Perfect!!

Snelle service en correct gestuurd en geleverd!

Goed geholpen

Perfect!

Perfect, niets op aan te merken.

goede website, vlugge levering

duidelijke gebruiksvriendelijke website snelle levering helaas, deze keer moet het bestelde artikel teruggezonden worden,...….. heel benieuwd hoe vlot dit zal verlopen, en wanneer de terugbetaling uitgevoerd zal worden

Goed advies en vriendelijk geholpen

Tevreden klant

Deskundige mensen,hebben er veel verstand van.

Ze geven goed advies,en zullen je niet een paar schoenen verkopen waar ze niet achter staan.

Je wordt altijd goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Goed webshop en goed assortiment

Snelle service en prima schoenen.

Bijzonder goed personeel , zeer deskundig

Heel goed geholpen en heerlijke schoenen

Ik ben met veel geduld geholpen, mevrouw had door waar mijn smaak ligt. Heel blij dat ik deze winkel heb ontdekt.

Altijd ruime keuze en prima service

Ruime keuze in modieuze schoenen, ook voor lastige voeten. Goed advies en fijne medewerkers.

Zeer goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen. Meedenkend met ons als klant. Bovendien een lekker kopje koffie gehad. :))

Prima geholpen !

Koop al jaren mijn schoenen hier. Nu ook weer dus....

Vlot en goed geholpen

Slaag hier vrijwel altijd

Vriendelijke medewerkers, prima advies en eindeloos geduld onder het genot van een kopje koffie met

Fijne zaak met veel keus. Vriendelijke medewerkers, prima advies en eindeloos geduld onder he

Prima webshop

Het was een geruststelling te weten dat het bestelde product evt. teruggestuurd mocht worden. Gelukkig was het niet nodig.

mooi assortiment, fijne bediening

goed geholpen.

Besteld bij de webshop van de winkel

Via internet besteld. Duidelijke info. Levering de volgende dag. Netjes verpakt en info via mail welke aflevertijd het was.

Prettige medewerkers, niets te veel. Goed geholpen! Kortom, jullie kunnen trots zijn op jullie personeel!

Klacht is prima afgehandeld

De klacht is vandaag serieus in behandeling genomen en naar volle tevredenheid afgehandeld. Het assortiment spreekt me erg aan vanwege de grote collectie comfort schoenen waaronder een groot deel geschikt voor de jongere doelgroep, daar doet zo'n misverstand als die van vorige week niets aan af, zeker niet nu deze correct is afgehandeld.

Vriendelijk, accuraat en snel,

Via internet besteld, de volgende dag in huis, super.

Deskundigen behulpzaam vriendelijk

Zeer vriendelijk personeel, ze geven de tijd om rond te kijken, en een prettige behandeling en deskundigheid, ga er al jaren naar toe.

Goed, snel

Snelle verzending. Online besteld

Prettige hulp, goede kennis van zaken Nemen alle tijd voor de klant, zodat de keus in alle rust genomen kan worden. Kom zeke4 weer terug..

Uitstekend bedrijf

Via podoloog attent gemaakt op Van Schijndel schoenen en hier zeer goed geholpen.

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.