Ik vond de website erg gebruiksvriendelijk, de medewerkers flexibel en behulpzaam en het boekje zelf mooi, kwalitatief goed en verassend. Ben erg enthousiast en zou het iedereen aanraden voor een bijzondere gelegenheid :).

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief, erg verrast.

Top, leuk concept en prima service

Wauw, wat een leuk concept, echt top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Iedereen was razend enthousiast

Heel orgineel en erg leuk cadeau

Collega's vonden het een erg leuk idee en het resultaat was ook erg leuk. Collega die het cadeau kreev herft 10x gezegd dat ze het erg leuk vond.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel erg leuk. orgineel cadeau

Positief

Vlotte levering, bij vragen snelle reacties

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg leuk om te krijgen

Wauw! Een geweldig, persoonlijk cadeau voor onze collega

Voor een bijzondere verjaardag van een collega een receptenboekje samengesteld met het hele team. De site biedt voldoende leuke keuzemogelijkheden tot het personaliseren van een receptenboek. De site is gebruiksvriendelijk. Collega's makkelijk kunnen bereiken via de link, en het is makkelijk om collega's later nog toe te voegen. We hadden al genoeg voorpret bij het samenstellen van het boek. Erg te spreken over de klantenservice (chatfunctie). Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord, zelfs op een laat tijdstip. Het boekje is van zeer goede kwaliteit, de lay-out en opmaak is erg mooi. Als beheerder heb je goed overzicht over de status van pagina's en de bestelling. Als beheerder is het wel even werk om de bladzijden te checken. Maar als je het eindresultaat ziet is het dat meer dan waard! Wij hebben een spoed bestelling geplaatst, ook dit was geen enkel probleem en het boekje kwam zorgvuldig verpakt 1 dag later met de post aan. Zeker een aanrader voor een origineel, persoonlijk en smakelijk cadeau :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Overweldigend!

Een geweldig super origineel cadeau!

Het is een ontzettend leuk cadeau om iemand te geven. Vooral omdat je de persoonlijke noot met het recept combineert. Hierdoor geef je een praktisch cadeau met een leuke herinnering aan, in ons geval, de collega's. Wat ik wel jammer vond, was dat er geen melding is gegeven van het feit dat er bij personen iets ontbrak. 1 iemand had het persoonlijke gegevens deel niet ingevuld en bij 1 iemand stond geen recept, maar een link naar een pagina. Dit had ik zelf over het hoofd gezien. Met een beetje knippen en plakken hebben we dit uiteindelijk zelf opgelost.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief

gemakkelijk te maken, voldoende keuze en heel erg leuk

Je kan gemakkelijk deelnemers uitnodigen, zelfs achteraf een soort tikkie sturen om kosten te delen, template keuzes zijn prima, suggesties voor de gelegenheid (afscheid collega e.d.) prima. Zelf kan je de vragen wijzigen, wat wij ook gedaan hebben. Wij zochten specifiek naar de combi vragen en een recept en dat hebben we hier gevonden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel erg leuk, verrassend

Origineel en leuk cadeau om te krijgen of kado te geven

erg leuk om te maken ben nu met de 3de begonnen. 2 voor collega`s en nu 1 voor mijn zusje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? waren er erg blij mee

Een feestje om te geven...

Het was erg leuk om het boekje te maken. De site is gebruiksvriendelijk. Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord. Ik heb mezelf nooit “een zeur” gevoeld. Het boekje is van mooie kwaliteit en de ontvanger was er erg blij mee. Een toevoeging zou zijn dat je In een preview zou zien hoe de bladzijde is ingevuld, zodat je een idee hebt hoe het eruit gaat zien, want je weet niet precies hoe de bladverdeling is, en hoeveel tekst te kwijt kan. Als beheerder moet je veel heen en weer klikken om de bladzijde te checken. Maar het is het dubbel en dwars waard.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super enthousiast

Geweldig leuk systeem maar benodigt nog verbeteringen

Het resultaat is er maar de applicatie waar deelnemers hun pagina kunnen vullen kan beter. Men heeft niet goed inzichtelijk of hun pagina nu gevuld is of niet omdat regelmatig het systeem blijft hangen. Daarnaast heeft de organisator geen mogelijkheid om het boekje nadat alle pagina's gevuld zijn in een soort van demo te bekijken of alle pagina's ook echt goed gevuld zijn. Dat kun je wel doen per pagina maar het zou een goede aanvulling en tevens verbetering zijn als je het boekje online eens kunt doorbladeren alvorens op de knop 'bestellen' / 'afdrukken' te klikken.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Heel leuk geschenk om te maken!

Heel leuk kado om te maken.

Fantastisch:-)

. Een ontzettend origineel en leuk cadeau om te geven. De site is zeer gebruiksvriendelijk en bij vragen krijg je snel reactie. Een echte aanrader!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Blij verrast een blijvende herinnering

Leuk om te doen en ik heb een aangename ervaring met het bedrijf.

Voor afscheid van een collega een receptenboekje samengesteld met collega’s. Makkelijk te begrijpen procedure, voldoende leuke keuze mogelijkheden tot het personaliseren van een receptenboek. Fantastische service van de medewerkers, met hun initiatief en zorgvuldigheid had ik een grove fout in mijn uitprint exemplaar kunnen herstellen. Paar hele kleine verbeterpunten als het gaat om technische aspecten van de website.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Leuk cadeau, het receptenboek voor mijn man die50 werd. Makkelijk om te organiseren.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Leuk

Super leuk om te geven.

Goed geholpen als ik iemand nodig had. Uiteindelijk is het een heel leuk cadeau geworden. Leuk om te geven. Vast een held leuke herinnering om te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Kan het nog niet vertellen. Wordt over twee weken gegeven.

Het is een prachtig receptenboek geworden , de ontvanger was er erg blij mee.

ik vond de site duidelijk en een paar maal contact gehad via de chat. Alles liep zoals het bedoeld was. Mooie afwerking en eindresultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Boven verwachting iedereen was enthousiast .

Super makkelijk en spectaculair resultaat

Heb t met veel plezier gemaakt

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel enthousiast

Prachtig cadeau en snelle levering

Het invullen duurde vooral bij de deelnemers lang, maar je kan via de website ook een handige herinnering sturen. Het boekje ziet er supermooi uit en werd in een cadeaudoosje geleverd. De linnen tas was echt een mooi extraatje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super enthousiast, meer mensen die het willen gaan geven als cadeau in de toekomst.

GEWELDIG DIKKE TIEN

Ik heb veel gebruik moeten maken van de hulplijn, elke keer als ik met ze sprak waren ze even hulpzaam en aardig, ze loste het elke keer netjes . heb veel contact gehad met Jessica wat een toppertje

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel goed, alleen vonden ze het wel jammer dat bij 2 mensen het gerecht niet goed was overgenomen. Dit zag je niet bij het insturen. Sommige vonden gebruiksvriendelijkheid niet echt handig vandaar 3 sterren

Superleuk cadeau om te geven!

Makkelijk om zo een gezamenlijk cadeau te geven. En heel persoonlijk!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Top!

Erg leuk 'afscheidskadootje' voor kinderen die op kamers gaan!

Voor twee zonen die zijn gaan studeren hebben we inmiddels een receptenboekje gemaakt waarbij alle gezinsleden en aanhang hun favoriete recepten hebben ingevuld. Natuurlijk hebben wij als ouders het grootste aantal recepten aangeleverd, want zoals het thuis smaakt...! Mijn Receptenboekje is een handige manier om alle input te verzamelen, een persoonlijke boodschap toe te voegen en het resultaat mag er wezen. Wij zijn enthousiast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? positief!

Leuk en praktisch om te maken

op een leuke manier met elkaar een boekje samenstellen, wordt vlot geregeld en is zeer overzichtelijk en praktisch.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? goed

schitterend

Erg overzichtelijk en makkelijk te verwerken. Eind resultaat is prachtig. Wel wat prijzig.

super leuk

Het was eenvoudig om het te maken. De opmaak was helder en duidelijk. De volgorde heb ik later nog kunnen aanpassen. Het is heelenthousiast ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? super enthousiast

Uitstekend !

Heel leuk persoonlijk cadeau ! De service was zeer goed - bij het zoekraken van mijn wachtwoord werd ik vlot en prettig geholpen. Levering keurig op tijd. Echt een aanrader !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel enthousiast !