Goede en correcte service

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Wat wil je nog meer. Ga zo door!

Niet voor het eerst filters voor onze nieuwe WTW besteld. Steeds arriveren zij snel en netjes verpakt.

Prima filters

Makkelijk het juiste type gevonden op de site, leuke korting bij meerdere aantallen. Filters passen prima.

Een perfecte site welke gemakkelijk is in te vullen

Een correcte werkwijze en een prima afwikkeling

prima geregeld en snel bezorgd

Filters zijn keurig op tijd verzonden en bezorgd

prima webshop, zeer snelle levering en goede prijs

deze webshop is zeer professioneel en geeft goede informatie over zaken waar je doorgaans niet veel verstand van hebt.

Ik vind het een goed bedrijf met een goede service en geef het een 9.2

Vind de service en levering supper De prijs moet zo blijven anders worden ze te duur. Maar vind het verder heel goed . En de telefoonniste is heel vriendelijk en hoort je goed aan ga zo door

topppppppp

top bedrijf

Al vaker besteld de afgelopen 2 jaar en nooit problemen gehad.

De supervriendelijke medewerkster heeft perfect geadviseerd in de keuze voor het soort filter wat ik nodig had en de volgende dag al had ik de bestelling in huis. Supernice!

Perfecte service en op tijd afgeleverd.

Alles OK

Snel, scherp geprijsd en goed product

Paar filters besteld voor een goede prijs en op tijd geleverd

Topper

Concurrentiële prijzen, snelle en efficiënte levering

Goed en snel geleverd!

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Zelfde resultaat en kwaliteit, als de originele, scheelt aanzienlijk mbt prijs!

Gemakkelijk en duidelijk

Webshop is duidelijk en redelijk gedetailleerd ! Leveringstermijn iets langer door Corona. Alles perfect verlopen.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Naast prijs kwaliteit ook vlotte verzending en goede communicatie. Top!

Alles OK

Snelle levering - klantvriendelijk Kwaliteit zal nog moeten blijken maar ziet er toch OK uit

Alles dik voor elkaar

Klantcommunicatie goed Levering goed Product goed

Goed product en snelle levering.

Snel geleverd en niet te duur.

Bestellen ging gemakkelijk, levering was snel genoeg en de prijs was ook confortabel.

snel en efficiente bestelling

na bestelling reeds de volgende dag afgeleverd in een goede verpakking, het volgen van de verzending is een meerwaarde

Eenvoudig, snel en uiterst communicatief

Goede site, eenvoudig en gemakkelijk om juiste keuze te maken. Vooral het feit dat ik nog persoonlijk gecontacteerd werd met een e-mail en foto's in bijlage, om er zeker van te zijn dat ik het juiste type filter had besteld, vind ik een enorme toegevoegde waarde!

Prima en snelle service

Het is een duidelijke site, waardoor een snelle service! De bestelling was netjes verpakt en in twee dagen in huis, geweldig!

vraag gesteld via de website. Snel antwoord gekregen. snelle levering.