Alles erg prettig geregeld

Alles was makkelijk maar vooral goed geregeld

Top,zeer goede service!

Zeer snelle en perfect verpakte levering,zag er goed uit

snelle bezorging en goed verpakt

Goede keuze in Mephisto schoenen

Ervaren en deskundige verkoopster. In een mum van tijd had ik twee paar Mephisto's gekocht in de juiste maat. En een lekker bakje koffie toe.

Zeer goede, vriendelijke, ervaren verkoopsters.

Ik wordt altijd super geholpen bij van Schijndel. Het is de enige schoenhandel waar ik mijn schoenen koop. Erg blij mee!

Als steeds, snel, zorgvuldig, heel mooie schoenen, dank jullie wel

Goed geholpen

Was met mijn moeder van 92. Vriendelijk, adequaat en geduldig geholpen .

Zeer professioneel !! En prettige winkel mooie schoenen.

Zeer prettig

Sinds jaren draag ik de romica pantoffels . Dacht ze nergens te kunnen vinden of kopen. Totdat ik via internet uw adres vond. Alles liep als een zonnetje. De verzending en de pantoffels . Hartelijk dank!

Supergoede service

De schoenen waren niet wat ik nodig had. Maar wordt zeer goed geholpen met het zoeken naar schoenen die voldoen. Heb last van hielspoor. Dus fijn dat er meegedacht wordt. Karin

Perfect!!

Al jarenlang bij Gonnie voor schoenen voor mijn dochter en ikzelf ook. En nog vroeger voor al mijn andere 4 kinderen.

Heel goede begeleiding en advies

prettige verkoopsters, kundig en geduldig met goed advies

Deskundig personeel.

Ik kreeg goed advies over de juiste pasvorm van mijn gekochte schoenen.

Deskundig, eerlijk en nog aardig ook.

Een leuke schoen, maar net iets te groot werd niet alleen afgeraden, maar wilde men ook niet aan mij verkopen. Ik word altijd deskundig geholpen, niet om te verkopen, maar om te helpen bij de juiste schoenkeuze.

Ervaren personeel, heel fijn geholpen!!

Aangezien ik zelf 20 jaar in een vergelijkbare schoenenzaak heb gewerkt, ervaar ik nu de andere kant, namelijk als klant. Ruime winkel, veel keus, ervaren personeel. Ik houd niet van leeftijdsdiscriminatie, maar personeel in een hogere leeftijdscategorie heeft meer levenservaring en straalt zelfvertrouwen uit, hetgeen belangrijk is voor de verkoop in dit segment schoenen.

Fantastisch bedrijf

Service zeer goed Collectie schoenen uitstekend Winkel een genot

Vakkundig en vriendelijk geholpen

De verkoopster had alle tijd om ons te helpen. Begreep snel wat wij wilden, maar kwam met haar grote vakkennis ook met goede ideeën.

We zijn fantastisch geholpen gisteren,

mijn man en ik gingen uiterst tevreden naar huis. We troffen een zeer deskundige en aardige verkoopster met eindeloos geduld. Top!!

Prettige ervaring.

Mooie winkel met heel veel keuze aan schoenen. Prettig personeel en een prettige behandeling.

Prachtige winkel met zeer vriendelijk en professioneel personeel

Even schoenen kopen werd een belevenis toen ik de zaak binnen kwam. Mooie verlichting, overzichtelijke opstelling van schoenen e.d. Na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt werd er eerst kritisch naar mijn maat gekeken en al snel werden schoenen gehaald en nog eens gehaald. Geen moeite was te veel. Uiteindelijk vertrok ik zeer tevreden met 3 paar schoenen en een paar pantoffels.

Zeer vriendelijk en vooral ook vakkundig geholpen!

Zeer positief

De medewerkers zijn zeer klantgericht en geduldig en geven deskundig advies.

Snelle service, duidelijke mails. Gewoon top

Prima geholpen. Grote collectie

Ik had een zeer prettige verkoopster, die werkelijk van alles liet zien en goed advies gaf.

Goed advies en service. Mooie collectie

Zeer vriendelijke en kundig personeel.

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.