gewoon heel goed

Het fijne van het personeel is dan men goed naar wensen, vragen en problemen van klant luistert en vervolgens toch met een goede oplossing komt.

Kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Alvorens van Schijndel te bezoeken, ontving ik een overzicht van de schoenen die op voorraad waren in mijn maat en breedte. Goede service.

Super vriendelijk en kundig!

Super lieve Dames, die je altijd met zoveel kunde helpen. niks is teveel en weten wat ze je moeten verkopen. Ik en mijn zus worden erg blij van deze winkel.

Goed geholpen,goed advies

Mooie winkel,vriendelijk personeel.Als ik zit te wachten meteen koffie aangeboden. Er wordt goed geluisterd naar wat ik wil en dan verschillende opties aangeboden.

Super geholpen door vakkundig personeel!!

Mijn man en ik kwamen hier voor het eerst. Ivm hallux valgus ben ik naar deze winkel verwezen. En terecht! Wat een geweldige winkel! Veel kennis en keuze. Eerst werdt er een voetscan gemaakt om te bepalen wat mijn maat is. Vervolgens mocht ik laten zien wat ik graag zou willen. Tijdens een kop koffie werd er van alles gepakt om te passen. Er wordt goed mee gedacht en ze nemen alle tijd om een goed paar passende schoenen te vinden. Geweldig! Zowel mijn man als ik zijn geslaagd voor schoenen en slippers. Voor ons nooit geen andere schoenenwinkel meet! Wij rijden er de volgende keer weer speciaal naartoe. Echt een aanrader!!

Buiten aardig, professioneel ook nog rustig bij de keuze maken Vande schoenen.

Buiten aardig, professioneel ook nog rustig bij de keuze maken van de schoenen.

Deskundig advies, groot assortiment.

Fijne winkel waar je heel deskundig wordt geholpen. Het assortiment is groot en divers. Ik rij er graag van ver naar toe.

vriendelijk en deskundig

Met moeilijke voeten is het altijd lastig om echt goede schoenen te vinden. De collectie is groot. De medewerker luistert goed en komt daarna met de juiste schoenen. Ik heb zelfs keuze.

geweldig

service top!

Superfijne winkel

Ik kom al jaren bij hun, mooie schoenen, zeer goed advies krijg je, er werken mensen die echt verstand van voeten en schoenen hebben. Punten sparen is een leuke bijkomstigheid, kopje koffie heerlijk. Heel belangrijk, vriendelijk personeel, ik hoop er nog jaren te komen. Mooie collectie schoenen

Super service als vanouds!

Ben al meer dan 40 jaar een heel tevreden klant.

Fijne winkel

Aardige behulpzame verkoopsters niets is teveel. Ze moeten toch steeds de trap op en af om schoenen te halen. Er is veel keus in alle soorten . ook voor steun zolen.

Plezierig

Prettig geholpen deskundig advies gekregen

Een fijne zaak met een grote collectie!

Wij zijn uitstekend en deskundig geholpen! Er is een grote collectie dames- en herenschoenen met veel bekende merken en breedtematen. Wij komen zeker terug.

Deskundig.

Is dat je nooit met de verkeerde(niet passend) schoenen de deur uitgaat.

Zeer deskundig

Goed geluisterd en geadviseerd, nu eindelijk goede schoenen. We komen hier zeker weer.

Ik ben al enige tijd klant bij jullie en altijd goed en vriendelijk geholpen

Zie hier boven

Slag altijd

Prettig geholpen

Hier kom ik ieder seizoen terug

Van Schijndel heeft ieder seizoen een fantastische collectie schoenen. Voor mij is het belangrijk dat ik keuze heb in vlotte schoenen waar ik mijn eigen orthopedische zooltjes in kan gebruiken. Dat lukt daar altijd. De vriendelijke medewerkers denken goed mee.

Super prettige service

Ik ben heel prettig geholpen door Angelique, er was alle tijd, het maakte niet uit hoeveel schoenen ik wilde passen. Alle schoenen werden ook goed aan mijn voeten gedaan. Dit deed mij denken aan toen ik vroeger als klein meisje schoenen ging passen. Service die ik lange tijd niet bij andere winkels heb ervaren.

Fijne zaak met veel keus

Nvt

Professioneel

Adequate, kundige dame. In een mum van tijd twee paar top schoenen.

Specialistische behandeling!!!!

Alleen de schoenen die ik bij jullie koop met mijn neuropathie voet, zijn pijnloos. Geen tutten schoenen, als je dat niet wil. Medewerksters die met hart en ziel voor jou de allerbeste schoenen zullen adviseren!

Super schoenwinkel, vooral ook voor mijn moeilijke voeten!!

Bij deze schoenwinkel vind u altijd wel een passend paar schoenen! Goed advies, blij naar huis!

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen. Men heeft mij goed van advies gediend, bij mijn moeilijke voeten.

Bedrijfsgegevens

Schoutenstraat 14

1211 BM Hilversum

035 624 5776

[email protected]

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.