ik won in een appartement er zijn 33 en vertel het tegen iedereen

ben tevreden

Geheel volgens afspraak

Geheel volgens afspraak

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Zeer uitgebreid assortiment met nette prijzen. Goede klantenservice, zowel voor vragen / advies vooraf als voor eventuele vragen / service achteraf. Snelle levering.

Alles volgens afspraak verlopen

Goede en snelle service

De keuze is ruim en de filters werden snel geleverd!

Wat ik besteld heb, heb ik ontvangen

Overzichtelijk, duidelijk en gedetailleerd over de verzending. Keurige bedrijf.

Steeds verzorgt en top qualiteit

Top - Geweldig

Top - Geweldig, snelle levering

Goede snelle levering

Maar ik heb helaas de twee filter sets die ik teruggestuurd heb niet betaald gekregen. Ik had er drie besteld en een set direct geïnstalleerd. De dag daarna bleek de VVE dit te gaan verzorgen. Daarom heb ik twee sets teruggestuurd, maar geen terugbetaling ontvangen

correcte service

Snelle levering en goede service

Verkeerd product ontvangen + retourneren geweigerd

Het retourneren van de filters is geweigerd. Ik zou graag de producten willen terugsturen en een refund ontvangen.

Mijn bestelling correct verkregen en snel afgeleverd.

probleemloos

door eigen fout een verkeerde bestelling gedaan. De service afdeling had direct gereageerd en retouraanvraag zonder problemen goedgekeurd, inclusief advies om de correcte filters te vinden. top Service, niets op aan te merken

Ik bestelde - en het kwam

Na het bestellen van mijn filters, werden ze ook nog geleverd! Prima substituut voor de wat duurdere variant.

Snelle levering en een goed product. Onze dochter heeft snel last van haar luchtwegen. Vandaar dat ik de filters nu regelmatig vervang. Het werkt echt goed wanneer ik de filters om de twee a drie maanden vervang.

Was goed,mischien bij de volgende mail vermelden welke mogelijkheden er nog zijn voor dit type ventilatie Zodat er keuze is in prijzen

Goede leverancier

De bestelde artikelen zijn volgens beschrijving en snel geleverd.

perfecte filters

Het stofprobleem met G4 filters is met gebruik van 2x F7 geheel verdwenen. kost wellicht wat meer stroom, maar dan heb je ook wat. Overigens hebben wij bodemwarmte.

Prima .service .niets om op aan te merken

Volgens afspraak

Voor herhaling vatbaar

Voorbeeldig!

Voordat ik de filters besteld had, belde ik een paar keer met de winkel. Meteen een behulpzaam antwoord; geen wachtrij; geen keuzemenu. Nadat ik de filters besteld had, had ik ze zeer snel in huis. (Misschien moeten jullie het personeel in andere winkels opleiden!)

handig het overzicht van voorgaande bestellingen !

Goed product, snelle levering

Prima filters geleverd, snelle service. Prijs is uitstekend.