Netjes en snel

Dikke prima

uitstekende service

De service is uitstekend, ik had twijfels over mijn bestelling en deze werden direct per mail opgelost, de bestelling was in zeer korte tijd in huis, helaas paste het schoenmodel dat ik koos niet goed aan mijn voet en moest ik het retourneren, maar het retourneren was eenvoudig en heel duidelijk, dit bedrijf biedt een 10/10-service

Duidelijke website, snelle levering

fijn dat bij jullie die nike sandalen nog wel op voorraad was. en erg tevreden met de snelle levering. woensdag besteld en donderdag had ik ze al binnen.

Top! Goede communicatie, snelle verzending en prima prijs.

Mijn bestelling was in een mum van tijd geleverd. De site heeft verzendopties van PostNL goed geïntegreerd. De bijbehorende mails van sportpaleis zijn kort en krachtig. Tenslotte zijn de prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders die niet zo snel en betrouwbaar zijn.

Snel geleverd, helaas niet de goede maat. Snel terug betaald.

Gewoon goed

Snel geleverd, makkelijk ruilen en goede producten. Blij mee.

top service!

2 dagen na bestelling ontvangen en goed ingepakt!

Snelle en goede service!

Na bestelling direct bevestiging per mail ontvangen en de levering netjes zoals aangegeven! Bestelde spullen kwamen netjes en in goede conditie aan!

Snelle levering en goede prijs!

Snel geleverd en goede prijs!

Super goede en snelle service

Ze sturen alles snel op, zijn vriendelijk aan de telefoon en beantwoorden al je vragen. Zelfs de retourzending was heel snel geregeld.

Goed en snel geleverd

Goede site

Snelle levering. Tevreden over shirt.

Beste ervaring tot nu toe. Echt goeie Services.

Snelle levering en keurig verpakt!

Snelle levering en keurig verpakt!

Snel gevonden wat ik zocht.

Vast adres voor Puma boxers, Cars shorts en adidas sokken. Groot assortiment. Klantenservice reageert snel en beleefd. Altijd fijn om hier te shoppen.

goedkoop en snelle levering

goedkoop en snelle levering

Hele snelle service

Ik kreeg de bestelling erg snel binnen

snelle levering top

Super snel en uiterst vriendelijk

Goed geïnformeerd over de bestelling. Goed bereikbaar via de mail en telefoon. Vriendelijk te woord gestaan in het filiaal zelf. Ruim assortiment.

Verkeerde levering

De levering is op tijd en netjes maar in een andere kleur dan ik besteld had.

Beste, Uiteraard onze excuses dat wij u de zwarte variant hebben aangeboden. Gelukkig hebben wij dit samen binnen 2 dagen kunnen oplossen en zijn de witte naar u verzonden. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Artikel kon ik na een telefoontje de winkel ophalen

Correcte levering

Geleverd wat ik heb besteld

Goede prijs en service.

Product keurig op tijd afgeleverd voor een goede prijs.

Snel bezorgd maar andere kleur ontvangen

Ik had de Reef STARGAZER Teenslippers zwart besteld. Pas nadat ik de kaartjes er had afgehaald kwam ik erachter dat het de verkeerde kleur was die ik had ontvangen. De Reef STARGAZER Teenslippers shadow. Dat vind ik wel jammer dat ik zwart bestel en grijs binnen krijg. Wel snelle bezorging