snelle en correcte levering.

Goede prijs, levering zoals beloofd.

All good

snelle levering sets G4 groffilter met fijnfilter F7

Ik heb gebruik gemaakt van de valentijn korting van 14% en heb dus 3 sets G4 groffilter met fijnfilter F7 besteld. Dag later zijn ze al geleverd. De prijs was al laag maar met de extra korting zeer interessant.

Via een bewoner dit adres doorgekregen

Prima geregeld, op tijd , niet duur , dus aan te bevelen , en dat doen wij dan ook zeker wel.

Top snel geleverd en is ook niet de 1e keer!

Snelle levering en goed product

Binnen 2 dagen thuisbezorgd en kwaliteit filters prima.

helemaal content, tot de volgende .....

helemaal content, tot de volgende ....

Vriendelijke goede service

Wij hadden eerst de verkeerde filters besteld. Toen wij een mail stuurde om te retourneren werd er meteen contact opgenomen of we hulp nodig hadden bij het vinden van de goede filters. Heel fijn contact.

Snel

Snelle levering maar staat niet bij hoe te plaatsen welke boven of beneden hoort in de machine … Dat is mijn - puntje

Betrouwbaar en snel

Bestelde filters waren oké en werden snel geleverd.

Snel en prima verzorgd.

geen enkel opmerking top

alles steeds vlot verlopen

Pakket niet ontvangen

Slecht niks ontvangen

Een heldere website plus snelle levering.

Buitengewoon

Ik had een bestelling gedaan en na n week was t er nog niet heb uk kontakt gehad hebben ze nieuwe gestuurd en binnen n dag had ik dit binnen

juiste filters, snelle levering .

Goede uitleg over keuze juiste filter

Niet alleen maar bestellen maar ook goede uitleg over de verschillen tussen typen filters. Ook goede instructie hoe je ze moet vervangen. Levering snel, prijs prima marktconform.

Eerste keer besteld, professioneel en snel afgehandeld

Correct en op tijd geleverd

Mooi afgewerkt en afgeleverd

Prima filters

Prima filters tegen een normale prijs. Iets goedkoper dan de concurrenten. Vraag mij echter wel af waarom al deze filters zo duur moeten zijn. Beetje hetzelfde verhaal als met cardridges voor printer en scheermesjes voor je scheermes. Je hebt het nodig en daarom worden ze kunstmatig hoog gehouden heb ik het idee.

snelle levering tegen laagste prijs

Al eerder hier gekocht. De juiste produkten voor de laagste prijs en snelle levering!

Effectief en efficient

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Product nu nog niet nodig, maar ik heb volle vertrouwen.

Filters: tevreden over product, levertijd was wat langer

Filters besteld. De levertijd was wat langer door leverproblemen, maar verder geen klachten. Filters zijn zoals op site aangegeven. Passen in WTW installatie. Verder zijn het gewoon filters dus weinig over te melden.

Prima en snel. Ook Retour door zelf verkeerde bestelling netjes afgewikkeld.

X

Denken goed mee

Zelfs nadat ik de filters besteld had en vragen had hebben ze nog goed meegedacht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.