Leuk om te doen en ik heb een aangename ervaring met het bedrijf.

Voor afscheid van een collega een receptenboekje samengesteld met collega’s. Makkelijk te begrijpen procedure, voldoende leuke keuze mogelijkheden tot het personaliseren van een receptenboek. Fantastische service van de medewerkers, met hun initiatief en zorgvuldigheid had ik een grove fout in mijn uitprint exemplaar kunnen herstellen. Paar hele kleine verbeterpunten als het gaat om technische aspecten van de website.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? N.v.t.

Leuk cadeau, het receptenboek voor mijn man die50 werd. Makkelijk om te organiseren.

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Leuk

Super leuk om te geven.

Goed geholpen als ik iemand nodig had. Uiteindelijk is het een heel leuk cadeau geworden. Leuk om te geven. Vast een held leuke herinnering om te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Kan het nog niet vertellen. Wordt over twee weken gegeven.

Het is een prachtig receptenboek geworden , de ontvanger was er erg blij mee.

ik vond de site duidelijk en een paar maal contact gehad via de chat. Alles liep zoals het bedoeld was. Mooie afwerking en eindresultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Boven verwachting iedereen was enthousiast .

Super makkelijk en spectaculair resultaat

Heb t met veel plezier gemaakt

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel enthousiast

Prachtig cadeau en snelle levering

Het invullen duurde vooral bij de deelnemers lang, maar je kan via de website ook een handige herinnering sturen. Het boekje ziet er supermooi uit en werd in een cadeaudoosje geleverd. De linnen tas was echt een mooi extraatje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super enthousiast, meer mensen die het willen gaan geven als cadeau in de toekomst.

GEWELDIG DIKKE TIEN

Ik heb veel gebruik moeten maken van de hulplijn, elke keer als ik met ze sprak waren ze even hulpzaam en aardig, ze loste het elke keer netjes . heb veel contact gehad met Jessica wat een toppertje

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel goed, alleen vonden ze het wel jammer dat bij 2 mensen het gerecht niet goed was overgenomen. Dit zag je niet bij het insturen. Sommige vonden gebruiksvriendelijkheid niet echt handig vandaar 3 sterren

Superleuk cadeau om te geven!

Makkelijk om zo een gezamenlijk cadeau te geven. En heel persoonlijk!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Top!

Erg leuk 'afscheidskadootje' voor kinderen die op kamers gaan!

Voor twee zonen die zijn gaan studeren hebben we inmiddels een receptenboekje gemaakt waarbij alle gezinsleden en aanhang hun favoriete recepten hebben ingevuld. Natuurlijk hebben wij als ouders het grootste aantal recepten aangeleverd, want zoals het thuis smaakt...! Mijn Receptenboekje is een handige manier om alle input te verzamelen, een persoonlijke boodschap toe te voegen en het resultaat mag er wezen. Wij zijn enthousiast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? positief!

Leuk en praktisch om te maken

op een leuke manier met elkaar een boekje samenstellen, wordt vlot geregeld en is zeer overzichtelijk en praktisch.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? goed

schitterend

Erg overzichtelijk en makkelijk te verwerken. Eind resultaat is prachtig. Wel wat prijzig.

super leuk

Het was eenvoudig om het te maken. De opmaak was helder en duidelijk. De volgorde heb ik later nog kunnen aanpassen. Het is heelenthousiast ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? super enthousiast

Uitstekend !

Heel leuk persoonlijk cadeau ! De service was zeer goed - bij het zoekraken van mijn wachtwoord werd ik vlot en prettig geholpen. Levering keurig op tijd. Echt een aanrader !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel enthousiast !

Heel erg leuk en gebruiksvriendelijk

Het voorbereiden en samenstelln van het boekje vond ik heel erg gemakkelijk en de meeste deelnemers vonden het ook leuk om te doen. Ik heb wel twee suggesties: Voor gebruikers: Vermeld dat bij de persoonlijke pagina's dat je maximaal 1200 tekens hebt. Nu kom je daar pas al doende achter. Als organisator: geef de mogelijkheid om de deadline aan te passen. Nu stuurde ik een bericht daarover maar bleef op de suject-line de oude deadline vermeld staan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel positief

Prachtig mooi eindresultaat

De site is gebruiksvriendelijk, het resultaat is erg mooi geworden. Via de chat werd ik snel geholpen als ik vragen had

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel positief

geweldig

We hebben al meerdere keren gebruik maakt van jullie concept en iedere keer ziet het er weer anders uit. Bij degene die het krijgt is het altijd nog goed in de smaak gevallen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? heel leuk

Super klantgericht

Nieuw op de site en onder enige tijdsdruk moest ik keer op keer terugkomen bij de klantenservice met aanvullende vragen en correcties. Elke keer weer snel, vriendelijk en doeltreffend geholpen, ook laat in de avond. Het eindproduct was keurig verpakt en uitstekend van kwaliteit

Heel mooi resultaat!

Super leuk boek geworden! Ik had wat vragen over de uiteindelijke lay-out en werd goed te woord gestaan. Ook mijn vraag via de chat werd snel en behulpzaam beantwoorden. De ontvanger van het receptenboek is er heel erg blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het receptenboek? Super enthousiast!

Gebruiksvriendelijk, maar ook goede service als je er niet uitkomt, top!

In het begin was het even zoeken, maar toen ik eenmaal de smaakt te pakken had, vond ik het leuk, maar vooral ook goed om te doen, site is van vele gemakken voorzien en als ik er dan toch niet helemaal uitkwam, was de helpdesk top. Ik werk zelf ook op de concumentenservice en ben dus heel kritisch :-)

• Hoe waren de reacties op het receptenboek? Heel goed

Leuk cadeau voor ons kookclubje

We hebben met ons kookclubje een receptenboek cadeau gedaan aan de organisator. Viel zeer in de smaak!

• Service

Pluspunten

Het receptenboek zelf is geweldig leuk.

Het zou fijn zijn om de ingrediënten in één keer toe te kunnen voegen en niet per stuk. Ook zou het voor de opdrachtgever fijn zijn om een proefversie voor versturen te kunnen zien, niet alleen de tekst en foto's zoals nu het geval is.

Pluspunten

Wat een snelle en vriendelijke service! Iedere vraag werd direct via de chat beantwoordt. En geen vraag was teveel. Chapeau! Erg fijn was dat het receptenboekje en de nabestellingen sneller dan verwacht kwamen. Verrassend was dat ook de nabestellingen voorzien waren van een tas en kadoverpakking.

Een preview van de daadwerkelijke opmaak zou fijn zijn. Dan kan je kleine opmaakfouten eruit halen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het programma is makkelijk te hanteren.

Sorteer mogelijkheid op gang en eventueel een extra tabblad er tussen.

Pluspunten

Prima programma, geen bugs, gebruiksvriendelijk. Op tijd geleverd. Vragen werden via de chat meteen adequaat beantwoord. Leuk dat je je eigen vragen kan toevoegen. Eindproduct ziet er netjes uit en voelt solide aan.

Binckhorstlaan 36 2516 BE Den haag