Ik had nog wat aanvullende/afwijkende vragen maar ben erg goed en vriendelijk geholpen. Verder snel geleverd.

Mondkapjes van AFPRO-filters zijn sowieso van betere kwaliteit dan de Chinese mondkapjes! Geen elastiekjes die knappen, zoals meegemaakt met de Chinese mondkapjes en de AFPRO-mondkapjes ademen prettiger. Er mag overigens best meer reclame worden gemaakt voor deze mondkapjes van eigen bodem!

Super service en snelle levering

Super snelle levering en super goed geholpen.

Doet wat ze beloven

Producten besteld, kreeg wat ik bestelde binnen 2 dagen. Prima.

Goede filters voor een zeer goed prijs.

Désolé, je ne comprens pas le néerlandais

Bonjour, étant nul en néerlandais, je me permets de donc de vous répondre en français. J'ai de nouveau été ageéablement surpris par vos engagements quant au délai de livraison, parfaitement respectés. Je vous en remercie. J'ai seulement eu un petit problème avec le livreur de postnl, mais j'ai dépose une plainte chez eux suite à cet incident. Cordiales salutations, Fernand Journée

voldoende kwaliteit

De bestelde filters zijn van eigen makelij en volledig van karton. De originele zijn kwalitatiever/steviger afgewerkt. feit is dat de filters qua maatvastheid te weinig speling hebben om vlotjes op hun plaats in te passen waardoor er schade kan ontstaan aan het kartonnen omhulsel. Ik verwijder deze maandelijks om te stofzuigen, vandaar het aandachtspunt.

Prima levering

meer als goed

heel goed

Prima filters en correcte levering !!

Filters zijn makkelijk te plaatsen.

Snelle levering!

Super tevreden! Snelle levering van de filters.

Snelle levering en filters passen prima

Filters passen goed, 2sets voor de prijs van 1 bij het origineel

snel en correct behandeld

prima alles snel ennetjes afgehandeld

Zeer deskundige en behulpzame dame aan de telefoon gehad

Allereerst had ik zelf de verkeerde filters besteld. Deze konden zonder probleem retour. Daarna de juiste besteld, snelle levering en vlot geld terug voor de geretourneerde filters!

Goed en snel geleverd

De filters zien er goed uit en zijn snel geleverd. Scheelt echt veel geld met de reguliere weg.

TOP

Snelle levering en dat voor een scherpe prijs!

Duidelijke uitleg op site welke filter je nodig hebt !

Het bestelde artikel werd snel geleverd.

Zeer tevreden.

Snelle levering en goede klantenservice

Erg tevreden over deze winkel. Ik had filters besteld, maar er was iets fout gegaan met de adressering, waardoor mijn pakket op een verkeerd adres werd geleverd. Hierop contact gehad met de klantenservice en ik kreeg binnen een uur antwoord met goede oplossing! Kort gezegd: de volgende dag had ik de filters binnen en ben ik erg tevreden over zowel de levering als de snelle probleemoplossing.

Keurig en vriendelijk geholpen.

Telefonisch een bestelling gedaan, en werd keurig en vriendelijk geholpen, en de bestelling was vlug binnen.

Fast delivery, and high quality product

Ordering process is very easy to follow. I am extremely satisfied with the high quality of the face mask, and delivery was done in a short time.

Prima Kobus

Goede filters