Gebruiksvriendelijk, maar ook goede service als je er niet uitkomt, top!

In het begin was het even zoeken, maar toen ik eenmaal de smaakt te pakken had, vond ik het leuk, maar vooral ook goed om te doen, site is van vele gemakken voorzien en als ik er dan toch niet helemaal uitkwam, was de helpdesk top. Ik werk zelf ook op de concumentenservice en ben dus heel kritisch :-)

• Kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel goed

Leuk cadeau voor ons kookclubje

We hebben met ons kookclubje een receptenboek cadeau gedaan aan de organisator. Viel zeer in de smaak!

• Kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Service

Pluspunten

Het receptenboek zelf is geweldig leuk.

Het zou fijn zijn om de ingrediënten in één keer toe te kunnen voegen en niet per stuk. Ook zou het voor de opdrachtgever fijn zijn om een proefversie voor versturen te kunnen zien, niet alleen de tekst en foto's zoals nu het geval is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een snelle en vriendelijke service! Iedere vraag werd direct via de chat beantwoordt. En geen vraag was teveel. Chapeau! Erg fijn was dat het receptenboekje en de nabestellingen sneller dan verwacht kwamen. Verrassend was dat ook de nabestellingen voorzien waren van een tas en kadoverpakking.

Een preview van de daadwerkelijke opmaak zou fijn zijn. Dan kan je kleine opmaakfouten eruit halen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Het programma is makkelijk te hanteren.

Sorteer mogelijkheid op gang en eventueel een extra tabblad er tussen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima programma, geen bugs, gebruiksvriendelijk. Op tijd geleverd. Vragen werden via de chat meteen adequaat beantwoord. Leuk dat je je eigen vragen kan toevoegen. Eindproduct ziet er netjes uit en voelt solide aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Per direct antwoord op vragen die online gesteld werden. Veel mogelijkheden om receptenboek zo aan te passen dat het echt iets persoonlijks wordt. Levering was ruim voor afgesproken datum!

Keuze uit verschillende formaten v.w.b. het receptenboekje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg blij dat op verzoek de levertijd van het boekje werd vervroegd. Die extra service is top en het eindproduct is echt geweldig. Absolute aanrader!

Een telefoonnummer is misschien handiger dan contact via de app maar het werkte uiteindelijk prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werkt goed en het resultaat was super leuk!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk in te vullen, haalbaar, aanpasbaar naar eigen situatie. Mooie uitvoering, met zorg ingepakt, echt een mooi cadeautje.

Geen, ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onwijs leuk concept, gebruiksvriendelijk en goed bereikbare klantenservice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In een woord fantastisch! Via bekenden met vriendenboekje kennis gemaakt en via daar mijnreceptenboekje gevonden. Goede en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het product ziet er netjes en verzorgd uit. Het is voor de ontvanger een mooie en blijvende herinneringen.

Prijs/kwaliteit vind ik niet oké. Het boekje is duur ten opzichte van het aantal pagina's.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werkt heel gemakkelijk! Je hebt er zelf weinig werk aan. De mensen zijn super bereikbaar; online vragen kunnen stellen is heel prettig. Resultaat is super mooi.

Je moet een niet al te strakke deadline hebben, want de verwerktijd is 7 werkdagen en dat is best lang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk in gebruik. Een net en mooi resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd snelle reacties op vragen. Goede oplossing voor het afleveren met verkeerde kaft.

Ik mis de mogelijkheid om een inhoud toe te voegen. Zou makkelijk zijn voor het opzoeken van recepten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website

De recepten op volgorde plaatsen hoofdgerechten bij hoofdgerechten etc.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuk, gemakkelijk te doen, snel en snel antwoord bij vragen.

De opmaak lijkt bij het invoeren niet goed te gaan. Zinnen worden op een rare plek afgebroken bijv. De opmaak wordt nog gecontroleerd en aangepast maar voor de control freaks onder ons is het fijn als je dat zelf in de hand hebt. En soms is het handig als je foto's niet alleen vierkant kan kaderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keuze uit voorbeelden is goed, gebruikersgemak is groot, t eindresultaat is superleuk. Kortom een geweldig cadeau idee.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke vormgeving. Super idee. Aardige helpdesk via chat.

Beheerder moet recept kunnen afronden van ander. Liever nog ‘what you see is what you get’ opmaak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het boekje ziet er qua vormgeving top uit. Ook de verpakking is keurig verzorgd!

Ik zou graag beter gezien hebben hoe de pagina’s er in de opmaak uit zien. Nu kwam ik achter een paar missers die aan mijn aandacht ontsnapt waren die graag nog gecorrigeerd had

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

mooie layout en erg gebruiksvriendelijk

PDF bestand aanleveren, vaak willen de mensen een kopie van bijv.een recept en dat lukt dan niet. Foto moet je uitsnijden en soms moet er best el veel van af, dat is jammer. Iets groter laten.

Over Mijn Receptenboekje

Filter op Taal