Ondersteunende tool, superleuk resultaat!

Prettige software om het boekje te maken. Zeker voor grote groepen ook handig om voorbeelden van uitnodigingsteksten te krijgen. Berichtgevingen t.a.v. vorderingen en het boekje keurig op tijd in huis. Helemaal tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enthousiaste leuke reacties

site zeer gebruikers vriendelijk, maken waar wat ze zggen

Jullie site is gebruikers vriendelijk. Kan aanpassingen maken in bijv de vragen. Gaat heel eenvoudig. Handig dat mensen een mail krijgen met link naar hun pagina. Ook dat aanvragen kan status kan checken, reminder mails kan sturen. en nadat was opgesturd kreeg ik snel het gemaakte boekje terug. Zelf 2 dagen eerder dan verwacht, altijd fijn ipv dat je zenuwachtig wordt omdat maar niet komt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? verrast, leuk

coronaproof cadeautje samen met het hele team

Omdat we vanwege corona geen feestje met het team konden doen en elkaar niet konden ontmoeten op kantoor en toch een leuk cadeautje voor onze manager die afscheid nam wilde organiseren. Dat werd receptenboek. Het programma is erg gebruikersvriendelijk, ook voor collega's die digibeet zijn. De coördinator kan goed volgen hoe ver iedereen is en kan mooie fotopagina's maken. Ook kan iedere collega iets persoonlijks vertellen over zichzelf en degene die voor wie het is. Ook kun je makkelijk foto's toevoegen en ook heb je de beschikking over leuke tekstballons en losse afbeeldingen van ingrediënten zodat je de boel kunt opleuken. Het resultaat is top en wordt thuisbezorgd bij degene voor wie het is.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? super enthousiast ontvangen

Zo leuk om online op deze manier een leuk boekje te maken

Hele fijne site om een leuk boekje te maken. Gemakkelijk omdat iedereen zijn/haar eigen pagina met een link krijgt gemaild. Het was erg leuk om te doen en een schot in de roos, want de ontvanger was er super blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Hele leuke reacties ontvangen.

Super persoonlijk cadeau!

Erg gemakkelijk om te maken, en zeer goede kwaliteit. Leuke vragen ook voorgeselecteerd! Jammer dat je niet een volledige preview kunt zien van jouw input gecombineerd met de stijl, dat is wellicht nog een tip zodat je precies weet hoe het er uit komt te zien. Prijs/kwaliteit: het voelt toch als veel geld voor een "simpel boekje", echter is de kwaliteit wel heel goed en kost zelf maken nu eenmaal veel tijd en moeite, zeker in deze periode waarin digitaal de overhand heeft om zaken te regelen.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Louter positief

Prachtig vormgegeven

Alles is er aan gedaan om het je zo makkelijk mogelijk te maken. Het is een geweldig cadeau wat ook nog leuk is ingepakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel goed

Mooi en verzorgd boekje

Ik ben erg tevreden, het enige wat mij opviel is dat er foto’s waren die niet scherp waren. Ik heb daar geen melding van gehad.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg positief

Geweldige site

Werkt heel goed en prettig, goede kwaliteit, duidelijk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Een mooi en persoonlijk cadeau

Voor een collega die afscheid nam hebben we als team een receptenboekje gegeven. Het boekje was te personaliseren zodat het goed zou passen bij de ontvanger. De standaardvragen zijn makkelijk aan te passen. De pagina was makkelijk in te vullen, zelfs de niet-zo-technische collega's hadden er geen moeite mee. Na het invullen heeft Mijn receptenboekje het boekje netjes afgewerkt. De ontvanger was er erg blij mee!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Verrast, blij

top idee!

Fijn om te geven, om te koesteren, om te mijmeren!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? lovend

Super hele goede service!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Geweldig

Super leuk vormgegeven receptenboekje

Heel handig in gebruik. Mijn receptenboekje zet alles voor je klaar maar alles valt te wijzigen. Heel overzichtelijk. Mooi vormgegeven en op tijd klaar. Ook mooie plaatjes toegevoegd wanneer er iets leeg was. Enige nadeel is dat je geen mailadressen uit excel kon importeren, dan stond er een teken tussen dus je handmatig weg moest halen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Wauw wat een leuk boekje

Makkelijk in te maken, leuk boekje, leuke layout

Handig dat iedereen zelf de gegevens kan invullen, makkelijk om herinneringen te sturen. Enige minpuntje is dat als er geen foto door iemand wordt toegevoegd er een random foto bij wordt gedaan. Op zich prima maar dan graag in het keuken/ receptenthema en geen vliegtuig…. Ook zou het leuk zijn als je de bladen met verschillende vragen zou kunnen aanvullen en niet voor alle recepten hetzelfde, dat in elk geval de keuze er is. Over de verpakking: er staat op “….voor jou” , op de tas ook maar als het een kado in dit geval voor een bruidspaar is, zou het leuker zijn voor jullie ( of helemaal weglaten :-))

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Goed, leuk boekje: gegeven bij bruiloft namens alle gasten

superleuk format

Het resultaat was wat ik er van had verwacht en de cadeauverpakking verrassend.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Positief

Superleuk en geslaagd kado

Mooi ingepakt, uiteindelijke printkwaliteit etc boven verwachting goed. Supermooi boekje, de jarige echt bijzonder kunnen verrassen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Supermooi & origineel!

Nog beter dan mijn verwachtingen!

Ik had geen idee wat ik voor mijn moeders 50ste verjaardag kon geven en ineens dacht ik aan een soort vriendenboekje. Na wat googlen kwam ik dit tegen. Precies goed want ze houdt ontzettend van koken. Binnen no time hebben al haar vrienden gereageerd en hun eigen bladzijde erin gezet en man wat was dit een tof cadeau. Mama blij, ik blij en alle vrienden vonden het ook super leuk om te lezen en gaan het allemaal ook binnenkort doen als cadeau voor een vriend. Super ervaring en super goede service ook. Er ging even iets mis met mijn betaling en binnen 1 min kreeg ik al antwoord in de chat en werd alles super snel geregeld. Nogmaals, beter dan verwacht. Prachtig resultaat! Ik kom zeker terug :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Iedereen was super enthousiast! Mijn moeder (degene die het cadeau kreeg was heel erg verrast en super blij!)

Heerlijk boekje om te maken en om te ontvangen

Zo leuk om te doen. Gebruiksvriendelijk en het toevoegen van extra pagina's voor extra fotocollage of tekst is ook fijn. Daardoor wordt het ook heel persoonlijk en een mooie herinnering voor degene die het ontvangt. Resultaat is erg mooi & heerlijk geworden > ontvanger was blij verrast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Blij verrast!

Ontzettend fijn programma om mee te werken, zelfs de digibeten in de groep konden ermee overweg en het resultaat was prachtig en heel snel geleverd. Dikke aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief!

Een ontzettend leuk boekje om aan een dierbare te mogen overhandigen

Alleen ontzettend jammer dat er geen reactie komt op een chat vraag. En dat alle recepten meteen weg zijn als je het recepten boek gaat bestellen.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel mooi

Super leuk kado om te geven!

Echt leuk boek geworden! En procedure is ook makkelijk...goed geregeld!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel enthousiast

Erg leuk om te maken en een prachtig resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Super leuk en makkelijk te maken!

Voor mijn collega die afscheid neemt een kookboekje gemaakt met 34 collega's. Super makkelijk, uitnodigingen versturen, in de gaten houden wie al iets heeft gedaan, reminder sturen, alles via de site! Het eind resultaat is echt top en ziet er heel professioneel uit. De A-4tjes in een map zijn hier echt definitief verleden tijd :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Nog niet overhandigd maar de collega's die mee hebben gedaan waren zeer enthousiast!

Super leuk eindresultaat

Mooi boekje, makkelijk te organiseren met meedere mensen. Keurige service.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enthousiast

Makkelijk te maken. Het ziet er heel mooi uit. Als mensen zelf niet twee foto's aanleveren wordt er een neutrale foto ingeladen, dus geen lege plekken. Zal dit concept zeker nog een keer gebruiken

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief

Een uniek, welverzorgd en persoonlijk cadeau

Vanwege covid de 30e verjaardag van mijn vriend niet groots kunnen vieren en helaas zonder bezoek. Om toch iedereen, zowel vrienden als familie, erbij te betrekken, heb ik samen met hen dit receptenboek gemaakt. Een boekje vol persoonlijke verhalen (erg leuke reacties op de vragen ontvangen), foto's en herinneringen. Ontzettend blij met het resultaat! Het programma is gemakkelijk in gebruik, je kunt tussendoor opslaan dus je hoeft het niet in één keer te maken. Bedankt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief.