Snelle levering met de correcte schoenen!

Prima communicatie!

Zeer aangenaam contact. Snelle afhandeling. Alles goed opgevolgd.

Prachtige schoenen goede kwaliteit tegen een super gunstige kortingsprijs !!

Helemaal geweldig

Geweldige Service

Voor de eerste keer bij van Schijndel schoenen gekocht. Prima ervaring

Goede en tijdige leveringen van door mij geselecteerde schoenen.

Mooie Durea schoenen besteld en ontvangen.

Aanbieding ontdekt op internet. Besteld en de volgende dag ontvangen. Zeer tevreden over de dienstverlening van Van Schijndel Schoenen.

Goede levertijd, mooi verpakt en een persoonlijke notitie erbij.

Prima, positieve ervaring

Snelle verzending, blij met mijn laarsjes, kaartje met de naam van de medewerkster maakt het toch een beetje persoonlijk, er waren goede adviezen bijgevoegd.

Snelle behandeling en levering en netjes verpakt

Perfecte en snelle service

We hebben drie maal een bestelling geplaatst . Die zijn allen snel en goed afgeleverd. Verder is het assortiment zeer uitgebreid. Perfect! Wij kwamen o.a. via de Durea site bij van Schijndel als zijnde de meest uitgebreide leverancier. Ook voor heren een ruim assortiment!

Mijn bestelling was snel in huis. Keurig verpakt. Voor herhaling vatbaar!

Eindelijk mijn schoenen passen altijd en geen zere voeten.

Ben zo blij met al mijn schoenen die ik bij jullie bestel. Ze passen gewoon altijd perfect. Geen zere voeten. Heerlijk. Ze kosten natuurlijk wel wat. Behoorlijk wat. Maar dat zijn ze zeker wel waard. Ik moet toegeven dat ik wel wacht tot de uitverkoop. Zo kan ik tenminste wat afwisselen met mijn schoenen. Me happy.

Snel en uitstekend bezorgd

Snelle bezorging, uitstekend verpakt en een goede kwaliteit product.

snel en goed ontvangen

snel en goed de bestelling ontvangen

Goede service en snel ontvangst top!

Kon echt niet beter, topklasse !!!!

Een paar mooie Gijs schoenen gekocht, op dit moment natuurlijk niet kunnen passen maar door de uitstekende communicatie heb ik toch een keuze kunnen maken, mails werden zeer snel beantwoord zelfs 's avonds. Echt een aanrader, was voor mij hier de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Gr Berton

Vlot en accuraat afgehandeld

Alles klopte!

Vlotte afhandeling. Alles prima in orde!

De door mij bestelde laarzen bleken in de winkel voor verzending beschadigd te zijn.kreeg bericht, dat het niet door kon gaan, en kreeg binnen twee dagen mijn geld terug.

Uitstekend!

Persoonlijk en efficiënt. Blij met mijn mephisto’s.

top schoenen

mooie prijs voor veel kwaliteit

Fijne schoenen, snel geleverd!

Mooie schoenen, snelle service!

Klantvriendelijk en prima service

In deze Coronatijd heeft de detailhandel het lastig. Van Schijndel kan binnen de regels het product op een verantwoordelijke manier aanbieden en slaagt daar heel goed in !

Super geregeld

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.