Makkelijk en mooi

Het is een heel toegankelijk concept. Fijn dat je de vragen aan de deelnemers kunt aanpassen. Gemakkelijk om zicht te houden op hoe ver iedereen is. En een mooi product

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Lovend, ik kreeg de complimenten over hoe ik het geregeld had en hoe leuk het geworden was

Top kado voor mijn dochter die trouwde. Ze was zo blij. Het was een echte verassing. Ze waren ook ontroerd bij het lezen van alle gastenboeken. Ik heb wel wat werk gehad om iedereen te mobiliseren om mee te doen. Maar uiteindelijk is het een prachtig kado geworden en een fijne herinnering voor later.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super. Origineel.

Duidelijke website, snelle afhandeling en absoluut het gewenste reultaat

Leuk als naslagwerk, een blijvende herinnering. Collega's gingen foto's van de recepten maken om zo ook een graantje mee te pikken van het leuke cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? van de cadeautafel werd het receptenboekje het meest bekeken

Gebruiksvriendelijke wenste met een prachtig, verzorgd eindresultaat

Het aanmaken van een boek is zeer gemakkelijk. Ook het steeds toevoegen van nieuwe mensen en het sturen van reminders is zeer gebruikersvriendelijk. Het beantwoorden van de vragen en het toevoegen van het recept leidde bij geen van de bijna 30 mensen tot vragen, dus ook dictees prima te doen. Het eindresultaat is mooi. Mooi opgemaakte pagina’s bescherming om de hoeken van de dikke kartonnen voor- en achterkant en ook nog eens leuk ingepakt.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Zeer enthousiast

Mooie herinnering

Eenvoudig samen te stellen en een mooi resultaat.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Fantastisch cadeau, super service!

In no time een super mooi vrienden/receptenboekje voor het 50 jarige huwelijk van mijn ouders gemaakt. Er werd super mee gedacht en zelfs een spoed bestelling was mogelijk, want het was natuurlijk weer allemaal laatste moment. Zeer gebruiksvriendelijk, ook voor oudere mensen. Het is een fantastisch boekje geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? super!!

Heel goed te doen en super mooi resultaat

Fraai resultaat en leuk om te maken! Enige jammere is dat je bij het invoeren van de ingrediënten beperkt bent en als eenmaal ingevoerd niet meer kan wijzigen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief superblij mee

Wat een service en hulp. Had een boekje gemaakt Voor mijn dochter. Hebben ze ook een kopie voor mijn zoon gemaakt! Top!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super enthousiast

Topresultaat!

Het boekje is prachtig geworden! Eenvoudig te maken met veel mensen tegelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel goed!

Voor een vriendin, die 40 werd, een receptenboekje gemaakt. Ze was ontzettend verrast! Website neemt je door alle stappen heen, een kind kan de was doen! Van uitnodigingsmail, herinneringsmail en mail om kosten te delen, alles staat klaar. De persoonlijke vragen zijn nog zelf aan te passen, erg leuk. Dit boekje maken is echt een aanrader en met deze website krijg je een prachtig eindresultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Enorm enthousiast!

In weinig tijd een uniek kadootje maken met elkaar

Normaal gesproken kost een boekje met persoonlijke foto’s en teksten veel werk om het op te maken en iedereen na te jagen. Nu heb je alvast een basisconcept die iedereen binnen een kwartier kan invullen. Wat ik wel miste , is dat ik als organisator niet het eindresultaat kon zien voordat ik de bestellen uit ging sturen. Daarnaast zou het fijn zijn als de inzenders ook nog wat losse foto’s mee konden uploaden voor de toegevoegde pagina’s.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Ze vond het heel waadevol en speciaal.

Origineel cadeau en mooie kwaliteit

Het (laten) invullen van het boekje is eenvoudig te doen door de software op de website. Daarna was het boekje snel in huis en leuk verpakt. De ontvanger is er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel enthousiast

Een mooie herinnering

Het eindresultaat is heel erg mooi geworden. De ontvanger was er zeer blij mee!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Iedereen vond het erg mooi en het was een heel geslaagd cadeau.

Nu al verschillende boekjes gemaakt. Erg leuk en een mooie herinnering voor de mensen die hem hebben mogen ontvangen. Maken is simpel en leuk om te doen. Na bestellen waren de boekjes ook snel in huis. Ik ben tevreden

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super!

Ging allemaal heel makkelijk

Het is heel makkelijk een receptenboekje samen te stellen. Wij hadden de vragen eruit gelaten; die vonden we niet relevant. Wat het nog leuker zou kunnen maken, is als je in plaats daarvan een persoonlijk bericht zou kunnen plaatsen voor de ontvanger. Nu bleef de helft van de pagina leeg. Super Service: Toen ik de bestelling had gemaild bleek dat het boekje voor ons te laat zou arriveren. Dat heb ik gemaild; vervolgens werd er een spoedbestelling van gemaakt, zonder extra kosten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel erg leuk!

Wat een geweldig boekje!

Super fijne software, makkelijk in gebruik en een fantastisch resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Mooi product.

Mooi product, makkelijk om mee te werken. Dus snel een mooi en goed eindresultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg enthousiast en blij mee

Super om te krijgen en heel makkelijk om te maken!

Ik heb een receptenboekje mogen ontvangen en heb er onlangs een gemaakt. Beide heel leuk! Het is heel gebruiksvriendelijk en het resultaat is mooi. Op een goede manier thuis bezorgd en leuk verpakt. Zeker tot een volgende keer!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Moet het nog geven!

Een ontzettend mooi en kwalitatief goed boekje!

Je wordt heel goed door het "programma" heengeleid, mijn complimenten!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Alleen maar positief

Geweldigg

Super duidelijke site, leuke stijlen en de kwaliteit van het receptenboek is nog mooie dan verwacht

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? De ontvanger was mega enthousiast, de makers vonden het superleuk

Mooi boekje, waardevol cadeau

Het maken van het boekje gaat heel soepel. Het eindresultaat is mooi. Een waardevol aandenken in dit geval voor m’n collega. Het is het geld zeker waard

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? De ontvanger vond het heel mooi.

Een leuk origineel kado vanuit het hele team

Een kado dat vanuit het team is aangeboden aan het kersverse bruidspaar. Een persoon in de lead om het boekje te ontwerpen, echter iedere collega moet zijn eigen persoonlijke draai eraan geven waardoor iedereen in het proces meegenomen wordt. Hierdoor is het ook een persoonlijk kado. Erg gemakkelijk om te ontwerpen en de kwaliteit is echt super! Wellicht schrikt de lange wachttijd (10 werkdagen) af om het zelf te proberen, maar dit is het zeker waard. Het resultaat was een schitterend boek dat een lach op het gezicht heeft getoverd van, niet alleen onze collega en haar man, maar ook van ons als collega's.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Ontzettend leuk en divers. Origineel en persoonlijk.

Mooie herinnering voor het bruidspaar

Zeer gebruiksvriendelijk concept met leuk eindresultaat. Snelle levering

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Zeer positief

Helder en overzichtelijk

kan bijna niet mis gaan. Perfect in orde!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? erg positief

Een mooi geschenk om te geven en makkelijk om te maken

Een mooi geschenk om te kunnen geven en samen te kunnen maken. Wij hebben hem tweetalig gebruikt, was erg leuk. Goed overzichtelijk Fijn dat het in meer talen kan. Alleen wel jammer dat de inleiding in de andere taal wordt aangepast, maar dat dit bij vragen/aanwijzingen verder in het boekje niet gebeurd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel leuk ontvangen door deelnemers