Correct en snel

Matig

Bezorging ging echt super, heel snel en makkelijk. Alleen ik kreeg mijn bestelling in de verkeerde kleur. Kan gebeuren maar wel een erg slordig foutje.

Onze ervaring met SportPaleis is prima.

We hebben geen bon met onze bestelling gekregen.

Uitstekend en super snel

Goed service

Correct en snel

Correcte en snelle levering

Netjes en snel geleverd

Prima levering, netjes op tijd Gewoon een betrouwbare webshop Ik kan hem aanraden

Weinig keus

Ik mocht via de jeugd sportfonds kleding voor het turnen van mijn dochter uitzoeken. Helaas was de keus erg summier. Van de 5 producten waren er maar 3 echt geschikt en geen in haar maat.

Beste Xanaya, Wat vervelend dat u deze keer niet heeft kunnen slagen bij ons. Wij hopen dat wij u bij uw volgende bezoek wel kunnen helpen de juiste producten te vinden. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Geweldig product en hele fijne klantondersteuning

We hadden de XXL Nutrition 1.3L Bidon gekocht (wat een geweldig ding zeg!), maar deze had helaas tijdens transport flinke krassen opgelopen. SportPaleis heeft heel fijn twee opties voorgelegd, zodat we dit samen perfect hebben kunnen oplossen. Zulke details maakt gewoon klantloyaliteit!

Heel snel en zonder poespas

Het was een fijne ervaring en ik zal graag weer bij jullie bestellen. Het product is overigens ook uitstekend. Bedankt!

Snelle bezorging en goede service

Snelle bezorging en goede service

Heel erg goed.

Ben zeer goed geholpen .

Hele snelle levering en een mooie prijs!

Gewoon goed

Gewoon goed

Een koksbuis besteld, niet op voorraad, Maar gelukkig toch eerder geleverd dan gedacht. 2 keer telefonisch contact gehad, kreeg meteen gehoor en werd goed geholpen.

Precies zoals verwacht!

Betrouwbaar en snel!

Snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd! en netjes verpakt!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Komen toezeggingen op website na. Top!

Enige opmerking Men krijgt geen bevestiging via mail over bestelling.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Mijn 1ste bestelling prima site top

Goed product en snelle levering

Het bestellen bij Sportpaleis is eenvoudig en gaat snel. De levering is nog sneller. Fijne ervaring met Sportpaleis.

Super mooie tussenjas

Blij mee ook een mooie prijs

Goede producten en goede prijs snel geleverd.

Wat niet in de winkel ligt hebben ze met twee dagen geleverd.

Snelle bezorging goede producten

Helaas waren ze te klein maar ik kreeg ze op tijd en de schoenen waren prachtig ! We hadden 1,5 maat te groot gekocht Alleen mijn zoon zijn voeten groeien hard en heeft hij nu 36 @ trots En gelijk mijn geld terug gehad Nu blij

De Corridor 6

1315 VG Almere-stad