Uitstekende ervaring

Snelle levering, retourzending snel afgehandeld en prima communicatie.

Slechte service

Wordt niet op de hoogte gehouden van retour en omruil zendingen. Moet er zelf achteraan bellen. Valt tegen!

prima service

mijn bestelling gedaan en binnen een paar dagen zonder problemen ontvangen

Makkelijke site, goede en snelle levering...

Goede schoenen, correcte bezorging.

Maar 1 soort schoen past mij, deze Nike heb ik t liefst met veters ‘weggewerkt’, maar zijn moeilijk te krijgen in mijn maat (46) momenteel. Deze met veters zichtbaar zijn ook oké.

Nog niets in huis

5 september besteld, 6 september verstuurd naar filiaal, 9 september langs de winkel gegaan om de bestelling op te halen maar deze was er niet. Volgens de juffrouw bij de balie moeten wij wachten op een berichtje (sms, mail, telefoon) dat de bestelling opgehaald kan worden. Vandaag is het 13 september en hebben we nog niets gehoord.....

Snelle levering en mooie kwaliteit

Goede service, makkelijk retour te sturen. Helaas waren de dansschoenen voor mijn dochter te klein. Maar eg tevreden over de website.

Geweldig weer

Gewoon weer goed zoals gewoonlijk

Snel en na 2 dagen al geleverd

Hele snelle service

Super levering

Ik twijfelde van tevoren nog even over mijn bestelling omdat ik Sportpaleis.nl niet kende, maar achteraf zeer tevreden met mijn bestelling, de prijs en de snelheid van de levering. Super tevreden dus.

Supersnelle goede service!

Geleverde product helaas moeten terug sturen en binnen no time geld terug gestord inclusief bezorgkosten, super!

Pijn verlichting

Door mijn val van de fiets is mijn knie iets dik geworden. Lang staan op mijn benen trap op en traf af is behoorlijk pijnlijk. Het dragen van een kniebrace met scharnieren ging niet. Mijn huisarts adviseert mij om een kniebandage te dragen.

Nette snelle levering

Snel en netjes geleverd.

Vlotte en snelle levering!

Zeer goede service

Zeer goede service

vlotte en goede service

Ik heb rode slippers besteld. Aangezien ik een erg grote voet heb als vrouw (maat 45) bevallen deze heren slippers mij uitstekend.

vlotte afhandeling van de bestelling

Bestellen gaat makkelijk via de site. Opvolging van de bestelling is goed te volgen. Product was op afgesproken tijd binnen

Goed verpakt en snel verzonden

Snel geleverd en goede communicatie over de levering!

snelle service met goed product

goed gedaan

Goede communicatie via mail en het artikel is op de dag geleverd zoals ze het aangeven. Goed verpakt! En het artikel ziet precies zo uit als op de Foto. Wij zijn zeer tevreden en zullen vaker hier een kijkje nemen en een bestelling plaatsen.

Fijn

Super snelle levering topie hoor