Snelle levering.. Wel overdreven veel verpakkingsmateriaal.

Ja geweldig. Snelle levering.

Leuke items op de website, veel keuze en ook leuke aanbiedingen. Snel geleverd. Dus prima!

Oke

Products not in good conditions

I have received 2 set of worst band in a reasonable time.Unfortunately two out of 4 were not in a goog condition being larger than the other 2 whose shape and condi6 is still at the limit of décence.Yhis demonstrates a very low quality control in terms of stock and packaging before delivery.

Prima levering

Snel geregeld

Snel geregeld

Uitstekende service en levering conform afspraak

Uitstekende service. Goede kwaliteit en levering conform afspraak

Snel geleverd!

goede hulp bij telefonisch contact

zie hier boven. goed advies gekregen over de maat.

Goed geregeld bij Sportpaleis!

Mijn bestelling snel en in goede orde ontvangen.

Goede aanbieding, snelle verzending

Goede aanbieding, snelle verzending, product zoals omschreven.

Snelle en goede service

helemaal prima

duidelijke website. Levering was conform de informatie op de website en er was een duidelijke omschrijving van hoe evt het retourproces in zijn werk zou gaan (niet nodig bij mij).

Snel en vlot geleverd

Prima, goede prijs. Snel geleverd.

Toppie

Snelle levering, helemaal goed.

Na de snelle levering bleek het product niet te voldoen aan mijn wensen. Met retourbiljet kosteloos retour gestuurd en ben ik snel geïnformeerd over terugbetaling. Dat is pas service.

snelle correcte levering

Nieuw bij Sportpaleis, gelijk blij.

Fijn assortiment. Even een gokje gewaagd en hoewel het materiaal niet werd vermeld bij de beschrijving was de kwaliteit dusdanig goed zichtbaar dat ik het heb gekocht. Bodemprijs en zit heerlijk. En kwam precies op tijd voor Koningsdag. Nou mooier kon het niet.

Webshop niet top

Tot 2 keer toe binnen 1 week verkeerde artikel ontvangen.

Beste M, Wij hebben het nagekeken en zien inderdaad dat er iets verkeerd op de site stond vermeld in verband met een verkeerde maatvoering vanuit de leverancier. Onze excuses hiervoor! Inmiddels is dit probleem opgelost en staan de juiste maten nu vermeld bij het artikel. Ook hebben wij voor u nagekeken of wij de gewenste maat voor u konden bestellen bij de leverancier maar dit was helaas niet mogelijk. Natuurlijk kan u de verkeerde maat altijd gratis retourneren naar ons, maar nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Snel en netjes geleverd

De Copa’s zijn netjes en snel geleverd. Nu even naar de schoenmaker om de zool aan het leer te laten hechten en de zoon op de Copa’s gaan voetballen.

Bedrijfsgegevens

De Corridor 6

1315 VG Almere-stad

036-5306925

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.