Erg goed geholpen

Verkoopster dacht mee. Nam alle tijd voor ons.

Wat een geweldige service en goede schoenen!

Wat ontzettend fijn dat iemand echt de tijd nam om mijn voeten 'te meten' qua wijdte en vervolgens erg goed te helpen met het vinden van het type schoenen waar ik naar op zoek was!!

zeer goed en begrip vol geholpen

zeer prettig

Gelukkig zijn er nog fijne schoenen voor mensen met moeilijke voeten. En ze zien er ook nog leuk uit.

Deskundig en klant georienteerd personeel.

Mijn vrouw en ik kwamen binnen met een vaag gevoel dat er nieuwe schoenen nodig waren. Het personeel leidde ons naar een goede oplossing.

Geweldige service

Schoenen die we lang geleden gekocht hadden zijn zonder kosten opgerekt omdat er voet problemen waren ontstaan en de podoloog bredere schoenen aanraadde

De verkopers zijn zeer deskundig en betrokken bij het adviseren van èn meedenken met de klant om in overleg tot een uiteindelijk optimale schoenen-keuze te komen .

Ik word telefonisch geholpen en dat gaat fijn.

Ik woon in Amersfoort en durf niet meer zelfstandig naar Hilversum te rijden.

Goede kwaliteit schoenen en goede personeelsleden maar soms als het wat drukker is moet je opeens na

Soma als het wat t drukker is moet je opeens naar andere verkoper om af te rekenen lijkt net zo buit is binnen op naar de volgende ,ik vind dat de verkoper het hele.peoces moet afhandelen

Wij vinden het oprecht heel vervelend dat wanneer het druk is en u aan de kassa door een andere medewerk(st)er wordt geholpen dan de persoon die u geadviseerd heeft, u dit als onprettig ervaart. Standaard is het zo dat 1 medewerk(st)er een klant volledig helpt; dus incl. afrekenen. Zoals u al aangeeft gebeurt dit soms bij drukte niet. Dit komt omdat het onze ervaring is dat in een dergelijke situatie het beter is 1 persoon achter de kassa te hebben dan meerdere medewerk(st)ers. Dit heeft meerdere redenen. We proberen dit echt tot een minimum te beperken.

Goed advies en aanvoelen wat voor schoenen je wil kopen Ook later goede service bij je aankoop als er een probleem met je schoenen zijn

Prima geholpen

Aandacht voor de klant

Prima sortering en uitstekende zorg en hulp bij het uitzoeken

IK kom al zeker vijftig jaar als klant bij van Schijndel, net als mijn partner, ook mijn ouders kochten daar. Ik slaag daar altijd en kom dan steeds met comfortabele en leuke schoenen thuis. waar ik ook lang plezier van heb.

Eindelijk de juiste schoenen

Heel goed en vriendelijk geholpen. Zeer bekwaam.

Verkoopster oké, schoenen dit keer niet.

Ik heb op 27/05/23 een paar witte veterschoenen gekocht: 36 Durea 6263 685 9788 wit 7.5 H. Verkoopster Dikkie. Helaas heb ik geen geen plezier van de schoenen. Je zitten te strak en de hiel van mijn voet ging ook stuk. Ik ben naar een schoenmaker geweest en hij heeft met een hamer een paar klappen op de schoenhiel gegeven. Jammer genoeg heb ik de schoenen thuis niet ingelopen, wel buiten. Daarna was het niet meer mogelijk om de schoenen te ruilen. Ik ga nog een keer naar de schoenmaker en laat de schoenen oprekken. Het is de 1e keer dat ik niet tevreden bent over De Durea schoenen. Conclusie:

Prettig geholpen!

De tip van het sneakersokje over het inlegzooltje heen was geweldig! Nu kan ik een sandaaltje dragen met mijn zooltje er in en mijn voet blijft droog, heerlijk!

Fijne winkel waar je ook echt geholpen wordt

Enorme keus aan schoenen. Het fijnste vind ik de persoonlijke aandacht en de hulp die je krijgt bij zoeken en passen. Bijna ouderwets tegenwoordig. Ik vind het heerlijk en ik kom er graag.

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

goed geholpen, maar....

niet te weten van de actie 2 juli: 2e paar voor 1 euro! had mij 150 euro gescheeld! ben dus best duur uit met 2 paar schoenen voor 300 euro!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. De artikelen die u een week geleden gekocht heeft, komen beide niet voor in de selectie van artikelen die onderdeel zijn van de actie waarnaar u refereert. Mocht u door onze collega hierover geïnformeerd zijn dan excuses dat u niet goed / volledig geïnformeerd bent.

prima service

geduldig, luisteren en daarna met de goede schoenen komen top hoor.

Fijn geholpen.

Goed geadviseerd.

meedenkend, vriendelijk, ruime keuze

Fijn geholpen

Ruime keus, voor elk wat wils en een deskundige verkoopster.

Deskundig en vriendelijk

De adviezen die ze bij Van Schijndel geven over schoenen zijn gewoon goed. Ook zijn de medewerkers vriendelijk en hulpvaardig. Daar komt nog een ruim assortiment modieuze schoenen bij voor tal van voeten: smal, breed, moeilijk of gemiddeld. Echt een fijne schoenenzaak

Prettig

Fijn geholpen

het onderhoud na of tijdens de koop ter sprake brengen.

Ik koop suede schoenen mooi en naar mijn zin. Onderhoud van dit type schoen geen idee ,daar was ik helemaal niet mee bezig.(Stom van mij dus gaat het fout). Dat heeft Van Schijndel prima opgelost als service. Dank daarvoor. Met Rachel hebben jullie een lot uit de loterij als medewerkster. Als schoenen zaak in die vorm en vakmanschap zoals jullie die brengen, kom ik graag winkelen.

Schoutenstraat 14

1211 BM Hilversum

Over Van Schijndel Schoenen

Van Schijndel Schoenen is al sinds 1927 gevestigd in het centrum van Hilversum. Onze ruime collectie schoenen, met veel aandacht voor pasvorm, bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen heeft alles-onder-één-dak! Voor degenen die in onze geheel vernieuwde winkel komen voor wandelschoenen, warme pantoffels, trendy sneakers, elegante laarsjes of speciaal aangemeten schoenen tot zij die extra aandacht of behandeling willen voor hun voeten. Onze vriendelijke medewerkers kunnen samen met de voetspecialisten (pedicures, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker, oedeem therapeut) een vakkundig en passend advies aan u geven.