makkelijke site

Makkelijke site snelle bestelling kunnen plaatsen met snelle levering

Fijne service

Fijne service

Gemaakte afspraken worden goed nagekomen!

In de laatste maanden van 2021 was ik op zoek naar specifieke pantoffels. Die konden op dat moment niet geleverd worden. Ze stonden wel in bestelling en zouden naar verwachting in januari geleverd kunnen worden. Begin januari werd ik, zoals afgesproken, gebeld dat de pantoffels binnen waren en dus geleverd worden. Via internet werden ze gekocht.

Vlotte, correcte levering

Het gekozen product voldoet aan mijn verwachtingen

Service

Na bestelling toch even telefonisch contact met medewerkster, erg goed en vriendelijk geholpen!!

Mooie schoenen

Vriendelijke service, goed advies.

Ondanks Corona een paar warme pantoffels

Via bestellen en ophalen stonden ze klaar. Vriendelijke mensen in een stille winkel. Gezellig babbeltje, dozen in de rugzak en weer op de fiets.

Zeer snelle levering

Pantoffels pasten goed en ondanks de Kerstdrukte zeer snelle levering.

Hier moet je zijn als je schoenen wilt kopen

Opnieuw weer heel goede ervaring met Van Schijndel Schoenen. Online gewinkeld; prima webshop die heel klantvriendelijk is ingericht. Schoenen werden heel snel geleverd (persoonlijk gebracht) en keuze uit 2 maten. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Schoenen zitten heerlijk. Een winkel waar je echt met vakmanschap en geholpen wordt en waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Kortom, een aanrader!

Zoals altijd....perfect

Schoenen besteld, volgende dag persoonlijk afgeleverd. Vriendelijk contact, maakt niet uit wie je aan de lijn hebt. Service van de bovenste plank. In één woord: Top!

Snelle service, schoenen zitten perfect

Uitstekend!

Ik bestel online omdat de winkel te ver voor mij is. Goede website met duidelijke omschrijvingen. Zeer snelle levering vlak voor de feestdagen.

Heel goed, snel en vriendelijk.

Prima verpakt, met persoonlijke note van de inpakker.

Super Service!!

Om 15:06 uur 's middags korte laarsjes besteld en om 17:30 uur persoonlijk thuis bezorgd gekregen. De aardige mevrouw bleef wachten tot ik de laarsjes gepast had en goed gekeurd. Top!!

Kwaliteit, goede service en vriendelijk !

Zowel de service gerichte ervaring in de winkel, wordt ook gegeven bij de bestelling via internet .

Savonds besteld, volgende dag persoonlijk gebracht.

Bijzonder in lockdown laarzen online besteld. De volgende dag zijn ze persoonlijk langs gebracht. Super service en mooie laarzen.

Zeer snelle verzorgde levering

Mooie schoenen!

Super snel en klantgericht

Snelle service en meedenken met de klant. Ik had twee sloffen gekocht. Dat scheelde twee keer verzendkosten (die gratis zijn). Ik kreeg een fles impregneer cadeau. Super tocht :-)

Mijn pantoffels werden de volgende dag thuis gebracht.

Ik ben prima geholpen!

Fijn dat ik de schoenen terug kon brengen omdat de maat niet naar wens was.

De pantoffels van Rhode lopen geweldig.

Altijd goede service zowel in de winkel als online

fantastische service

Wat een goede klantenservice, meteen antwoord op mijn vragen en toen een paar toch niet goed paste ook heel snel mijn geld terug.

Perfect geholpen kon niet beter

Staat al aangegeven

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.