Heel prettig en professioneel!

Fijne winkel met prettige verkopers! Er wordt advies gegeven, persoonlijke aandacht waarin alle tijd genomen wordt. En ook belangrijk, ik heb een paar goed zittende schoenen en sandalen kunnen vinden.

Met plezier en vertrouwen schoenen kopen

Van Schijndel is de enige schoenenwinkel waar ik goed kan slagen. Dat ligt zowel aan de goede merken die ze verkopen maar zeker ook aan het deskundig advies van de verkoopsters. Ik ga er altijd met plezier naar toe en in het vertrouwen dat ik de schoenen die ik daar koop ga dragen en niet als een miskoop achter in de kast zet

kennis van zaken over voeten en schoenen

vriendelijke service, kennis van zaken over juiste schoenen voor mijn voeten.

Klant vriendelijk

Je wordt hier nog persoonlijk geholpen.

zeer vakkundig en behulpzaam

vakkundige begeleiding

vakkundige begeleiding

Als klant word je deskundig en vriendelijk geholpen

De klant wordt uitstekend geholpen!

Fijne zaak met kwaliteitschoenen en bekwaam en vriendelijke verkopers

Al jaren komen wij in deze winkel. Altijd perfect, deskundig en eerlijk advies van de verkopers. De schoenen zijn van zeer goede kwaliteit. Ook een zeer fijne winkel mocht je wat moeilijkere voeten hebben. Ik ben van plan hier nog vele jaren te komen! Bedankt voor alle goede adviezen, de mooie schoenen en de prettige gesprekken!

Prettige sfeer en service

Goede voorlichting en mooie merkschoenen.

Prima advies

zie boven heel goed geholpen

Goed advies gekregen.

Heel vakkundig geholpen.

De medewerkers nemen echt de tijd voor je. En halen werkelijk alles uit de kast om schoenen te vinden die goed bij je voeten passen.

Werden zeer prettig geholpen.

Goed advies.

Wat een service.

Wie schoenen koopt bij van Schijndel met of zonder strik en advies op maat gegeven dit blijft ons bij leven!

Prima geholpen en fijne schoenen gekocht.

De verkoopster die ons hielp, was vriendelijk en heel professioneel en dat geeft vertrouwen.

De service. Van Schijndel denkt vanuit de klant.

ik had heel dure schoenen gekocht. Heel mooie. In de winkel pasten ze perfect. Thuis niet. Thuis deden ze pijn. Heel veel pijn. Een telefoontje naar Van Schijndel, één bezoekje, en het leed was voorbij. Ik kreeg nieuwe schoenen, maat groter, extra busje beschermingslak omdat de prijs van de nieuwe schoenen iets lager was, maar toch. Echt top. Ik heb het ook aan al mijn vriendinnen verteld.

Persoonlijke service

Kennis, goed advies, luisterend, traditionele manier om te helpen. Je loopt weg wel.met dure schoenen, maar die gaan jiet in de kast blijven zitten.

Prima geholpen en fijn geslaagd

Zie hierboven

Zeer kundige en vriendelijke medewerkers plús ruime keus breedtematen!!

Wat een verademing deze winkel(medewerkers)!! Uitstekend en vriendelijk geholpen. De (onverwacht) grote keuze aan moderne (!!!) breedtematen schoenen zorgde ervoor dat ik met vier paar de winkel verliet.

Prima betrokken geholpen!!

Precies geholpen zoals ik wil. Een plezierige verkoopster die weet waar ze het over heeft met een grote dosis aan serviceverlening! Ik kom weer terug.

Niets was teveel, dachten mee! Kregen wat te drinken aangeboden! Goed personeel met aandacht voor de klant!

gewoon heel goed

Het fijne van het personeel is dan men goed naar wensen, vragen en problemen van klant luistert en vervolgens toch met een goede oplossing komt.

Kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Alvorens van Schijndel te bezoeken, ontving ik een overzicht van de schoenen die op voorraad waren in mijn maat en breedte. Goede service.

Bedrijfsgegevens

Schoutenstraat 14

1211 BM Hilversum

035 624 5776

[email protected]

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.