Topservice

Snelle levering. Voetbalschoenen waren ook het meest voordelig bij Sportpaleis

Snelle afhandeling

Super snelle levering

Snelle levering, goed product.

De kwaliteit en service waren voldoende

Goed geprijsd en snel geleverd

Ik heb een trainingspak besteld. Hetzelfde trainingspak was elders 2x zo duur. Ook de levering was snel. Alles was ook netjes verpakt. Dus ik ben zeer tevreden. Ik heb nog niets hoeven retourneren, dus kan over het terugleverproces niet oordelen.

medewerker

Zeer vriendelijke medewerker em denkt me naar een goeie oplossing thanks

erg goed

slecht

Snelle afhandeling van de order

Gewoon Goed!

Slechte ervaring.

Op mijn bestelling zit een stift of penstreep. Hij is niet uit de verpakking geweest en word morgen retour gebracht. Groet Pim

Beste Pim, Wat vervelend om te horen dat u een artikel heeft ontvangen met een stift/penstreep er op! U kan klachten altijd kosteloos retourneren naar ons antwoordnummer, dan word er zo snel mogelijk na ontvangst contact met u opgenomen voor een passende oplossing! Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Snel en betrouwbaar, paar zooltjes gekocht.

Pakketje niet ontvangen

De dag na de bestelling heb ik een mail gehad dat pakketje met post.nl is meegegaan. Uiterlijke datum van ontvangst zou zijn donderdag 18 januari. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad dat pakketje opgehaald kan worden. Het is nu maandag 22 januari

Beste Jolanda, We hebben het nagekeken en zien dat het pakket op de opgegeven afhaallocatie van PostNL, op 16 januari. PostNL zou dit aangegeven moeten hebben in hun app. Wij zullen u nog een mailtje sturen met de informatie. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Snelle levering en goede kwaliteit ballen

Wel tevreden

Al op 13 Jan. Betaald, bestelling nog steeds niet ontvangen. Het was mijn fout ik moet in het vervolg eerst contact met jullie opnemen, sorry hiervoor.

Goed product!

Op de website al snel gevonden wat ik zocht. Goede prijs. Zorgvuldig verpakt en snel verzonden. Prima!

De helft van de bestelling werd keurig op tijd bezorgd.

Geen bestelbevestiging ontvangen en zonder dat er gemaild werd dat een bepaalde maat niet meer geleverd kon worden (ook gek als je hem wel kon bestellen) je geld terugkrijgt op je rekening. Vervolgens kwam de andere helft van de bestelling dus wel. Ik miste alle vormen van communicatie maar na de levering kwam wel het verzoek voor een review... Ik zal hier niet meer zo snel bestellen.

Beste, De voorraad die op de site te zien is, is ook de voorraad van onze fysieke winkel in Almere. Het komt helaas wel eens voor dat een artikel wat net verkocht is in de winkel, nog niet meteen van de site wordt gehaald of andersom. Normaal gesproken als dit het geval is, sturen wij een automatische mail dat het een deellevering zal worden. Omdat u ook al geen bevestiging van ons heeft ontvangen, denken wij helaas dat er ook iets verkeerd is gegaan. Voor beide ongemakken bieden wij onze welgemeende excuses aan. Met sportieve groet, Team Sportpaleis.nl

Echt prima!

Snel besteld, goede prijs en snel bezorgd!

Uitstekende ervaring

Breed assortiment, makkelijke bestelproces en snelle verzending.

Altijd super service

Altijd super service zowel in de winkel als met versturen. Ruim assortiment voor alle sporters maar ook voor leuke merk kleding.

Goeie mooie kleurige kleding gekocht, waar ik gek op ben en voor een lage prijs Hoe mooi is dat en gewoon snel bezorgd, zoals t hoort !

Goed product en snelle levering

Snelle levering , gratis retour sturen .

-Perfecte maat+ kwaliteit -Snelle bezorgtijd

Goed en snel ontvangen

Erg tevreden snel binnen en schoenen voeldoen zoals ik had verwacht