestuurd. Na mijn e-mail ontving ik erg snel een reactie en na retourzending is het gelijk terug betaald. Dus erg nette klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
4

Product voldeed niet aan de omschrijving

De bestelling ging goed, we waren blij dat we een trainingsbroek hadden gevonden met ritsen bij de enkels. Dit stond duidelijk omschreven. Bij levering zatten er geen ritsen in de broek bij de enkels. Ik heb direct servicelijn gebeld, we werden vriendelijk te woord gestaan. De medewerker heeft het gecontroleerd. Nu blijkt dat het niet juist staat in de omschrijving. Hij zou direct een opdracht uitzetten om dit aan te passen. We hebben besloten om de broek te houden ondanks dat de broek niet voldoet aan de eis/levering. In principe heb ik een "kat in de zak" gekocht. Ik kan jullie nu niet aanbevelen bij vrienden. Mogelijk komt u met een tegoedcode/bon?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bea, Zoals telefonisch aangegeven vinden ook wij het vervelend dat u bent misleid door de verkeerde productinformatie. Wij hebben de omschrijving van dit product ondertussen aangepast. Helaas konden wij op dat moment geen andere broek aanbieden die aan uw wensen voldeed en hebben wij aangegeven dat u de broek kosteloos mocht retourneren. Met vriendelijke groet, Team Sportpaleis.nl

1

Ik heb besteld en betaald, maar nog geen ophaaldatum ontvangen

Besteld en betaald op 7 januari. Met ophalen in de filiaal. Tot op heden (meer dan een week later) nog geen bericht over wanneer we het kunnen ophalen. Nooit meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Stephanie, Wij hebben dit gelijk voor u nagekeken en het blijkt dat het door u opgegeven e-mail adres niet juist is. Vandaar dat u nooit een ophaalbericht van ons heeft ontvangen. Wij hebben u inmiddels telefonisch weten te benaderen. Met vriendelijke groet, Team Sportpaleis

2

Bad

I did not receive the product from you. I would like a refund.

  • Poleciłbyś nas? No

Reactie van het bedrijf

Hi Krzysztof, According to your track & trace, the package was delivered on 11 January. You have indicated that you have not received the package, so we have started a research at PostNL. However, the research shows that the package has indeed been delivered at your adress. Unfortunately we can't do anything for you anymore. Kind regards, Team Sportpaleis.nl

3

Nog niet ontvangen na 5 dagen

Wacht nog altijd op mijn bestelling. Maandag besteld, nog niet in huis. Geen track & trace e-mail van Post NL ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Nico, Wij hebben uw bestelling dinsdag meegegeven aan PostNL, maar wegens drukte is uw bestelling vertraagd. Wel vreemd dat u de track and trace niet ontvangen heeft in de mail van PostNL, deze zullen wij nog doorsturen. Ik hoop dat uw pakket snel bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, Sportpaleis.nl

10

Gewoon goed

Snelle levering en snelle reactie op de e-mail

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima. Snelle, correcte levering.

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Altijd de mooiste spullen en makkelijk omruilen indien de maat niet klopt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Supersnel geleverd en retour van een deel van de bestelling was ook uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht dat de verkeerde schoenen waren opgestuurd

Schoenen snel in huis alleen verkeerde kleur ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bas, Onze excuses voor dit ongemak. U kunt de schoenen kosteloos retourneren naar ons. Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen versturen wij dezelfde dag nog de juiste kleur naar u toe. Met vriendelijke groet, Team Sportpaleis.nl

10

Uitstekend!

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn!

Zeer snelle bezorging leuke kleinigheidjes bij het pakketje en super netjes en duidelijk alles!

  • Aanbevelen? Ja
2

Verkeerd bezorgd

Pakker is op huisnummer 2 ipv 22 bezorgd?

  • Aanbevelen? Nee
8

Niks op aan te merken

Leuke en unieke spullen en dat ook nog eens snel bezorgt, bedankt! 1 kleine opmerken, kijk ik vind niet erg... Maar in de omschrijving van me bestelde schoenen staat Zilver, maar wat eigenlijk ook wel in de foto's te zien is, is het is meer een soort licht paars (met een zilver, misschien wel goude gloed).

  • Aanbevelen? Ja
10

top

snel bezorgd en goedkoper als ergens anders

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker snel en efficiënt en een goede klantvriendelijkheid

-

  • Aanbevelen? Ja
10

prima klantenservice

IK had schoenen online besteld en ik ontving het pakketje in twee dagen thuis. Bij passen bleek dat het model niet juist was voor de voet. Retour sticker zat er bij in. Alles op zelfde wijze terug gestuurd en binnen 7 dagen had ik het aankoopbedrag ook weer terug gestort op de rekening. Via de mail werd alles nog eens bevestigd. Top service. Snel en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle servince

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging

Bestelling was snel bezorgd en precies wat ik besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
8

Product ontvangen en een mail

Ze hebben netjes gereageerd waarom ik mijn produkt nog niet heb ontvangen. Daarna kreeg ik het vrij snel binnen. Even kijken of de ruilervice ook voorspoedig werkt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Anouk, Uiteraard is het niet de bedoeling geweest dat u eerst deze mail heeft ontvangen. excuses hiervoor. U heeft op 13-1-2022 een bestelling bij ons geplaatst. Wij hebben deze op 14-1-2022 aangeboden bij PostNL. Helaas zien wij dat PostNL enige vertraging heeft opgelopen wegens de lockdown, hier kunnen wij helaas niks aan doen. Volgens uw track & trace code wordt uw bestelling vandaag 17-1-2022 bezorgt. Wij wensen u vooralsnog veel plezier met uw bestelling! Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

10

Een fijne ervaring

De producten zijn prima, de service eveneens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Binnen 1 dag in huis. Ben zeer tevreden alles met elkaar0

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel prima geholpen bij de aanschaf van een bitje

Eerst nav de online bestelling en daarna in de winkel uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Na bestelling geplaatst te hebben een snelle levering. Echter een best kostbaar artikel versturen in een platick zak vind ik tegen vallen. Wat luxer verpakt is het een kado om uit te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel

Vriendelijk personeel en mooie winkel

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd