Goed product, snelle levering en vooral eenvoudig het juiste model vinden !

Snel geleverd tegen onklopbare prijs!

De filters zijn gelijkwaardig aan de originele en passen perfect. De levering via PostNL ging snel. En de prijs is super; nergens goedkoper te vinden!

uitstekend

zeer goeie service en bestelling was er heel vlug

snelle en correcte service

filtertype makkelijk terug te vinden interessante combinatie van filtertypes snelle levering concurrentieel

Snel en correct

Uit mijn professionele achtergrond weet ik dat de prijs van dergelijke filters voor de retailmarkt belachelijk hoog ligt. Ik ben dan toch blij dat ik WTW Filterstore online gevonden heb voor het "witte" product aan de helft van de standaard prijs. Nog steeds te hoog geprijsd, maar voor zover ik gevonden heb wel de beste prijs in de particuliere markt. Bestelling en levering was ook heel vlot en het "witte" product ziet en voelt er alvast voldoende goed uit als vervanger van de origineel meegeleverde filters. WTW zal dus waarschijnlijk wel mijn standaardleverancier blijven voor die filters :-)

6 filter set besteld en de volgende dag in huis Tip zoek even naar een kortingen code Groet L

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Correct en snel

De juiste filters aan een correcte prijs snel geleverd

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Snelle levering, prima passend product!

Duidelijke web-site. Product snel gevonden voor een concurrerende prijs. Snelle levering.

Bedankt voor uw goede beoordeling en mooie woorden! Wij zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Supersnelle levering

Producten gemakkelijk te vinden op de site, na bestelling supersnel geleverd! Goed verpakt en geen beschadigingen aangetroffen.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en woorden! Wij zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Makkelijk gevonden, snel geleverd voor een goede prijs

Voor de eerste keer filters besteld voor de WTW, makkelijk zoeken in de store en gelukkig snel geleverd, een omschrijving hoe het F7 filter gemonteerd moet worden was handig geweest, er staat een dikke pijl op het filter maar dat kun je, als je minder technisch bent op 2 manieren op vatten, verder prima.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en verbeterpunten! Wij zijn hard bezig om deze punten duidelijker aan te kunnen geven. Wij zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Uitstekende service snelle verzending

Heb op de site van WTW filters super snel de benodigde filters gevonden. De volgendeirgen had ik ze al in huis. Super service !!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en woorden! Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Duidelijke website, scherpe prijzen, en snelle levering.

Duidelijke website, scherpe prijzen, en snelle levering.

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Graag tot een volgende bestelling bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

ik raad

Snelle levering, goederen voldoen aan de bestelling aanraden

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Geweldig, betrouwbaar en snel.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Volgende dag geleverd , kwaliteit gewaarborgd

Hhjj

Bedankt voor uw goede beoordeling! Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

prima en snelle levering, prima materiaal

IK heb filters besteld voor een itho dallderop WTW. Goede site, prima levering en snel.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en woorden. Wij zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ilse

Dag na het plaatsen van de bestelling al thuis ontvangen. De filters zijn netjes verstuurd geworden.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Goede filters voor een goede prijs

Wederom een aantal sets filters besteld voor mijn wtw unit en dik tevreden met de leversnelheid en de kwaliteit.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Vriendelijke personeel , goede uitleg en snelle aflevering

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store =) Met vriendelijke groet, Merel

goed advies, snelle levering, goed verpakt

prima telefonische klantenservice met goed advies. de prijzen zijn heel gunstig, en het artikel van betere kwaliteit dan het originele merk. de verzending was snel en goed verpakt. ik zal al mijn toekomstige filters ook hier bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling! Graag tot ziens bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Product, prijs en levering in BE perfect.

De informatie over de filters op de website is voldoende om de juiste keuze te maken. Het is vrij eenvoudig om deze te vervangen. Ze passen precies in de filterhouders van het wtw toestel van Itho - Daalderop. De verzending is goed georganiseerd en kan online opgevolgd worden. De verpakking is degelijk en intact aangekomen.

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden! We zien u graag terug bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Snelle verzending. Correcte prijs

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Graag tot ziens bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Merel

Snelle en correcte service

Betrouwbaar

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Graag tot een volgende keer bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Snel bediend, goede info, goede kwaliteit.

In vergelijking met anderen goedkoper en toch goede kwaliteit.

Snelle levering, onvoldoende montage instructie

Over WTW Filterstore