Prettige sfeer en service

Goede voorlichting en mooie merkschoenen.

Prima advies

zie boven heel goed geholpen

Goed advies gekregen.

Heel vakkundig geholpen.

De medewerkers nemen echt de tijd voor je. En halen werkelijk alles uit de kast om schoenen te vinden die goed bij je voeten passen.

Werden zeer prettig geholpen.

Goed advies.

Wat een service.

Wie schoenen koopt bij van Schijndel met of zonder strik en advies op maat gegeven dit blijft ons bij leven!

Prima geholpen en fijne schoenen gekocht.

De verkoopster die ons hielp, was vriendelijk en heel professioneel en dat geeft vertrouwen.

De service. Van Schijndel denkt vanuit de klant.

ik had heel dure schoenen gekocht. Heel mooie. In de winkel pasten ze perfect. Thuis niet. Thuis deden ze pijn. Heel veel pijn. Een telefoontje naar Van Schijndel, één bezoekje, en het leed was voorbij. Ik kreeg nieuwe schoenen, maat groter, extra busje beschermingslak omdat de prijs van de nieuwe schoenen iets lager was, maar toch. Echt top. Ik heb het ook aan al mijn vriendinnen verteld.

Persoonlijke service

Kennis, goed advies, luisterend, traditionele manier om te helpen. Je loopt weg wel.met dure schoenen, maar die gaan jiet in de kast blijven zitten.

Prima geholpen en fijn geslaagd

Zie hierboven

Zeer kundige en vriendelijke medewerkers plús ruime keus breedtematen!!

Wat een verademing deze winkel(medewerkers)!! Uitstekend en vriendelijk geholpen. De (onverwacht) grote keuze aan moderne (!!!) breedtematen schoenen zorgde ervoor dat ik met vier paar de winkel verliet.

Prima betrokken geholpen!!

Precies geholpen zoals ik wil. Een plezierige verkoopster die weet waar ze het over heeft met een grote dosis aan serviceverlening! Ik kom weer terug.

Niets was teveel, dachten mee! Kregen wat te drinken aangeboden! Goed personeel met aandacht voor de klant!

gewoon heel goed

Het fijne van het personeel is dan men goed naar wensen, vragen en problemen van klant luistert en vervolgens toch met een goede oplossing komt.

Kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Alvorens van Schijndel te bezoeken, ontving ik een overzicht van de schoenen die op voorraad waren in mijn maat en breedte. Goede service.

Super vriendelijk en kundig!

Super lieve Dames, die je altijd met zoveel kunde helpen. niks is teveel en weten wat ze je moeten verkopen. Ik en mijn zus worden erg blij van deze winkel.

Goed geholpen,goed advies

Mooie winkel,vriendelijk personeel.Als ik zit te wachten meteen koffie aangeboden. Er wordt goed geluisterd naar wat ik wil en dan verschillende opties aangeboden.

Super geholpen door vakkundig personeel!!

Mijn man en ik kwamen hier voor het eerst. Ivm hallux valgus ben ik naar deze winkel verwezen. En terecht! Wat een geweldige winkel! Veel kennis en keuze. Eerst werdt er een voetscan gemaakt om te bepalen wat mijn maat is. Vervolgens mocht ik laten zien wat ik graag zou willen. Tijdens een kop koffie werd er van alles gepakt om te passen. Er wordt goed mee gedacht en ze nemen alle tijd om een goed paar passende schoenen te vinden. Geweldig! Zowel mijn man als ik zijn geslaagd voor schoenen en slippers. Voor ons nooit geen andere schoenenwinkel meet! Wij rijden er de volgende keer weer speciaal naartoe. Echt een aanrader!!

Buiten aardig, professioneel ook nog rustig bij de keuze maken Vande schoenen.

Buiten aardig, professioneel ook nog rustig bij de keuze maken van de schoenen.

Deskundig advies, groot assortiment.

Fijne winkel waar je heel deskundig wordt geholpen. Het assortiment is groot en divers. Ik rij er graag van ver naar toe.

vriendelijk en deskundig

Met moeilijke voeten is het altijd lastig om echt goede schoenen te vinden. De collectie is groot. De medewerker luistert goed en komt daarna met de juiste schoenen. Ik heb zelfs keuze.

geweldig

service top!

Superfijne winkel

Ik kom al jaren bij hun, mooie schoenen, zeer goed advies krijg je, er werken mensen die echt verstand van voeten en schoenen hebben. Punten sparen is een leuke bijkomstigheid, kopje koffie heerlijk. Heel belangrijk, vriendelijk personeel, ik hoop er nog jaren te komen. Mooie collectie schoenen

Super service als vanouds!

Ben al meer dan 40 jaar een heel tevreden klant.

Fijne winkel

Aardige behulpzame verkoopsters niets is teveel. Ze moeten toch steeds de trap op en af om schoenen te halen. Er is veel keus in alle soorten . ook voor steun zolen.

Schoutenstraat 14

1211 BM Hilversum

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.