Filters van goede kwaliteit zijn snel geleverd

Filters zijn snel geleverd. Kwaliteit is tot nu toe prima.

Helemaal top

Fijne site en snelle bezorging

Jammer dat ze mijn bestelling konden leveren vanwege niet op voorraad hadden maar waardoor ik ff langer moest wachten maar dat neem ik ze niet kwalijk..

Uitstekende service en snelle levering.

Uitstekende service en snelle levering.

Geheel volgens afspraak

Bestelling eenvoudig te plaatsen.

Het product voldoet aan alle wensen

Top service en snelheid

Snel, goed en goede prijskwaliteit verhouding!

Goede service alleen langere levertijd dan afgesproken

Duidelijke website

Zeer goed geholpen

Mijn eerste bestelling en correct behandeld.

Foutjes worden rechtgezet

Het bestelde produkt was niet voorradig ondanks dat dit aangegeven was tijdens bestelling. Nieuw genoemde bezorgdatum keurig nagekomen en als compensatie voor het ongerief een korting op de bestelling ontvangen.

WTW filters besteld

Filters besteld voor de Zehnder/Stork WTW ventilatie. Op de website was dat makkelijk te doen. Gekozen voor het eigen merk omdat ze toch allemaal aan de iso-norm moeten voldoen. En de volgende dag had ik ze al in huis.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Graag tot ziens bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ivana

Wij hebben mondkapjes besteld. 's morgens besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verpakt en mondkapjes van Nederlands fabricaat. Dus geen Chinees massaproduct. Ook de prijs is ok zeker voor deze kwaliteit.

Bij een eerste levering was er een probleem, na een mailtje zeer snel opgelost prima service

Snelle levering en prima prijs

Levert wat t beloofd en duidelijke website

Eenvoudige bestelmethode d.m.v. overzichtelijke site met typenummers e.d.

Makkelijk te vinden site die invoering van benodigde filters heel eenvoudig maakt. Snelle bezorging in stevige verpakking. Super!

Vlot en vriendelijk afgehandeld

Vlotte afwikkeling ook betreffende retourzending.

Fast...

...and it's quality too.

Thank you for your positive review and see you at the WTW Filter Store =). Kind regards, Ivana

niks mis mee

Snel verzonden, goed verpakt, en op mijn vraag kreeg ik een snel antwoord.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Ivana

Nice ! Good contact, nice product;

Quick delivery, nice product, good contact. As it should be !

Overzichtelijk om te bestellen

Makkelijk en snelle levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot ziens bij de WTW Filter Store =). Met vriendelijke groet, Ivana

Super...

Perfecte en super snelle levering..Top..

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en graag tot ziens bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Ivana

snelle service

Alles conform bestelling

snel en correct

ok

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij de WTW Filter Store! Met vriendelijke groet, Ivana

makkelijk te bestellen en snel geleverd

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goede service.

Ik had per ongeluk het verkeerde besteld. Ik heb dit onmiddellijk laten weten en dit werd ook onmiddellijk geannuleerd. De levering was er heel snel!