Slecht

op 30/04 iets besteld en nog steeds niks ontvangen...

Bijzondere mooie sieraden

Een zeer mooie bedel besteld, snelle levering & een erg authentieke style. Heel erg tevreden heb de bedel sinds aankomst niet meer af gedaan.

Het door mij uitgezochte item was niet meer leverbaar. Het alternatief gekozen, deze was duurder maar kreeg het voor de prijs van het niet meer te leveren item!! Wat een service !!!!

De aankoop voldeed aan mijn verwachting. Werd bezorg in stevige verpakking, daarin in doosjes met zelfs nog zakjes en stickers om eventueel als kadootjes weg te kunnen geven. Ben volledig in mijn sas met mijn aankopen. Tijd tussen bestellen en leveren was volgens afspraak. 👍

Top bedrijf!

Mooije sieraden, keurig ingepakt geleverd, en altijd weer op tijd in huis! Super! Ga zó door! 👍🏻

Prachtig sieraad, goede service

Voor het eerst iets besteld; een zilveren ketting met een zilveren hanger. Het sieraad is net zo mooi als op de afbeelding. De levering was heel snel!

de internet site van Mooye is zoals een site bedoeld is !!

De armband die ik besteld heb is exact gelijk als op de foto,, de maat komt op de millimeter nauwkeurig overeen. binnen 1 dag geleverd , echt een top bedrijf.

Superblij!

Ik had een zilveren hanger (sterrenbeeld Ram) besteld.En hij is boven verwachting!Ik vind hem in het echt nog mooier dan op het plaatje! Het is nl.geen standaard hanger,maar echt anders dan de doorsnee sterrenbeeld hangers!TOP! Dus ik ben superblij!

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

Wat je overal zou willen

Mooie artikelen zoals op de foto, keurig verpakt en snel geleverd. Zo zou het overal moeten zijn.

Top levering

Super snel geleverd en naar verwachting

Kwaliteit valt tegen

Ondanks het op tijd bestellen helaas toch niet diezelfde dag verzonden. De zilveren hanger valt erg tegen, hij is niet recht en is niet mooi afgewerkt, veel onregelmatigheden. Het is dat er emotionele waarde aan zit anders had ik het teruggestuurd.

Zeer snelle levering en super sierraad. Alles heel snel geregeld.

Super klasse

Correcte levering

Tijdig en keurig afgeleverd

Hartstikke goed!

Hele goede verzending

Prachtig correcte inpakking en vlug geleverd

Mijn bestelling is vlot gegaan sieraad goed ingepakt

Goed en snel

Voor het vijfde jaar Piramide bedels voor onze Engelse stagiaires gekocht als herinnering aan onze school de Piramide. Mooi verpakt en zeer snelle levering.

Mooi sieraad en snel geleverd

mooie sieraden

Mooie sieraden ,snel geleverd .

matig, enigszin steleurgesteld

ik had 2 hangers besteld voor verjaardag van vriendin; 1 hanger was goed, de andere was een verkeerde; moest terugsturen, verjaardag inmiddels voorbij en nu afwachten of ik geld terugkrijg

Snel geleverd en keurig verpakt!

Alles prima, snelle levering en keurig verpakt, heel blij mee!

Prachtige hanger,verrassend licht.

Super snel geleverd, mooi verpakt. Vriendin erg blij gemaakt.

Fantastische service

Prachtige hanger van hoop geloof en liefde aan een ketting. Voor mijn zoon heel waardevol Dankjewel Mooye!

Zeer tevreden over de service

Vandaag besteld en de dag erna al in de brievenbus. Vlug service en ook zeer goed verpakt, ik ben er zeer te spreken over