Super vriendelijk!!

Heel fijn, ik belde om iets nog te veranderen in de boeking die ik via internet had gedaan en dat kon gewoon. Echt super! En de ligschommel is super goede kwaliteit!

Diverse keren al producten gekocht. Zoals zwembad, klimtoren met glijbaan en skelters. Altijd goed advies, vriendelijk personeel en een nette prijs. Service is ook goed. Wij komen hier graag winkelen en komen zeker weer terug.

Snelle service, top verpakt

Fijne communicatie en snelle levering!

Snel en prettig

Donderdag besteld, vrijdag in huis. Snel en volgens afspraak. Een aanrader!

Ik had Buitenspeelgoed gebeld , omdat ik een zwembad zocht die dus net voor de hittegolf overal was uitverkocht ..... geen gehoor , pfff nog geen 5 minuten later belt de eigenaar op , en hij had nog 1 zwembad die we de volgende dag in huis hadden , Voortaan eerst bij Buitenspeelgoed op de site kijken want via Bol is het veel duurder en praat je met robots ook nog , Heerlijk om een mens van vlees en bloed vragen te kunnen stellen ,en dan ook nog super vriendelijk antwoord !!! Dankjewel

Klantenservice ten top

Fantastische ervaring. Na telefonisch contact te hebben genomen hebben we de knoop doorgehakt. Wij kregen het gevoel dat men wist waarover men sprak. Er volgende een duidelijke communicatie en werden op de hoogte gehouden ivm de levering. En voorbeeld van hoe online verkoop moet werken en dit zonder het gevoel de krijgen dat je als klant slechts een nummer bent. Wij kunnen buitenspeelgoed Stouten alleen maar aanbevelen. Top kwaliteit in zowel product, service als klantenervaring!

heb een skimmer gekocht voor ons zwembad. Overal uitverkocht maar stouten had hem nog. Gelijk besteld en twee dagen later in huis netjes verpakt. Top!!!!

Snel en goedkoop

Bestelling dezelfde dag nog verzonden. Hierover goed gecommuniceerd. Top

Goede service en advies gekregen, ook na aankoop zwembad

Snel geleverd, goede aankoopservice en ook toen het zwembad geleverd was de service top!

Tevreden klant

Zeer schappelijke prijzen, vlotte levering

Vriendelijke en zeer deskundige klanteninfo door Cor Stouten.

Behulpzaam, deskundig, snelle levering en prijstechnisch zeker heel concurrerend.

Zo hoort het!

Duidelijk geïnformeerd, vriendelijk en ontzettend snel geleverd. Top!

Snelle levering, goede nazorg

Bestelde duikelrek ken werden zeer snel geleverd. Echter door een fout van de fabrikant met niet passende afdekdoppen. Na een mailtje binnen een paar dagen passende afdekdoppen. Top service!

Hele goede service

Zeer snelle levering, goede communicatie!

Zeer snel mijn pakketje ontvangen!!!

Vlotte service!!! Zeker een aanrader

Geweldige service en behulpzaam

Heel fijn geholpen, attent in telefonische gesprekken en vooraankondiging van levering op verzoek.

Perfect!!

alles ok!

Correcte levering

Correcte levering. Vlotte service !

De goedkoopste en snel geleverd

Ik heb 4 schommelhaken gekocht met karabijn. Prijs met verzenden EUR 18,-. Voor dat bedrag had ik er bij de bouwmarkt op dat moment nog geen 2. En ik had ze snel binnen en ze waren goed verpakt.

Keurig op tijd geleverd

Mooi op tijd volgende dag geleverd, ondanks best wel drukte bij andere leveranciers.

Bestelling geplaatst en opgehaald. Het is gewoon een simpele loods maar netjes geholpen!

Perfecte service, top kwaliteit!

Netjes

Goede en nette service

Alles heel vlot verlopen en zeer mooi product.