Goede filters

Goede filters en voordeliger dan de originele van zehnder

Prima materiaal en op tijd

Perfect passend en snel geleverd voor mijn Zehnder!

Prima filters,goede prijs.

Bestelling en levering prima verlopen.

Het bestellen ging snel en makkelijk en de website is duidelijk. Prima filters en de volgende dag al in huis.

Top bedrijf!

Simpel te bestellen en zoals afgesproken op tijd geleverd! Simpel en goed!

Optijd geleverd redelijk kwa prijs. Zou meer opties willen zien: bijvoorbeeld ook redelijk geprijsd met actieve koolstof.

Retard dans l'acheminement

Pas de problème avec le produit ; les filtres sont les mêmes que ceux d'origine. Par contre, problèmes lors de l'acheminement; Plus de 5 jours entre votre annonce de l'envoi et le dépôts. Pas de suivi sur le site de la poste NL que vous avez indiqué, ni d'avertissement de l'imminence du dépôt. Donc, on se doit de vous faire confiance... mais, en cas de problème entre votre remise du colis à envoyer et son arrivée ?

Zeer snelle levering en het juiste artikel. Goede kwaliteit

Zo als het hoort.

Goede website , heldere omschrijving, en goed passend in de filterhouders.

Goede filters en supersnel geleverd

Bestelling is simpel en de filters zijn van goede kwaliteit en de levering is ook snel.

Keurig ,netjes en duidelijk

Betrouwbare leverancier

Verkeerd type filters werden zonder kosten teruggenomen. Heldere communicatie. Filters F7 zijn van uitstekende kwaliteit. Kost wat maar t is voor je gezondheid.

Vakkundig meedenken en snelle levering

Op zoek naar filters voor een oude WTW unit. Ik werd telefonisch zeer vakkundig te woord gestaan en geadviseerd. TOP

Marchandise répondant bien aux attentes

La marchandise correspond bien à celle qui a été commandée. Le délai de livraison est correct. La qualité de l'emballage est correct. Le tout repond bien à nos attentes. Sur le site, une vidéo, un tutoriel est disponible pour la mise en place des filtres au besoin.

Snel geregeld

Makkelijke site duidelijk gewoon prima

Allemaal prima gegaan.

Niets op aan te merken

Grandioos zeer snelle levering

Grandioos

Vlotte levering

Vandaag besteld, morgen levering. Top

Goede ervaring met de filters voor onze HRU400, passen prima en filteren goed.

Zeer snelle levering

Eerst heb ik informatie gevraagd Daarna snel een bericht terug Heb meteen besteld En daarna was het artikel snel geleverd

Snel en correct

Duidelijke omschrijving, snelle en correcte levering. Suggestie: Ik zou het misschien wel nuttig vinden mocht er ergens een link staan naar de manier waarop de filters in het ventilatiesysteem geplaatst moeten worden. Dat was even zoeken.

Is goedkoper dan ergens anders

Goede pas vorm

Pas goed en ze zijn makkelijk te vervangen

het werk werd vlot en goed uitgevoerd

de werken werden vlot en goed uitgevoerd .

Berenkoog 67

1800 AL Alkmaar