Erg leuk en makkelijk!

Heel erg leuk cadeau om met een groep te geven bij een verjaardag of trouwerij. Toegvoegen van deelnemers is erg eenvoudig. Daarnaast kun je makkelijk een herinnering versturen en bijhouden welke reacties binnen zijn.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief

Mooi boekje geworden. Goede service. Snel geleverd. Door slechte communicatie van Post.nl even wat onduidelijkheid waar het was. En zelf hierop snel en goed antwoord gehad.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? super!

als je eenmaal aan het boekje bezig bent; prima te doen

ik moest even zoeken naar de manier om iedereen die wilde ook uit te nodigen. dat kan nog wel wat gebruiksvriendelijker vormgegeven. eenmaal bezig met het boekje was het heel gemakkelijk en levert het een mooi boekje op.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? leuk, mooi geworden

wat een mooi boekje is het geworden en wat fantastisch verpakt

simpel om te maken en snel geleverd

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? iedereen is erg enthousiast

leuk, maar best veel werk

Handiger zou zijn als er geen beperkt aantal posities geldt voor ingrediënten Foto's uploaden: ze zijn al snel te groot. Terugbladeren om iets te herstellen kan niet zonder gegevens te verliezen. Handig is de emailadressen importeren en de reminder sturen En het kado- idee van een receptenboekje is natuurlijk heel leuk!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enthousiast

Heel gebruiksvriendelijk en het resultaat was top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Veel enthousiasme :-)

geweldige kado!

Heel leuk om te geven. De ontvangen was er blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Top!

Werkt heel fijn. Via de mail met een link kan iedereen z'n eigen pagina maken, ideaal! Je kunt het heel makkelijk op je telefoon doen. Het resultaat is prachtig. Super mooie kwaliteit! Het is was prijzig maar dan heb je wel ECHT iets moois.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Super kado om te geven

Makkelijk recepten en persoonlijke tesksten in te vullen. Foto s uploaden is ook makkelijk. Er komt binnen de afle ertijd een mooi verpakt receptenboek in doosje binnen. Voir een huwelijk hebben wij ruim 80 inzendingen gehad en dat is daarmee een kostbaar mooi boekwerk geworden.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel enthousiast

Ontzettend leuk cadeau!

Een leuke cadeau om gezamenlijk te maken. Erg persoonlijk en leuk om te geven. De ontvanger was er erg blij en vond het één van de leukste cadeautjes. De service was TOP!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enthousiast

Uniek cadeau om je waardering uit te spreken

Wat geef je een collega die na jaren dienstverband een nieuwe uitdaging aangaat? Waarmee je samen veel werkplezier hebt gehad en mooie uitdagingen hebt getackeld? Juist ja, een boekje vol herinneringen aan haar ex-collega's, dat ook nog eens praktisch is bij haar grote hobby: barbecueën. Het receptenboek was een groot succes. Komende zomer hopen we natuurlijk uitgenodigd te worden... :-)

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Blij verrast

leuk idee een vrienden boekje met recepten

Een toepasselijk cadeau voor iemand die erg van koken houdt. Wel een beetje lastig bij het invullen van de ingrediënten dat je alles een voor een moet invullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Ze was blij verrast met het mooie cadeau

Geweldig kado om te geven!

Het was leuk om te maken en te geven. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat wel lastig was voor de genodigden was het invullen van de ingrediëntenlijst. Te weinig plaats voor alles.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Leuk! Iedereen was erg gecharmeerd van het boekje.

Fantastisch receptenboek!

Vanwege het afscheid van een collega hebben we gezamenlijk een receptenboek gemaakt. Het totale concept is super! Digitaal invullen is ontzettend makkelijk volgens een vast stappenplan en kost je hooguit 10 à 15 minuten. De vragen kun je aanpassen gericht op de persoon, wat ook heel fijn was. Het receptenboek was na de laatste druk op de knop ook snel in huis. Leuk verpakt met nog een extra kleine attentie erbij. De betreffende collega was laaiend enthousiast en kijkt terug op de mooie herinneringen van de afgelopen jaren. Wij raden 'Mijn Receptenboekje' ten zeerste aan als je op zoek bent naar een leuk naslagwerk vol met mooie herinneringen en recepten natuurlijk!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Laaiend enthousiast

Leuke manier om iemand te verrassen

Leuke manier om iemand te verrassen, en een originele manier om een grote groep mensen erbij te betrekken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Blij, verrast, enthousiast om te gaan gebruiken.

Ziet er nog mooier uit dan verwacht

Tussentijds had ik vragen, waardoor ik mailcontact heb gehad . Supersnelle en fijne communicatie. Snelle levering van het prachtige receptenboek, echt een aanrader.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Geweldig

Makkelijk en mooi resultaat

Het programma werkt heel intuitief en makkelijk. Het resultaat is ontzettend mooi. Mooi verpakt ook!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel tevreden!

Super !

Erg leuk kado in meerdere opzichten. Het maken van het boekje is eenvoudig en al leuk om te doen. Het daadwerkelijke resultaat is erg leuk, mooie Lay out en de kwaliteit is beter dan verwacht. Al met al een erg leuk kado !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg positief !

Super makkelijk te maken en echt een geweldig cadeau.

Dit was mijn 2e boekje wat ik voor iemand hebt laten maken. Gewoon geweldig. Vrij makkelijk in te vullen door iedereen. Fijn om 1 persoon als regisseur te hebben. Zeer tevreden. Het geven is al een cadeautje opzich.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Fantastisch. Ontroerd.

Heel leuk boekje.

Leuk format, mooie vormgeving, snelle service.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel goed

heel gaaf om weg te geven

Is voor veel gelegenheden verkrijgbaar

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enthousiast

Mooi, verzorgd boekje en goede communicatie

Het boekje ziet er mooi en professioneel uit. Mooie opmaak. Op mijn vragen werd heel snel gereageerd! Waarom het geen vijf sterren krijgt is omdat het (ondanks dat mijn boekje voor een bruidspaar was en dit ook gepromoot wordt) niet mogelijk bleek om de standaard-tekst ... 'mijn beste recept voor jou' aan te passen in 'mijn beste recept voor jullie' Het boekje wordt ook gepromoot als bv afscheidscadeautje voor een collega. Dan zou de tekst moeten zijn..'onze beste recepten voor jou' Er zou met niet veel moeite een extra format toegevoegd kunnen worden is mijn inschatting. KANS!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? goed

prima en origineel

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel leuk

prachtig resultaat van verschillende recepten. Mooi receptenboek en heel eenvoudig te vullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? overweldigend

Snel een leuk kwalitatief resultaat!

Het receptenboekje is een leuke en snelle manier om iets leuks te maken voor een collega of vriend. Vooral de laagdrempeligheid en het gebruiksgemak sprak tot mijn verbeelding. In één woord Prima!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.