Onduidelijk

Onduidelijk waar ik moest zijn en toen ik ergens in een loods moest zijn was het mij niet bekend hoe het verder ging. Dit had beter geregeld kunnen worden en uitgelegd kunnen worden bij het gesprek afhalen.

Click & collect service makkelijk en snel geregeld. Ook een retourzending probleemloos afgehandeld. Al met al een fijne ervaring deze nieuwe manier van winkelend.

Direct bestelbevestiging, snelle levering en juiste productomschrijving.

Snel en gemakkelijk

Zeer snelle verzending en bestellen verliep snel en gemakkelijk. Duidelijke site en een een kwalitatief goed product gekregen voor een goede prijs.

Chaotisch afspraken niet na komen !

Zie boven

Was prima

Goed ervaren

Ik had helaas iets besteld wat ik niet mooi vond! Het retour proces was heel er simpel. Top service

Een paar schoenen niet geleverd

Super snelle levering! Helaas was mijn levering niet compleet en miste ik 1 paar schoenen. Misschien was het zakje niet goed dicht gedaan maar deze was ook open bij levering (werd voor de deur geplaatst anders had ik het bij de postbode gemeld. Helaas nog geen nieuwe paar gekregen of überhaupt feedback gekregen nadat ik het gemeld heb.

snel, goed, correct!

Perfect!

Helemaal goed!

Aardige mensen en prima service!

Prima en snel geleverd.

OP zondagmiddag besteld en het product zou op woensdagochtend net op tijd binnen zijn. Maar het kwam al op dinsdagmiddag binnen super snel en netjes op tijd.

Kleding naar behoren incl snelle levering

Uitstekende levering

Prima service snel geleverd

Super fijn. Ook een vergeten nabestelling werd goed opgelost

Ik had een bestelling gedaan en kwam ik uit dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Kort daarna kwam ik erachter dat ik een product vergeten was en zou nu wel verzendkosten moeten betalen. Hierover heb ik per mail contact gezocht op een zondag tijdens de lockdown. Ik kreeg binnen een uur al een reactie terug per mail met de opmerking dat ik de bestelling gewoon kon doen en dan kiezen voor ophalen in de winkel. Dan zou het alsnog meegestuurd worden met de eerste bestelling. Super oplossing! En supersnelle reacties via de mail.

Top snelle, goeie levering

Snelle levering!

Snelle levering en goed te volgen. De bezorg locatie is eenvoudig aan te passen

Uitstekend!

Snelle en goede service.

Geweldige keuze en snelle levering Veel keus ook

Duidelijke website en super snel geleverd

Goed geregeld en vriendelijk personeel

Mooie trui gekocht online en opgehaald binnen 24 uur bij de winkel in de buurt.

Slecht ingepakt en nu schade

Ik wilde zo graag eengrote kaart in de keuken voor kinderen! Doordat er sneeuw gevallen is duurde het wat langer en nu eindelijk heb ik hem thuis. Maar helaas kreeg ik een beschadigde kaart. De verpakking is heel te slaap voor 175 cm kaart en dus was daardoor was die gebogen geweest of er vast tussen andere pakketten gezeten. De lamineren is beschadigd in de hele hoogte. De verpakking had geen teken over hogere breekbaarheid van het product. Ook de laminerend materiaal is heel dun. Daarom de kaart heel zacht is en wordt snel slecht en beschadigd. Heel jammer .

Leuke prijs en snel verzonden.

Alles naar wens..

Ik zal er altijd weer bestellen. Gewoon goeie ervaring.

Punctueel

Zoals altijd TOP

Goed geleverd ! Alles prima !

Prima trainingspak , keurig op tijd geleverd !