Nu al verschillende boekjes gemaakt. Erg leuk en een mooie herinnering voor de mensen die hem hebben mogen ontvangen. Maken is simpel en leuk om te doen. Na bestellen waren de boekjes ook snel in huis. Ik ben tevreden

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super!

Ging allemaal heel makkelijk

Het is heel makkelijk een receptenboekje samen te stellen. Wij hadden de vragen eruit gelaten; die vonden we niet relevant. Wat het nog leuker zou kunnen maken, is als je in plaats daarvan een persoonlijk bericht zou kunnen plaatsen voor de ontvanger. Nu bleef de helft van de pagina leeg. Super Service: Toen ik de bestelling had gemaild bleek dat het boekje voor ons te laat zou arriveren. Dat heb ik gemaild; vervolgens werd er een spoedbestelling van gemaakt, zonder extra kosten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel erg leuk!

Wat een geweldig boekje!

Super fijne software, makkelijk in gebruik en een fantastisch resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Mooi product.

Mooi product, makkelijk om mee te werken. Dus snel een mooi en goed eindresultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg enthousiast en blij mee

Super om te krijgen en heel makkelijk om te maken!

Ik heb een receptenboekje mogen ontvangen en heb er onlangs een gemaakt. Beide heel leuk! Het is heel gebruiksvriendelijk en het resultaat is mooi. Op een goede manier thuis bezorgd en leuk verpakt. Zeker tot een volgende keer!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Moet het nog geven!

Een ontzettend mooi en kwalitatief goed boekje!

Je wordt heel goed door het "programma" heengeleid, mijn complimenten!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Alleen maar positief

Geweldigg

Super duidelijke site, leuke stijlen en de kwaliteit van het receptenboek is nog mooie dan verwacht

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? De ontvanger was mega enthousiast, de makers vonden het superleuk

Mooi boekje, waardevol cadeau

Het maken van het boekje gaat heel soepel. Het eindresultaat is mooi. Een waardevol aandenken in dit geval voor m’n collega. Het is het geld zeker waard

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? De ontvanger vond het heel mooi.

Een leuk origineel kado vanuit het hele team

Een kado dat vanuit het team is aangeboden aan het kersverse bruidspaar. Een persoon in de lead om het boekje te ontwerpen, echter iedere collega moet zijn eigen persoonlijke draai eraan geven waardoor iedereen in het proces meegenomen wordt. Hierdoor is het ook een persoonlijk kado. Erg gemakkelijk om te ontwerpen en de kwaliteit is echt super! Wellicht schrikt de lange wachttijd (10 werkdagen) af om het zelf te proberen, maar dit is het zeker waard. Het resultaat was een schitterend boek dat een lach op het gezicht heeft getoverd van, niet alleen onze collega en haar man, maar ook van ons als collega's.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Ontzettend leuk en divers. Origineel en persoonlijk.

Mooie herinnering voor het bruidspaar

Zeer gebruiksvriendelijk concept met leuk eindresultaat. Snelle levering

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Zeer positief

Helder en overzichtelijk

kan bijna niet mis gaan. Perfect in orde!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? erg positief

Een mooi geschenk om te geven en makkelijk om te maken

Een mooi geschenk om te kunnen geven en samen te kunnen maken. Wij hebben hem tweetalig gebruikt, was erg leuk. Goed overzichtelijk Fijn dat het in meer talen kan. Alleen wel jammer dat de inleiding in de andere taal wordt aangepast, maar dat dit bij vragen/aanwijzingen verder in het boekje niet gebeurd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel leuk ontvangen door deelnemers

Super leuk cadeau met mooie smakelijke herinnering!

Makkelijk te maken door goede uitleg! Mooie kwaliteit, echt leuk om cadeau te geven. En super snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Ontzettend leuk!

Mega leuk cadeau!

Mooi boek, goede kwaliteit. Heel leuk dat er een pagina met vragen is en dan een pagina met een recept. Wij gaven het als cadeau voor het behalen van een doctoraat, erg leuk! Mijn enige punt van kritiek is dat je in kunt stellen dat de vragen in het Engels zijn, maar dat de standaard pagina's dan wel nog steeds in het Nederlands zijn. Ook staat er "ingrediënten" en "bereidingswijze" boven de recepten. Om deze reden zou ik dit cadeau denk ik niet snel nog eens aan iemand geven die geen Nederlands spreekt. Het lijkt me dat dit vrij eenvoudig opgelost kan worden?

Resultaat boven verwachting

Erg leuke manier om iets samen te stellen met een groep mensen. Werkt efficiënt. Snelle levering en erg enthousiast over het resultaat!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg enthousiast

Geweldig leuk cadeau

Voor afscheid van onze leidinggevende hebben we een receptenboekje gemaakt. Programma is zeer gebruikersvriendelijk en het resultaat ziet er super uit. Gaan we in de toekomst vaker gebruik van maken.

• Service

Super leuk en orgineel kado!

Ik ben erg tevreden over het resultaat van Mijn receptenboekje. De levering was snel en alles zag er goed verzorgd uit. Het is een ontzettend leuk kado om te geven en erg persoonlijk. Er zit wel een prijskaartje aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? enthousiast

Het boek zag er geweldig uit. Snelle service. Leuk dat er cadeauverpakking bij bezorgd werd. Degene voor wie het boek is, is er erg blij mee. Heel leuk concept.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Leuk om te maken. Behulpzame medewerkers. Wellicht wel een idee om meer tekens te kunnen toevoegen bij de werkwijze en iets meer keuze in de lettertypen.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg leuk

Ondersteunende tool, superleuk resultaat!

Prettige software om het boekje te maken. Zeker voor grote groepen ook handig om voorbeelden van uitnodigingsteksten te krijgen. Berichtgevingen t.a.v. vorderingen en het boekje keurig op tijd in huis. Helemaal tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enthousiaste leuke reacties

site zeer gebruikers vriendelijk, maken waar wat ze zggen

Jullie site is gebruikers vriendelijk. Kan aanpassingen maken in bijv de vragen. Gaat heel eenvoudig. Handig dat mensen een mail krijgen met link naar hun pagina. Ook dat aanvragen kan status kan checken, reminder mails kan sturen. en nadat was opgesturd kreeg ik snel het gemaakte boekje terug. Zelf 2 dagen eerder dan verwacht, altijd fijn ipv dat je zenuwachtig wordt omdat maar niet komt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? verrast, leuk

coronaproof cadeautje samen met het hele team

Omdat we vanwege corona geen feestje met het team konden doen en elkaar niet konden ontmoeten op kantoor en toch een leuk cadeautje voor onze manager die afscheid nam wilde organiseren. Dat werd receptenboek. Het programma is erg gebruikersvriendelijk, ook voor collega's die digibeet zijn. De coördinator kan goed volgen hoe ver iedereen is en kan mooie fotopagina's maken. Ook kan iedere collega iets persoonlijks vertellen over zichzelf en degene die voor wie het is. Ook kun je makkelijk foto's toevoegen en ook heb je de beschikking over leuke tekstballons en losse afbeeldingen van ingrediënten zodat je de boel kunt opleuken. Het resultaat is top en wordt thuisbezorgd bij degene voor wie het is.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? super enthousiast ontvangen

Zo leuk om online op deze manier een leuk boekje te maken

Hele fijne site om een leuk boekje te maken. Gemakkelijk omdat iedereen zijn/haar eigen pagina met een link krijgt gemaild. Het was erg leuk om te doen en een schot in de roos, want de ontvanger was er super blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Hele leuke reacties ontvangen.

Super persoonlijk cadeau!

Erg gemakkelijk om te maken, en zeer goede kwaliteit. Leuke vragen ook voorgeselecteerd! Jammer dat je niet een volledige preview kunt zien van jouw input gecombineerd met de stijl, dat is wellicht nog een tip zodat je precies weet hoe het er uit komt te zien. Prijs/kwaliteit: het voelt toch als veel geld voor een "simpel boekje", echter is de kwaliteit wel heel goed en kost zelf maken nu eenmaal veel tijd en moeite, zeker in deze periode waarin digitaal de overhand heeft om zaken te regelen.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Louter positief

Prachtig vormgegeven

Alles is er aan gedaan om het je zo makkelijk mogelijk te maken. Het is een geweldig cadeau wat ook nog leuk is ingepakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel goed