Een heel bijzonder cadeau om te geven maar zeker ook om te ontvangen!

Werkt super goed, een mail met een link van persoonlijke pagina. Uiteindelijk een prachtig receptenboekje met een blijvende herinnering aan je collega's. Ontvanger was er super blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super leuk!

Ontzettend leuk!

Makkelijk te maken en de uitvoering is top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Emotioneel, zo leuk!

Prima produkt

Zeer tevreden over het resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? positief

Goede service, mooi resultaat

De link naar de persoonlijke pagina's werkte niet direct, dit werd echter meteen opgepakt en snel opgelost. Het eindresultaat is prachtig en met zorg ingepakt. Een mooi cadeau om te geven en in dit geval was de ontvanger ook heel blij!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel verrast en positief!

Bijzonder cadeau!

Het werkt erg handig, je kan makkelijk mensen toevoegen en degene aan wie ik het cadeau gaf, was er hartstikke blij mee. Prijs-kwaliteit is dik in orde. De klantenservice vond ik ook goed, ik had nog wat aanvullende vragen, die werden allemaal binnen een dag beantwoord.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Degene aan wie ik het gaf heeft het eerste uur niet meer van z'n receptenboek op gekeken.

Leuk en persoonlijk cadeau

Toen ik afscheid nam heb ik van mijn collega's een receptenboekje gekregen. Een mooie combinatie van recepten, lieve woorden en leuke verhalen. Zelfs de beantwoorde vragen hadden nog met eten te maken zoals 'wat schiet bij mij in het verkeerde keelgat' of 'waar hebben we smakelijk om gelachen'. Erg grappig! Zowel de binnen- als de buitenkant van het boekje ziet er erg mooi uit met frisse afbeeldingen en er was ook nog ruimte om foto's te plaatsen. Heel geschikt dus als afscheidscadeau en hee erg leuk om te ontvangen.

• Gebruiksvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? zeer positief!

GEWELDIG!!!!!

Wat een succes dit boekje! Ontzettend makkelijk te maken voor iedereen. De ontvangster vond het super leuk zo'n persoonlijk boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Alleen maar hele positieve reacties.

Leuk nieuw idee, waarmee je iemand onwijs blij maakt. Het is een blijvend cadeau. Mijn vriendin zei; zo leuk! Dit is een cadeau voor het leven. Zelf heb ik een coachpraktijk en heb voor twee leden het receptenboekje gemaakt. Heb het hen nog niet overhandigd. Zelf lijkt het me onwijs om meer leden blij mee te mogen maken. Wellicht dat ik het aan hen kan doorverkopen anders word het voor mij wel een wat prijzig.

• Service N.v.t.

Overheerlijk!

Prachtig kookboekje geworden, echt top!

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? TOP

Super service en een mooi product als resultaat!

Ik ben heel erg blij met het resultaat van mijn receptenboekje. Ik heb deze laten maken voor de bruiloft van beste vrienden. De bruiloft werd uitgesteld en het aanpassen van de datum van de deadline was geen enkel probleem. Elke vraag die ik had werd moeiteloos beantwoord via de chat. Via de chat heb ik ook een super service gehad als ik ergens even niet uitkwam. Na het bestellen van het boekje was deze helaas niet geleverd door de bezorger. Dit was geen enkel probleem want er werd een nieuw exemplaar de volgende dag verstuurd. Echt super! Het bruidspaar heeft het boekje inmiddels ontvangen en vonden het echt een super leuk idee met een mooi product als resultaat. Klein puntje van kritiek: in het receptenboekje staan op sommige zwarte vlakken witte puntjes afgebeeld, alsof het drukwerk niet 100% goed gedroogd of goed gedrukt is.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Helemaal super!

Superleuke herinnering

Mooi boekje, leuke vragen, makkelijk uit te zetten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? zeer positief

Een mooi receptenboekvoor afscheid van een collega. Zag er super mooi uit en ook hoe het was in gepakt erg leuk. Wij waren zeer tevreden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Werd zeer blij ontvangen

makkelijk en leuk!

Alles duidelijk aangegeven en veel opties

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? goed

Ik vond de website erg gebruiksvriendelijk, de medewerkers flexibel en behulpzaam en het boekje zelf mooi, kwalitatief goed en verassend. Ben erg enthousiast en zou het iedereen aanraden voor een bijzondere gelegenheid :).

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief, erg verrast.

Top, leuk concept en prima service

Wauw, wat een leuk concept, echt top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Iedereen was razend enthousiast

Heel orgineel en erg leuk cadeau

Collega's vonden het een erg leuk idee en het resultaat was ook erg leuk. Collega die het cadeau kreev herft 10x gezegd dat ze het erg leuk vond.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel erg leuk. orgineel cadeau

Positief

Vlotte levering, bij vragen snelle reacties

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Erg leuk om te krijgen

Wauw! Een geweldig, persoonlijk cadeau voor onze collega

Voor een bijzondere verjaardag van een collega een receptenboekje samengesteld met het hele team. De site biedt voldoende leuke keuzemogelijkheden tot het personaliseren van een receptenboek. De site is gebruiksvriendelijk. Collega's makkelijk kunnen bereiken via de link, en het is makkelijk om collega's later nog toe te voegen. We hadden al genoeg voorpret bij het samenstellen van het boek. Erg te spreken over de klantenservice (chatfunctie). Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord, zelfs op een laat tijdstip. Het boekje is van zeer goede kwaliteit, de lay-out en opmaak is erg mooi. Als beheerder heb je goed overzicht over de status van pagina's en de bestelling. Als beheerder is het wel even werk om de bladzijden te checken. Maar als je het eindresultaat ziet is het dat meer dan waard! Wij hebben een spoed bestelling geplaatst, ook dit was geen enkel probleem en het boekje kwam zorgvuldig verpakt 1 dag later met de post aan. Zeker een aanrader voor een origineel, persoonlijk en smakelijk cadeau :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Overweldigend!

Een geweldig super origineel cadeau!

Het is een ontzettend leuk cadeau om iemand te geven. Vooral omdat je de persoonlijke noot met het recept combineert. Hierdoor geef je een praktisch cadeau met een leuke herinnering aan, in ons geval, de collega's. Wat ik wel jammer vond, was dat er geen melding is gegeven van het feit dat er bij personen iets ontbrak. 1 iemand had het persoonlijke gegevens deel niet ingevuld en bij 1 iemand stond geen recept, maar een link naar een pagina. Dit had ik zelf over het hoofd gezien. Met een beetje knippen en plakken hebben we dit uiteindelijk zelf opgelost.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief

gemakkelijk te maken, voldoende keuze en heel erg leuk

Je kan gemakkelijk deelnemers uitnodigen, zelfs achteraf een soort tikkie sturen om kosten te delen, template keuzes zijn prima, suggesties voor de gelegenheid (afscheid collega e.d.) prima. Zelf kan je de vragen wijzigen, wat wij ook gedaan hebben. Wij zochten specifiek naar de combi vragen en een recept en dat hebben we hier gevonden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel erg leuk, verrassend

Origineel en leuk cadeau om te krijgen of kado te geven

erg leuk om te maken ben nu met de 3de begonnen. 2 voor collega`s en nu 1 voor mijn zusje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? waren er erg blij mee

Een feestje om te geven...

Het was erg leuk om het boekje te maken. De site is gebruiksvriendelijk. Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord. Ik heb mezelf nooit “een zeur” gevoeld. Het boekje is van mooie kwaliteit en de ontvanger was er erg blij mee. Een toevoeging zou zijn dat je In een preview zou zien hoe de bladzijde is ingevuld, zodat je een idee hebt hoe het eruit gaat zien, want je weet niet precies hoe de bladverdeling is, en hoeveel tekst te kwijt kan. Als beheerder moet je veel heen en weer klikken om de bladzijde te checken. Maar het is het dubbel en dwars waard.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super enthousiast

Geweldig leuk systeem maar benodigt nog verbeteringen

Het resultaat is er maar de applicatie waar deelnemers hun pagina kunnen vullen kan beter. Men heeft niet goed inzichtelijk of hun pagina nu gevuld is of niet omdat regelmatig het systeem blijft hangen. Daarnaast heeft de organisator geen mogelijkheid om het boekje nadat alle pagina's gevuld zijn in een soort van demo te bekijken of alle pagina's ook echt goed gevuld zijn. Dat kun je wel doen per pagina maar het zou een goede aanvulling en tevens verbetering zijn als je het boekje online eens kunt doorbladeren alvorens op de knop 'bestellen' / 'afdrukken' te klikken.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Heel leuk geschenk om te maken!

Heel leuk kado om te maken.

Fantastisch:-)

. Een ontzettend origineel en leuk cadeau om te geven. De site is zeer gebruiksvriendelijk en bij vragen krijg je snel reactie. Een echte aanrader!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Blij verrast een blijvende herinnering