zeer goede schoenenwinkel

Een schoenenwinkel met een ouderwetse service. Men probeert het de klant echt naar de zin te maken, en er wordt goed gelet op het draagcomfort van de klant.

Veel begrip voor probleem voeten van het personeel

Heel tevreden met de paar schoenen die ik deze keer online besteld en gekocht heb! Alles verliep op!

Hou mijn ervaring kort maar krachtig. Zie mijn reactie in 1 zin hierboven geschreven!

Heel goed geholpen

Voor het eerst bij Van Schijndel geweest. Een hele vriendelijke medewerker. Kom daar zeker weer terug.

Zeer fijne bediening.

Met mijn moeilijke voeten lukt het altijd om bij van Schijndel een paar goed zittende schoenen/hoge schoenen te vinden. Het personeel is ter zake kundig en zoeken in hun collectie net zolang tot “mijn schoenen “ gevonden zijn. Ik ga er nooit weg met schoenen die niet goed passen, omdat er omzet gedraaid moet worden.

Uitgebreide keuze en deskundig advies

Bij Van Schijndel word je als klant zeer deskundig en persoonlijk geholpen. Er is een zeer uitgebreide collectie schoenen, je zou zeggen: hier móét je wel slagen. Wil je gewoon even rondkijken? Dan laat men je lekker je eigen gang gaan.

Service

Veel aandacht en verstand van zaken.

De klant is Koning.

Een zeer betrokken verkoop medewerkster die haar vak 100 procent verstaat. Haalt alles uit de kast om de klant de juiste schoen te verkopen. Chapeau!

fijn geholpen

er is erg zijn best gedaan om de goede schoenen te vinden. Later geen probleem toen ik ze terug bracht en als het nog niet goed zou zijn TERUGKOMEN.

Top service!!

Wat een ervaring aan kennis en geduld. Heel fijn en een prachtig paar schoenen. Daar kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren. Ik heb mijn winkel gevonden.

Altijd weer blij met deskundige verkoopster..!!

Ben zo gehecht aan mijn Verhulst schoenen dat ik het liefst een 2e paar wilde hebben...; maar hoorde in de winkel dat dit merk is gestopt met schoenenfabricage : wat een gemis!!

ruim assortiment en prima service

Niet alleen heeft men hier de beste schoenmerken in huis, maar ook een ruime sortering. Vriendelijk en geduldige medewerkers die als het nodig is de tijd nemen voor goede service.

Positief

Prettige deskundige bediening Ruim assortiment. Goede presentatie Mooie winkel Spaar systeem wordt gewaardeerd.

Zeer klantvriendelijk, goede service!

Vriendelijke benadering en goed geholpen

Overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je. Een bezoek zeker waard.

Deskundig en vriendelijk personeel.

Gedurende de afgelopen jaren steeds naar tevredenheid geslaagd.

Geweldige vakmensen die je helpen.

Altijd zijn de mensen die je helpen kundig, vriendelijk en ze hebben heel veel geduld.

Heerlijke winkel.

Als je hier niet slaagt, slaag je nergens.

Relaxed geholpen en goed geadviseerd!

Fijne zaak ze nemen alle tijd en niks is te veel. Ik kom er graag.

Nemen de tijd en goed advies

Mooie collectie

Goed geholpen.

Goed geholpen Ruime keus.

Prima winkel, deskundig personeel, fijne schoenen!

Gewoon top!

Zeer goed geholpen.

Geholpen door een deskundige verkoopster, die mijn problemen begreep.

Top schoenenwinkel!!

Ik slaag hier altijd. En hele fijne behulpzame medewerkers/sters.

Geweldig assortiment deskundig personeel

Altijd een prettige winkel

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.