Buitengewoon goed

Men heeft een eindeloos geduld met klanten, echt top!

Ik ben vakkundig geholpen

De grote sortering aan het type schoenen welke ik zocht bracht mij naar de Schoutenstraat. De verkoopster nam er alle tijd en geduld voor om tot de perfecte schoenen te komen na er vele tevoorschijn te hebben gehaald om te passen en te wikken en wegen. Verder staan alle schoenen mooi uitgestald in uw lichte ruime zaak.

Geweldige schoenenwinkel met deskundig personeel.

Wandelschoenen voor mijn man besteld. Volgende dag al binnen. En gelijk s"middags op gehaald.

een winkel waar je prettig geholpen wordt

men weet waar ze over praten en geven een deskundig advies

Vakkundig

Prettige, vakkundige en vriendelijke medewerkers. Hele mooie en fijne schoenen gekocht. Het was weer een beleving.

HEEL PRETTIG GEHOLPEN!

Doordat ik neuro-pathie heb gekregen had ik bredere schoenen nodig dan dat ik normaal had. Fantastisch geholpen door Sylvia, niets was haar teveel om nog een ander paar te pakken voor ons, en even laten voelen of die beter of anders zaten. Dit is mijn goede ervaring met van Schijndel schoenen. Fam.Jansen Hilversum.

Zeer goed met geduld en kennis van zaken geholpen

Zie boven

Deskundig, geduldige hulp en aandacht

Heel goed geholpen

De verkoopster deed haar best te begrijpen waar mijn belangstelling naar ging. Nam de tijd om mij aan de gewenste schoenen te helpen. Zeer vriendelijk.

Deskundig en geduldig geadviseerd

Met veel geduld en kennis van zaken geadviseerd. Geweldige verkoopster.

Prima geholpen en geadviseerd.

Mij werd geadviseerd jullie schoenen zaak te bezoeken voor mijn “probleemvoeten”. Ik ben goed geslaagd en prettig geholpen . Het is dus een goede keus geweest.

Fantastisch service

Eerste keer geweest werden allebei heel goed geholpen …. Prima service …. Mooie schoenen … lopen en zitten heel goed

Kennis, klantvriendelijk en ruime keuze!

Zeer prettig en blij met de 2 paar schoenen die ik gekocht heb! Ze zitten top.

Reuze klantvriendelijk en aardig

Uiterst vriendelijk en geduldig geholpen.

Is redelijk goed

Is redelijk goed

Heel prettig en professioneel!

Fijne winkel met prettige verkopers! Er wordt advies gegeven, persoonlijke aandacht waarin alle tijd genomen wordt. En ook belangrijk, ik heb een paar goed zittende schoenen en sandalen kunnen vinden.

Met plezier en vertrouwen schoenen kopen

Van Schijndel is de enige schoenenwinkel waar ik goed kan slagen. Dat ligt zowel aan de goede merken die ze verkopen maar zeker ook aan het deskundig advies van de verkoopsters. Ik ga er altijd met plezier naar toe en in het vertrouwen dat ik de schoenen die ik daar koop ga dragen en niet als een miskoop achter in de kast zet

kennis van zaken over voeten en schoenen

vriendelijke service, kennis van zaken over juiste schoenen voor mijn voeten.

Klant vriendelijk

Je wordt hier nog persoonlijk geholpen.

zeer vakkundig en behulpzaam

vakkundige begeleiding

vakkundige begeleiding

Als klant word je deskundig en vriendelijk geholpen

De klant wordt uitstekend geholpen!

Fijne zaak met kwaliteitschoenen en bekwaam en vriendelijke verkopers

Al jaren komen wij in deze winkel. Altijd perfect, deskundig en eerlijk advies van de verkopers. De schoenen zijn van zeer goede kwaliteit. Ook een zeer fijne winkel mocht je wat moeilijkere voeten hebben. Ik ben van plan hier nog vele jaren te komen! Bedankt voor alle goede adviezen, de mooie schoenen en de prettige gesprekken!

Schoutenstraat 14

1211 BM Hilversum

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.