Duidelijke site snelle leveringen netjes verpakt.

Keurig en snel geleverd

Schoenen helaas toch niet de juiste pasvorm voor mij. Geld netjes binnen enkele dagen retour.

Snelle levering en optijd.

Bestelling snel ontvangen Eventuele retouren goed geregeld en ook snel afgehandeld / gecrediteerd

goede service

in 3dagen geleverd na weekend naar België top

Heel snelle service, mooi verpakt!

Correcte communicatie omtrent bestelling en levering, Verrast door de mooie verpakking en persoonlijk bedankje erbij.

Snelle en korrekte levering van mijn schoenen.

Voor het eerst online bij Van Schijndel schoenen gekocht. Leuke aanbieding, snel geleverd en netjes verpakt samen met een begeleidekaartje. Heel duidelijk en verzorgd.

Uitstekende snelheid van leveren,

Bestellen, dagje wachten, het bestelde in huis,

Breed aanbod voor brede voeten.

Het is niet altijd makkelijk om leuke schoenen te vinden met brede voeten. Gelukkig had ik hier wat moois gevonden.

zeer goede service

een zeer uitgebreid assortiment, zeer goede kwaliteit van schoenen en de service is prima!

Goeie kwaliteit!

Mooie webshop, snelle levering, en schoenen van Durea YES!

Goede en snelle service

Snelle en prima levering.

Ik ga zeker vaker schoenen online bestellen.

Prima, erg klantgericht

Nadat een verkeerd adres was opgegeven bij de bestelling. Lukte afleveren bij het goede adres niet ivm de Corona regels van de betreffende instelling. Van Schijndel bleef doorgaan net zo lang tot de bestelling ook echt geleverd was. Klasse!

snelle levering !

zeer snelle afhandeling, zeker aan te bevelen en ook grote keuze in webshop

Fast service, kept well informed

Fast service, correct articles and keep-informed mails. First time for me but I would definitively order again from this webshop

Snelle service, veel keus, fijne schoenen

Ik heb k wijdte nodig, en hier kon ik kiezen. Dat is fijn... ben héél blij met de sandalen en de sneakers

Van A tot Z prima service.

Goede informatie, snelle levering en keurig verpakt.

Supersnel en accuraat

Makkelijk bestellen, levering per omgaande.

Zeer snelle goed verzorgde levering

De ene dag bestelling geplaatst de volgende dag keurig verzorgd af kunnen halen

Snelle levering, breed assortiment.

Fijne en snelle service

Voor het eerst bij van Schijndel gekocht maar ben heel erg tevreden.

Geweldig!!

Vrijdag bestellen, zaterdag in huis. Super.

Prima verzonden. Zorgvuldig ingepakt.

Juiste levering.

Heb voor het eerst online schoenen besteld en ben zeer tevreden

De specificatie, meet punten en omschrijving was voldoende om de juiste keuze te maken.

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.