Goede, persoonlijke service.

De medewerkers zijn heel erg behulpzaam, stellen mij op mijn gemak en geven vakkundig advies. Bovendien past het assortiment goed bij mij en mijn smaak.

Goede service vriendelijk personeel

prettige winkel

deskundig geholpen en goede kwaliteit schoenen

Ik loop weer

Perfect geholpen. Voeten opgemeten. De pijn in mijn voeten is voor 99% verdwenen door het dragen van goed schoeisel. Ben aan het sparen voor een paar mooie laarzen voor de winter. Kom dus zeker terug. Zeer blije klant.

Goed geholpen en fijn advies

Snelle en goede afhandeling en mooie schoenen.

Regelmatig bestel ik Durea schoenen, sneakers of laarsjes bij jullie! Fijne zaak!

Deskundig en prettig advies.

Erg tevreden over de mooie collectie.

Klantvriendelijk

Er wordt naar je geluisterd ook wat je keuze betreft.

Heel prettig en goed

Heel prettig en goed.

Goeie kwaliteit schoenen

Echte aanrader deze winkel

De winkel is een genot voor het oog en ook nog on line een prima service

Ik slaag altijd bij Van Schijndel.Er is veel keus, erg goede pasvorm en kundig personeel.

Grote keuze, deskundig personeel

Ik ben goed geholpen door door de verkoopster. Na twee paar schoenen gepast te hebben, was de koop rond.

Foute schoenen mee naar huis. Wel een jaar geleden.

Een jaar geleden foute sandalen mee naar huis gekregen. Bij de kassa de goede. Doos is mee naar achter genomen. Bij thuiskomst witte randen (die ik perse niet wilde hebben.) inplaats van grijs. Dit jaar prima geholpen. We komen 1 keer per jaar want dan zijn we bij de tandarts in Hilversum.

Dat fouten op te lossen zijn blijkt gelukkig weer. Heel fijn dat u ondanks de fout van vorig jaar onze winkel weer hebt bezocht. En dat u nu weer naar volle tevredenheid bent geholpen.

Goede nazorg

Noodzakelijke aanpassing van eerder gekochte schienen werden als service op de leest gezet. Resultaat: ik kan de schoenen weer dragen

Deskundig

Prettige aardige medewerkers die goed helpen. Je merkt dat ze verstand hebben van voeten en schoenen

Uitstekende beoordeling en behandeling van mijn vragen.

Ik heb de benadering van uw verkoopster als zeer kundig ervaren. Zij begreep mijn wensen en handelde daar naar. Nam uitgebreid de tijd en ik ben zeer tevreden de winkel uit gegaan met een paar fijne schoenen.

Prettig geholpen

Ik ben goed geholpen. Wel jammer dat er al van twee modellen mijn maat niet meer beschikbaar is. Terwijl het nog september is, misschien moeten jullie meer inkopen?

Deskundig en fijn geholpen

Goed geholpen!

Prettig.

Matig.

Was speciaal naar van Schijndel gekomen met ov. Was bijna gelijk weer weggegaan. Vroeg aan verkoper of een laarsje wjjdte H had. Hij antwoordde dan moet het erin staan. Was zeker niet klantvriendelijk. Later toch geslaagd bij collega. Kreeg de indruk dat Gabor wat minder is??? Helaas heeft niet iedereen een mooi budget.

Top, prima, twee paar gekocht!

Fijn geholpen en goede service

Verkoopster nam alle tijd voor ons daar mijn man nogal moeilijke voeten heeft. Heel tevreden en prima schoenen kunnen kopen.

Fijn en deskundig geholpen

In eerste instantie had ik het idee dat ik lastig was. De verkoper reageerde een beetje defensief, alsof ik iets heel raars vroeg. Gelukkig werd het daarna wel een vriendelijk contact. Er bleek dat ik niet goed op de site had gekeken. Ik kreeg een goed advies en heb leuke en vooral goede schoenen gekocht. Ze hebben meestal wel schoenen die me passen en dat kom ik niet vaak tegen. En de verkopers zijn zeer deskundig.

Zeer ruime keuze. Uitstekende hulp bij kiezen en passen.

Super blij

Hier wordt je zo fijn geholpen ze luisteren naar je en nemen alle tijd zonder je iets aan te smeren ze weten waar ze over praten

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.