Specialistische behandeling!!!!

Alleen de schoenen die ik bij jullie koop met mijn neuropathie voet, zijn pijnloos. Geen tutten schoenen, als je dat niet wil. Medewerksters die met hart en ziel voor jou de allerbeste schoenen zullen adviseren!

Super schoenwinkel, vooral ook voor mijn moeilijke voeten!!

Bij deze schoenwinkel vind u altijd wel een passend paar schoenen! Goed advies, blij naar huis!

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen. Men heeft mij goed van advies gediend, bij mijn moeilijke voeten.

goed geholpen

Snel en deskundig Veel op voorraad!

Een kennismaking die de moeite waard is geworden.

In Amsterdam is de een na de andere schoenen speciaalzaak voor moeilijke voeten gesloten Nooy in de Zeilstraat een jaar geleden. Opzoek naar Durea schoenen ben ik naar Van Schijndel getogen. (OV reisje + rollator) Grote collectie (m.n. Durea), kennis van zaken en vriendelijkheid van de dames, ruime lichte zaak: pluspunten. Wel raakte k wat verward en koos voor de verkeerde Durea. Ruilen verliep vlekkeloos: ik liet mij overhalen (zachter leer) en stapte over op Solidus. Met succes.

Kwaliteit in alles

De kwaliteit is bij Van Schijndel op alle vlakken terug te vinden.

Geweldig assortiment en fijne bediening

Ondanks de drukte werd ruim de tijd genomen. Wat fijn is. Goed advies en hele mooie schoenen. Hier kusje slagen met brede voeten!

Fantastische winkel

Goede adviezen, goede service, kortom zeer tevreden

Vriendelijk en deskundige hulp gehad

Zeer vriendelijke dame heeft ons beiden zeer goed , geduldig en ruime keuze laten zien waardoor wij beiden zeer goed geslaagd zijn

zeer goed en kundig

prima zaak met goed gekwalificeerd personeel ,zeer klantvriendelijk, met uitstekend assortiment divers schoeisel.

Kundig personeel, goede schoenen

Met eisenlijstje van de orthopedisch schoenmaker schoenen voor en met mijn moeder (86) gaan kopen. Vriendelijk geholpen. 2 paar geschikte schoenen gevonden. En ik wordt nog gebeld als ze ook geschikte slippers voor haar krijgen.

Weer goed geholpen

Met mijn E maat is het niet altijd makkelijk om de juiste schoen te vinden. Maar ik ben weer geslaagd voor (2) paar schoenen. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Goed advies, mooie collectie en prima service

Bij Van Schijndel ben je aan het juiste adres als je op zoek ben naar net dat ietsje meer. De collectie is heel breed, ze verkopen uitsluitend schoenen van goede kwaliteit en er wordt goed met je meegedacht. Ook wordt er rustig de tijd genomen om je op een goede manier te adviseren. De verkopers hebben kennis van zaken en zijn servicegericht. We kunnen de winkel iedereen aanraden.

Prima geholpen

De verkoopster heeft heel veel moeite gedaan om een goed zittend paar te vinden

Weer geweldig !!

Een buitengewoon goede en prettige verkoopster, veel keuzemogelijkheden, fijne ambiance en… heel goed geslaagd!!

Prima advies gehad, veel beter dan bij de podotherapeut....

Prima geholpen.

De vriendelijke dame die mij geholpen heeft heb ik bedankt voor haar geduld.

Heel goed geholpen deze keer met de keuze van schoenen voor mijn (moeilijke) voeten. Eerlijke adviezen en deskundig. Dit in tegenstelling tot vorige keer toen een manlijke medewerker me geholpen heeft met de keuze en ik op die schoenen (nog steeds) niet echt goed loop... Dus aanbevelen in t algemeen durf ik niet....

tevreden

Voor de tweede keer geweest, en weer heel goed geholpen. Ik ben heel tevreden

Meestal fijn

Vind de ene verkoopster fijner dan de andere ....

Klantgericht, vriendelijk

Een zaak waar de klant vriendelijk benaderd wordt. Hoe de schoenen zitten kan wat professioneler. De breedte, lengte en aansluiting bij hiel goed bekijken

Uitstekend advies, goede collectie, vriendelijk en geduldig.

Koop al jaren alleen bij van Schijnel schoenen wegens collectie en het personeel.

Ik ben super goed geholp

Vriendelijke ontvangst, zeer behulpzaam, vakkundig advies. Men neemt echt de tijd voor je én de koffie was heerlijk!

Eindelijk de juiste laarsjes!

Heel lang gezocht naar goed passende laarsjes. Gelukkig bij Van Schijndel Schoenen mooie Durea laarsjes gevonden met de juiste wijdte voor mijn voet.

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.