Prima! Snel geleverd en duidelijke voorwaarden!

Idem als hierboven!

Goede service.

Leuke schoenen besteld in de sale dus voor leuke prijs. Snelle afhandeling van de bestelling. Schoenen waren goed en stevig verpakt en snel in huis. De schoenen lopen heerlijk dus ben ik zeer tevreden.

Echt super!

Snelle verzending ! Handgeschreven briefje erbij met verkoopster !

Uitstekende schoenenwinkel!

Van Schijndel is een fijne schoenenwinkel. Schoenen zijn van prima kwaliteit. De medewerkers helpen je fantastisch, vriendelijk en vakkundig. Ik ga daar altijd blij weg met mijn nieuwe schoenen en draag ze jaren met veel plezier.

Snelle levering en klantvriendelijk

Snelheid was er ook nog nadat maatvoering niet geheel optimaal was. Na terugsturen pantoffels ook snel een grotere maat gekregen. Super!

Fijne website,snelle levering!

Bestellen geen probleem vlotte levering

Ik ben heel blij met van schijndel schoenen ze hebben een snelle levering en het ziet er heel netjes uit en is ook goed verpakt... ECHT EEN AANRADER DEZE SITE

Aardig mensen, zeer service gericht, prima website en mooie winkel.

goede adviseurs voor speciale voeten

goede adviseurs voor speciale voeten

SUPER

SUPER

Fantastische winkel, groot aanbod, mooie zaak, deskundig personeel.

Wederom erg goed geholpen, men denkt en zoekt mee, helpt aanpassen, vriendelijk personeel. Nooit meer een andere schoenenzaak voor mij!

Goed geholpen

Hele fijne mooie winkel met vriendelijk deskundig personeel

Ik kom al jaren uit een andere provincie bij Van Schijndel en heb zelfs een 'vaste' verkoopster die mij helpt. Zo fijn en zij weet ook precies wat mijn smaak is qua schoenen en wat voor (lastige) voeten ik heb. Zolang ik kan, zal ik daar mijn altijd fijne schoenen blijven aanschaffen. Het leuke is ook dat je in de loop der jaren verandering ziet bij de merken die eerst minder hip waren en nu met de tijd zijn meegegaan als het gaat om schoenen voor de lastige voet. Dat is echt super fijn. Overal is aan gedacht bij Van Schijndel. En ook niet onbelangrijk om te vermelden, het is echt een smaakvol ingerichte winkel. Kortom, koop hier absoluut uw schoenen!

Vakkundig advies

Je wordt vriendelijk en met geduld geholpen. Vakkundig advies , rustige en fijne sfeer. Geduld en absoluut niet opdringereig, men neemt de tijd voor je,

Goed contact over krakende Mephisto-schoenen

Naar aanleiding van nieuwe krakende Mephisto-schoenen.

Top verzorgd

Snel en keurige informatie. Snel gebeld voor ophaal afspraak bij de winkel zelf

Plezierig geholpen

Prettige winkel. Vakkundig personeel. Veel keuze.

Zeer goede bediening

De medewerkers zijn geduldig en geven aandacht bij het passen van de schoenen

Goede deskundige verkoopster in een winkel met mooie schoenen.

Goede deskundige hulp in een winkel met mooie schoenen

Okay

Er zit een kleurverschil in linker en rechterschoen. De ene schoen verkleurt nog wel, dus ik stuur ze niet terug, maar het hoort natuurlijk niet, tenzij er een korting wordt gegeven. Omdat ik ze accepteer, accepteer ik ook dat ik geen korting krijg, maar in de winkel had ik er geen genoegen mee genomen.

de aankoop van de nieuwe schoenen werd netjes door de verkoopster beoordeeld en afgehande;ld

Goed geholpen en ruim de tijd nemen.

Kwaliteit schoenen en prima personeel

Als mijn vrouw daar schoenen past, zit het gelijk goed. Het assortiment is groot en zelf ik kan mijn maat 39 daar vinden. Marianne heeft mij goed geholpen.

Zeer goed geholpen

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.