Pluspunten

Leuk concept, goede uitvoering, fijn dat je veel vrijheid krijgt qua inhoud

De levering duurde vrij lang

Pluspunten

Goede kwaliteit en vormgeving van het product.

Verbeter de editor voor het ontwerpen van het boekje. Gebruikers gaven aan dat ze de editor lastig vonden. Ook zagen we dat bepaalde foto's onscherp waren, het zou fijn zijn als de editor dit al aangeeft (slechte kwaliteit foto's)

Pluspunten

Reageren snel op vragen via internet

Staat geen tel nr op de site vermeld voor vragen

Pluspunten

Kwaliteit van het boekje is prachtig. Invullen van recepten gaat makkelijk en het eindresultaat ziet eruit als een zeer persoonlijk en zeer professioneel kookboek.

Ik wil voor allebei m’n kinderen een kookboek maken, maar kon niet recepten bewaren of dupliceren. Je kan wel twee identieke boeken bestellen, maar ik zou graag een kopie willen bewerken en persoonlijk maken. Als je als enige het boek maakt, kun je zelf de volgorde van de recepten niet wijzigen. Vind ik jammer; ik had ze graag beter georganiseerd.

Pluspunten

Ik had een aantal vragen over inloggen dat niet lukte. Ik werd zeer snel geholpen; adequaat en vriendelijk

Pluspunten

Snelle online hulp, mooi uitgegeven boekje binnen gestelde termijn

Pluspunten

Wat handig dat iedereen zelf aan zijn / haar eigen pagina kon werken, en dat we de vragen konden personaliseren. De lay-out was heel leuk, en het eindresultaat zag er echt professioneel uit.

Het ging even mis bij ons omdat er een link doorgestuurd was waardoor mensen elkaars pagina's gingen overschrijven. Wellicht gebruikers daarvoor waarschuwen.

Pluspunten

Goede mail service toen er een vraag was over toevoegen van een medewerker waar het mailadres van was veranderd. Het is voor iedereen makkelijk te gebruiken.

Kosten zijn wel hoog.

Pluspunten

Zeer positief en erg prettig geholpen via email.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Heel gebruiksvriendelijk, mijn hele familie kon er simpel op inloggen. Resultaat is prachtig geworden en leuk ingepakt! Ook snelle reactie op de mail.

Er zat een fout in de tekst. Misschien dat er een systeem overheen kan draaien op grammatica fouten voordat je definitief gaat drukken?

Pluspunten

Leuk dat je zelf de vragen kunt aanpassen en iedereen tussendoor zijn recept op kan slaan en dan op een ander moment verder kan gaan.

Pluspunten

Direct contact via chat, snelle levering, goede kwaliteit

Als dit mogelijk is een paginaoverzicht na invullen recept

Pluspunten

Via chat goed te bereiken

Site haperd nogal eens waardoor foto’s weer weg vallen, of er niet te zien is of hij er nog staat. Het kopje Afronden wilde hij niet altijd openen en dan kon ik niet zien wat er dan niet goed was gegaan met het plaatsen van foto of tekst

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke site. Heel snel beantwoorden van vragen via chat

Als je een foutje in de ingrediënten opsomming typt en dat valt je later pas op kun je de fout niet herstellen. Je kunt het dan alleen verwijderen. Graag aangeven hoeveel woorden in de persoonlijke antwoorden kunt gebruiken. Iemand bleek teveel tekst te hebben, maar hoeveel moest worden verwijderd was onduidelijk.

Pluspunten

De chat werkt fantastisch en snel. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vragen en ze konden in mijn receptenboek meekijken om antwoord te geven op mijn vraag. Super vriendelijk

Als de test van de receptnaam te lang is een melding geven.

Pluspunten

Top service, gemak en kwaliteit.

Pluspunten

Snel en duidelijk en goede chat functie als je er niet uitkomt

Foto's waren erg donker en kwalitatief niet erg goed. Ik als beheerder werd er steeds op gewezen dat met mijn foto de kwaliteit niet goed was. Maar er staan foto's in waar dat duidelijk niet bij gebeurt was. Dat was jammer

Pluspunten

Goede service via de chat

Uitnodigingen kwamen deels wel, deels niet aan. Soms pas na 5x ging het goed

Pluspunten

Boekje is zeer mooi geworden! Fijn dat het bedrijf ontbrekende fotos opvuld met bijpassende afbeeldingen. Zo wordt het boekje mooi compleet.

De prijs... meer dan80 euro maakt dat je dit boek enkel met heel veel mensen kan maken. Zonde, want zou dit zo voor mezelf bestellen met recepten.

Pluspunten

- Super behulpzaam - zeer goed benaderbaar - mooi en origineel product - snelle levering

Niet echt. Ben heel erg tevreden.

Pluspunten

Ik vond het superhandig dat je kon chatten bij vragen. Er werd meteen gereageerd ook in de avond

Ik vond de prijs wel aan de hoge kant, 77 euro voor een receptenboekje is best veel.

Pluspunten

Duidelijke site, alles klopt gewoon!