Overzichtelijke webshop en snelle levering.

Kreeg telefonisch een deskundig en vriendelijk advies, dus niets negatiefs te melden!

Makkelijk besteld, snelle levering

Site bezocht, gemakkelijk naar mijn favoriete merk, schoenen besteld en zij zijn zeer snelbezorgd. Heb er al heerlijk op gelopen. Klasse!

Snelle en goede levering

Enkellaarsjes besteld en een paar dagen erna al binnen. Fijn dat ik nog Mephisto schoenen kan bestellen bij jullie webwinkel. Mvg Marion Loots

Prima eerste ervaring

Ze nemen de tijd voor je.

Ik had schoenen online gekocht, maar ze paste helaas niet goed. In de winkel heb ik ze kunnen ruilen voor een ander paar. Ik heb moeilijke voeten en ze nemen echt de tijd voor je om goede schoenen uit te zoeken.

Snelle levering en prachtige schoenen.

Snelle, correcte dienstverlening

Snelle, correcte dienstverlening

S

Super geregeld

Gewoon prima

perfect

super snelle regeling en hele fijne schoenen

zeer tevreden.

uitstekende service, goeie voorlichting,veel hulp bij het uitzoeken en passen en heel veel geduld bij de verkoopster.

schoenen fijn, service matig

Ik ga naar van Schijndel omdat ik daar via een meting ontdekt heb dat ik wijsgemaakt E heb. Bij het passen van de lage laarsjes merk ik dat ik er niet zo makkelijk in ga. De verkoopster zegt daarop: u bent toch niet aan wijdtemaat E getrouwd. Ik vind dat zeer slecht advies. Toch nog even G gepast, daar slip ik uit. Dan zegt ze dat ik ze ook met pantykousjes ipv sokken kan dragen. Kortom: de schoenen verkopen zichzelf (merk Durea). Ik ga alleen najaar van Schijndel vanwege de grote collectie, maar overweeg nu ze ergens anders te kopen. Dit was niet de eerste keer dat me dit overkwam.

Wij gaan uiteraard voor 100% kwaliteit en dito beoordelingen. Maar wij vinden het juist fijn als mensen met een minder goede ervaring de tijd nemen om ons dit te melden. Dan kunnen wij extra scherp blijven en onszelf continu verbeteren. Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen en ons ook mondeling heeft toegelicht waarom onze serviceverlening niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij evalueren dit intern en hopen u in de toekomst te mogen begroeten in onze winkel zodat u dan wel mag ervaren waar wij voor staan, namelijk topkwaliteit in de vorm van goede en persoonlijke adviezen.

Deskundig en vriendelijk personeel

Heel goede sortering en vriendelijk en deskundig personeel

Prima service,grote collectie schoenen

Koop al lang schoenen bij van Schijndel,veel keuze en goede merken

Zeer goed geholpen

Vriendelijke behandeling + open voor vragen e.d.Goed advies

Plezierig, ik kom graag terug!

Zeer klantvriendelijk, ruime keus, hoge kwaliteit in alle opzichten

Het kundige personeel neemt alle tijd voor de klant. Er is een prettige sfeer.

Fijn geholpen!

Je wordt goed geholpen, terwijl ze niet opdringerig zijn. Heel prettig ervaren.

Heel goed geholpen , met een goed advies

Zie boven

Klantenservice is top! Schoenen top!

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooie en overzichtelijke winkel, voelt prettig. Veel keus uit mooie schoenen, goede kwaliteit en goede pasvorm. Nadeel (grapje): ik heb veel te veel schoenen, omdat ze zoveel mooie en heerlijk lopende schoenen hebben! :) Mijn man en ik zijn al jaren vaste klant en hoop ook dat de winkel nog jaren mag bestaan.

Deskundig, goed advies, niet opdringerig, veel keuze, eerlijk

fijn geholpen

Ik wist precies wat ik wilde hebben: hetzelfde paar Durea schoenen als vorig jaar, maar dan in een andere kleur. Gelukkig nog op voorraad. Fijn geholpen door Dikkie.

Ik voelde mij een prinses.

Uitstekende service, werknemers hebben kennis van zaken, geduld, denken mee en laten je voelen alsof je een prinses bent die haar eigen schoenen niet hoeft aan te trekken.

Behulpzaam en vriendelijk

Terzake kundig met een goed advies.

Ik ben tevreden.

Ik werd goed en snel geholpen

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.