Schitterend

Prachtig. Goede service en prijs /kwaliteit waardig.

Snelle en accurate levering van mooie sieraden

Snelle levering. Sieraad zoals op afbeelding. Mooi!!

Prima ervaring met deze leverancier!

Pakketje werd snel en keurig verpakt geleverd, communicatie was goed en het bestelde product voldeed aan de verwachtingen. Heel tevreden.

Prachtige mooi afgewerkte sieraden voor een redelijke prijs

Geweldige mooie sieraden. Prima levering. Ik heb er spijt van dat ik geen twee stuks besteld heb van deze prachtige hanger.

Aanrader

Mooie sieraden, supersnelle levering, goeie communicatie, net en verzorgd discreet verpakt zodat het absoluut niet opvalt wat de inhoud zou kunnen zijn van dit pakket.

Netjes en snel.

..en mooi product.

Zeer goed snelle levering

Netjes en snel in huis

Netjes en snel

Uitstekende kwaliteit en service.

Kwaliteit zeer mooi,prijs kwaliteit verhouding goed. Vertraging met levering helder gecommuniceerd; afspraken perfect nagekomen. Verzending via goede verpakking etc. Niets dan lof.

Slecht geleverd

Sieraden zijn mooie en altijd snel geleverd. Maar ik had duidelijk op mijn bestelling geschreven dat ik de levering in een winkel wou waar ik werk. Toch hebben ze het pakje in de brievenbus van de winkel gestoken. Die word maar 1x geleegd in de week. De winkel is open van 10u tot 20u en toch niet even binnen komen.

Prima geregeld!

Op tijd aangeleverd met ook nog een persoonlijke notitie. Het product deed aan de verwachting, goed verpakt en goede communicatie.

Goede en snelle service

Discreet en snel.

Goede en zeer snelle service.

Bedeltje voor armband besteld. Product precies zoals weergegeven op de foto. Erg blij mee!

op tijd geïnformeerd dat het later werd afgeleverd, aflevering volgens toezegging

product voldoet aan verwachting; verpakking meegeleverd.

Snel en goed geprijsd .

Mooi sieraad gekocht

Leuk sieraad voor een leuke prijs

Snel geleverd, verzendkosten inbegrepen, dus geen verrassingen!

Gewoon goed.

Gewoon goed

Leuke hanger voor mijn vrouw gekocht en de volgende dag lag deze al in de brievenbus!

Mooie hanger, direct geleverd

Goede eerste ervaring met dit bedrijf. Bestelde een zilveren hangertje en dat lag meteen de volgende dag leuk verpakt en stevig in een doosje in de brievenbus. Blij mee!

meedenken in oplossingen

Er is een goede oplossing gekomen hoe ik een gouden bedeltje kon zien voor ik het definitief bestelde. Alleen informatie over retourzender duurde lang

Snelle levering en product zoals beschreven een echte aanrader.

Snel

vriendelijk en meedenkend tav levertijd en behulpzaam

levering in 1 nacht en betaling was een vertrouwens kwestie die wij natuurlijk niet misbruikt hebben. dank daarvoor ,super!!!

snel en mooi

Een snelle levering, het artikel was duidelijk weergegeven op de site en is in werkelijkheid net zo, de prijs is netjes.