Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kwalitatief goede ladder gekocht voor een super prijs. Veel keuze.

Super kwaliteit en service

Ze hebben goede kwaliteit steiger en een goede en snelle service .

Pluspunten

Top service, scherpe prijzen.

Pluspunten

Hoge Kwaliteit geleverde producten. Snelle levering en correcte afhandeling via de chat en dat op zondag

Pluspunten

Behulpzaam en denkt mee met de klant. Ook als men niet tevreden is, in ons geval was er sprake van miscommunicatie waarbij niemand iets te verwijten viel, probeert men toch nog tot een goede oplossing te komen.

Mogelijk wat meer gerelateerde producten aan elkaar koppelen op de website, zodat een klant sneller kan zien wat bij het gekozen product past.

Pluspunten

Super prijs! Super materiaal! Snel geleverd!

Houden zo!

Pluspunten

Wordt zeer netjes geholpen. Men denkt met de klant mee. Over de zendingen wordt zeer goed gecommuniceerd en er is een snelle levering.

Pluspunten

Mooie winkel leuke mensen die nog weten wat service is. Prefect geholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Veel artikelen te koop

Ze moeten leren beter te communiceren met elkaar want de 1 maakt afspraken waarvan de ander zegt dit volstrekt niet kan en de klant vervolgens voor leugenaar wordt uitgemaakt ! Ik koop hier nooit meer!

Het spijt ons dat u ons verkeerd begrepen hebt en we hebben u zeker niet voor leugenaar uitgemaakt. U had ook erbij mogen zeggen dat wij op uw verzoek meteen de order hebben geannuleerd, dat u binnen 10 minuten een creditnota had en het geld weer op uw rekening had staan. Wij doen ons best om alle klanten tevreden te houden maar ook wij zijn mensen!!

Pluspunten

een geweldig goede service verlening, dat kom je niet meer elke dag tegen. vriendelijke mensen die niet alleen op geld uit zijn, maar een goede relatie met klanten belangrijk vinden. nogmaals, dankjewel voor jullie goede service

zo doorgaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil online een bestelling doen, maar wil eerst zien wat ik bestel dus heb om hulp gevraagd. Enige antwoord wat ik krijg is dat ik in de winkel kan komen kijken. Wat voor mij 8 uur fietsen is of 2,5u met het openbaar vervoer. Als ik meer informatie had gekregen had ik heel graag een bestelling gedaan, maar helaas.

Pluspunten

Vriendelijke en persoonlijke be- afhandeling. Goede service!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

geen

sneller reageren op Emails en juiste informatie doorgeven Als ik vraag of de zwarte bouwfolie licht doorlaat en u zegt dat het totaal geen licht doorlaat dan ga ik daarvan uit Maar het blijkt wel degelijk licht door te laten

Pluspunten

Ondanks dat de bestelling, buiten de schuld van VdsteenXXL, via de webshop tot twee keer toe fout ging heeft Marco het probleem fantastisch en naar 110% tevredenheid kostenloos opgelost. Ik beveel hen aan iedereen aan en ga er zeker naar terug als ik weer artikelen (op maat gemaaakt) nodig heb.

Geen enkele

Pluspunten

komt afspraken na en communiceert uitstekend over voorraad en levering.

Pluspunten

Zeer mooi hoe je proactief benadert wordt op de site via de chatfunctie. Hierdoor had ik snel de benodigde info om tot een bestelling over te gaan.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling.

Pluspunten

super vriendelijk en professioneel. Ook snelle after sales service met nauwkeurige opvolging

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles is keurig verlopen en snelle levering volgens afspraak

Pluspunten

Helaas verkeerd product geleverd gekregen, gelijk gebeld en uur later kregen we al een mail dat de nieuwe buiskoppeling onderweg is! Super fijne en vooral snelle service. Bedankt!

Pluspunten

Nadat bestelling al liep en betaald was werd ik gebeld dat aantal producten goedkoper waren geworden. Ze hebben een gedeelte terug gestort. TOP service, velen zullen het anders doen. Verder netjes en snel geleverd.

Geen idee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Top service.

Pluspunten

Perfecte service, aardige behulpzame bediening en goede site

geen