Goed verpakt en snel bezorgd

Het is een leuke tracktop met veel kleur.

Top service!

Vandaag besteld, morgen in huis! Geweldig service :)

goede, snelle service

Snelle, nette, goede service.

Supersnelle nette levering

Ik heb het in de middag besteld, en de volgende dag kwam het al binnen. Je word netjes op de hoogte gehouden via de mail. Nette verpakking, goed product

Apart

Jullie sturen een bericht over jullie diens verlening voor dat het pakketje er überhaupt is

Top service!

Besteld en binnen 3 werkdagen ontvangen

Bestelling was snel en correct i. Huis.

Snel opgestuurd, goede communicatie.

Goed product

perfect

Had de bestelling online gedaan en kreeg keurig bericht wanneer ik kon afhalen in de winkel. Alles perfect en vriendelijke geholpen.

Beste service

Ik heb in de middag bestelling gedaan volgende dag ontvangen Die was geweldig

Helaas verkeerde bestelling ontvangeb

Mijn bestelling bevatte helaas slippers van de verkeerde maat. Op het kaartje staat de goede maat maar op de slippers zelf niet. Ik ga ze retour sturen.

Snel en correct

Mooie yrui

Mooie trui,past goed. Alleen geen bericht gehad van PostNL dus 2 keer voor niets naar winkel geweest Dus voortaan maar thuis laten bezorgen.

goed en snel bezorgt

goed en snelle bezorgt

Geweldige ervaring ondanks dat ik een product heb moeten retourneren

Ik had meerdere dingen besteld. Helaas bleek bij de broek toen ik hem paste een naaifoutje te zijn, waardoor een broekzak niet goed gebruikt kon worden. Gratis teruggestuurd en bij de retourontvangst keurig gebeld dat er helaas geen andere voorradig was en of ik het teruggestort wilde krijgen. Bij alle doorlopen processtappen een keurige mail ontvangen.

Snel en top geregeld jammer dat de shop weg is uit Amsterdam

Goed product en prima op tijd geleverd

Het was m'n eerste bestelling hier, alles was naar wens. De kans dat ik hier weer ga bestellen is zeer groot.

Was goed

Was snel geleverd, bedankt

Mooie producten, snelle levering en een goede prijs

Mooie producten, snelle levering en een goede prijs

Goede service.

Alleen met de bezorging its lang geduurd.

Voor de eerste keer een bestelling geplaats. Ik ben zeer tevreden over de levertijd en wijze waarop het pakket is aangeboden. De kwaliteit van het product is uitstekend.

niet helemaal goed

Ik verwacht dat het netjes was ingepakt maar helaas was het gefrommeld in een stukkende plastic zak.

duidelijke website snelle levering

Prima duidelijke site en snelle levering