Prima op tijd geleverd

Prima prijs en levertijd

goed en snel geleverd

netjes en correct afgehandelt

snelle en correcte levering

Filters zijn snel geleverd en voor een zeer schappelijke prijs.

Duidelijke website waardoor de keuze goed te maken is. Snelle levering

Zoals altijd gewoon weer goed!

bestelling, korting en aflevering zijn zeer goed afgewerkt.

Goeie ervaring

Overzcihtelijk website, snel geleverd en goeie prijs

Prima filters

Filters voldoen. Passen precies. Wat problemen met levering gehad. Maar het resultaat is goed. Volgende keer weer.

Vlotte levering

Snelle en correcte levering

Goed product snel geleverd

Het product is exact wat ik ervan verwachtte en doet perfect wat het moet doen. De levering had wat vertraging, maar na duidelijke communicatie hierover via email werd het toch nog snel geleverd.

Goede kwaliteit, snelle service

Bestelling via de website ging heel vlot, de levering was snel en correct. Top

Goud

Goud

Goeie kwaliteit van filters, bij een winkel voor sanitair betaal ik 24 euro, nu voor 34 euro ; 10 stuks Snelle levering

Pakketje zoek, keurig opgelost.

Filters besteld voor WTW. Helaas pakketje zoekgeraakt bij PostNL. Keurig opgelost door WTW filterstore. Nieuw pakketje gestuurd. Komt morgen (hopelijk) binnen. Bovendien erg prettig e-mail contact gehad!

Ik kreeg nog een naheffing van porto kosten. Na e-mailtje naar filterstore werd het heel snel en afdoende opgelost, met een reactie terug. Fijne service

alles prima volgens afspraak

zie hiervoor

Snel en gemakkelijk besteld/geleverd.

Snel en gemakkelijk filteren

Duidelijke site waar je snel de juiste filters hebt gevonden. Snelle levering en zeker niet te duur.

Het bestelproces was heel helder en duidelijk en de bestelling is vlot geleverd, dus helemaal prima!

snelle levering goede kwaliteit

ik ben tevreden

Goede prijs, snel geleverd.

De bestelling is prima afgehandeld.

De bestelde filters zijn op een correcte manier verpakt en verzonden. Ik hoop nog lang van jullie filters gebruik te maken.

Alles naar verwachting

Prijs/kwaliteit is uitstekend, bezorging zeer snel, en doet wat het moet doen, filteren!

Goed.

De communicatie via de mail is goed maar ik heb via messenger op Facebook een bericht gestuurd en heb nog steeds geen antwoord