Snelle en professionele service

Er werd meteen contact opgenomen met mij ivm mijn bestelling om te controleren of de bestelling wel correct was. Men wees mij erop dat er 2 types zijn voor mijn toestel en ik had blijkbaar de verkeerde besteld.

Alles ok

Besteld en goed binnengekomen.

Prima site en snelle levering

Prima site en snelle levering zoals men het wil hebben

Vlotte bestelling, communicatie, levering...

De site is goed georganiseerd. Er wordt uitstekend gecommuniceerd met de klanten zodat je altijd weet waar je levering zich bevindt. De betaling en levering worden vlot afgehandeld.

Duidelijke site met goede service

Duidelijke site waar je snel het juiste product vind. Prima service en snelle levertijden!

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Wij waarderen uw reactie. Hopelijk zien wij u nog eens terug als klant bij de WTW Filter Store. =). Met vriendelijke groet, Michal

perfect

Snel accuraat en goed verzorgd.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot ziens bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Michal

eenvoudige bestelling, snelle levering: tevreden klant dus!

alles in orde

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Michal

prima doet wat het belooft!

Besteld en goed binnengekomen.

livraison très rapide et filtres conformes à ma demande

filtres conformes à ma demande et livraison ultra rapide .

Merci pour votre avis positif et à bientôt sur le Filter Store de WTW ! Bien cordialement, Michal

Vlot, 3 sets goedkope filters aangekocht

Levertijd: De dag na het plaatsen van de bestelling hadden we de bestelling in huis. Prijs: Met de korting bij aankoop van 3 stuks en de korting vanuit de nieuwsbrief was er op dit moment geen goedkopere filter te vinden voor mijn WTW-toestel. Kwaliteit: De aangekochte filters zijn van het huismerk en dus niet het originele type, toch heb ik tot op heden hier geen nadeel van ondervonden. Ze pasten goed in mijn WTW-toestel. Klantendienst: Tijdens de aankoopfase heb ik via chat contact gehad met de klantendienst. De klantendienst kon me meer informatie geven over de verschillende types van filters en of deze op mijn toestel zouden passen. Bovendien hebben ze me de kortingscode uit de nieuwsbrief bezorgd. Terugnamebeleid: Ik heb geen gebruik gemaakt van het terugnamebeleid, maar de mogelijkheden waren wel duidelijk.

levering en afhandeling ging erg snel

Snelle levering en goedkoop

Goed product

Goede aankoop snelle levering

Zeer vlotte aankoop, nelle levering

goede aankoop

vlotte bestelling, goede communicatie, en vlotte levering

Top geregeld

Bestellen ging makkelijk en de levering was netjes binnen de tijd. Prima geregeld.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Michal

Perfect geregeld allemaal

Een duidelijke site zonder te veel poes pas. Perfect ga zo door.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het bezoek aan onze webshop en ons bestelproces zo prettig heeft ervaren! We zijn druk bezig om onze webshop nog duidelijker te maken. We zien u in de toekomst graag terug bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Super wat een service

Deze mensen hebben hun dingen goed voor mekaar heb helemaal geen aanmerkingen van bestelling tot levering En super snel 👍

Bedankt voor uw mooie beoordeling en het mooie compliment! Graag tot ziens bij een volgende bestelling bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Merel

Vlotte verzending

Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag terug bij de WTW Filter Store =) Met vriendelijke groet, Merel

Ik was ten zeerste verwonderd dat mijn bestelling zo vlug geleverd werd.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wanneer u voor 12 uur heeft besteld, versturen we de bestelling dezelfde dag nog. Wanneer u na 12 uur bestelt, doen we altijd onze uiterste best om de bestelling toch nog dezelfde dag te versturen als dat mogelijk is. We zien u graag terug bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Merel

Correcte afhandeling en levering

Alles staat duidelijk omschreven op de website. De bestelling en de levering verliepen perfect.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! We zijn druk bezig om onze webshop nog duidelijker te maken. We zien u in de toekomst graag terug bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Snel en goede service

10 sets (20 filters besteld). Volgende dag tussen 11 en 13 uur geleverd. Helaas slechts 5 sets (10 filters). Na een 30 seconden durende online chat met de klantenservice werden zonder discussie en zonder problemen de andere 5 sets verstuurd (volgende dag geleverd om 11 uur). Prima dus.

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice en onze chatfunctie. We zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Merel

Duidelijke website en snelle levering

Goed product. Jammer was dat de filters per 5 stuks bestelt moesten worden en los werden afgeleverd. Het was de keuze meer of minder bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben ervoor gekozen om sommige van onze producten per 5 sets te verkopen, zodat we onze setprijzen zo laag mogelijk kunnen houden. Wanneer we dit product los verkopen, zijn de verzendkosten in verhouding erg hoog. Bovendien sparen we het milieu, omdat er nu niet 5 losse sets verzonden hoeven te worden. Met vriendelijke groet, Merel

Vlot besteld. Snel geleverd.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn druk bezig om onze webshop nog duidelijker te maken. We zien u in de toekomst graag terug bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel

Lijkt beter product dan origineel.

Wat fijn dat u zo enthousiast bent over de kwaliteit van ons product! Bedankt voor uw mooie beoordeling. Ons moederbedrijf AFPRO filters heeft al 40 jaar ervaring in het produceren van luchtfilters. We hebben een eigen testcentrum tot onze beschikking in ons laboratorium in Alkmaar. Daar testen we WTW filters volgens de oudere EN779:2012-norm en de nieuwste ISO 16890-standaard! Bij ons zijn alle filters ISO gecertificeerd. We zien u graag nog eens terug bij de WTW Filter store.

Snelle correcte levering.

Goed!

Bedankt voor uw beoordeling en graag tot ziens bij de WTW Filter Store. Met vriendelijke groet, Merel