zoals het het hoort.

Bestellen, informeren en bezorgen. Klinkt eenvoudig maar ging goed.

Goed zaken mee gedaan

Wat WTW Filter Store betreft zijn we zeer tevreden. Echter, wij zijn niet tevreden over de bezorging door PostNl. Het heeft een aantal dagen geduurd voordat het pakket bezorgd werd. We hadden wel een tijd en datum doorgekregen van Postnl dat zij die dag tussen een bepaalde tijd het pakket zouden bezorgen. Je blijft dan dus thuis. Wat schetst onze verbazing: we ontvangen via de mail dat ze ons gemist hebben. Dit klopt niet, we waren thuis. Dus niets geen slechte berichten over WTW, maar wel over de bezorging door PostNl. Met vriendelijke groet,

Snel gevonden in uitstekende sortering

Ondanks de grote sortering, de benodigde filters snel gevonden. De bezorging was snel en uitstekend verpakt.

OK

HEEL GOED

Snelheid

Goede en duidelijke beschrijving van product op website. Snelle levering

Goed produkt en snel geleverd

Filters waren goedkoper dan elders en werden supersnel geleverd.

Gute Kommunikation und schnelle Lieferung

Die Filter passen perfekt. Der Preis ist auch in Ordnung.

zoals verwacht

zoals verwacht

Alles top

Snel en keurig verpakt geleverd

oke

De bestelling was zoals gezegd de volgende dag binnen en alles was goed

Goed product. Snelle levering. Goede prijs.

Fijne mondmaskers en snelle levertijd

Snel en prijs ok

Goed snelle levering

Goed snelle levering

Fijne ervaring

Snel aangekomen en product is naar behoren.

Beste mond en neus filters, erg tevreden

Mon en neus filter in vliegtuig gebruikt. Zat comfortabel en benauwde niet. Geloof dat filter mij en anderen goed van dienst is geweest.

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Snel bezorgd en tevreden over product

Zie bovenstaande

déconcertante: je n'ai pas reçu les filtres que j'espérais recevoir

J'ai commandé des filtres de la marque Zehnder Comfo Air pour mettre dans la partie de droite de mon appareil de ventilation. Les premiers filtres que vous m'avez envoyés le 11/06/2019 comportaient des inscriptions en rouge de la marque d'origine "CA-Q ISO e PM1 F7 mais les filtres que vous venez de m'envoyer ne comportent aucune inscription. Je me demande s'ils vont convenir. S'agit-il d'une sous marque?Je ne suis donc pas rassurée et donc pas contente. J'aurais préféré les mêmes que ceux que vous m'avez livrés la dernière fois. J'aimerais avoir un contact téléphonique à ce sujet. Pouvez vous me téléphoner au 02 771 61 30, s.v.p. V. Hance-van Meerbeeck

• Nous recommanderiez-vous? Non

très bien