Prima geholpen met aandacht

Goede service en advies

Kwam er online niet helemaal uit, hierdoor telefonisch contact opgenomen. De medewerker heeft uitstekend geholpen en goed meegedacht. Heb nu een mooier paar schoenen dan waar ik in eerste instantie online naar keek.

Weinig empatisch naar een oude vrouw

Weinig geduld met mijn moeder

Heerlijke winkel,goed personeel.

Het is er altijd fijn winkelen. Vriendelijk personeel. Goede service.

Het was op afspraak en dat is me goed bevallen

In één woord: super!

Mijn voetprobleem werd onmiddellijk vertaald naar een oplossing en het juiste merk en model schoenen. Bij het passen ook direct een goed oordeel welk model minder geschikt was. Top dus!

Deskundig geholpen

Ik heb hele moeilijke voeten en het vergt veel geduld om voor mij een paar passende en geschikte schoenen te vinden. Meneer Sander nam alle tijd en en hij vond voor mij niet alleen schoenen/sneakers maar ook nog sandalen. Helemaal blij dat ik zo goed geslaagd ben.

Goede service en veel persoonlijke aandacht!

Ruim assortiment, veel aandacht voor de probleem voet, veel kennis en kunde en ook nog een kopje thee tijdens het passen. Wat wil je nog meer

Zeer persoonlijke benadering en professionele medewerkers

Ik kom al jaren vanuit Flevoland naar Hilversum om hier mijn schoenen te kopen. Het is een fantastisch mooie winkel en daarnaast hebben ze gekwalificeerde medewerkers die een zeer persoonlijke benadering hanteren en uiterst professioneel zijn. De schoenen zijn van goede kwaliteit en voor iedere voet wat wils. Ook in breedte maten. Ik zal hier altijd terug blijven komen!

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en professioneel.

Kwaliteit en goede service

Goede uitleg en ze nemen de tijd. Thuis uit te proberen en als het echt niet gaat kan het nog geruild worden. Aardige medewerkers met jarenlange ervaring. Zeker als je problemen met je voeten hebt is er meestal wel een oplossing.

Fantastisch georganiseerd

Dit was mijn eerste winkelervaring sinds alle winkelsluitingen. Super tevreden hoe alles georganiseerd was.

Super geholpen !

Voor mijn 90 jarige vader moest ik schoenen uitzoeken in Corona tijd.. Mijn vader wou liefst de schoenen (maat 37!) thuis passen.... een lastige opgave die uitstekend geslaagd is !

Prachtige winkel met groot assortiment schoenen met uitneembare zooltjes

Hier neemt men de tijd om de klant goed te helpen. Het assortiment is ruim met goede merken. Ondanks dat ik alleen schoenen kan kopen waar ik mijn eigen orthopedische zolen in kan gebruiken, slaag ik hier altijd met leuke, vlotte schoenen.

Keurige en fijne ervaring. Erg behulpzaam fijne winkel.

Vriendelijke ontvangst door een deskundige verkoopster

Fijn geholpen; uitputtend gezocht naar leuke schoenen voor mijn lastige pasvorm. Uiteindelijk 2 paar gekocht, in vrij korte tijd. Smaakt naar meer...

Zeer prettig.

Daar het op afspraak ging was het een verademing om te winkelen. Uiteraard was de verzorging en bediening weer uitstekend.

Na afspraak werd ik in de winkel met zorg en zonder haast geholpen

Om de tijd goed te benutten, had ik van te voren op de website al een paar modellen uitgezocht die ik graag wilde passen. Binnen 35 minuten liep ik met twee paar schoenen tevreden de winkel uit.

Heel fijn

Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen waarbij goed gekeken werd naar de vorm van mijn voet en wat ik nodig heb. Wat stijl betreft wist ik niet wat ik wilde en de verkoopster dacht goed met me mee en liet me alles proberen tot we hadden gevonden wat ik wilde.

Geweldig geholpen !

Sinds ik inlegzolen heb kon ik niet de juiste passende schoenen vinden. Op aanraden hier een afspraak gemaakt. En ben werkelijk fantastisch geholpen. Zeer deskundig en ervaren personeel. Uiteindelijk blij naar huis met een paar sneakers, sandalen en twee paar slippers... Geweldig, kom in het najaar zeker terug !!

Fijn om hier te kopen en goed te worden geholpen

Fijne, mooie winkel, goede hulp van medewerkers en....prachtige schoenen.

Ruim voldoende afstand en je kon op je gemak schoenen passen en uitzoeken

Prima geholpen in Coronatijd!

Goed geholpen. Na een eerdere ervaring had ik vooraf goed op de website gekeken wat er in mijn breedte en lengte maat aanwezig was. Er werd veel tevoorschijn gehaald, zodat ik kon passen. Goed geslaagd.

zeer positief

Aardig, vakbekwaam personeel, enorme keus

Vakkundig en vriendelijk geholpen!

Aangenaam verrast door de medewerkster die mij welkom heette. Vakkundig geholpen er was alle tijd en aandacht.

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.