Prachtig zijden bloemstuk geleverd voor de opening van ons nieuwe pand. Goed gehoord wat de vraag was voor de vorm en kleur.

• Kwaliteit

Persoonlijke, zorgvuldige en liefdevolle verzorging van rouwwerken voor mijn moeder.

Persoonlijke zorgvuldige en liefdevolle verzorging van rouwwerken voor mijn moeder. Prachtige stukken gemaakt van de mooiste kleuren en bliemen. Hemels. In een woord top.

• Kwaliteit

Prima werk, betrokkenheid en nazorg.

Is niet goedkoop, maar valt wel in de categorie "Quality is remembered long after the price is forgotten".

Fantastische service!

Voor welke prijs altijd even veel moeite en service. En,niet te vergeten, de fiijne en vriendelijke bediening. Zeer tevreden!

Goede ervaring, vriendelijk personeel

Mooie boeketten en prima service !

Teleurgesteld

Een boeket van 20 euro besteld en werd donderdagavond 16/4 rond 21.00 uur bezorgd. Via mail netjes op de hoogte gehouden. Ondanks de goede zorgen was de bos helaas op maandag 20/4 niet meer om aan te zien. De blaadjes van de tulpen vielen al uit. Heel jammer. Had gehoopt er zeker een week van te kunnen genieten.

• Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit

Volgens afspraak bezorgd. Mooie bos, goede kwaliteit

• Personeel N.v.t.

Perfecte klantvriendelijkheid!

Ik had een rouwstuk laten opstellen en ben zo verschrikkelijk goed geholpen. Ivm het Corona virus kunnen we zelf niet bij de uitvaart aanwezig zijn en ook het stuk niet zien maar ze hebben foto’s gemaakt van het stuk en mij deze toegestuurd. Echt een geweldige zaak met perfect personeel.

Goede service, mooi boeket!

• Kwaliteit

Pluspunten

Mijn vraag op zaterdagmorgen was of op maandagmorgen een rouwboeket verzorgd kon worden. Dit is perfect tot stand gekomen. Waarbij meerdere bij de uitvaart aanwezigen hun complimenten uitspraken over het boeket.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wissink dé Sfeermakers is al twee generaties lang geliefd binnen onze familie. Deze bloemenzaak had voor de bloemen voor de bruiloft gezorgd van mijn zus 20 jaar geleden en dit jaar voor mij en mijn vrouw. Zij bieden bloemen aan van zeer hoge kwaliteit. Wij trouwden op een hele warme zonnige dag en desondanks bleven alle bloemen de hele dag prachtig en fris. Wij hadden nog ruim twee weken thuis kunnen nagenieten van de mooie bloemstukken. Wissink dé Sfeermakers is heel klantvriendelijk waar de wensen van de klant centraal worden gezet. De bloemenzaak dacht ook mee aan het maken van de bloemencomposities en de beste mogelijkheden binnen het bepaalde seizoensaanbod qua bloemen. Zij zijn op de hoogte van alle laatste trends in de bruiloft industrie, wat ons heeft geholpen om een prachtige biedermeier te maken. Ook als jullie geen vazen hebben, kunnen jullie deze hier in bruikleen krijgen. Wij hebben er bijvoorbeeld de vaasjes voor op de tafels en een schaal voor het autobloemstuk geleend. Wissink dé Sfeermakers bloemenzaak is heel flexibel. Zoals gevraagd, konden wij onze gehele bestelling al vroeg in de ochtend ophalen. Als jullie op zoek zijn naar de mooie bloemenstukken voor jullie bijzondere dag of andere gelegenheid, raden wij iedereen de prachtige bloemen van Wissink aan!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Arjan en Tatiana, Bedankt dat jullie de moeite wilde nemen om een review te geven op KiyOh. Fijn dat jullie zo tevreden zijn en dit zo mooi hebben verwoord in de toelichting. En bedankt voor de prachtige foto's die we mogen gebruiken. Ik geef de complimenten ook door aan Bianca en Ineke want zulk opdrachten zijn toch teamwork. Ik wens jullie het beste in de toekomst en we zullen elkaar best nog wel eens zien. Met vriendelijke groet, Rob Wissink

Pluspunten

Fantastisch geholpen door Rob en Bianca. Het was voor mij niet mogelijk om in de winkel een rouwboeket samen te stellen. Telefonisch met de hulp van voorbeelden op de website werd hier ruim de tijd voor genomen en het rouwboeket was boven verwachting en netjes afgeleverd.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Op het laatste moment een rouwstuk besteld voor een begrafenis via de webshop van Wissink de Sfeermakers. Het was geen probleem om het rouwstuk in zo'n korte tijd te maken. Door omstandigheden was de kerk waar het bloemstuk de dag voor de begrafenis afgeleverd zou worden gesloten. Wissink heeft toen zelf een alternatief voor de bezorging geregeld zodat het bloemstuk toch de volgende dag tijdig bij de begrafenis bij de kist lag. Dat is service en betrokkenheid. Het bloemstuk zelf was prachtig en exact zoals het voorbeeld in de webshop.

Ik heb niet voor ieder onderdeel een 10 gegeven omdat er dan niets meer verbeterd kan worden. Daarom een 9 en geen 10. Er zal vast wel iets zijn wat beter kan maar ik heb dat niet kunnen vinden. Voor wat betrouwbaarheid zeker een 10. Zie voor de reden de toelichting hieronder.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij Wissink kun je op ieder moment van elke dag binnenlopen voor de beste verse bloemen, mooiste planten en accessoires en vooral advies van het meest vakkundig personeel. Het personeel is allemaal even vriendelijk, men neemt voor iedere klant uitgebreid de tijd, of je nu een kleine of grote uitgave gaat doen, of met lege handen vertrekt, en is van alle markten thuis binnen het vakgebied. De winkel is sfeervol en netjes ingericht, alles is schoon en er is voor iedere gelegenheid ruim de keuze. Wij komen al tientallen jaren bij Wissink en zullen dit blijven doen! Zelfs nu ik zelf in Capelle ad IJssel woon ipv in Vlaardingen zelf. Wat overigens ook heel prettig is, is dat je via e-mail of telefoon hele bestellingen kunt regelen, en het bezorgdheid is bijzonder ruim!!

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

personeel neemt de tijd voor je en helpt bij je keuze, geeft advies

soms moet je lang wachten, omdat er weinig personeel is

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na het overlijden van onze moeder heeft Wissink zichzelf overtroffen. Een prachtig stuk op de kist en mooie boeketten op de diverse locaties. Wissink dacht mee, verleende topservice en deed niet moeilijk maar kwam met oplossingen.

Weet het niet.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Beste bloemenwinkel van Vlaardingen en erg vakkundig en lieve mensen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles werd netjes tot in de puntjes geregeld. Geen klachten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Luistert goed naar de wensen van de klanten, geeft goed advies en staat altijd voor de klanten klaar. Bloemen zijn lang houdbaar en winkel is goed bereikbaar, makkelijk parkeren.

Top zaak!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Optimale aandacht voor de klant. Gedegen vakkennis. Zeer service gericht.

Geen

Pluspunten

Goeie service, mee denkend, goeie kwaliteit bloemen. Zeker aan te bevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd een goed advies en men neemt de tijd om tot een mooi product te komen.

Vooral zo doorgaan