Supersnelle levering!

Mooi product en snelle levering.

Snelle levering van lekkere winterlegging.

Goed en snel

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd

Snelle communicatie

Snelle communicatie ook snelle levering.

Super.snelle bezorging zeer ruime keuzen in alle sporten

Zeer te vrede met deze sportpaleis zaak webshop een aanrader een zeer ruime keuzen aan diverse sport kleding merken zo als adidas puma super snelle bezorging

Prettig, overzichtelijk !

Pakketje was snel bezorgd! Inhoud correct en prima.

Slecht

Slecte web shop

Prettig geregeld!

Fantastisch! Besteld en snel geleverd,keurig verpakt

Vervelend

Erg onduidelijk bedrijf met veel fouten in de verzending. Erg vaak met de klantenservice gesproken na lange tijd eindelijk geld terug gekregen. Wel vriendelijke klantenservice..

Goede service!

Pak wat ik had gekocht was 2 uur later in de sale. Mailtje gestuurd en een dag later stond het verschil op me rekening! Top

fantastisch

geweldige winkel met leuk personeel maar ook online super snelle levering.

NIks mis mee

Gehererl volgens afspraak. Product goed, levering goed en netjes retourformulier erbij. Prima!

Prima. Service is zoals verwacht

Als je veel reviews wil. Zou ik de motivatie teks vakken niet verplicht maken. Mensen die iets willen vermelden doen dat toch wel

Online bestelling

Op zaterdag 7/11 in de winkel geweest, omdat op de site stond dat het AS80 jasje op voorraad was. Na lang wachten in de winkel kon iemand ons helpen, een dame welke bij de paskamer stond. Ze zei dat ze niet veel tijd had om een klant te helpen. Na wat aandringen heeft ze gekeken in het magazijn maar het jasje was er niet. Waarop wij het jasje bestelde op de website op dinsdag 10/11. Op donderdag 12/11 ontving ik een mail dat deze afgehaald kan worden. Op vrijdag 13/11 in de winkel geweest bij een vriendelijke jongen. Hij deed zijn best maar helaas het jasje was er niet. Terwijl ik de bevestiging in de mail had. Er was blijkbaar iets verkeerds gegaan met de post. Hij verzekerde dat het jasje de volgende dag binnen zou komen. De volgende dag word ik gebeld dat het jasje binnen is gekomen met de post. We komen de winkel binnen en het meisje achter de kassa schreeuwde naar iedereen “handen ontsmetten” Ik begrijp dat de regels zijn maar schreeuw niet tegen mijn kind van 8 jaar, het kan ook op een normale manier worden aangeven. Buiten het feit dat iedereen wel zijn handen had ontsmet. Geïrriteerd hielp het meisje aan de kassa ons en deed behoorlijk arrogant en pakte de bestelling en handelde dit af zonder enig vriendelijke woord of blik. Naar mijn idee kan er echt iets vriendelijker omgegaan worden met de klanten. Ik heb geen een keer een excuses aangeboden gekregen op het feit dat er iets fout gaat en dat ik tot 3x aan toe naar de winkel moet.

Slecht

De helft was niet op voorraad, de andere helft kwam een week later....

Top zoals altijd

Komen hier al jaren voor sportkleding nog nooit een slechte ervaring gehad!

Goed verpakt

Overzichtelijke webwinkel en de aflevering verliep goed, het artikel werd op tijd geleverd.

Nog niet goed

Pakketje per post naar de winkel verstuurd niet handig vrijdag besteld en morgen kan ik het ophalen in de winkel

Goed snel met de orde afleveren goedbezigd

Overzichtelijke site

Snelle levering en mooie prijs:)

Retourzending kost 7.25!

Voor een pakketje van nog geen 1 kilo. Schoenen bevallen niet dus 7.25 weggegooid geld bestel niet meer iets bij Sportpaleis

Niks op aan te merken

Joggingbroek besteld op woensdagavond en op zaterdag geleverd. Levering zoals mag worden verwacht.

Ik had nog niet eerder een bestelling geplaatst Goede prijzen en keurig afgeleverd Levering zou wat sneller mogen, we zijn tegenwoordig heel erg verwend met vandaag bestellen morgen in huis.