Klantvriendelijke en supersnelle levering

Klantvriendelijk orderproces en ondanks dat bijna alle pakketjes vertraging hebben een supersnelle levering!

Redelijk goed

Goede ervaring, vervelend dat ik alleen het shirt besteld en uitgelegd heb wat ik erop wilde hebben en dit niet gedaan is. Vervolgens shirt dus weer retour moeten sturen en weer wat dagen wachten. Verder ben ik altijd tevreden met het sportpaleis.

Snelle levering, goede kwaliteit

Helaas niet mogelijk om nu persoonlijk naar Sportpaleis te gaan, dus via internet besteld. Het artikel werd snel geleverd en is, zoals gewoonlijk van Sportpaleis, van uitstekende kwaliteit.

Voor het eerst sporthandschoenen besteld. Bij aankomst bleek de veiligheidsclip nog aan de handschoenen te zitten. Gebeld waar een aardige medewerker mij verzocht de handschoenen te retourneren. Binnen 3 dagen hadden wij de handschoenen weer terug zonder clip.

Fijne website,goede prijs,snelle levering.

Fijne website,goede prijs,snelle levering en veel betaal opties. Zeer tevreden.

Heren North Face jas

Hoewel de aanbieding een dag was verlopen, alsnog voor de aanbieding prijs gekregen. Verzending was next day delivery. Netjes verpakt.

Bestelling in de middag en volgende ochtend al in huis! Airforce jas besteld en deze was conform bestelling.

Snelle levering!

Niet verwacht in deze barre tijden maar snel geleverd.

Snel en goed!

Duidelijk website, snelle bezorging en het product voldeed aan de verwachting. Kortom, dit verwacht je bij het online bestellen van producenten.

Super snelle levering

Was naar mijn wensen. Ook de levering was super snel...

Perfect geleverd!

Ik heb net de drie paar schaatsen ontvangen, binnen 2 dagen! Passen goed, voor een goede prijs. Aanrader!

Alles in orde zowel levering als product!

De levertijd klopt niet helemaal.

Ikmwil graag jullie product beoordelen maar ik heb het nog niet terwijl het wel vandaag de 3e werkdag na de bestelling is.

Snel geleverd en tevreden

Goede en snelle service

Koop vaak bij sportpaleis mijn sport kleding altijd goed

Prima ervaring mee

Prima geregeld en snel ontvangen

Persoonlijk bezorgd, super snel

Via de webshop besteld. Werd door een medewerker persoonlijk thuis afgeleverd. En dit de volgende dag al. In deze tijden doen ze er alles aan om hun klanten toch te helpen. Top!

1-3 dagen verzenden is blijkbaar 7 dagen

Wilde wel mijn ervaring delen alleen heb ik nog steeds geen product binnen helaas. Dus voor de verzendtijd hebben jullie al een 1 ster rating binnen.

Kan ik niet zeggen

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen dus ik kan ook nog niets beoordelen

Matig

Pakketje gekocht vervolgens niks van gehoord waar die is

Prima de luxe

Al jaren klant.nooit problemen gehad.En goed advies van de verkopers

Snelle levering én de goedkoopste

De Asics Gt 2000 9 zijn bij Sportpaleis.nl het goedkoopst en werden snel en zonder bezorgkosten geleverd. Helemaal goed!!!

Snel en vlot

Snel en vlotte levering