Fijne winkel

Zeer goede verkoopsters die aandacht besteed aan de klant

Warme sloffen voor mijn smalle voeten

Op zoek naar sloffen voor aan mijn smalle voeten hielp de verkoopster van Van Schijndel mij rustig en kundig. Ze wist precies welke modellen smal uitvielen. Er was genoeg keuze! Dus blij met mijn hippe warme sloffen waar ik ook even mee naar de schuur kan lopen. Precies wat ik zocht. Dank!!

Mijn man en ik zijn met heel veel geduld geholpen en dat is prettig als je geen makkelijke voeten hebt.

Ongekend in deze tijd in bijna alle schoenenwinkels

Geweldig geholpen, er wordt echt naar je voeten gekeken en “gevoeld” Of de schoen goed zit. De verkoopster nam de tijd en gaf mij de gelegenheid een keuze te maken. Durea schoenen gekocht. Heel enthousiast, heb ze de hele dag aan.

Vakkundig en heel erg toegewijd. Niets is teveel.

Zeer nauwkeurig geholpen door mevrouw Ketelaar. Alle aandacht en tijd heeft ze genomen om goede schoenen voor mijn echtgenoot uit te zoeken!

Snel verzonden

Vanwege mijn uitgekozen specifieke Durea model schoenen online besteld. Binnen 3 dagen in huis. Top!

prima geholpen

prima geholpen bij de keuze van de schienen

Goede service.

Goede service door mensen, die verstand hebben van voeten en schoenen.

Prachtige winkel met behulpzaam personeel!

Voor mijn moeder zochten wij schoenen, haar klachten uitgelegd waar goed naar geluisterd werd. Hierdoor is ze goed geslaagd en met een mooi paar schoenen de deur uit gegaan die nu dagelijks gedragen worden omdat haar de juiste schoenen zijn geadviseerd.

Ervaren verkoopsters

Verstand v zaken welk voetprobleem watvoor schoen nodig is. Prachtige schoenen . Enige jammer is dat ik nooit zelf uit kan kiezen . schoenen komen van beneden verkoopster kiest ze uit na wat je aangeeft wat je zoekt.

Vriendelijke, deskundige mensen.

Ik heb 2 paarschoenen gekocht, werd goed en vriendelijk geholpen. En ik werd goed geadviseerd.

Prima schoenen ; vakkundig personeel

Zie boven

Gewoon geweldig

Voor ons allebei weer super geholpen

Wij worden altijd goed geholpen en geadviseerd

Omdat ik met voetproblemen kamp, is deze winkel met Xsensible schoenen een uitkomst voor mij

Mooie winkel, veel fantastisch aanbod

Verstand van zaken en vriendelijk personeel.

Betere hulp bij schoenen kopen kun je niet krijgen!

Dé schoenenwinkel voor mij! -Enorm assortiment voor iedereen. -Mijn eigen zooltjes passen in alle schoenen. -Extra brede en smalle schoenen. -Zeer deskundig personeel en oh wat een geduld! -Schoenen kopen is hier weer leuk, ook als je geen ‘standaard’ voet hebt. -Parkeergarage is om de hoek

Kwaliteit, vakmanschap, ervaring

Tevreden!

Vriendelijk en professioneel geholpen

Twee keer met precies de goede schoenen naar boven komen,een sportief en een net stel waar ik met steunzolen heerlijk mee kan lopen. Heel blij.

Klantvriendelijk

Zee vriendelijke verkoopster met veel geduld en oprecht

Niets te veel

Altijd als ik hier kom om schoenen te kopen ga ik met een tevreden gevoel weer naar huis . De schoenen die ik hier koop draag ik ook en staan niet in de kast te verstoffen omdat ze uiteindelijk toch niet goed zitten.

Ik slaag altijd

Vriendelijk en deskundig personeel Groot assortiment

Top, zie hoer onder.

Top, professioneel, vriendelijk en beslist Geduldig.

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk

Kom graan bij Van Schijndel! Ook m’n moeder uit Vlaardingen koopt haar schoenen bij U! Mag ik in het bijzonder Lianne noemen! Zeer deskundig! Onvermoeibaar en vriendelijk! TOP

Erg goed geholpen

Verkoopster dacht mee. Nam alle tijd voor ons.

Schoutenstraat 14 1211 BM Hilversum

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.