Alles toch in orde gekomen

Vertraagde levering, maar goed op de hoogte gehouden. Spullen goed ontvangen, past precies

Prima en snelle levering

Duidelijke bestelinstructies

Alles geleverd maar wel later dan vermeld

Ik had een order geplaatst en die zou een paar dagen later geleverd worden maar na een paar dagen kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was in Nederland en mijn bestelling 1 of 2 weken later zou komen. Dit is niet fijn voor mijn planning omdat ik regelmatig weg ben.

Goede kwaliteit

levering is goed gegaan

Levering is goed gegaan maar de filters gaan blijkbaar uit het assortiment. Dat is natuurlijk niet fijn.

Snel, juist en compleet.

Gebruik ze al bijna 17 jaar met goed resultaat

Prima levering!

snelle service

Geweldig. Snel en correcct afgeleverd

Geweldig. Snel en correct ageleverd.

zo als het hoort

zo als het hoort .

First class

Product as expected, as previously ordered. Communication good. Only delivery, after a slight delay, was a little later. Otherwise spot on.

Kan niet beter.

uitstekend

de site is duidelijk over het type filter wat nodig is . heel prettig dat de site met je e mail adres bijhoudt welke filters besteld zijn. dus niet elke 6 maanden weer uitzoeken welke filter elementen je moet bestellen. zeer snelle levering. fijne site om te bestellen.

filters prima, bezorging PostNL beneden alle peil

Omdat PostNL tegenwoordig alle pakketten in de entreehal zet zonder bericht, heb ik gekozen voor een PostNLpunt. Er was geen keuzemogelijkheid en kreeg daarna pas door waar ik de filters kon ophalen. Er zitten 2 afhaalpunten op 10 min. loopafstand van mijn appartement. Echter ik werd naar een bedrijf gestuurd, 10 minuten fietsen, waarbij het afhaalpunt intussen van naam was veranderd waardoor lastig te vinden. PostNL kon de naamsverandering pas na +/- een maand doorvoeren. Kortom: filters prima, bezorging bagger!

Snelle levering prima inzicht op site

Goede omschrijving artikelen. Goed advies wat je nodig hebt. Snelle levering

Vlot de filters ontvangen. Gebruiksvriendelijke website.

op tijd en goed verpakt. Ik bestel al jaren bij hun, altijd goed.

Toppie

Goeie service Sneller levering

Prima en snel bediend

Goede website en snel geregeld

Snelle levering, duidelijke uitleg, bij vragen krijg je goede en correcte uitleg terug. Zeer tevreden van de filters voor mijn ventilatietoestel.

Scherpe prijs en snelle levering.

Prima product tegen scherpe prijzen

Goede produkten.

Correcte levering.

Snelle levering.

Juiste artikelen keurig en vlot bezorgd

zeer goed

vlotte afwerking