Goede service, collegiaal personeel

Een product besteld, snelle levering en vriendelijk personeel die snel reageerde.

Snelle levering in leuke cadeauverpakking. Een feest om te ontvangen.

Snel geleverd mooi verpakt en mooie afgewerkte producten

Prima service, goede kwaliteit

Fijne snelle service en goed verpakt

super service!

fijne winkel, de producten voldoen aan de foto's snelle levering. Het zou alleen fijn zijn om een mailtje te krijgen als het product verzonden is.

Mooie hangers die precies voldoen aan de foto's en nauwkeurige beschrijving, snelle bezorging. Mijn enige minpunt is dat ik de site wat onduidelijk vindt: ik wil graag mijn verlanglijst te kunnen bekijken, maar krijg pas de mogelijkheid om in te loggen nadat ik bij een artikel op "toevoegen aan verlanglijst" heb geklikt. Eenmaal ingelogd staat de verlanglijst wel netjes in het zijmenu.

heldere site en snelle levering

Prima site, mooie sieraden, en ook in het buitenland een snelle levering. Dus niks te klagen ;-)

Zilveren hangertje snel en goed ontvangen. Net zoals omschreven.

Goeie kwaliteit

Snelle verzending en mooi verpakt. Goeie kwaliteit, netjes afgewerkt. Was nieuwjaarscadeau voor echtgenoot en hij was er zeer blij mee.

Nette prijzen, nette levering, niks op aan te merken

Verzenden ging vlot, prijzen zijn netjes, mooi productje en wordt zelfs zonder het aan te geven in een kadoverpakkingkje geleverd. Op product, verzending en verpakking helemaal niks aan te merken. Prima. Enige wat me een beetje verwarde was het feit dat op het kado doosje de website als mooye.shop staat en je dat verder nergens terug ziet. (mooye.shop werkt wel, stuurt je gewoon door naar de 'normale' site). Verder zou ik wat de website zelf betreft iets andere lettertypes e.d. kiezen, is natuurlijk een smaak-kwestie maar een kleine re-design zou de winkel iets classier/exclusiever/professioneler kunnen laten ogen

Goede bezorging

Het bedeltje is erg mooi, jammer dat de ketting binnen 2 dagen kapot was bij het slotje.

Prachtig karper hangertje

Levering heeft weliswaar iets langer geduurd dan normaal, maar gezien de feestdagen is dit acceptabel. Verder is het een pracht van een hangertje, heel gedetailleerd en is mijn partner er heel blij mee als karpervisser zijnde.

Nul verantwoordelijkheid en begrip

Na 10 dagen nog altijd geen levering gehad. Twee keer gemaild: ik moet maar geduld hebben, dat het verloren kan gegaan zijn, willen ze niet weten. Als je cadeau-artikelen verkoopt, die toch vaak een emotionele waarde hebben, zou je toch moeten begrijpen dat tijdige levering voor de besteller belangrijk is om niet in zeer ambetantie situaties te komen. Maar dat begrip zit er niet in. Dit is dus geen service.

klantvriendelijk

per abuis een verkeerde ring ontvangen en na contact meteen een nieuwe ring ontvangen. Super!

Mooi sieraad

Prima snel bezorgd

Mooi

Artikel mooi en netjes verzonden

Mooi product, snel en keurig verpakt bezorgd.

Positieve ervaring bij mijn eerste bestelling bij Mooie Sieraden die ik zeker zal delen met familie, vrienden en bekenden ... ' zegt 't voort '

Geweldig !!

Vorige week dinsdag een zilveren ketting gekocht en na 2 dagen aangekregen, het ziet er heel mooi uit! Maar

Snel en heel goed

Heel mooie afgewerkte sieraden omschrijving duidelijk en goed Sieraden zo als op foto geleverd top winkel Bedankt

Mooi sieraad, goede service, snelle bezorging

Een goede ervaring. Ik had her sieraad besteld, kreeg meteen per mail een bevestiging en vervolgens ook een mail toen het verzonden was. Geen extra kosten voor bezorging, wel waren er meerder opties voor bezorgen mogelijk wat het duurder maakte, maar keurig dat er opties waren. Het sieraad werd geleverd in een mooi verpakking en een stevig, netjes doosje.

Gouden shuttle voor de liefde van mijn leven

Ik heb deze gouden shuttle gekocht voor iemand die heel bijzonder voor mij is. Prima verzorgd door Mooy.

Zilveren hangertje was prima zoals de beschrijving, goed en netjes afgevoerd.👍

Prachtig... Precies zoals de afbeelding

Bij hangers zijn precies zoals op de voorbeelden op internet... Zelfs de achterkant mooi af gewerkt...

Net en snel contact.. goede en snelle service.. product zoals verwacht..

Zoals altijd.