Deskundige verkopers

De deskundige verkopers hebben alle tijd en aandacht voor hun klanten bij het uitkiezen en passen van schoenen voor de niet doorsnee voeten.

Uitstekende dienstverlening

Ik kwam binnen om een nieuw paar schoenen. Ben zeer voorkomend geholpen. Heel prettige ervaring

Zeer goed en deskundig advies en ook nog mooie schoenen.

Ik had een vrij specifieke vraag en ben zeer deskundig en goed geholpen. Bovendien was de verkoopster erg aardig en heel prettig in de omgang. Ik ben goed geslaagd met mooie schoenen. Ik weet vanaf nu waar ik terecht kan en kom zeker terug.

Mijn maat schoenen waren niet op voorraad in Hilversum. Werden door een ander filiaal per post zeer snel geleverd.

Deskundig en zorgzaam met humor

Prettig en deskundig geholpen bij het zoeken naar bredere, functionele en toch fraaie schoenen

Geven aandacht en goed advies

Het personeel verdiept zich in mijn reumatische voeten, besteden tijd en aandacht eraan, ik voel me gezien met mijn probleem.

Goed advies en zeer deskundig

Uitstekende service.

Heel prettig dat de verkoopster meedenkt met de keuze van de schoenen voor mijn moeilijke voeten.

Goede schoenen en goede service

Er wordt met je meegedacht, ook wanneer het eigenlijk niet waa wat je bedoelde, pakt het verrassend goed uit

deskundig

werd zeer goed geholpen met schoenen voor mijn moeilijke voeten

Prima geholpen door de verkoopster

Leuke en mooie zaak

ik ben redelijk tevreden

positief vond ik de rustige, geduldige en deskundige behandeling wat minder vond ik dat er niet veel keuze is laten zien

Ik ben weer zó blij met mijn XSensibles, wat zijn het toch een geweldige schoenen! Heb er London op doorkruist, ging perfect, geen pijn en ook steeds warme voeten, nooit meer anders! Goed geholpen bij van Schijndel.

Super fijne winkel met deskundige medewerkers

Ik kom al heel veel jaren bij Van Schijndel. Een super fijne winkel met eerlijk advies door deskundige medewerkers. De eigenaresse is een super vriendelijke dame waar we altijd gezellig mee praten onder het genot van het passen van schoenen. :-) Qua schoenen is er voor ieder wat wils en ook al heb je lastige voeten of een afwijkende maat, bij Van Schijndel slaag je altijd! Ik hoop er nog jaren te kunnen komen! Bedankt!

Vakkundig advies

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Maak je in deze tijd niet meer vaak mee.

Heel erg blij met mijn schoenen

Goed advies op een prettige manier.

Het is voor mij prettig, dat uw medewerker mij goed adviseert met verschillende maten van schoenen ( pasvorm ), maar u kan aan mij bekijken, of mijn voeten alles in orde zijn. ( bijv. Mijn tenen kunnen artrose, of kromme tenen Dat heeft u toen niet gekeken naar mijn voeten... elke jaar kunnen alle bejaarden ouder geworden met hun voeten.

Goede service, alle tijd en aandacht voor de klant.

Met kennis van zaken word je geholpen

Er is grote variatie in schoenmerken . Durea is mijn favoriet. Er wordt meegedacht, welk merk voor mij het beste is. Vriendelijke medewerkers, tevreden klant.

De verkoopster was kundig, gaf informatie bij de verschillende schoenen en ze nam ook ruim de tijd.

Goede schoenen, goed advies

Fijne winkel met een ruime keuze aan schoenen. Ook voor mensen met voetproblemen, is er zeker iets te vinden.

Grote collectie aardige mensen

Grote collectie mooie schoenen en sloffen niet alleen maar oude dametjes met moeilijke voeten schoenen. Maar ook voor moeilijke voeten een leuke schoen. Er wordt de tijd genomen en ze denken mee. Heel fijn.

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment waar je voor iedere voet slaagt

Snel en kundig geholpen Zeer gastvrij Veel breedtematen en uitgebreid assortiment

Altijd prima geholpen!

Vakm been met kijk op voet problemen en kennis over hun schoenen ( merken).

Geweldig geholpen.

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.