Topservice!

Via de site besteld en supersnel in huis. In verband met een vraag heb ik telefonisch contact gezocht en werd heel prettig geholpen. De filters zijn kwalitatief goed en zeer gunstig geprijsd.

Top, super snel geleverd.

Eerste keer besteld, snel geleverd, netjes verpakt en nette prijs.

Voor een goede prijs een prima product!

O.K.

Prima filters, snel en goed verpakt geleverd.

Kan niet beter.

Topproduct, Nederlands fabricaat, prima prijs, snelle levering. Kortom, wat wil je nog meer.

Uitstekend service

Snelle service en vriendelijke personeel

Produit conforme.

L'avenir m'apprendra si la qualité est sur la durée. Le produit semble conforme. Légère difficulté pour les placer car colle dans les passages de tige ! Excellent rapport qualité prix.

Alles weer fris

Goede kwaliteit

Zowel de filters als mondkapjes zijjn van goede kwaliteit!

Goede kwaliteit snelle levering

Prima bezorging en snel

Keurige levering

Snelle levering, goede prijs voor de filters.

Snelle levering van de bestelde filters. Met een goede prijs.

Prima geregeld

Bestelproces verliep goed en snel en de filters werden keurig op tijd geleverd.

de juiste bestelling was er eerder dan verwacht

Positief

Snelle levering. Volledige info.

Werkt zoals het hoort

Een tevredzn d systeem houder

snelle service

Top bedrijf snelle service!

duidelijk op de site en vlot geleverd

De filters zijn duidelijk omschreven zodat er geen vergissing rond de bestelling mogelijk is.

net wat ik verwacht had

Product gekregen net zoals ik het verwacht had. Kan nog niets zeggen over de kwaliteit of de werking ervan Ziet er iig goed uit

Prima geholpen

De dame die met ons chatte heeft ons prima geholpen ondanks het feit dat het voor ons moeilijk was om uit te leggen wat het probleem was. Ze dacht goed mee en stelde voor om een foto op te sturen. Toen was het probleem zo geklaard!

Tevreden over de snelheid van levering.

Voor België weinig banken beschikbaar om te betalen. Na een telefoontje met bedrijf heb ik kunnen betalen via overschrijving

Goede mondmaskers

Een europees product, zelfde prijs als Chinees product. Persoonlijk vertrouw ik meer in de kwaliteit van een Nederlands mondmasker.