Mooi en zeer goed draagbaar

Mooi en zeer goed draagbaar.

duidelijke site, snelle levering

goede service, vlotte levering

vlotte levering

Goed.

Prima en adequaat geholpen. Ook een goede site voor Durea schoenen. Mooie uitgebreide collectie met breedtematen en (meestal) alle schoenmaten.

Niets op aan te merken.

prima advies en service !

Ideaal dat je via de website schoenen kunt reserveren. Goed geholpen in de winkel. Grote collectie Durea.

super tevreden. mooie schoen geleverd voor mooie prijs. en een hele snelle levering

Zeer snel schoenen, goed verpakt,thuis bezorgd

Zeer snel bezorgd

Goed aanbod en goede service

Goed aanbod en goede service

Van Schijndel doet precies wat ik wil, heldere, duidelijke, gemakkelijke website, waar je ook zonder account snel kunt bestellen, en levering de volgende dag, in een goed verpakt en verzorgd pakketje.

Snelle levering en keurig verzorgd.

Duidelijke website met goede informatie. Levering was heel snel en goed verzorgd. Ook duidelijke instructies voor evt. retourneren.

uitstekende ervaring

Stuppy pantoffels besteld omdat de oude versleten waren. Deze pantoffels zijn zeer moeilijk te krijgen en dan nog eens in mijn maat. Ik ben erg blij dat van Schijndel Schoenen mij heeft kunnen helpen.

perfect

mooie slippers, naar mijn mening goede kwaliteit

Uitstekend!

Product werd snel en keurig geleverd. De meegestuurde checklist met daarop een handgeschreven boodschap gaf de bestelling een persoonlijk tintje. Hulde.

Prima... bestelling is netjes gecontroleerd. Fijn dat er een laartje bij zit

Goede webwinkel. Als koper zit er een kaartje bij waarop staat wat er gecontroleerd is. Erg fijn om te zien dat er met zorg voor de artikelen omgegaan wordt.

Snel en goed verzorgd

Zo’n beetje per kerende post, netjes verpakt en verzorgd een fijne set schoenen bezorgd gekregen. Als ik dan toch een puntje zou moeten maken, dan had wellicht voor een paar schoenen van bijna 300 euro wat poetsmiddel bijgevoegd kunnen worden.

veel te gehaast gedrag van de verkoper

onplezierig en niet professioneel

correcte en tijdige levering van een gekend product

product gekend; bestelling correct afgehandeld

Maat paste niet

Terug gezonden

Heel erg tevreden.

ik was al lang op zoek naar zwart lederen pumps met een uitneembaar voetbed. Eindelijk gevonden bij Van Schijndel. Bestelling de volgende dag ontvangen. Mooi paar schoenen.

Persoonlijk & kundig personeel

Kundig, snel en goed personeel. Grote collectie met goede merken.

Vlot, prettig en binnen de afgesproken tijd. Ook I. Deze drukke decembermaand

Snelle levering, pakket goed verzorgd.

Mooie schoenen, zoals op de foto en ze zitten comfortabel.

Correcte levering

Correcte en snelle levering.

Mooi op tijd geleverde goederen verpakking

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.